Tulee mietittyä että jopas tuossa on väite jossa ei nähdä omaa nenäänsä pidemmälle. Ei kaikkia ihmisiä kuitenkaan innosta samat asiat.
Tulin kritisoineeksi erästä listoilla olevaa tanssikappaletta ja samalla selitin miksi pidin melodiaa kovin yksitoikkoisena ja mitä siitä puuttuu.
Ehkä minun ideani hauskanpidosta on yksinkertaisesti toisenlainen.
Kun joku nauttii elämästä ja sitten väittää ettet nauti elämästä ellet tee samoin kuin hän
4
247
Vastaukset
- Anonyymi
jäitkö jumiin sen kanssa että muut ajattelevat eri tavalla. Kritisoivat myös sinua musiikkimaustasi. Hyväksy se.
Lähinnä sen kanssa että jotkut tuntuvat ajattelevan että heidän tapansa on "se ainoa oikea."
- Anonyymi
Ensiapu on kuollutta. On lakkoiltava kuten kunnon sairaanhoitajan demokraatisesti tulee lakkoilla.
- Anonyymi
Unohda heidän mielipiteensä.Niin paljon kun on ihmisiä on myös eri mielipiteitä väistämättä.Toki kaikki eivät osaa tritikkiä asialisesti sanoa.Tietoisesti he haluavat loukata. Itse ainakin valitsen seurni jossa on hyvä olla ja omana itsenäni. Osataan keskutella loukaamatta toisia vaikka mielipiteet eri oli kyse musikki tanssi ruoka ,harrastus. ymm.En käytä alkoholia en tupakoi.Siti käyn tanssimassa, Kuten he joiden seurassa olen. Emme tarvitse päihteitä.Voin sanoa voin hyvin. En tuhlaa aikani ruikutukset ymm.Mutta en lähde myöskään nitä kuntelemaan.Olen aina ollut aamun ihminen ja illann torkku.Osaan yksinkin ulkoilla.Ulkoilen paljon jokaisena vuoden aikana.Joten ei masenna sataa vettä tai on lunta.Pienistä positivisita asioista kasvaa suuria iloja.Itse ihminen päättää onko hyvä vai huono päivä herätessä.Miten voi olla hyvä päivä jos nukkuu joka päivä kello 10-11 asti ja yöt valvoo?Onhan nitä ihmisisiä jotka eivät näe nenää pidemällä ja heidän ajatus maailma on yksi ainoa oikea.Jätä taaksesi selaiset ihmiset.Etsi itsesi kaltaisia ihmisiä elämässi.Hyvää kevättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023