Yksi eroavaisuus on huomattava : Siinä missä Mooses teki laittomaksi himoita lähimmäisensä omaisuutta, ja Salomo sanoi, että jokainen saa pitää itsellään "saamansa" omaisuuden - n iin Jeesus sanoi: "Pyytävä saa ja kolkuttavalle avataan, älkää jääkö täyttämättä kenenkään pyyntöä!" Jos ette anna pyytävälle sitä mitä he teiltä pyytävät, Jeesus tulee tietämään teidät "vuohikansojen kaltaiseksi", niiden kaltaiseksi, jotka EIVÄT AUTA - lähimmäisiään. No vaihtoehto on siis olla Lammassielu - mutta mitä väliä sillä on? Vuohet näet lähtivät Saatanansa matkaan, mutta Lampaat antoivat vallan Paimenelleen! Onko lopputulos silti silti sama: Saatana murhaa piankin ne vuohensa, ja Jeesuskin tekee lampaistaan paistin - joskus? Mitä me tästä opimme? EI kannata edes toivoa ikuista elämään nykyiselle ruumiillemme - se tapetaan / kuolee itsestään - muutenkin... Ei silloinkaan kannata, vaikka olisit itse, "Saatana tai Jeesus"... Vaikka olisit ravintoketjun huipulla hetkisen edes, ei kukaan etukäteen tiedä, millaista on itse kullakin kuoleman jälkeen.
Jeesus tuossa vertauksessaan esitti silti, että lampaat saavat ylennyksen kuoltuaan, ja että vuohet joutuvat Helvettiin... Ja mitä väliä silläkään nyt sitten on? Senkun tietäs'?!
Miten Jeesuksen opetus poikkeaa Mooseksen laista tai Salomon viisastelusta?
Anonyymi-ap
0
261
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741