Jos et tykkää musta niin se ei ole ok

Anonyymi-ap

Tykkään susta miehestä niin paljon!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten sulla on tooooodella iso ongelma.

    • Anonyymi

      Mä susta, nainen.

      • Anonyymi

        Sitä toivon enemmän kuin mitään koskaan ennen.


    • Anonyymi

      Masentaa tämä kaukaa rakastaminen. Olen masentunut siis surullinen. Naiselle tiedoksi.

      • Anonyymi

        Niin masentaa ja ahdistaa ja tekee tepposiaan koko ihmiselle. Surkee olo. Ihan älyttömän surkee. Miksi tätä ei voi sammuttaa??!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin masentaa ja ahdistaa ja tekee tepposiaan koko ihmiselle. Surkee olo. Ihan älyttömän surkee. Miksi tätä ei voi sammuttaa??!!

        Mitä et voi sammuttaa, tunteita. Minä en oikeastaan ymmärrä sellaista ettei niitä voisi sammuttaa. Jos en ole ollut tekemisissä, niin ei minulla ole tunteitakaan sellaista ihmistä kohtaan. Minun täytyy ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta tiedän, onko joku minulle se oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä et voi sammuttaa, tunteita. Minä en oikeastaan ymmärrä sellaista ettei niitä voisi sammuttaa. Jos en ole ollut tekemisissä, niin ei minulla ole tunteitakaan sellaista ihmistä kohtaan. Minun täytyy ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta tiedän, onko joku minulle se oikea.

        Jos olet noin hyvä tietämään kuka on se oikea, niin miksi et ole sen kanssa? Lopputulokset eivät puhu sen puolesta, että sinun menetelmäsi olisi parempi kuin muiden.


      • Anonyymi

        Ymmärrän. Sivusta oli tuo sinulle vastailija.


      • Anonyymi

        Minua ahdistaa tämä kaukaa rakastaminen. Sekoan kohta. Miehelle tiedoksi.


    • Anonyymi

      En ole ikinä sanonut, että en tykkää susta❤

      • Anonyymi

        Ei hän olekaan. Ei ole sanonut sitäkään että tykkäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän olekaan. Ei ole sanonut sitäkään että tykkäisi.

        Ei se nyt ole jo ilmiselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ole jo ilmiselvää?

        Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ole jo ilmiselvää?

        No vähän joo siltä näyttää mutta en vielä heitä kärrynpyöriä onnesta, vähän vielä kuulostellaan.


    • Anonyymi

      No, tykkäänhän minä.... M-naisesta. ❤

      • Anonyymi

        Jaa, minä en ole hän.


    • Anonyymi

      kaipaan sun lämpöä, oli ihan kuin olis housuun paskantanut

      • Anonyymi

        Voithan sä laittaa vaipat.


    • Anonyymi

      Tää on taas semmoinen tyypilinen palsta purku missä ollaan ihastuttu johonkuhun mutta tilanne ei oo kulkenu oikeastaan yhtään mihinkään suuntaan vaan haaveillaan kaukaa siitä kohteesta .
      jota ei edes vielä tunneta ja ongelmaa tilanteeseen liittyen ei oi ole vielä lähdetty ratkomaan ja koittamaan esimerkki sitä että tutustutaan siihen ihmiseen irl puolella jollain tavalla ….
      Se haaveilu vaihe ennenkun alkaa tapahtua jos tapahtuu …
      Kuin vain tällä palstalla kirjoitellaan ….
      Toivon Ap että pistät pyörät pyöriin …..

      • Anonyymi

        Aloitus oli vastaisku kun joku toinen inisi samaan aikaan, että se on ok, jos et musta tykkää. Halusin vaan sanoa, että ei ole multa se. En pidä ihmisistä, jotka kiertää täällä kertomassa mitä muut tekee, tuntee ,ajattelee tai miksi. Kysy jos kiinnostaa. Jokaisen pitäisi keskittyä kertomaan omista tunteistaan, kun tunnepalstoilla ollaan. Ei muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli vastaisku kun joku toinen inisi samaan aikaan, että se on ok, jos et musta tykkää. Halusin vaan sanoa, että ei ole multa se. En pidä ihmisistä, jotka kiertää täällä kertomassa mitä muut tekee, tuntee ,ajattelee tai miksi. Kysy jos kiinnostaa. Jokaisen pitäisi keskittyä kertomaan omista tunteistaan, kun tunnepalstoilla ollaan. Ei muiden.

        Ei silti kuulostanut yhtään, vaan että kun sun olis pakko saada hänet.


    • Anonyymi

      Ei haittaa vaikka nainen on musta, jos on vaan mukava?

    • Anonyymi

      Voi nyyh... elämässä ei saa aina kaikkea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe