Kauhajoen kauhut

Anonyymi-ap

Joop. Pohjan,maalla, on kirjoitettu, kovastikkin. "Salut" Ja, Kari, Hokkanen, alkoi, takomaan, konettaan, Pohjalais,pirtin, poydalla, jo, vuonna,1964. "Salut" Ja, vaikka, hanen, sukunsa, tunnetaan, paremminkin, laadukkaan,"Kauno,kirjallisuuden,lukijana"

Niin, Kari, Hokkanen, 32,vuotiaana, otti, "Uuni,tuoreilla, poliittisilla, kirjoituksillaan" tosissaan, pestin, Kunnan,valtuustoon. "Salut" Ja, aivan "Uutta, Innovaatista, politiikkaa" se, olikin. "Salut" Vaikka, kieltamatta, "Sopi, oikein, hyvinkin, taydentavasti, Kekkosen,Hallitsemaan, aikaan" Salut.

40

4753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsittämätön avaus! Kirjoittaja ei varmaankaan ole ollut koulussa muuta kuin ruokatunneilla?

      • Anonyymi

        kuule, pidä, turpasi, "kiinni", salut


      • Anonyymi

        Aloittajan kirjoituksesta saa kyllä selvän jos vaan paneutuu asiaan ällötäviä ivaajia siellä täällä 😒


    • Anonyymi

      Julle Kauhajoen kauhu.

    • Anonyymi

      järkyttävää...

    • Anonyymi

      Nettiaika mahdollistaa osallistumisen ”keskusteluihin” myös tämän avauksen ”kirjoittaneen” kaltaisille kynäniekoille.
      Silloin kun mielipidepalstoille sai tekstinsä vain toimitusten kautta, nähdyn kaltainen, älytön teksti olisi joutunut lehden toimituksen paperisilppuriin!

    • Anonyymi

      Parasta luettavaa.

    • Anonyymi

      Kirjoituksessa viitataan siis eepeelle raahautuneeseen joka on ehdottomasti vaatimattomin ja itseään jatkuvalla syötöllä kehumattomin pelin politiikka henkilöytymä?

    • Anonyymi

      "kylläpäs", oli, "järjen", vastainen, "kirjoitus", miksihän, "se", "on", "laadittu", Salut

      • Anonyymi

        Aloitus, oli, "täysin", "asiallinen", Salut. Ja, siitä, "pitäisi", "jatkaa", Salut. Vaikka, kaikki, "eivät", ymmärrä, "sen", "merkitystä", Salut.


    • Anonyymi

      Erikoinen näkemys?

    • Anonyymi

      Salut lienee ranskankieltä ja tarkoittaa tervehdystä muuta tolkkua ei tuosta saa

      • Anonyymi

        Hokkas-Kari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hokkas-Kari

        Kakkas-Hori lienee keskustelun avaaja. Salut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkas-Hori lienee keskustelun avaaja. Salut.

        Avaaja vois avata vähän enemmän ei tuosta tajua kukaan mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja vois avata vähän enemmän ei tuosta tajua kukaan mitään

        Salut. Kuka tätä avausta ymmärtää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkas-Hori lienee keskustelun avaaja. Salut.

        Kakkas-Hori on tympeä taksiasiakas #HÖLÖTTÄÄ# koko ajan vain itsestään...,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkas-Hori lienee keskustelun avaaja. Salut.

        Pohjanmaan Kekkonen mutta oikeesti oli Stalin.


    • Anonyymi

      Salut, kalut ja halut!

    • Anonyymi

      Jo oli kauhua kerrakseen, aivan käsittämätön avaus.

    • Anonyymi

      Tuollaisen avauksen jälkeen kuka tahansa tarvitsee kriisiapuuu!

    • Anonyymi

      Kepu tuo kauhua koko maakuntaan.

    • Anonyymi

      Mulla pamahti pökäles housuuhin, ku oli niin pöyröö kirjootus

    • Anonyymi

      Kauppojen, Kauhajoki. Salut.

      • Anonyymi

        On tämä Kauhajoki-palsta aivan käsittämätön !
        Sillä nytkin keskellä yötä (01:17:20) joku hölmö kirjoittelee , vaikka ei osaa oikeastaan kirjoittaakaan! Toivottavasti uni maistui loistavan suorituksen jälkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä Kauhajoki-palsta aivan käsittämätön !
        Sillä nytkin keskellä yötä (01:17:20) joku hölmö kirjoittelee , vaikka ei osaa oikeastaan kirjoittaakaan! Toivottavasti uni maistui loistavan suorituksen jälkeen!

        Työttömillä on aikaa kirjoitella. Hänkin todennäköisesti muuttaa paikkakunnalta pois, ellei jo ole, kun nuo mainitsemansa kaupan alan työpaikatkin hupenevat. Se on kattos huono myidä mitään kun ei ole ostajia, koska kukaan ei osta mitään kun ei ole mistä ostaa, kun ei ole töitä mistä saisi palkkaa, eikä kaikkia nappaa Kelan rahoilla rottailu. P.S. Sinulla on muutama ylimäräinen välilyönti ennen välimerkkejä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä Kauhajoki-palsta aivan käsittämätön !
        Sillä nytkin keskellä yötä (01:17:20) joku hölmö kirjoittelee , vaikka ei osaa oikeastaan kirjoittaakaan! Toivottavasti uni maistui loistavan suorituksen jälkeen!

        Valita kaupungille. Vaikka eihän kepulit osaa kirjakieltä tai oikeinkirjoitusta:

        Esim.:

        Kauppojen, Kauhajoki
        https://www.facebook.com/kauppojenkauhajoki/

        Kulttuuritalon, tilavastaava
        https://kauhajoki.fi/hyvinvointi-ja-vapaa-aika/kulttuuripalvelut/sanssin-kulttuuritalo/



    • Anonyymi

      Nappo Kömö vasta olkin kauhajoen kauhu ei edes nyky keput pärjää sille , poliisikkin pelkäs sitä.

    • Anonyymi

      Mukava lukea Kauhajoelta fiksuja juttuja.

    • Anonyymi

      Voiton, päivänä: Kauppojen, Kauhajoki. "Slut"

      Terveiset, itä naapuriin:
      Slava, Ukraini!
      "Salut"

      • Anonyymi

        Heroiam, Slava! 🇺🇦✌️


      • Anonyymi

        Kauppojen, Kauhajoki uudisti visuaalisen ilmeensä. Mutta ei, nimen "oikein, kirjoituksen" korjaamiseen ei enää kauhajokinen osaaminen riittänyt! Haaaahhaaahaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppojen, Kauhajoki uudisti visuaalisen ilmeensä. Mutta ei, nimen "oikein, kirjoituksen" korjaamiseen ei enää kauhajokinen osaaminen riittänyt! Haaaahhaaahaaaa!

        On kyllä, tosi, huvittavaa


    • Hokkas-Kari eli Kakkas-Hori on ollut kepun mahtimiehiä. Vaan mitähän hän tuumaa kauhajokisten pökäleistä? Ei varmaan ole vanha poliitikko, rehtori ja lehtimies ottanut tätä seikkaa huomioon pohdinnoissaan.

    • No siinä on asiaa kerrakseen.

    • Siinä on pilkkuja kerrakseen. Salut!

    • Anonyymi00039

      Seppo Myllis on jumala.

    • Anonyymi00041

      Joop.

    • Anonyymi00042

      Tämän ”keskusteluketjun” jo vuosia sitten käynnistäneen täysin kirjoitustaidottoman hemmon kannattaisi pyrkiä takaisin peruskouluun,

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe