Kuoliko hän eilen vai toissapäivänä?
Jasmin Voutilainen
12
479
Vastaukset
- Anonyymi
Pe-la
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on? Oliko sun sisko tai jotain?
Kato ihmisiä kuolee, Ukrainassa menee tuhatkin päivässä ja paljon yli. Mikset mene sinne kyselemään, olisi enempi kyseltävää.
Onko toi venäläinen vai ukrainalainen? Onko se justiin kuollu vai ei? Mikähän sen nimi on?- Anonyymi
Ei ollu mun sisko.
- Anonyymi
Palstarölli vakuttaa kyynisen katkeroituneelta. Mistä kenkä puristaa? Vai puristaako vanne päätäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstarölli vakuttaa kyynisen katkeroituneelta. Mistä kenkä puristaa? Vai puristaako vanne päätäsi?
Elämme haastavia aikoja ystävä hyvä.
- Anonyymi
Perjantaina klo 23 hyppäs partsilta Triplassa
- Anonyymi
Hyppäsikö tasajalkaa vai oliko peräti kolmiloikkaa?
- Anonyymi
Uusi Aino ei osaa näytellä ollenkaan
- Anonyymi
Surullinen esimerkki siitä, kun ihmiset alkavat jo näin vakavasti oireilemaan tämän hallituksen toimia. Kuolleisuus on lisääntynyt huimasti tämän hallituksen aikana. Sopii kysyä miksi?
- Anonyymi
Tosi surullinen tapaus. Oli kyllä parempi kuin tämä uusi Ainon näyttelijä.
- Anonyymi
Mä en ostaisi kuolleen tavaroita, olen sen verran taikauskoinen.!!!
- Anonyymi
Ihme kakkapöksy! Kai sentään käytät vaippoja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596