Netti täynnä meemeja Marinin vauhkoontumisista vaalitenteissä

Anonyymi-ap

Kamalaa kimitystä ja muiden päälle puhumista. Pilaa vaalitentit.

13

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valehtelu suututtaa rehellisen ihmisen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuollainen oli poliittisen uran alkuvaiheessa, riitti että huulihölkkää itsensä puolueen vanhemman kaartin suosioon


    • Anonyymi

      toivottovasti vaalesta tulee henkilö vaalit eikä imagovaalit,

      • Anonyymi

        Asiat ratkaisee nämä vaalit. Telkkaria katsovat kansalaiset ei ole tyhmiä, ne näkee että mikä on totta ja mikä taas keksittyä, todellisuutta kestämätöntä humppaa.

        Presidentti Niinistö sanoi kuukausi sitten, että suomalaiset on totutettu kuluttamaan sellaista rahaa, jota ei ole Suomessa ansaittu, eli kyseessä on velkaraha.

        Järkevät ihmiset uskovat Riikak Purran ja Petteri Orpon kertoman kuvan Suomen taloustilanteesta. Pitää olla vahvassa sosialismin uskossa, jos uskoo Sanna Marinin väitettä,. loputtoman velanoton tulevan maksaman lopulta itse itsensä pois.

        Sinakaan Kreikan velat eivät maksaneet talouskasvuna itse itseänsä. Kreikkalaiset joutuivat 20 vuodeksi kärsimään ja yhdessä muun Euroopan kanssa ne lopulta maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat ratkaisee nämä vaalit. Telkkaria katsovat kansalaiset ei ole tyhmiä, ne näkee että mikä on totta ja mikä taas keksittyä, todellisuutta kestämätöntä humppaa.

        Presidentti Niinistö sanoi kuukausi sitten, että suomalaiset on totutettu kuluttamaan sellaista rahaa, jota ei ole Suomessa ansaittu, eli kyseessä on velkaraha.

        Järkevät ihmiset uskovat Riikak Purran ja Petteri Orpon kertoman kuvan Suomen taloustilanteesta. Pitää olla vahvassa sosialismin uskossa, jos uskoo Sanna Marinin väitettä,. loputtoman velanoton tulevan maksaman lopulta itse itsensä pois.

        Sinakaan Kreikan velat eivät maksaneet talouskasvuna itse itseänsä. Kreikkalaiset joutuivat 20 vuodeksi kärsimään ja yhdessä muun Euroopan kanssa ne lopulta maksamaan.

        Mutta toista kertaa ei Euroopan maat suostu maksamaan, joten Suomen on itse maksettava omat velkansa.
        Kannattaa taas kerran muistaa, ketä äänestää.


    • Anonyymi

      Marinista tulee kunniatohtori jonnekin usalaiseen universityyn. Kuulemma on innokas natojäsenyyden puolestapuhuja ja venäjän sodan vastustaja. Heheh.

      • Anonyymi

        Tulihan Greta Thunbergistäkin...


    • Anonyymi

      Marin ei osaa käyttäytyä kuin Brysselissä, sielläkin korkea EU-virka mielessä. Kieltämättä voisi olla parempi hänen olla EU-hommissa kuin bilettää täällä vitutuksesta kotimaan politiikkaan. Mutta niitä sossun asiakkaita et enää tänne haalaa.

    • Anonyymi

      meemi kuningatar

    • Anonyymi

      On ilmeisesti raivonnut EU-palavereissakin, kuulemma huutanut silmät kiiluen ”haluamme maksaa viisi kertaa enemmän tukiaisia!”. Muut olivat nyökytelleet että ok..

    • ihan hirveetä rääkymistä koko marinin puolue

    • Anonyymi

      Netti täynnä meemeja Marinin siitä ja tästä

      Venäjän trollikoneisto tosiaan käy todella kuumana Marinista ja on tehnyt niin siitä saakka kun hänestä tuli pääministeri.

      Ahnein ja vallanhaluisin osa suomalaisia on liittynyt mukaan, kuten liittyvät kaikkeen maamme vastaiseen vehkeilyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe