Tulee mietittyä että jopas tuossa on väite jossa ei nähdä omaa nenäänsä pidemmälle. Ei kaikkia ihmisiä kuitenkaan innosta samat asiat.
Tulin kritisoineeksi erästä listoilla olevaa tanssikappaletta ja samalla selitin miksi pidin melodiaa kovin yksitoikkoisena ja mitä siitä puuttuu.
Ehkä minun ideani hauskanpidosta on yksinkertaisesti toisenlainen.
Kun joku nauttii elämästä ja sitten väittää ettet nauti elämästä ellet tee samoin kuin hän
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
jäitkö jumiin sen kanssa että muut ajattelevat eri tavalla. Kritisoivat myös sinua musiikkimaustasi. Hyväksy se.
Lähinnä sen kanssa että jotkut tuntuvat ajattelevan että heidän tapansa on "se ainoa oikea."
- Anonyymi
Ensiapu on kuollutta. On lakkoiltava kuten kunnon sairaanhoitajan demokraatisesti tulee lakkoilla.
- Anonyymi
Unohda heidän mielipiteensä.Niin paljon kun on ihmisiä on myös eri mielipiteitä väistämättä.Toki kaikki eivät osaa tritikkiä asialisesti sanoa.Tietoisesti he haluavat loukata. Itse ainakin valitsen seurni jossa on hyvä olla ja omana itsenäni. Osataan keskutella loukaamatta toisia vaikka mielipiteet eri oli kyse musikki tanssi ruoka ,harrastus. ymm.En käytä alkoholia en tupakoi.Siti käyn tanssimassa, Kuten he joiden seurassa olen. Emme tarvitse päihteitä.Voin sanoa voin hyvin. En tuhlaa aikani ruikutukset ymm.Mutta en lähde myöskään nitä kuntelemaan.Olen aina ollut aamun ihminen ja illann torkku.Osaan yksinkin ulkoilla.Ulkoilen paljon jokaisena vuoden aikana.Joten ei masenna sataa vettä tai on lunta.Pienistä positivisita asioista kasvaa suuria iloja.Itse ihminen päättää onko hyvä vai huono päivä herätessä.Miten voi olla hyvä päivä jos nukkuu joka päivä kello 10-11 asti ja yöt valvoo?Onhan nitä ihmisisiä jotka eivät näe nenää pidemällä ja heidän ajatus maailma on yksi ainoa oikea.Jätä taaksesi selaiset ihmiset.Etsi itsesi kaltaisia ihmisiä elämässi.Hyvää kevättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993