Naisten nalkutuksesta

Anonyymi-ap

Onko naisilla oikeasti nalkuttajageeni? Nalkuttavatko kaikki naiset?
Kaikki naiset eivät nalkuta. Siihen, tuleeko naisesta nalkuttaja, on tiettyjä altistavia tekijöitä.

Nalkuttava nainen on kasvanut määräilijäksi, joka on joustamaton asenteissaan. Nalkuttajalla on myös kova vaatimustaso itseään kohtaan: kaiken pitää aina olla kunnossa. Nämä naiset ikään kuin odottavat tarkastajaa paikalle – niin kuin koti ei olisi oma koti, vaan käyntikortti maailmalle ja osoitus siitä, miten hyvin heillä menee.

https://seura.fi/terveys/hyvinvointi/miksi-puoliso-nalkuttaa/

39

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en koskaan nalkuta, ellei mies anna siihen aihetta.

• Anonyymi

”Pahimmillaan nalkuttaminen on naiselle itselleen sokea piste. Hän ei tajua nalkuttavansa, sillä hän kokee olevansa aina oikeassa ja tekevänsä ohjeistuksillaan palveluksia muille.”

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Pahimmillaan nalkuttaminen on naiselle itselleen sokea piste. Hän ei tajua nalkuttavansa, sillä hän kokee olevansa aina oikeassa ja tekevänsä ohjeistuksillaan palveluksia muille.”

Ei kiinnosta jotkut Seura-lehden artikkelit. En edes lukenut sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta jotkut Seura-lehden artikkelit. En edes lukenut sitä.

Eli et kestä aiheellistakaan kritiikkiä tai varsinkaan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et kestä aiheellistakaan kritiikkiä tai varsinkaan sitä.

Ei, vaan en lue juorulehtiä.

• Odotukset, oletukset, kommunikaatio, niissä ne puutteet ovat, genetiikalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

• Anonyymi

50% perimästä tulee vanhempien puolelta osapuilleen jos pilkkuja kuksitaan

• Anonyymi kirjoitti:

50% perimästä tulee vanhempien puolelta osapuilleen jos pilkkuja kuksitaan

Osimoilleen noin, vaan taitaa isommin nalkutukseen ja/tai sen kokemiseen vaikuttaa ihan muut asiat kuin perimä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Osimoilleen noin, vaan taitaa isommin nalkutukseen ja/tai sen kokemiseen vaikuttaa ihan muut asiat kuin perimä.

Joo niin vaikuttaa .. vaimo. Ainakin meillä.

• Anonyymi

Minä en nalkuta koskaan.😜

• Anonyymi

Ei riipu iästä vaan siitä kuinka pitkään nainen on ehtinyt olemaan suhteessa. Kahden vuoden kohdalla nalkutus alkaa eikä pääty koskaan.

• Anonyymi

Onko kaikki miehet lapsia joita pitää passata työpäivän jälkeen vaikka nainen tekee ruumiillista ja raskasta työtä ja mies paperitöitä toimistossa jolle liikunta tekisi hyvää.

• Anonyymi

Se on totta. Kaikki naiset alkavat nalkuttamaan kun eivät enää pelkää joutuvansa vaihtoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaikki miehet lapsia joita pitää passata työpäivän jälkeen vaikka nainen tekee ruumiillista ja raskasta työtä ja mies paperitöitä toimistossa jolle liikunta tekisi hyvää.

Parahin Karoliina. Eivät kaikki. Vaikka kaikki sinun miehesi olisivat olleetkin niin otanta on silti liian pieni kattamaan kaikkia miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parahin Karoliina. Eivät kaikki. Vaikka kaikki sinun miehesi olisivat olleetkin niin otanta on silti liian pieni kattamaan kaikkia miehiä.

Sori mutta Karoliina tuli töistä kotiin klo 21 joten joten hän ei vastannu tähän

Työaikani oli alkoi klo 12 ja köo 18. 24 valmistauduin sulkemaan paikkaa vajaan tunnin sisään.

Joten minä en pysty lässyttään netissä ja hoitaan töitäni.

Parahin psykoottinen. Opettele tunnistaan paremmin tai muuten kuset suhteesi tosielämässä!

T: Karoliina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi toivon ettet tee sitä virhettä että kuseskeler nilkoilles omimalla täällä ja vituilemalla ja kiusaamalla tosielämässä oletettuja palstalaisia sillä yks mun tapailusuhde loppui sellasen asian takia.

Ääliö mies tunnisteli mut kirjoittajaksi joka kirjoittaa täällä ”kuvottavaa, karmaa” jne jutut ja joka hyökkii niskaan omien kaiken ja suuttuen kaikesta.

Siis se todennäkösesti on tää mieheksiluulija.

No hän kusi välimme sen typeryyden takia niin et loukkas mua niin paljon etten pystyny enää hänen kanssaan jatkaan. Katkoin välit.

Nykysin tapailen miestä joka on onneks hyvin älykäs ja osaa ajatella aivoillaan eikä kuse asioita mun kans typeryyttään.

Yllättäny et on miehiä joilla on aivot ja osaa vieläpä käyttää niitä ennen kuin toimii!

T: Karoliina

• Anonyymi

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009365018.html

Arjen vapaamatkustaja

Sellaista hetkeä ei tule, että mies tajuaisi vaihtaa lakanat, kertoo Roosa, joka kokee elävänsä parisuhteessa niin sanotun arjen vapaamatkustajan kanssa. Epätasa-arvoiseen työnjakoon kannattaa puuttua, sillä vapaamatkustamisella on kauaskantoisia seurauksia.

Puolison vapaamatkustajan rooli ärsyttää sen takia, että eihän tämä ole mitään ydinfysiikkaa. Ei se ole niin, että olisin syntymässä saanut jotenkin paremmat lahjat hoitaa näitä asioita”, Roosa sanoo.

MONET kokevat kotitöiden jakautuvan epätasa-arvoisesti parisuhteessa, selviää HS:n lukijoilleen tekemästä kyselystä.Kyselyssä kerättiin kokemuksia niin sanotusta arjen vapaamatkustamisesta eli siitä, että suhteen yksi osapuoli laistaa kotitöiden hoitamisesta.
      Kyselyyn tuli yli 90 vastausta, ja suurin osa vastaajista oli naisia. Roosan lailla suurinta osaa turhauttaa tilanne, jossa he joutuvat ottamaan päävastuun arjen pyörittämisestä.

• Anonyymi

Tämä oli todella hyvin kirjoitettu. On outoa, että mies voi olettaa, että yhteisessä kodissa nainen hoitaa kaikki kotiasiat. Aivan kuin hän asuisi edelleen alaikäisenä vanhempiensa kotona, missä vanhemmat tekivät kaiken hänelle valmiiksi.

Kyllähän tuo on miehillä ilman muuta peiliinkatsomisen paikka.

On myös väärin, että nainen joutuu tavallaan kouluttamaan miehensä aikuiseksi. Eikö miestä ole kotona todellakaan opetettu tekemään näitä itsestäänselviä asioita? Omituista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli todella hyvin kirjoitettu. On outoa, että mies voi olettaa, että yhteisessä kodissa nainen hoitaa kaikki kotiasiat. Aivan kuin hän asuisi edelleen alaikäisenä vanhempiensa kotona, missä vanhemmat tekivät kaiken hänelle valmiiksi.

Kyllähän tuo on miehillä ilman muuta peiliinkatsomisen paikka.

On myös väärin, että nainen joutuu tavallaan kouluttamaan miehensä aikuiseksi. Eikö miestä ole kotona todellakaan opetettu tekemään näitä itsestäänselviä asioita? Omituista.

Hehe älähän yleistä. Hyi hyi. Tsot tsot. Tääki mies on "rakentanut" kodin vaimolleen ja itselleen. Odottaa joka päivä kotiin ruoka valmiina, tiskit tiskattuina, pyykit pestyinä, ja myös laskostettuna (lue: tungettu kaappiin suht järjestelmällisesti), takkassa tulet ja sauna viittä vaille valmiina, että toinen kerkee hetken huokaista ennen saunaa silleen sopivasti. Mitä muuta? Ei tässä jaksa kaikkea ees muistaa. Joka päivä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe älähän yleistä. Hyi hyi. Tsot tsot. Tääki mies on "rakentanut" kodin vaimolleen ja itselleen. Odottaa joka päivä kotiin ruoka valmiina, tiskit tiskattuina, pyykit pestyinä, ja myös laskostettuna (lue: tungettu kaappiin suht järjestelmällisesti), takkassa tulet ja sauna viittä vaille valmiina, että toinen kerkee hetken huokaista ennen saunaa silleen sopivasti. Mitä muuta? Ei tässä jaksa kaikkea ees muistaa. Joka päivä!

No voi että! Oijoi tuollaisen miehen minäkin haluaisin. 😂❣️ Pientä itsekehua. Nii. Ku kukaan muu ei kehu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi että! Oijoi tuollaisen miehen minäkin haluaisin. 😂❣️ Pientä itsekehua. Nii. Ku kukaan muu ei kehu.

Ja jos hän nyt soittaisi ja sanoisi tulevansa etuajassa, joutuisin maksamaan hänelle vaateshoppailun että kerkeisin sillä aikaa siivota vielä vähän lisää. Eikö tämä ole mitään?

• Anonyymi

Naisilla on varaa nalkuttaa koska ihmisarvo varsinkin parisuhdemarkkinoilla on miljoona kertainen . Kyllähän miehetkin haluais nalkuttaa 24/7 naisille mut ei ole varaa siihen . Tähän se perustuu täysin .

• Anonyymi

Joillekin miehille on myös periytynyt nalkuttajageeni 😂 Jaksavat aina nalkuttaa naisten nalkuttamisesta.

• Anonyymi

Nalkuttajat "pilaaa ihan kaiken, siis ihan kaivinkone...."

😁

• Anonyymi

Mä ’nalkutan’ mun aikuisille lapsille ja yleensä liittyy huoleen, olen huolissani jostain asioistaan ja alan sanomaan, ehkä se kuulostaa niiden korvaan nalkutukselta😁 Teenainen

• Anonyymi

Mitä on nalkuttaminen, https://www.synonyymit.fi/nalkutus mielestäni ei ole oikein.

Olen aina käsittänyt nalkuttamisen tarkoittavan toistuvaa huomauttelua jostain hiertävästä asiasta/seikasta. Silloin ongelma voi olla ongelmienkäsittelyssä, ei osata tai ei ole halua sopia asiasta.

• Anonyymi

Minulle on osunut elämääni nalkuttava mies. Nalkuttava kumppani on hyvin rasittava ja se suhde päättyikin lyhyeen.

Itse en ole nalkuttavaa tyyppiä. Oikeastaan mikään ei ärsytä minua parisuhteessa enempää kuin se, jos jostain asiasta pitäisi nalkuttaa, eli jatkuvasti huomautella samoista asioista. En todellakaan jaksa sellaista. Etsiköön mies itselleen sellaisen naisen, joka jaksaa nalkuttava, jollei kykene asioita ilman nalkutusta järjestyksessä pitämään.

• Anonyymi

Voit tarkastaa puolueiden puheenjohtajien vaalitentit kertovat nalkuttavien naisten kyvyn todellisuuteen

• Anonyymi

En lue linkkejäsi. Mutta käännetäänpä asia päälaelleen, eli miksi tietyntyyliset miehet eivät kykene ottamaan kritiikkiä vastaan? Jaa en mee sanomaan minkälaisia olisivat, riippuu varmastikin nalkutuksen laadusta tjs.

Kun nyt yritämme kuitenkin elää suvakkiyhteiskunnassa ja kukaan ei saa sanoa kenellekään mitään, ettei hän mieltänsä pahoita.

Suvakki-ihmiset ovat suurelta osalta narsisseja, eli jos ei olla palveltu häntä riittävän hyvin hän ottaa uuden kohteen.

Kun taas oletettavien nalkuttajien parisuhteissa kasvetaan parhaimmillaan tiiviisen ymmärrykseen toisesta ja se suhde voi kestää ne ylämäetkin. Vahvistuu ajan saatossa.

Itse olen alkanut kyllästyä suvakeihin ja jos joku alkaa tuulettaa, en enää koe sitä harmillisena vaan piristeenä tylsyyteen. Tiedän silti, ettei omani kaltainen ymmärrys ole samanlainen, kuin toisen. Miten koskaan suvakit edistyvät yhtään missään jos eivät kykene kohtaamaan toisenlaista ymmärrystä, eli koskaan kohtaamatta sitä toista ihmistä.

Joo joo ymmärrän toki, että on olemassa monenmoisia nalkutuksen tasoja, mutta paras seuraus sille on, että selviytyisi se nalkutuksen perimmäinen syy, eli ongelma poistuisi. Eli kyllä nalkuttajalta pitäisi kysyä, miksi voit huonosti. Ja kestää itse sitä seuraava keskustelu polttamatta päreitä ja pyrkimällä asian ratkaisuun.

• Anonyymi

Sitähän mä kysyinkin jo täällä ni että hän on hyvä ja lopettaa nyt tuon nalkutuksensa, kiitos 💞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän mä kysyinkin jo täällä ni että hän on hyvä ja lopettaa nyt tuon nalkutuksensa, kiitos 💞

Ja sain siitä hyvästä selvän rakkaudenosoituksen 💞 se lämmitti mieltä 💞 pitääkin tästä lähtee ettii lähin kaatis .. lampsis

• Anonyymi

Onkohan se vaan miesten oikeus jättää asioita hoitamatta niin kauan kun niistä mainitsee ja kuuntematta mitä toinen sanoo. Omatoiminen toiminta olisi joskus plussaa. Se nainen ei ole sun äitisi.

• En nalkuta, mutta en tietenkään voi tietää jos se toinen ottaa normaalin sanomisen "nalkuttamisena".

• Anonyymi

Miehillä on semmoset vähä lyhytpiuhaset suhtautumiset normi sanomiseen ku eivät ite hiffaa asioita

• Anonyymi

Joistakin tulee, jotkut ovat...jotkut eivät ole, mutta hyvin monella on taipumus teroittaa kynsiään tarpeettomasti jonkun selkänahkaan tietäen samaan aikaan ja ennakkoon jo, ettei asian läpikäyminen muuta lopputulosta minnekään

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tälleen äijänä pitää sanoo kyl et akat tosiaan avaa välillä pikkkkasen liikaa sitä kaunista suutaan. Että vois joskus ihan hiljaakin olla eikä joka asiasta mäkättää.

• Anonyymi

Siinäpä https://urbaanisanakirja.com/word/makattaa/

Mäkättää, jäkättää, nalkuttaa, urputtaa, kotkottaa, inistä. Mitä vielä? Minulla ei ole kokemuksia tämänlaisesta tytöstä, kaikki he ovat käyttäytyneet oikein nätisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe