Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Erikoinen paikka se Alavus -ehkä tosiaan Syvä joki viiteitä enemmän kuin monissa muissa 10 000 asuk

Anonyymi-ap

Erikoinen paikka se Alavus -ehkä tosiaan "Syvä joki" viiteitä enemmän kuin monissa muissa 10 000 asukkaan kaupungeissa.
Alkuviikosta nyt maaliskuussa kävin työ- ja kauppareissulla siellä. En malttanut kysyä neuvottelukumppaneiltani noin 1980- luvulla syntyneiltä miehiltä Hilkasta. He käyttäytyivät kuin olisin päästänyt oikein pirun haisevan tuhnun tai paljastanut halauavani nuolla alapäitään.
Keskisen kaupassa söin lounasta ja tahalani tein saman kysäisyn pöytääni tulleelle +70- pariskunnalle. Heiltä meni ruokahalu. Hakivat kahvit ja menivät toiseen pöytään.
Kaksi on tietysti pieni otanta, mutta tuo reaktiot olivat tosiaan voimakkaan pelokasta, vihamielistä, ehkä syyllisyyden vaivaamaa. Puhuin matkallani toki työasiaa 24 - 30 ihmisen kanssa. Lähes normaaleilta he vaikuttivat, tai eivät olleet murhasuvun/syyllisyyssuvun vaikutuksessa.

30

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaiennut kylä.Emme halua että aiheesta puhutaan

    • Anonyymi

      Me oltiin kesällä kolme päivää Vesan gamppingissä. Sama ilmiö kun päästiin paikallisten kanssa puhumaan. Muusta sai puhua ja nautaa. Hilkka veti naamailmeet pyllyyn ja jutut loppui. Sehän on kokonaisen kaupungin trauma siellä!!!!!!

      • Anonyymi

        Erityislasten suuri määrä kertoo myös syvä joki ilmiöstä.


    • Anonyymi

      Alavus ei ole yhtään sen kummempi paikka kuin muutkaan Suomessa

    • Anonyymi

      Miksi tästä keskustelu on fasessa kielletty.?

    • Anonyymi

      Ihmisten luonne siellä saattaa selittää sen, että urhin isä luuli ottaneensa helpoimmaan, sen pojan kohteeksi linnaan saantiin, mutta valitsikin kovimman vastuksen. Sitten kuukausien päästä piti omasta suvusta keksiä syyllinen.

      • Anonyymi

        mutta niinhän siinä on käynyt!


    • Anonyymi

      Töttöröö porukkaa liian kans, syvää jokee.

    • Anonyymi

      Alavutelaiset ovat juonessa mukana Hilkan murhasta

      • Anonyymi

        Väärä istui. Oikea tekijä maksoi. Tekijä nainen.


    • Anonyymi

      Mistä te puhutte?

      • Anonyymi

        Siitä kun sakki täälä on aika vajaata.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kun näitä umpitollaja vänkkyröitä kyylää, niin se on just näin.
        Alavudelle pitäisi saada vaikka muutama sata ukrainalaista
        mutta nei tykkää olla täälä mitä en kyllä ihmettele.
        Täälä on menny geenit huonohon , valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näitä umpitollaja vänkkyröitä kyylää, niin se on just näin.
        Alavudelle pitäisi saada vaikka muutama sata ukrainalaista
        mutta nei tykkää olla täälä mitä en kyllä ihmettele.
        Täälä on menny geenit huonohon , valitettavasti.

        Minä olen rukoillut jo kauan että herra lähettäisi tänne siirtoväkeä mualta maailmalta.
        Mielummin afrikasta, siellä päin on miehet kykyneviä hommiin joihin ei paikalliset enää ole aikoihin pystyneet.
        Kerran minä olen ghanassa käynyt ja se oli mukava lomareissu, eläkkeellä ei enää mihkää päädr.


    • Anonyymi

      Hakekaa vain vaikka tuhat afrikkalaista kyrsää, kun elätätte ja maksatte niiden 10 000 kulut kuukaudessa, kuten Kela tekee nyt.

      • Anonyymi

        Kela maksaa absin porukan viulut, mikä siis muuttuisi paitti naiset olis paremmalla päällä.


    • Anonyymi

      No hehheh sun Syvä joki -vertaustesi kanssa. Mä oon toiselta kylältä kotoisin ja aika perillä Alavuden asioista. Työikäiset ihmiset ei enää yksinkertaisesti tiedä noin vanhoja asioita. Ehkä Sydänmaalla Hilkkaa joku vielä muistaa ja muistelee, luultavasti niin tekeekin. Ei tämä mikään koko pitäjän juttu ole. Viidenkymmenen vuoden takainen surullinen tapaus yhdellä kylällä. Nämä keskustelut ovat suurimmaksi osaksi jonkun asiaan fiksoituneen tyypin vastailua itselleen, näin luulen.

      • Anonyymi

        Montako kertaa oletkaan kirjoittanut tämän värssysi tänne vuosien aikana?


    • Anonyymi

      Kuuntelin sitä alavuren pop yhtyettä, ne lauloo jotta " minä lautallani kellon ulapalla turhuuren " mitä seki tarkoottaa ?
      Kyllä siinäki syvä joki efekti torentuu, eihän tuas oo mitää älliä.

      • Anonyymi

        Se oli paha kesä. Kolme liftarilikkaa, lentoemäntä, Hilkka ja se jokin Salme. Näistä jäi ratkaisematta Salme ja lentoemäntä. Tavallaan Hilkka ratkaistiin väärin.


      • Anonyymi

        Mites tämä " yhtä paliom kaipaalin, sinne tuanne ja takaasinn" ei poijat tai sitte " voi helsinkki sää voisit olla mun kotoni " aivan pöyröötä.
        Mutta jäljet johtaa ..


    • Anonyymi

      Helena Jämiäluoma Kankaanpää.

      • Anonyymi

        Jämiäluoma oli seuraavana kesänä 1972


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jämiäluoma oli seuraavana kesänä 1972

        Citroeeni ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citroeeni ?

        Nii nii mutta kenen se oli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii nii mutta kenen se oli ?

        Niin mon i tietää mutta kukaan ei puhu, aika jännää, aika jännää. Eeva, kelläs se oli ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii nii mutta kenen se oli ?

        Se mies oli monessa mukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies oli monessa mukana...

        Oli , kun uskaltaisi sanoa, mutta suku niittaa käräjillä ..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe