Tulee mietittyä että jopas tuossa on väite jossa ei nähdä omaa nenäänsä pidemmälle. Ei kaikkia ihmisiä kuitenkaan innosta samat asiat.
Tulin kritisoineeksi erästä listoilla olevaa tanssikappaletta ja samalla selitin miksi pidin melodiaa kovin yksitoikkoisena ja mitä siitä puuttuu.
Ehkä minun ideani hauskanpidosta on yksinkertaisesti toisenlainen.
Kun joku nauttii elämästä ja sitten väittää ettet nauti elämästä ellet tee samoin kuin hän
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
jäitkö jumiin sen kanssa että muut ajattelevat eri tavalla. Kritisoivat myös sinua musiikkimaustasi. Hyväksy se.
Lähinnä sen kanssa että jotkut tuntuvat ajattelevan että heidän tapansa on "se ainoa oikea."
- Anonyymi
Ensiapu on kuollutta. On lakkoiltava kuten kunnon sairaanhoitajan demokraatisesti tulee lakkoilla.
- Anonyymi
Unohda heidän mielipiteensä.Niin paljon kun on ihmisiä on myös eri mielipiteitä väistämättä.Toki kaikki eivät osaa tritikkiä asialisesti sanoa.Tietoisesti he haluavat loukata. Itse ainakin valitsen seurni jossa on hyvä olla ja omana itsenäni. Osataan keskutella loukaamatta toisia vaikka mielipiteet eri oli kyse musikki tanssi ruoka ,harrastus. ymm.En käytä alkoholia en tupakoi.Siti käyn tanssimassa, Kuten he joiden seurassa olen. Emme tarvitse päihteitä.Voin sanoa voin hyvin. En tuhlaa aikani ruikutukset ymm.Mutta en lähde myöskään nitä kuntelemaan.Olen aina ollut aamun ihminen ja illann torkku.Osaan yksinkin ulkoilla.Ulkoilen paljon jokaisena vuoden aikana.Joten ei masenna sataa vettä tai on lunta.Pienistä positivisita asioista kasvaa suuria iloja.Itse ihminen päättää onko hyvä vai huono päivä herätessä.Miten voi olla hyvä päivä jos nukkuu joka päivä kello 10-11 asti ja yöt valvoo?Onhan nitä ihmisisiä jotka eivät näe nenää pidemällä ja heidän ajatus maailma on yksi ainoa oikea.Jätä taaksesi selaiset ihmiset.Etsi itsesi kaltaisia ihmisiä elämässi.Hyvää kevättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883