Kuoliko hän eilen vai toissapäivänä?
Jasmin Voutilainen
12
304
Vastaukset
- Anonyymi
Pe-la
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on? Oliko sun sisko tai jotain?
Kato ihmisiä kuolee, Ukrainassa menee tuhatkin päivässä ja paljon yli. Mikset mene sinne kyselemään, olisi enempi kyseltävää.
Onko toi venäläinen vai ukrainalainen? Onko se justiin kuollu vai ei? Mikähän sen nimi on?- Anonyymi
Ei ollu mun sisko.
- Anonyymi
Palstarölli vakuttaa kyynisen katkeroituneelta. Mistä kenkä puristaa? Vai puristaako vanne päätäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstarölli vakuttaa kyynisen katkeroituneelta. Mistä kenkä puristaa? Vai puristaako vanne päätäsi?
Elämme haastavia aikoja ystävä hyvä.
- Anonyymi
Perjantaina klo 23 hyppäs partsilta Triplassa
- Anonyymi
Hyppäsikö tasajalkaa vai oliko peräti kolmiloikkaa?
- Anonyymi
Uusi Aino ei osaa näytellä ollenkaan
- Anonyymi
Surullinen esimerkki siitä, kun ihmiset alkavat jo näin vakavasti oireilemaan tämän hallituksen toimia. Kuolleisuus on lisääntynyt huimasti tämän hallituksen aikana. Sopii kysyä miksi?
- Anonyymi
Tosi surullinen tapaus. Oli kyllä parempi kuin tämä uusi Ainon näyttelijä.
- Anonyymi
Mä en ostaisi kuolleen tavaroita, olen sen verran taikauskoinen.!!!
- Anonyymi
Ihme kakkapöksy! Kai sentään käytät vaippoja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882