Kuoliko hän eilen vai toissapäivänä?
Jasmin Voutilainen
12
363
Vastaukset
- Anonyymi
Pe-la
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on? Oliko sun sisko tai jotain?
Kato ihmisiä kuolee, Ukrainassa menee tuhatkin päivässä ja paljon yli. Mikset mene sinne kyselemään, olisi enempi kyseltävää.
Onko toi venäläinen vai ukrainalainen? Onko se justiin kuollu vai ei? Mikähän sen nimi on?- Anonyymi
Ei ollu mun sisko.
- Anonyymi
Palstarölli vakuttaa kyynisen katkeroituneelta. Mistä kenkä puristaa? Vai puristaako vanne päätäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstarölli vakuttaa kyynisen katkeroituneelta. Mistä kenkä puristaa? Vai puristaako vanne päätäsi?
Elämme haastavia aikoja ystävä hyvä.
- Anonyymi
Perjantaina klo 23 hyppäs partsilta Triplassa
- Anonyymi
Hyppäsikö tasajalkaa vai oliko peräti kolmiloikkaa?
- Anonyymi
Uusi Aino ei osaa näytellä ollenkaan
- Anonyymi
Surullinen esimerkki siitä, kun ihmiset alkavat jo näin vakavasti oireilemaan tämän hallituksen toimia. Kuolleisuus on lisääntynyt huimasti tämän hallituksen aikana. Sopii kysyä miksi?
- Anonyymi
Tosi surullinen tapaus. Oli kyllä parempi kuin tämä uusi Ainon näyttelijä.
- Anonyymi
Mä en ostaisi kuolleen tavaroita, olen sen verran taikauskoinen.!!!
- Anonyymi
Ihme kakkapöksy! Kai sentään käytät vaippoja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811