Jos sitten saisit ikäväsi kohteen omaksesi.
Voisitko nainen luopua siitä läskistä?
46
709
Vastaukset
- Anonyymi
Kenestä "läskistä"? Tuo on aika ikävä tapa puhua kenestäkään toisesta ihmisestä.
- Anonyymi
En voi. Läski lämmittää mukavasti. 😊
- Anonyymi
No kylläpä on katkeraa. Kyllä naisia maailmaan mahtuu. Mikset itse keskittyisi niihin, jotka miellyttää? Tai mielistelee...
Aika moni nainenhan on luopunut siitä läskistään ja sitten se läski on jäänyt yksin elelemään, miettimään miksei kuunnellut sitä naistaan ajoissa.
- Anonyymi
Jep. Ero on kaikkein nopein keino pudottaa painoa.
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ero on kaikkein nopein keino pudottaa painoa.
Se on juurikin näin 😂
- Anonyymi
Mullakin tuli tämä ensimmäisenä mieleen 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin tuli tämä ensimmäisenä mieleen 🤣
Se on aina nopein keino pudottaa painoa 😂
- Anonyymi
Huomasin että yksi naikkonen on päässyt lihomaan tässä viime vuosina. Liekö syynä mt-ongelmat ja/tai niihin kietoutuvat lääkkeet vai mikä? En tiedä. Itse asiassa en ole edes varma onko hän sama henkilö kuin keneksi hänet luulen sillä mahdollinen muutos on ollut niin radikaali, ja vieläpä suht lyhyessä ajassa. En voi auttaa. Jos molemmilla on päänsisäisesti asiat nurinkurin, niin sitten mitään ei koskaan pääse edes syntymään. Minusta sen huomaa katseestani että hetkinen, jokin ei taida olla nyt aivan kohdillaan.
- Anonyymi
Mulla ainakin pettymykset ja yleinen väsymys.
- Anonyymi
Hyvin inhottava puhua näin. Naikkonen on halventavaa plus ootko joku lääkäri tekemään mitään diagnooseja kenestäkään. Se ei kuulu sulle millään tavalla jos joku on lihonut kun ei se sulle kuulu. Ei hän oo sua varten. Luuletko olevasi maailman napa
- Anonyymi
Laihdutan terveyden ja itseni takia tällähetkellä muutenkin ….
En jotenkin usko et saisin ikäväni kohteen tällä samalla tyylillä
Tai sivussa… lisäksi mun elämään kun kaikki on tehty
Mitä teen itelleni… ja omalle jatkolento…
Tukea ei tuu mistään …oon yksin päätösten ja ideoitten kanssa …
Ketää kiinosta min elämä tai se mä voin …
Pahaolo on todellakin….
En halua venyä muuttua olla muuta mitä olen toisen ihmisten vuoksi…
Koska jos sä siihen lähdet tulee aina uusia vaatimuksia täytettäväksi ja sä et itse ..
aitona itsenäsi riitä ja kelpaa koskaa …. Kun pitäis olla jotain. Aina.
Mä oon sitäkin tehny saanu ja paskaa niskaan
Mitä oikein kuvittelin olemalla hyväuskoinen ja kaikille kiva…
Joku joka aidosti tykkää hiukan pullukoista voi kyllä viel ehkä joskus löytyä …
Se joku joka tykää siitä mitä mä oikesti olen ja jolle riitää
Jolle on just hyvä …. Oikeen kokoinen just hyvä….
Pysyköön hän kaivattiin niissä luissaan ….
Ja hankkikoon luun syliin myös…
En välitä … olis ottanu mut kun sai mahdollisuuden…
Mutta ei halunnut …
Halus leikkiä ja tärvellä…
kulkekoon sitte muualle…
Koska niin teen minäkin…
Mut voin silti sanoa Etta sydämeen jäi arpi kaikesta …joka ei parane …..- Anonyymi
Millaisia ideoita ja päätöksiä joista et yksin selviäisi? Tai ilman tukea? Jos sinulla on elämänkumppani, niin eikö hän tue sinua? Ystävät tai vanhemmat? Kukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia ideoita ja päätöksiä joista et yksin selviäisi? Tai ilman tukea? Jos sinulla on elämänkumppani, niin eikö hän tue sinua? Ystävät tai vanhemmat? Kukaan?
Oon oikeasti yksin asioiden kanssa …
Ei oo rakasta…ei perhettä … sukuun ollu välit poikki 14 vuoden ajan syystä.
Kaverit on yhteyksiä jos oon itte yhteyksiä ensi…. Ei kysellä perää tai kuulumisia siitä toisesta suuntaa koskaan …
Ei oo ammattiauttajia …. Talous on heikko terveys ei nii hyvä…
Mielenterveys järkkyy…
Ja olen prkl niin monen monta kertaa yrittänyt saada paremman elämän…
Mut silti kulkenu vain epäonnesta toiseen ja kohdannut paskaa paskan perään…
Olisi. Minäkin halunnu kivoja juttui iloa onnistumista ja rakkautta ja muuta hyvää elämää
Mutta en saanu kun ihan hullun psykologisen trillerin …
Mun jaksaminen on ihan lopussa…
Tää kaikki alkaa todellakin riittää….
Oli kai rakas mut se hylkäs mut mun terveyden vuoksi kun arvon palliton idiootti oli tottunu vissiin niin kivaan elämää ettei ollu minkäänmoisia muiden tukemisen ja rakastamisen taitoja …
Välillä toivon et se tyyppi tuulettaa aivonsa….niin lujaa vituttaa…
Tämä paska tuuri.
En osaa enää sanoa oliko se edes rakkautta …
Kun en Rakkaudesta tiedä…
Torjumista ja toksisia suhteita ollu …. Kaikki mitä oli …
Ei sitä mitää toivoin koskaan…
Pelkkiä unelmia …
Oispa ollu rakkautta… mut ei niin ei….
Ehkä se oli mun elämän ainoa mahdollisuus rakastaa ja senkin piti olla ihan täyttä paskaa…
Olisin halunnu paljon parempaa …
Minä jos joku olisin sen ansainnut…
Mut elämässä vian satutaan saamaan se kaikki hyvä tai huono mitä on …
Ja minä sain huonot kortit
Onko pakko jaksaa elää kun ei oo mitää syytä enää…jatkaa
Mä en oo edes näytteliä
Niiden lähtö huomattais ….
Mua ei kaipaa kukaan misään…
Eikä mua kehosta rikkinäisenä tarvita mihinkää…
En jaks enää uskoa et huomenna ois parempi päivä …
Hyvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon oikeasti yksin asioiden kanssa …
Ei oo rakasta…ei perhettä … sukuun ollu välit poikki 14 vuoden ajan syystä.
Kaverit on yhteyksiä jos oon itte yhteyksiä ensi…. Ei kysellä perää tai kuulumisia siitä toisesta suuntaa koskaan …
Ei oo ammattiauttajia …. Talous on heikko terveys ei nii hyvä…
Mielenterveys järkkyy…
Ja olen prkl niin monen monta kertaa yrittänyt saada paremman elämän…
Mut silti kulkenu vain epäonnesta toiseen ja kohdannut paskaa paskan perään…
Olisi. Minäkin halunnu kivoja juttui iloa onnistumista ja rakkautta ja muuta hyvää elämää
Mutta en saanu kun ihan hullun psykologisen trillerin …
Mun jaksaminen on ihan lopussa…
Tää kaikki alkaa todellakin riittää….
Oli kai rakas mut se hylkäs mut mun terveyden vuoksi kun arvon palliton idiootti oli tottunu vissiin niin kivaan elämää ettei ollu minkäänmoisia muiden tukemisen ja rakastamisen taitoja …
Välillä toivon et se tyyppi tuulettaa aivonsa….niin lujaa vituttaa…
Tämä paska tuuri.
En osaa enää sanoa oliko se edes rakkautta …
Kun en Rakkaudesta tiedä…
Torjumista ja toksisia suhteita ollu …. Kaikki mitä oli …
Ei sitä mitää toivoin koskaan…
Pelkkiä unelmia …
Oispa ollu rakkautta… mut ei niin ei….
Ehkä se oli mun elämän ainoa mahdollisuus rakastaa ja senkin piti olla ihan täyttä paskaa…
Olisin halunnu paljon parempaa …
Minä jos joku olisin sen ansainnut…
Mut elämässä vian satutaan saamaan se kaikki hyvä tai huono mitä on …
Ja minä sain huonot kortit
Onko pakko jaksaa elää kun ei oo mitää syytä enää…jatkaa
Mä en oo edes näytteliä
Niiden lähtö huomattais ….
Mua ei kaipaa kukaan misään…
Eikä mua kehosta rikkinäisenä tarvita mihinkää…
En jaks enää uskoa et huomenna ois parempi päivä …
Hyvästi.Kuule, soita jonnekin ja pikaisesti. Nyt kuulostaa tosi pahalle tuo tilanne. Oikeesti. Vaikka tuntuiski ettei siitä oo hyötyä mutta et menetä mitään jos soitat ja avaat jollekin ihmiselle tuota tilannetta. Täällä huolestuu jo ainakin tämä kirjoittaja sinusta vaikken tunnekaan sua mut silti. Soita johonkin vaikka päivystykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, soita jonnekin ja pikaisesti. Nyt kuulostaa tosi pahalle tuo tilanne. Oikeesti. Vaikka tuntuiski ettei siitä oo hyötyä mutta et menetä mitään jos soitat ja avaat jollekin ihmiselle tuota tilannetta. Täällä huolestuu jo ainakin tämä kirjoittaja sinusta vaikken tunnekaan sua mut silti. Soita johonkin vaikka päivystykseen.
Päivystyksessä pidetään lähinnä vitsinä jos yritän pyytää apua .
Olisin halunnu apua ja keskustelua ja nimenomaan keskustelua mut sen sijaan pari rauhotavaq ja kotia,,,
Kiitos … pitäs varmaan olla politiiko et sais apua …
Täs maas valitaan ne jotka saa apua
En voi. Ja en ikävöikkään enää ketään, joten kaikki hyvin.
- Anonyymi
Voisin luopua läskistäni vaikka haluaisin laihtua mutta niistä lääkkeistä toisaalta minulla on vakava sairaus. Nuorena Olin solakka ja vahva. En ollut liian laiha.. odotan sitä, sairauteni on prantunut niin voisin liikkua paljon koirien kanssa. Saa nähdä onnistuisin laihtua.?????
- Anonyymi
MIKÄ JASMIN VOUTILAISELLE TULI, SALATKAA VAAN.
- Anonyymi
Netissä kun googlaa nimee eniten nimeen yhdistetään uutinen naisen tippumisesta 9.3.2023 7 kerroksesta parvekkeelta alas Helsingin tikkurilassa.
Nuori nainen ja asiaa tutkitaan pettikö parvekekaide.
En tiedä vai oliko itsemurha jossa hyppäsi parvekkeelta ja kaide ja ikkuna hajosi hypyn yhteydessä?
- Anonyymi
En halua luopua. Ei ollut mahiksia hoikka nakaan niin mitä väliä.
- Anonyymi
En luovu. Yli kymmenen vuotta jo roikkunut kintereillä eikä ulkoruokintaan kehtaa pistää
- Anonyymi
LÄSKILINSSI KUULUU ELÄMÄÄNI!
- Anonyymi
Olen itsekin läski taidan sopia hyvin sen läskin kanssa.
- Anonyymi
Todella kuvottavaa puhua kenestäkään tohon sävyyn eikö tuo Jasmin herättänyt mitään tunteita kiusaamisesta , kenellekään ei ole oikeutta arvostella toisen kehoa..
- Anonyymi
Sä silti saat siihen yksinoikeuden? Haukkua muita?
- Anonyymi
No kun se läski tyydyttää mut sängyssä, toisin ku sinä vinkuja. En oo niin ulkonäköön takertuva ku sinä.
- Anonyymi
Niin mutta kun se oli ikävöinnin kohde 🤔 Ketä tässä nyt pitäisi alkaa ikävöimään, jotain kukkakeppiäkö? 😂
- Anonyymi
Kyllä tiedetään keneltä tääkin mustamaalaus on, katso peiliin virtahepo.
- Anonyymi
Virtahevot sentään on söpöjä
- Anonyymi
Ei mun kissa oo läski. Se on rotu ominaisuuksia. Ei en luovu mistään hinnasta❤️
- Anonyymi
Haluan läskistä eroon, mutta en miehen takia vaan ITSENI.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti tää on jo huono. Jos ei kelpaa sellaisena kuin on nyt niin ei tarvi tulla ruikuttaa mitään silloin kun on laiha. Yleinen sääntö miehille. Monet miehet tekee tätä ja sekös antaa voimaa kun saa antaa pakit.
Ajattelin olla rantakunnossa kesällä ➡️ rantapallo.
randombypasser kirjoitti:
Aina se uimapatjan voittaa 😂
Pallo on paljon vapaampi ja iloisempi👌
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Pallo on paljon vapaampi ja iloisempi👌
No en osaa ottaa kantaa pallon ja patjan iloisuuseroihin, mutta tottahan pallo on liikkumiseltaan huomattavasti vapaampi kuin patja 👍
- Anonyymi
Pakko heittää mauton kommentti. En voi, en seurustele kyseisen ihmistyypin kanssa, oon sinkku. 😅
- Anonyymi
Mutta hänhän on normaalipainoinen ja lisäksi ikäväni kohde. En halua luopua hänestä Karoliina.
- Anonyymi
Siis kuka, häh
- Anonyymi
Tällä taidetaan viitata henkilöön, ja joihinkin tapahtuneisiin asioihin ja niiden järjestelyihin. Läski on ruma sana, niin kuin moni muukin asia ja teko. Et saa sympatiaa sillä. Ne jotka näitä on seurannut, tietoisuus kasvaa muillakin.
- Anonyymi
Omasta läskistä vai siitä kyljessä nyhjäävästä möykystä? Ollaan nääs tuplaläskit.
- Anonyymi
"Kyljessä nyhjäävä möykky"! 😂
- Anonyymi
Kuka kysyy? Miksi olet kiinnostunut??
- Anonyymi
Minkä ikävän kohteen. Mistä läskistä
- Anonyymi
Varsinkin nuorena toisen ulkonäkö voi olla hyvinkin tärkeää, mutta iänmyötä tulee suvaitsevaisemmaksi. Terveys ja liikuntakyvyn säilyminen vanhuuteen saakka on tärkeintä, silloin voi olla vanhuksena tyytyväinen ja ihmissuhdetaidotkin jo paremmat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414