Ylösnousemusruumis sda-tulkinnoissa

Anonyymi-ap

Millainen ylösnousemusruumis on seitsemännen päivän pyhittäjillä jotka ylöstemmataan taivaaseen puoliksi maatuneesta luukasasta tai tuhkauurnistaan?

EGW tulee hakemaan kärryillä taivaaseen White-kirjallisuuden mukaan.

25

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivopieruusi ei kannata vastata.

    • Anonyymi

      Antiikin aikana puhuttiin paljon kyvystä metamorfoosiin.

      Itse kun olin 3. Taivaassa Aabraham sai kiinni itse teossa kaksi miestä joista toinen oli transformoitunut naiseksi. Rangaistukseksi heidät lähetettiin Kuubaan.

      He ovat kuin enkelit taivaassa eli kykenee transformoitumaan muihin muotoihin.
      Alunperin se on ehjee ashera ehjee nimi raamatussa. Minä ole se joka minä olen.

      Viittaa Jeesukseen. Minä olen sellainen kuin Isä on. Minä teen mitä näen Isän tekevän.

      • Anonyymi

        Kova laki kivet kourassa ilman sovitusta Jeesuksessa. Pitäkää vitsauksenne ja kirouksenne itsellenne.


    • Anonyymi

      Saamme samanlaisen ylösnousemusruumiin kuin Jeesus, "joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi "Filp.3:21

      • Anonyymi

        Itse käsitän kirkkauden tarkoittavan fragmentoitumista. Niin että kuolleesta voi nousta ylös useisiin eri kehoihin fragmentteja joita on esim. Äly, elämä, mieli, Ego, jne.

        Ei nousekaan koko persoona kerralla, vaan osia siitä joista jokainen saa erillisen ylösnousemusruumiin. Voi olla sininen, punainen, keltainen, musta tai oranssi ruumis kuten Krishnalla on eri värisiä ruumiita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käsitän kirkkauden tarkoittavan fragmentoitumista. Niin että kuolleesta voi nousta ylös useisiin eri kehoihin fragmentteja joita on esim. Äly, elämä, mieli, Ego, jne.

        Ei nousekaan koko persoona kerralla, vaan osia siitä joista jokainen saa erillisen ylösnousemusruumiin. Voi olla sininen, punainen, keltainen, musta tai oranssi ruumis kuten Krishnalla on eri värisiä ruumiita.

        Sinun käsityksesi ovat valhetta. Ihan sama mitä hourailet. Me uskomme Jumalaa, joka puhuu Raamatun sivuilla. Emme usko sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun käsityksesi ovat valhetta. Ihan sama mitä hourailet. Me uskomme Jumalaa, joka puhuu Raamatun sivuilla. Emme usko sinua.

        Oletko täysin varma,ettei Raamattua ole kirjoitettu piruilumielessä,siinähän on tuhottoman monta kynäseppää ollut häärimässä.Tuomas Kyrökin voisi siihen tehdä jonkun jakeen.Olisi yhtä paikkansa pitäviä.


      • Anonyymi

        Ei samanlaista vaan pääsemme osalliseksi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käsitän kirkkauden tarkoittavan fragmentoitumista. Niin että kuolleesta voi nousta ylös useisiin eri kehoihin fragmentteja joita on esim. Äly, elämä, mieli, Ego, jne.

        Ei nousekaan koko persoona kerralla, vaan osia siitä joista jokainen saa erillisen ylösnousemusruumiin. Voi olla sininen, punainen, keltainen, musta tai oranssi ruumis kuten Krishnalla on eri värisiä ruumiita.

        Hinfubudhan menee manalaan jos yhtään olette kuunnellut gurujen munkkien opetuksia ensin nirvanaan sitten manalaan riivaajat henget voi siirtyä joskus ihmiseen.Jälleensyntymä uudestaan tänne ihmiseksi ei onnistu ne on riivaajat henkiä jotka tulee ja menee.Niille taas on paikka manalan gehennassa tulijärvessä lopulta.Ilmestyskirjassa luku 18 ja 19 ja 20.


    • Anonyymi

      Ellen Whiten seuraajat eksyksissä.
      Pelastuneet = joilla on ylösnousemusruumis.
      Adventististiopit sekoittavat pään ja vievät harhaan.
      Jäljelle ei jää muuta kuin sapatillaan öyhöt.

      • Anonyymi

        YouTube Paula white ( hänkin kuluu suuntaan hellarit vaparit adventistit.


    • Anonyymi

      Jeesuksen ajan hallitsijoita pidettiin jumalina. He saivat ylösnousemusruumiin kun he nousivat kuolleista. Miksi Jeesus poikkeaisi tuista mitenkään? Ja kun kerran Jeesus sai ylösnousemusruumiinsa ylösnousemuksessa, niin miksi uskovat eivät saisi?

      • Anonyymi

        Kukaan Jeesuksen ajan hallitsija ei ole saanut mitään ylösnousemusruumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan Jeesuksen ajan hallitsija ei ole saanut mitään ylösnousemusruumista.

        Kyllä on. Siitä on kirjalliset todisteet historian kirjoituksissa. Monet heistäkin tekivät ihmeitä, kuten Jeesuskin. Se oli tyypillistä tuon ajan hallitsijoille ja jumalille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Siitä on kirjalliset todisteet historian kirjoituksissa. Monet heistäkin tekivät ihmeitä, kuten Jeesuskin. Se oli tyypillistä tuon ajan hallitsijoille ja jumalille.

        Sen ajan ihmisiä oli helppo höynäyttää.Onhan meilläkin ollut ihmeiden tekijöitä esim.Niilo Ylivainio tuo mainio mummojen kaataja.Taikureita Oliver Hawk.Muitakin lukematon määrä.Kannattaa olla hivenen kriittinen noiden ihmeiden tekijöiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Siitä on kirjalliset todisteet historian kirjoituksissa. Monet heistäkin tekivät ihmeitä, kuten Jeesuskin. Se oli tyypillistä tuon ajan hallitsijoille ja jumalille.

        Ainakin kuningas David on arkkunsa Sodoman jerkussa niin mennyt isiensä luokse vain Jeesus nousi kuolleista.


    • Anonyymi

      Ellen White itse kertoi, että ylösnousemus tapahtuu tismalleen samassa raihnaisessa ruumiissa, missä se on ollut, kun se on arkkuun pantu ja tämä siis koskee niitä, jotka eivät mukamas pelastu.

      Mitenkä on krematoriossa poltettujen, aivokuolleiden, vauvojen jne.
      Taisi Ellen olla pahasti aivokuollut. White nousee itse mädäntyneenä luukasana, koska hänen kirkastuminen ei tapahdu koskaan niiden valheiden vuoksi, joita hän esitti.

      • Anonyymi

        Jumala LUO heidät uudestaan.

        White on pelastettujen joukossa, eikä sitä sinun valheesi miksikään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala LUO heidät uudestaan.

        White on pelastettujen joukossa, eikä sitä sinun valheesi miksikään muuta.

        Mihinkäs nämä kaikki ylösnousseet sitten mahtuvat,koko ihmiskunnan ajalta. Joku tässä mättää teikäläisten uskomuksissa.Mitäs järjellistä tarkoitusta tuolla olisi?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs nämä kaikki ylösnousseet sitten mahtuvat,koko ihmiskunnan ajalta. Joku tässä mättää teikäläisten uskomuksissa.Mitäs järjellistä tarkoitusta tuolla olisi?????

        "Mitäs järjellistä tarkoitusta tuolla olisi?????"

        Ei niissä uskonlahkojen typeryyksissä olekaan mitään järjellistä. Ne ovat vain joidenkin sekopäiden hallusinaatioita.

        Meidän tulee tiedostaa se, että yhteiskunta koostuu myös ihmisistä, joita on helppoa johdatella kaikenlaisiin älyttömyyksiin ja silloin tyhmyys tiivistyy/tiivistetään esimerkiksi juuri tällaisten uskonlahkojen keskuudessa.

        Kaikella adventtikirkonkin toiminnalla on vain yksi tavoite ja se tavoite on käyttää hyväksi taloudellisesti ja henkisesti juuri sitä ihmisryhmää, joka ei osaa kontrolloida omaa elämäänsä, vaan he ovat riippuvaisia ulkopuolisesta kontrollista ja ovat siksi valmiita myymään oman elämänsä jollekin uskonnollista nimeä kantavalle huijariyhteisölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala LUO heidät uudestaan.

        White on pelastettujen joukossa, eikä sitä sinun valheesi miksikään muuta.

        Juutalaisilla on vaikeinta käsittää Jumalan poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitäs järjellistä tarkoitusta tuolla olisi?????"

        Ei niissä uskonlahkojen typeryyksissä olekaan mitään järjellistä. Ne ovat vain joidenkin sekopäiden hallusinaatioita.

        Meidän tulee tiedostaa se, että yhteiskunta koostuu myös ihmisistä, joita on helppoa johdatella kaikenlaisiin älyttömyyksiin ja silloin tyhmyys tiivistyy/tiivistetään esimerkiksi juuri tällaisten uskonlahkojen keskuudessa.

        Kaikella adventtikirkonkin toiminnalla on vain yksi tavoite ja se tavoite on käyttää hyväksi taloudellisesti ja henkisesti juuri sitä ihmisryhmää, joka ei osaa kontrolloida omaa elämäänsä, vaan he ovat riippuvaisia ulkopuolisesta kontrollista ja ovat siksi valmiita myymään oman elämänsä jollekin uskonnollista nimeä kantavalle huijariyhteisölle.

        No raha huijaukset on yleisiä aina on joukossa niitä kun vetää jollekin omalle ryhmälleen tai itselleen toisten tavarat rahat.Mutta normi ihmiset elää rauhassa syö omaa ruokaa tekee töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs nämä kaikki ylösnousseet sitten mahtuvat,koko ihmiskunnan ajalta. Joku tässä mättää teikäläisten uskomuksissa.Mitäs järjellistä tarkoitusta tuolla olisi?????

        "Mihinkäs nämä kaikki ylösnousseet sitten mahtuvat,koko ihmiskunnan ajalta. "

        Kaikki pelastetut sopivat hyvin uudeksi luotuun maahan.
        Eipä taida kovaa tungostakaan tulla.

        Luultavasti asumiskelpoista maata siellä on paljon nykymaapalloa enemmän.
        Nykyisin suuri osa maapallon pinta-alasta on asumiskelvonta kuivan kuumaa autiomaata, vuoristoja ja jääkylmiä seutuja.

        Toiseksi montako prosenttia ihmisistä pelastuu?
        Esim Elian aikanakin suuresta kansasta vain 7000 ihmistä oli Jumalalle uskollisia.
        Eikä ihmisiä ole aikaisemmin ollut kovinkaan paljon maapallolla.

        Maailman väkiluvun arvioidaan olleen 200–300 miljoonaa ajanlaskumme alussa.
        Ensimmäinen miljardi tuli täyteen vasta 200 v sitten.
        Kaksi miljardia sata vuotta sitten.

        https://tilastokoulu.stat.fi/verkkokoulu_v2.xql?course_id=tkoulu_vaesto&example_id=1&lesson_id=13&page_type=esim&subject_id=1
        https://worldpopulationhistory.org/map/1/mercator/1/0/25/#
        Montakohan prosenttia esim nykyisin elävistä on pelastettujen joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs nämä kaikki ylösnousseet sitten mahtuvat,koko ihmiskunnan ajalta. Joku tässä mättää teikäläisten uskomuksissa.Mitäs järjellistä tarkoitusta tuolla olisi?????

        "Mihinkäs nämä kaikki ylösnousseet sitten mahtuvat,koko ihmiskunnan ajalta. "

        No etkö tunne Raamattua?! Päällekkäin tietysti!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe