Tykkään susta miehestä niin paljon!
Jos et tykkää musta niin se ei ole ok
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten sulla on tooooodella iso ongelma.
- Anonyymi
Mä susta, nainen.
- Anonyymi
Sitä toivon enemmän kuin mitään koskaan ennen.
- Anonyymi
Masentaa tämä kaukaa rakastaminen. Olen masentunut siis surullinen. Naiselle tiedoksi.
- Anonyymi
Niin masentaa ja ahdistaa ja tekee tepposiaan koko ihmiselle. Surkee olo. Ihan älyttömän surkee. Miksi tätä ei voi sammuttaa??!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin masentaa ja ahdistaa ja tekee tepposiaan koko ihmiselle. Surkee olo. Ihan älyttömän surkee. Miksi tätä ei voi sammuttaa??!!
Mitä et voi sammuttaa, tunteita. Minä en oikeastaan ymmärrä sellaista ettei niitä voisi sammuttaa. Jos en ole ollut tekemisissä, niin ei minulla ole tunteitakaan sellaista ihmistä kohtaan. Minun täytyy ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta tiedän, onko joku minulle se oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et voi sammuttaa, tunteita. Minä en oikeastaan ymmärrä sellaista ettei niitä voisi sammuttaa. Jos en ole ollut tekemisissä, niin ei minulla ole tunteitakaan sellaista ihmistä kohtaan. Minun täytyy ensin tutustua kunnolla ja sitten vasta tiedän, onko joku minulle se oikea.
Jos olet noin hyvä tietämään kuka on se oikea, niin miksi et ole sen kanssa? Lopputulokset eivät puhu sen puolesta, että sinun menetelmäsi olisi parempi kuin muiden.
- Anonyymi
Ymmärrän. Sivusta oli tuo sinulle vastailija.
- Anonyymi
Minua ahdistaa tämä kaukaa rakastaminen. Sekoan kohta. Miehelle tiedoksi.
- Anonyymi
En ole ikinä sanonut, että en tykkää susta❤
- Anonyymi
Ei hän olekaan. Ei ole sanonut sitäkään että tykkäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän olekaan. Ei ole sanonut sitäkään että tykkäisi.
Ei se nyt ole jo ilmiselvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän joo siltä näyttää mutta en vielä heitä kärrynpyöriä onnesta, vähän vielä kuulostellaan.
- Anonyymi
No, tykkäänhän minä.... M-naisesta. ❤
- Anonyymi
Jaa, minä en ole hän.
- Anonyymi
kaipaan sun lämpöä, oli ihan kuin olis housuun paskantanut
- Anonyymi
Voithan sä laittaa vaipat.
- Anonyymi
Tää on taas semmoinen tyypilinen palsta purku missä ollaan ihastuttu johonkuhun mutta tilanne ei oo kulkenu oikeastaan yhtään mihinkään suuntaan vaan haaveillaan kaukaa siitä kohteesta .
jota ei edes vielä tunneta ja ongelmaa tilanteeseen liittyen ei oi ole vielä lähdetty ratkomaan ja koittamaan esimerkki sitä että tutustutaan siihen ihmiseen irl puolella jollain tavalla ….
Se haaveilu vaihe ennenkun alkaa tapahtua jos tapahtuu …
Kuin vain tällä palstalla kirjoitellaan ….
Toivon Ap että pistät pyörät pyöriin …..- Anonyymi
Aloitus oli vastaisku kun joku toinen inisi samaan aikaan, että se on ok, jos et musta tykkää. Halusin vaan sanoa, että ei ole multa se. En pidä ihmisistä, jotka kiertää täällä kertomassa mitä muut tekee, tuntee ,ajattelee tai miksi. Kysy jos kiinnostaa. Jokaisen pitäisi keskittyä kertomaan omista tunteistaan, kun tunnepalstoilla ollaan. Ei muiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli vastaisku kun joku toinen inisi samaan aikaan, että se on ok, jos et musta tykkää. Halusin vaan sanoa, että ei ole multa se. En pidä ihmisistä, jotka kiertää täällä kertomassa mitä muut tekee, tuntee ,ajattelee tai miksi. Kysy jos kiinnostaa. Jokaisen pitäisi keskittyä kertomaan omista tunteistaan, kun tunnepalstoilla ollaan. Ei muiden.
Ei silti kuulostanut yhtään, vaan että kun sun olis pakko saada hänet.
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka nainen on musta, jos on vaan mukava?
- Anonyymi
Voi nyyh... elämässä ei saa aina kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628