Miten korvaa joukkovainoissa ihmistyötä. Miten voidaan käyttää elektronisen häirinnän seurannassa, häirinnässä, kidutuksessa ja mielenhallinnassa.
MTV 3 aamuteeveessä tuli lyhyt keskustelu tekoälystä. Mukana oli IT-yrittäjä Jukka Kolari (googlaamalla löytyy Twitter osoite) ja tulevaisuudentutkija Risto Linturi. On julkaissut kirjan Tekoäly 1-2-3.
Elon Musk mainittiin ja hänen CHAT GPT 4 Open ai
Näillä jo pääsee alkuun. Minulle tulee jo vaikka mitä vainopuolelta.
TEKOÄLYN KÄYTTÖ/MAHDOLLISUUDET JUKKOVAINOSSA JA ELEKTRONISESSA HÄIRINNÄSSÄ
67
559
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo tekoäly ole ollut tässä hommassa mukana ainakin 2000-luvun alusta asti. Kuluttajatuotteet ovat kymmeniä vuosia jäljessä sotateollisuuden tuotteita.
- Anonyymi
Kun googlaa TEKOÄLY, tulee sivun täydeltä hyödyllisiä otsikoita, alkaen vaikka Wikipediasta. Mutta siitä luettelomaisen laajasta tietotarjonnasta en osaa hakea, mitä voisi soveltaa joukkovainoon ja stalkkauksiin.
Oman kokemukseen perustuvia arvioita, että "tähän riitä ihmisaivot" on. Mutta niillä ei pitkälle pötkitä. Ja vielä tällaisella keskustelupalstalla yksityiskohtainen esittely/erittely ei ole mahdollinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun googlaa TEKOÄLY, tulee sivun täydeltä hyödyllisiä otsikoita, alkaen vaikka Wikipediasta. Mutta siitä luettelomaisen laajasta tietotarjonnasta en osaa hakea, mitä voisi soveltaa joukkovainoon ja stalkkauksiin.
Oman kokemukseen perustuvia arvioita, että "tähän riitä ihmisaivot" on. Mutta niillä ei pitkälle pötkitä. Ja vielä tällaisella keskustelupalstalla yksityiskohtainen esittely/erittely ei ole mahdollinen.hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyh
nostelen trollille luettavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nostelen trollille luettavaa
mikrosirutettuha voidaan seurata-
aivotaajuudet on kuin somrenjälki- nykyään ne voi skannata jokaisen jo aivotaajuuksilla-
myös !henkimaailassa! toimii !tekoäly' eli saavat sillenkin toimityua-
korkeamman tasoisia ulottuvuuksia toiminnassa, jne-
kohteella onko muuta mahdollisuutta kuin Jeesuksen apu????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikrosirutettuha voidaan seurata-
aivotaajuudet on kuin somrenjälki- nykyään ne voi skannata jokaisen jo aivotaajuuksilla-
myös !henkimaailassa! toimii !tekoäly' eli saavat sillenkin toimityua-
korkeamman tasoisia ulottuvuuksia toiminnassa, jne-
kohteella onko muuta mahdollisuutta kuin Jeesuksen apu?????Vähän seuraa täältä.
- Anonyymi
Keskustelussa tuotiin esille esimerkki. Kun tekoälyn tiedot/tietojen käsittely yhdistetään robottiin, joka näkee ja tekee konkreettisia juttujakin, on siinä tulevaisuuden työntekijä.
Nyt vainon suhteen voisi jaotella tekoälyn mahdollisuuudet kirjallisiin töihin sisään syötettyjen toiveiden mukaan. - Voidaan syöttää vaikka TI:stä googleen kertyneet tiedot ja pyytää profiili. Minulle tämä tehtiin yllättäensen kaltaiset tiedot. erääseen alustaan liittymisen yhteydessä. Se kerrottiin liittyessä, mutta luulin kyseessä olevan tilit sun muut -(Ei siitä tässä yhteydessä enempää.)
Luulen, että elektronisessa yöhäirinnässä käytetään tekoälyä. Minulla on ollut monia sellaisia automaattisen kaavan mukaan toteutuvia häirintöjä, joissa riittää, että ihminen klikkaa sen illalla päälle. - Ohjelman täytyy tietää nukkumiseni, esim. puolen tunnin, tunnin unen jälkeen herätys. Eli seurantaa tarvitaan, (Ei enempää tässä.) Eli tekoälyn ja seuranta/häirintälaitteiston kanssa yhteistyö,)- Anonyymi
korjaus:
"sen kaltaiset tiedot" kuuluu lauseen loppuun "tilit sun muut--" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korjaus:
"sen kaltaiset tiedot" kuuluu lauseen loppuun "tilit sun muut--"Olen jostakin lukenut, että tekoälyn puhetta saatetaan käyttää v2k:ssa( TI kuulee puhetta päässään.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jostakin lukenut, että tekoälyn puhetta saatetaan käyttää v2k:ssa( TI kuulee puhetta päässään.)
v2k... veekakskoo?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17790580/suomi-on-kokoomus-satanistinen-joukkokiusaamis-valtio-jota-johtaa-viralliset--tahot
- Anonyymi
AJATUSTEN LUKU
Google lukee algoritmeista ajatukset. Kyllä siinä tekoälyä tarvitaan. Ja kun stalkkeri on töissä googlella, on mahdollisuus näidenkin tietojen saamiseen, vaikka laittomasti.- Anonyymi
Kesäkuussa 2013 istuin pihalla vieraiden ihmisten joukossa. Yht'äkkiä he alkoivat keskustella sikeestaan ostaa eräs tuote. Mielipiteet, mitä vaihtoivat, olivat ihan samoja, mitä olin ajatellut. Katsoivat merkitsevästi minuun ja kävi ilmi, että tiesivät minun ostoaikeeni, VAIKKA EN OLLUT PUHUNUT KENELLEKÄÄN. Olin VAIN ajatellut.
Siitä alkoi monivuotinen taisteluni sitä vastaan, että ajatuksiani pystyttäisiin lukemaan. Vaikka vähän väliä jouduin niitä kuulemaan toisilta ihmisiltä. Avasin joskus ketjun aiheesta. Olin silloin päätynyt siihen, että jos vaikka sitten kurkunpään värinät rekisteröidään jonkun sirun avulla, tarvitaan tekoäly hoitamaan ajatusten tallentamiseen/seuraamiseen. Ihminen ei siihen pysty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa 2013 istuin pihalla vieraiden ihmisten joukossa. Yht'äkkiä he alkoivat keskustella sikeestaan ostaa eräs tuote. Mielipiteet, mitä vaihtoivat, olivat ihan samoja, mitä olin ajatellut. Katsoivat merkitsevästi minuun ja kävi ilmi, että tiesivät minun ostoaikeeni, VAIKKA EN OLLUT PUHUNUT KENELLEKÄÄN. Olin VAIN ajatellut.
Siitä alkoi monivuotinen taisteluni sitä vastaan, että ajatuksiani pystyttäisiin lukemaan. Vaikka vähän väliä jouduin niitä kuulemaan toisilta ihmisiltä. Avasin joskus ketjun aiheesta. Olin silloin päätynyt siihen, että jos vaikka sitten kurkunpään värinät rekisteröidään jonkun sirun avulla, tarvitaan tekoäly hoitamaan ajatusten tallentamiseen/seuraamiseen. Ihminen ei siihen pysty.Tai sitten mielipiteesi oli vain sama kuin enemmistöllä ihmisistä yleensä? Joukoilla kun on tapana olla samaa mieltä monesta asiasta.
Kerro ihmeessä mikä tuote oli kyseessä niin asiaa voi tarkastella.
Ajatuksia ei voi teknisesti lukea; se onnistuu rajoitetusti laboratorio-olosuhteissa kun päässä on massiivinen kypärä lukemassa signaaleja.
Lähden oletuksesta että et ollut laboratoriossa, eikä päässäsi ollut kypärääkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten mielipiteesi oli vain sama kuin enemmistöllä ihmisistä yleensä? Joukoilla kun on tapana olla samaa mieltä monesta asiasta.
Kerro ihmeessä mikä tuote oli kyseessä niin asiaa voi tarkastella.
Ajatuksia ei voi teknisesti lukea; se onnistuu rajoitetusti laboratorio-olosuhteissa kun päässä on massiivinen kypärä lukemassa signaaleja.
Lähden oletuksesta että et ollut laboratoriossa, eikä päässäsi ollut kypärääkään.En kerro. --"TARVITAAN TEKOÄLY-"- oli se, miksi otin esimerkiksi
Mutta kerron, että sananvapaus -palstalla on aloittamani ja suurimmalta osalta kirjoittamani ketju: Mistä voi tietää, että ajatuksia luetaan. Käypä lukemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. --"TARVITAAN TEKOÄLY-"- oli se, miksi otin esimerkiksi
Mutta kerron, että sananvapaus -palstalla on aloittamani ja suurimmalta osalta kirjoittamani ketju: Mistä voi tietää, että ajatuksia luetaan. Käypä lukemassa.Kävin nostamassa ketjun ylös ja päivitin. Nimenomaan siltä osin, että kaikki, mitä puhun tallennetaan ja ja "kaikilla" on mahdollisuus kuulla se.
Pystytään tallentamaan myös hiljainen yksinpuhelu, ihan kuiskaamalla ajattelukin, mikä osittain selittää kokemusta ajatusteni lukemisesta.
Vainoon liittyen monta vuotta puhuminen oli minulta kielletty. Ja kun vainoon kuuluu yhteiskunnasta diskriminointi ja sosiaalisen verkoston tuhoaminen, eipä juttukavereitakaan ole ollut muita kuin stalkkerit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin nostamassa ketjun ylös ja päivitin. Nimenomaan siltä osin, että kaikki, mitä puhun tallennetaan ja ja "kaikilla" on mahdollisuus kuulla se.
Pystytään tallentamaan myös hiljainen yksinpuhelu, ihan kuiskaamalla ajattelukin, mikä osittain selittää kokemusta ajatusteni lukemisesta.
Vainoon liittyen monta vuotta puhuminen oli minulta kielletty. Ja kun vainoon kuuluu yhteiskunnasta diskriminointi ja sosiaalisen verkoston tuhoaminen, eipä juttukavereitakaan ole ollut muita kuin stalkkerit.Ja TEKOÄLYÄHÄN tässä tarvitaan kaiken puheeni tallentamiseen ,kuiskailusta alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä alkoi monivuotinen taisteluni sitä vastaan, että ajatuksiani pystyttäisiin lukemaan. Vaikka vähän väliä jouduin niitä kuulemaan toisilta ihmisiltä. Avasin joskus ketjun aiheesta. Olin silloin päätynyt siihen, että jos vaikka sitten kurkunpään värinät rekisteröidään jonkun sirun avulla, tarvitaan tekoäly hoitamaan ajatusten tallentamiseen/seuraamiseen. Ihminen ei siihen pysty.Olet vain sairas, et vainottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain sairas, et vainottu.
Olen Riksun vainottu, revi siitä. Käy lukemassa Riihimäen palstalta: Mitä kaikkia rikoksia Riksussa saa vapaasti tehdä (otsikko noin suunnilleen) ja Koko Suomi vainoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Riksun vainottu, revi siitä. Käy lukemassa Riihimäen palstalta: Mitä kaikkia rikoksia Riksussa saa vapaasti tehdä (otsikko noin suunnilleen) ja Koko Suomi vainoo.
AVASIN TÄMÄN KETJUN, KOSKA HALUAISIN SAADA LISÄÄ TIETOA TEKOÄLYN KÄYTTÖMAHDOLLISUUKSISTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. --"TARVITAAN TEKOÄLY-"- oli se, miksi otin esimerkiksi
Mutta kerron, että sananvapaus -palstalla on aloittamani ja suurimmalta osalta kirjoittamani ketju: Mistä voi tietää, että ajatuksia luetaan. Käypä lukemassa.Ja minä kerroin miksei niitä voida lukea keskellä puistoa.
Teknisesti se nyt vaan ei onnistu, vaikka mitenkä uskotkin. Asiaan on siis toinen selitys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja TEKOÄLYÄHÄN tässä tarvitaan kaiken puheeni tallentamiseen ,kuiskailusta alkaen.
Sä kerrot olevasi vainottu vuosien takaa, chat-gpt on kuitenkin vieläkin varsin alkeellinen tekoäly, ja se on vasta juuri nyt keksitty.
SITÄ EI OLLUT OLEMASSA EDES VUOSI SITTEN SILLÄ TASOLLA KUIN TÄNÄÄN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kerrot olevasi vainottu vuosien takaa, chat-gpt on kuitenkin vieläkin varsin alkeellinen tekoäly, ja se on vasta juuri nyt keksitty.
SITÄ EI OLLUT OLEMASSA EDES VUOSI SITTEN SILLÄ TASOLLA KUIN TÄNÄÄN.Kiitos tiedoista. Toivoin, että tekoälyn tuntijat kertoisivat tietoja.On muutakin teknologiaa kuin tekoäly.
Stalkkerit halusivat minun epäilevän/luulevan, että ajatuksiani voidaan. Minähän vastustin sitä näkemystä. -Annoin periksi, kun jouduin cybertorturen kohteeksi. Vasta parin vuoden päästä kuulin moisesta teknologiasta. Päähäni pantiin cybertorturella pari lausetta: hyvin voimakkaat ajatukset. Sitten joku toisti minulle tietämänsä lauseet pian tai vaikka seuraavana päivänä, jolloin vielä muistin ne. - Luulin tietenkin, että ajatukseni on luettu.-Esim. illalla päähäni tuli pari voimakasta ajatusta hammaslääkäristä, jonka vastaanotolle menin seuraavana aamuna. Hammaslääkäri naureskellen toisteli: ai, että--ja ne voimakkaat ajatukseni. Kyllähän minulla oli kivaa.-Cybertorture on oma juttunsa YK ja kidutuskomissaari Melzer tutkivat sitä ja sen esiintymistä. - Ja kun koko ajan on rankka, moninainen vaino päällä, ei kauheasti pysty keskittymään jonkun ajatuksenluvun selvittämiseen.
Nyt tosiaan avasin tämän ketjun saadakseni tietoa, mitä tekoälyllä voi tehdä, ehkä tulisi selitystä joihinkin juttuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedoista. Toivoin, että tekoälyn tuntijat kertoisivat tietoja.On muutakin teknologiaa kuin tekoäly.
Stalkkerit halusivat minun epäilevän/luulevan, että ajatuksiani voidaan. Minähän vastustin sitä näkemystä. -Annoin periksi, kun jouduin cybertorturen kohteeksi. Vasta parin vuoden päästä kuulin moisesta teknologiasta. Päähäni pantiin cybertorturella pari lausetta: hyvin voimakkaat ajatukset. Sitten joku toisti minulle tietämänsä lauseet pian tai vaikka seuraavana päivänä, jolloin vielä muistin ne. - Luulin tietenkin, että ajatukseni on luettu.-Esim. illalla päähäni tuli pari voimakasta ajatusta hammaslääkäristä, jonka vastaanotolle menin seuraavana aamuna. Hammaslääkäri naureskellen toisteli: ai, että--ja ne voimakkaat ajatukseni. Kyllähän minulla oli kivaa.-Cybertorture on oma juttunsa YK ja kidutuskomissaari Melzer tutkivat sitä ja sen esiintymistä. - Ja kun koko ajan on rankka, moninainen vaino päällä, ei kauheasti pysty keskittymään jonkun ajatuksenluvun selvittämiseen.
Nyt tosiaan avasin tämän ketjun saadakseni tietoa, mitä tekoälyllä voi tehdä, ehkä tulisi selitystä joihinkin juttuihin.Ja täällä esitetyt käsitykset, miten ajatuksia voidaan lukea: labrassa kypärä päässä. -Tämä totuus on 50 vuotta vanha. Se, miten nykyään voidaan lukea ajatuksia, salataan ja kerrotaan sitten 50 vuoden päästä. - Tällainen salaamisen ja paljastamisen aikataulu näyttää olevan monilla teknologiaan kuuluvilla jutuilla.
Tekoälystä sanotaan ketjun alussa( ellei ole poistettu), että se mitä taviksille myydään on alkeellista verrattuna siihen, mitä armeijalla jo on käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä esitetyt käsitykset, miten ajatuksia voidaan lukea: labrassa kypärä päässä. -Tämä totuus on 50 vuotta vanha. Se, miten nykyään voidaan lukea ajatuksia, salataan ja kerrotaan sitten 50 vuoden päästä. - Tällainen salaamisen ja paljastamisen aikataulu näyttää olevan monilla teknologiaan kuuluvilla jutuilla.
Tekoälystä sanotaan ketjun alussa( ellei ole poistettu), että se mitä taviksille myydään on alkeellista verrattuna siihen, mitä armeijalla jo on käytössä.Tuo perustelu "meille vain ei kerrota; tekniikkaa on" on hieman ontuva, ja epätodennäköinen. Muistellaan Edward Snowdenia, tuli mies joka kertoi mitä on olemassa, koska kainenlaisten teknisten juttujen toteuttamiseen tarvitaan massiivinen määrä ihmisiä, jotenka tuota ajatustenlukuakin olisi toteuttamassa ja testaamassa laumoittain ihmisiä; mutta koskaan ei ole tullut ilmi mitään; se on mahdotonta.
Mitä tulee pakko-ajatusten ilmaantumisesta, ne kuuluvat osana mielenterveyteen ja muodostuvat ihan yksilön omassa päässä. Jokaisella ihmisellä on niitä, myös MINLLA, joillain enemmän toisilla vähemmän; kaikki eivät osaa suhtautua niihin oikein.
Ei ole olemassa, edes salaista, teknologiaa jolla saadaan tuolla tapaa ajatuksia päähän. Muussa tapauksessahan sitä käytettäisiin vaikkapa Putiniin jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo perustelu "meille vain ei kerrota; tekniikkaa on" on hieman ontuva, ja epätodennäköinen. Muistellaan Edward Snowdenia, tuli mies joka kertoi mitä on olemassa, koska kainenlaisten teknisten juttujen toteuttamiseen tarvitaan massiivinen määrä ihmisiä, jotenka tuota ajatustenlukuakin olisi toteuttamassa ja testaamassa laumoittain ihmisiä; mutta koskaan ei ole tullut ilmi mitään; se on mahdotonta.
Mitä tulee pakko-ajatusten ilmaantumisesta, ne kuuluvat osana mielenterveyteen ja muodostuvat ihan yksilön omassa päässä. Jokaisella ihmisellä on niitä, myös MINLLA, joillain enemmän toisilla vähemmän; kaikki eivät osaa suhtautua niihin oikein.
Ei ole olemassa, edes salaista, teknologiaa jolla saadaan tuolla tapaa ajatuksia päähän. Muussa tapauksessahan sitä käytettäisiin vaikkapa Putiniin jne.Kerro tuo YK:_lle. Ja EU:ssa tutkimuksia tekevälle Nils Melzerille, että ovat hulluja. Ja mikähän sinä luulet olevasi, kun muka tiedät kaiken paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tuo YK:_lle. Ja EU:ssa tutkimuksia tekevälle Nils Melzerille, että ovat hulluja. Ja mikähän sinä luulet olevasi, kun muka tiedät kaiken paremmin.
Sitä voin kysyä myös sinulta:
"Ja mikähän sinä luulet olevasi, kun muka tiedät kaiken paremmin."
Tähän päivään mennessä ei ole TODISTETTU että on olemassa labran ulkopuolella teknologia jolla voidaan lukea tai kirjoittaa ajatuksia.
Kunnes se on jossain todistettu sitä ei ole olemassa.
Ja on, vähintään toistaiseksi, lapsellista sanoa "meille vain ei kerrota" henkikön, jolla itselläänkään ei ole rahtuakaan konkreettisista todistetta asiasta.
Tuolla "meille ei vain kerrota" selityksellä voisi sitten vaikka uskoa että lehmät lentää, meille vain ei kerrota että se tapahtuu.
Uskon tuohon ajatustenlukuun saman tien kun siitä esitetään uskottavia todisteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voin kysyä myös sinulta:
"Ja mikähän sinä luulet olevasi, kun muka tiedät kaiken paremmin."
Tähän päivään mennessä ei ole TODISTETTU että on olemassa labran ulkopuolella teknologia jolla voidaan lukea tai kirjoittaa ajatuksia.
Kunnes se on jossain todistettu sitä ei ole olemassa.
Ja on, vähintään toistaiseksi, lapsellista sanoa "meille vain ei kerrota" henkikön, jolla itselläänkään ei ole rahtuakaan konkreettisista todistetta asiasta.
Tuolla "meille ei vain kerrota" selityksellä voisi sitten vaikka uskoa että lehmät lentää, meille vain ei kerrota että se tapahtuu.
Uskon tuohon ajatustenlukuun saman tien kun siitä esitetään uskottavia todisteita.Oletpa sinä tyhmä, tai luulet, että minä olen. Pystytkö lukemaan englanninkielistä tekstiä. Ketjun lopussa on hyvä hakusana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä tyhmä, tai luulet, että minä olen. Pystytkö lukemaan englanninkielistä tekstiä. Ketjun lopussa on hyvä hakusana.
Luepa ketjun lopusta viesti.
- Anonyymi
TIETONETTA KÄYTTÄESSÄMME MEITÄ SEURATAAN KOKO AJAN. Lehtien, artikkeleiden lukemiseen, jne koko ajan vaaditaan evästeiden hyväksymistä, Mihin annammekaan luvan. - Meitä seurataan koko ajan ja tekoäly tallentaa ja käsittelee, mihin tietojamme voisi käyttää hyväksi.
Usein tämä tarkoittaa kaupallisia tarkoituksia, mutta kyllähän stalkkerit voivat käyttää tietoja vainotarkoituksiin.
Ällöttävä esimerkki. Marketin käytävällä menin tervehtimään ja vähän juttelemaan sokean ihmisen kanssa. Istui siinä odottamassa kaupassa käymässä olevaa henkilöä.-
Parin päivän päästä sain postia Näkövammaisjärjestöltä, jonka kalenterin ostin vuosittain. Muuten en avustuspyyntöihin vastannut. Ei kiinnostanut ehdotetut kohteet. - Nyt avustuspyyntö kirjeessä oli kuva näkövammaisesta, hoikasta ja pitkästä nk. juttukaverini. Kerrottiin tarinaa näkönsä menettäneestä, jonka oli ollut vaikea saada avustajaa. Kun sai rahallista avustusta, asia hoitui. - Mukana oli minulle palkkioksi lintutarroja, joissa oli 3 eri lintua. Niitä, joiden kuvia olin tykännyt katsoa vähän pidempään facessa ja tykännytkin. - Siinä sitten kuin robotti täytin pankkisiirtolomakkeen.- Anonyymi
niin, sokeutunut oli seniori nk. minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, sokeutunut oli seniori nk. minäkin.
Eli meitä seurataan, havainnoidaan kerätään tietoa "joka paikassa koko ajan", tekisi mieli sanoa. Stalkkereitten pitää vain päästä käsiksi tähän tietoon ja käyttää sitten tekoälyä.
-Pyytää siltä ohjeet, miten TI saadaan menemään vaikka "sinne".
- Tai mobbingissa, minkä asioiden, lauseiden tai sanojen huutelu satuttaa eniten , kolhii itsetuntoa tai muistuttaa vanhoista traumoista. -Olen kyllä joutunut kuulemaan uskomattomia sanalistoja. Huutelija tuskin tietää, mitä huutelee.
- Tai voi pyytää triggereistä, jotka laukaisee sen ja sen reaktion, käyttäytymisen, tunnetilan, jne.
Näin vain kokemusasiantuntijana tuli tupsahti tuollaisia mieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli meitä seurataan, havainnoidaan kerätään tietoa "joka paikassa koko ajan", tekisi mieli sanoa. Stalkkereitten pitää vain päästä käsiksi tähän tietoon ja käyttää sitten tekoälyä.
-Pyytää siltä ohjeet, miten TI saadaan menemään vaikka "sinne".
- Tai mobbingissa, minkä asioiden, lauseiden tai sanojen huutelu satuttaa eniten , kolhii itsetuntoa tai muistuttaa vanhoista traumoista. -Olen kyllä joutunut kuulemaan uskomattomia sanalistoja. Huutelija tuskin tietää, mitä huutelee.
- Tai voi pyytää triggereistä, jotka laukaisee sen ja sen reaktion, käyttäytymisen, tunnetilan, jne.
Näin vain kokemusasiantuntijana tuli tupsahti tuollaisia mieleen.Näköjään tupsahti mieleen vainoon kuuluvia juttuja.
On siis yleistä ihmisistä kerättyä tietoa, On paljon virallista tietoa, salassa pidettäväksikin määrättyä, jota voi hakkeroida tietoonsa, stalkkeritkin. Stalkkereilla on kerättyä tietoa TI:stä lapsuutakin myöden. Heille myös kertyy tietoa vainon toteuttamisen myötä. JA KAIKKI ON TALLESSA. Ehkä nykyään tekoälyssä. Nyt en rupea kertomaan stalkkauksista, joista olen ajatellut, ettei ilman tekoälyn käyttöä olisi mahdollista.
OLISI MIELENKIINTOISTA, JOS JOKU OSAISI KERTOA TEKOÄLYN KYVYISTÄ. Se ehkä selittäisi joitakin asioita vainosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään tupsahti mieleen vainoon kuuluvia juttuja.
On siis yleistä ihmisistä kerättyä tietoa, On paljon virallista tietoa, salassa pidettäväksikin määrättyä, jota voi hakkeroida tietoonsa, stalkkeritkin. Stalkkereilla on kerättyä tietoa TI:stä lapsuutakin myöden. Heille myös kertyy tietoa vainon toteuttamisen myötä. JA KAIKKI ON TALLESSA. Ehkä nykyään tekoälyssä. Nyt en rupea kertomaan stalkkauksista, joista olen ajatellut, ettei ilman tekoälyn käyttöä olisi mahdollista.
OLISI MIELENKIINTOISTA, JOS JOKU OSAISI KERTOA TEKOÄLYN KYVYISTÄ. Se ehkä selittäisi joitakin asioita vainosta.Esim. Linturilla on netissä videoita. Stalkkerit eivät halua minun katsovan niitä. Heti kun menen videokohtaan, iskee kauhea väsymys. En myöskään voi lukea sieltä tekoälystä, iskee sama väsymys.
Nyt kun ottaa huomioon myös sen, että tämän ketjun eteen kasataan muita ketjuja 5 minuutin välein.
TAITAA OLLA KUUMA AIHE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Linturilla on netissä videoita. Stalkkerit eivät halua minun katsovan niitä. Heti kun menen videokohtaan, iskee kauhea väsymys. En myöskään voi lukea sieltä tekoälystä, iskee sama väsymys.
Nyt kun ottaa huomioon myös sen, että tämän ketjun eteen kasataan muita ketjuja 5 minuutin välein.
TAITAA OLLA KUUMA AIHE.Yritän kirjoittaa jotakin selventävää.
Jo pitkään olin miettinyt stalkkauksista, miten viitsii, jaksaa, ehtii. No, monet stalkkaukset ovat ihan klassikoita. Vainoajan oppikirjasta voi lukea ohjeet. - Mutta niin paljon tietoa: on tallennuttuna tietokoneseen, tavalliseen. - Sitten eri juttu on tekoälyn käyttö. Aina vaan iisimmäksi käy.
Ja on kai paperillekin muistiinpanoja tehty. Mutta mitä enemmän on vain ihmisen arvioon perustuva ja "käsityönä" toteutettu, halutun tuloksen saaminen on epävarmempaa.
Kerron esimerkin. Menin ihan "vapaa ehtoisesti" turvaan. (Pahoinpitelyuhkauss Revitään silmät päästä ja katkotaan kädet.) Tohtori siellä ihmetteli, että olen esittänyt minua kiusatun sanoilla. (Minulle huudeltiin triggereitä melkoiseen tahtiin.")
Olin osastolla. Lähdin viikonkoelomalle. Sinä aikana suututin tohtorin avaamalla nettiin ketjun, joka koski hoitoani. Kun tulin lomalta. tohtori kosti.-- Kääntyi minuun päin ja sanoi kaksi sanaa. Oli kuin minua olisi lyöty poskelle. Pää ihan heilahti. Tri sanoi samat sanat uudestaan. Oli kuin olisi lyöty mahaan. Menin kaksin kerroin.Tri sanoi sanat kolmannen kerran. Putosin maahan vaikertamaan ja vinkumaan.- Siinä oli käytetty tekoälyä apuna etsimään ne sanat, jotka olivat triggereitä kauhealle kokonaisuudelle,(Huumaamista, myrkyttämistä, salaa lääkitsemistä poliisin tietäen.) - Niitä kahta sanaa ei ihminen olisi keksinyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän kirjoittaa jotakin selventävää.
Jo pitkään olin miettinyt stalkkauksista, miten viitsii, jaksaa, ehtii. No, monet stalkkaukset ovat ihan klassikoita. Vainoajan oppikirjasta voi lukea ohjeet. - Mutta niin paljon tietoa: on tallennuttuna tietokoneseen, tavalliseen. - Sitten eri juttu on tekoälyn käyttö. Aina vaan iisimmäksi käy.
Ja on kai paperillekin muistiinpanoja tehty. Mutta mitä enemmän on vain ihmisen arvioon perustuva ja "käsityönä" toteutettu, halutun tuloksen saaminen on epävarmempaa.
Kerron esimerkin. Menin ihan "vapaa ehtoisesti" turvaan. (Pahoinpitelyuhkauss Revitään silmät päästä ja katkotaan kädet.) Tohtori siellä ihmetteli, että olen esittänyt minua kiusatun sanoilla. (Minulle huudeltiin triggereitä melkoiseen tahtiin.")
Olin osastolla. Lähdin viikonkoelomalle. Sinä aikana suututin tohtorin avaamalla nettiin ketjun, joka koski hoitoani. Kun tulin lomalta. tohtori kosti.-- Kääntyi minuun päin ja sanoi kaksi sanaa. Oli kuin minua olisi lyöty poskelle. Pää ihan heilahti. Tri sanoi samat sanat uudestaan. Oli kuin olisi lyöty mahaan. Menin kaksin kerroin.Tri sanoi sanat kolmannen kerran. Putosin maahan vaikertamaan ja vinkumaan.- Siinä oli käytetty tekoälyä apuna etsimään ne sanat, jotka olivat triggereitä kauhealle kokonaisuudelle,(Huumaamista, myrkyttämistä, salaa lääkitsemistä poliisin tietäen.) - Niitä kahta sanaa ei ihminen olisi keksinyt.Nuo kaksi sanaa toimivat triggereinä ainakin sen verran, että mieleen tuli tapahtumakokonaisuus. MUTTA sen lisäksi on voitu pikkuisella e-aseella ampua ohimoon, mahaan ja saada putoamaan lattialle. Tämä oli "iso kierto". Huoneessa oli hoitajia ja lääkäreitä monikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän kirjoittaa jotakin selventävää.
Olin osastolla. Lähdin viikonkoelomalle. Sinä aikana suututin tohtorin avaamalla nettiin ketjun, joka koski hoitoani. Kun tulin lomalta. tohtori kosti.-- Kääntyi minuun päin ja sanoi kaksi sanaa. Oli kuin minua olisi lyöty poskelle. Pää ihan heilahti. Tri sanoi samat sanat uudestaan. Oli kuin olisi lyöty mahaan. Menin kaksin kerroin.Tri sanoi sanat kolmannen kerran. Putosin maahan vaikertamaan ja vinkumaan.- Siinä oli käytetty tekoälyä apuna etsimään ne sanat, jotka olivat triggereitä kauhealle kokonaisuudelle,(Huumaamista, myrkyttämistä, salaa lääkitsemistä poliisin tietäen.) - Niitä kahta sanaa ei ihminen olisi keksinyt.Kerro toki mitkä ne kaksi sanaa olivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki mitkä ne kaksi sanaa olivat?
En missään tapauksessa, nehän otettaisiin heti käyttöön. MUTTA ihan tavallisia ja
neutraaleja sinänsä nk .vaikka: kahvila ja auto. ( ei huume ja myrkky) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En missään tapauksessa, nehän otettaisiin heti käyttöön. MUTTA ihan tavallisia ja
neutraaleja sinänsä nk .vaikka: kahvila ja auto. ( ei huume ja myrkky)Mutta sähän totesit että ne otettiin jo käyttöön; jotenka mikset voi kertoa niitä?
Tää sun todella kummallinen salailu kertoessasi sun tarinoita EI LISÄÄ, vaan PÄINVASTOIN VÄHENTÄÄ sun juttujen uskottavuutta.
Jos olisit avoin kertomuksissasi ne olisi helpompaa ottaa vakavasti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sähän totesit että ne otettiin jo käyttöön; jotenka mikset voi kertoa niitä?
Tää sun todella kummallinen salailu kertoessasi sun tarinoita EI LISÄÄ, vaan PÄINVASTOIN VÄHENTÄÄ sun juttujen uskottavuutta.
Jos olisit avoin kertomuksissasi ne olisi helpompaa ottaa vakavasti...Sinun ei tarvitse ottaa vakavasti, Olet muuten yhdentekevä, paitsi, että viet keskustelua aiheesta pois koko ajan.
Minä en täällä todistele mitään. Kerron malliesimerkin, missä voi tulla mielee AI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ei tarvitse ottaa vakavasti, Olet muuten yhdentekevä, paitsi, että viet keskustelua aiheesta pois koko ajan.
Minä en täällä todistele mitään. Kerron malliesimerkin, missä voi tulla mielee AI.Niin, sinä et todistele, kirjoitat vain höpöjä ilmeisessä mielihäiriössä.
Tai kenties sinä oletkin provosoivaa tekstiä muodostava AI.
Mistä minä en tietäisin oletko ihminen vai AI? Ei ole mitään keinoa selvittää asia. Jotenka lähdetään oletuksesta että oletkin AI.
- Anonyymi
Minulle selvisi, ettei ole minulle sopiva aihe. En saa hankkia lisätietoa.
En todellakaan jatka esimerkkien kirjoittamista, koska ne stalkkaukset, joita on suunniteltu tekoälyn avulla, ovat kauheita.- Anonyymi
Tästä olen kirjoittanut jo aikaisemmin. googlaa: tekoälyn käyttö opiskelussa
Sivulta löytyy monta otsikkoa, joiden alla on hyödyllistä tietoa.
Virallisessa mediassa on jo jonkin aikaa ollut juttuja siitä, että opinnäytetöitä on teetetty tekoälyllä. -Eri opinahjot ovat ottaneet kantaa tekoälyn käyttöön.
Koululaisetkin ovat teettäneet tekoälyllä kotitehtäviään. Opet eivät ole osanneet sanoa, onko oppilaan oman pään tuote vai tekoälyn tekemä. - Ovat tutkineet tekoälyn tekemiä ja niissä on ollut usein asiavirheitä, virheellisiä tietoja.
MITÄ TEKEMISTÄ TÄLLÄ ON JOUKKOVAINON KANSSA
Sitävoi miettiä vaikka kolmen toimijan osalta: stalkkerit, trollit tai voisiko TI käyttää avukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virallisessa mediassa on jo jonkin aikaa ollut juttuja siitä, että opinnäytetöitä on teetetty tekoälyllä. -Eri opinahjot ovat ottaneet kantaa tekoälyn käyttöön.
Koululaisetkin ovat teettäneet tekoälyllä kotitehtäviään. Opet eivät ole osanneet sanoa, onko oppilaan oman pään tuote vai tekoälyn tekemä. - Ovat tutkineet tekoälyn tekemiä ja niissä on ollut usein asiavirheitä, virheellisiä tietoja.
Sitävoi miettiä vaikka kolmen toimijan osalta: stalkkerit, trollit tai voisiko TI käyttää avukseen.Trollit voivat käyttää tekoälyä disinfon kirjoittamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitävoi miettiä vaikka kolmen toimijan osalta: stalkkerit, trollit tai voisiko TI käyttää avukseen.Koitin kysyä tekoälyltä mitenkä mikrouunista saa rakennettua naapuria säteilyttävän laittene.
Ei osannut kertoa.
- Anonyymi
On kai minustakin
Tietoa kerätty,
Rekisteröity toimet verkossa,
Luotu profiili ja luotu
Kaksoisolento-kyborgi jotain
Tarkoitusta varten.- Anonyymi
Mistä tiedät että sinä et ole se kaksoisolento joka koittaa tuhota alkuperäisen?
- Anonyymi
Miksi tää Elon "Lucifer" Musk on joka paikassa?
"Mr Musk was one of the original founders of OpenAI, the parent company of ChatGPT, but left in 2018 after disagreements with the management. In recent months, he has been criticising the company and its product, including ChatGPT."
Ikävä tyyppi, syntyi rikkaaseen Eliitti-perheeseen jne. Taisi myös uhrata esikoislapsensa Saatanalle koska se kuoli heti syntymän jälkeen ja ennen kuin miehen iso nousukiito alkoi.- Anonyymi
on arvioitu, että ÄO:nsa olisi 260.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on arvioitu, että ÄO:nsa olisi 260.
Ei ole, siitä löytyy arvioita että olisi luokkaa 155, arvioita on esitetty myös että se olisi vain 130-140.
Omani on Mensa mitannut 148:ksi.
Mungerin puheet, missä hän mainitsi tuon arvon Muskille oli vittuilua.
Mutta edelleen, on se IQ mitä tahansa, tuo ensimmäisen lapsen kuolema on mystinen, ja herättää kysymyksiä.
- Anonyymi
on poistettu 3 viestiä
nyt hävisi tekstikin tästä
turha kirjoittaa uudelleen, jos julkaistaisiin, niin viesti poistettaisiin - Anonyymi
Kun asiaa tutkii, kannattaa fyysisyyden (sähköisyys, taajuudet) lisäksi ottaa huomioon myös metafyysiset asiat, jos niihin uskoo. Koska sähkömagneettisuus on monilla tasoilla (3D maapallo, 4D, 5D) ja eri tekijät. Alkoholin välttämistä kannattaa kokeilla myös ja ei puhelin päällä asunnossa jatkuvasti, puhelin kauemmas - kuten jo tiedetään.
- Anonyymi
KERTAUSTA VIILEÄN ASIALLISESTI
Jos oletetaan, että gang stalkingia on olemassa ja siinä käytetään edellä kuvatunlaisia vainoamiskeinoja/stalkkauksia, onko vainoajien mahdollista käyttää tekoälyä avukseen? - Anonyymi
Jos osaat englantia, tietoa löytyy. Googlasin hakusanoilla AI AND GANG STALKING
Rupeaa tulemaan sivukaupalla kevyempiä otsikoita, sitten mm. Artificial intelligence in gang stalking. - Anonyymi
Ensiksi tulee mieleen Elon Muskin varoitukset tekoälystä: https://rumble.com/v2ektkk-last-warning-elon-musk-tried-to-warn-you-ai-more-dangerous-than-nukes.html
Ne jotka jotain tietävät kulissien takana olevasta, sanovat, että TÄ voi olla miljoona kertaa älykkäämpik uin nykyinen ihminen.
Kuinka pitkällä tuo sotilastekniikka onkaan meille kerrotusta tasosta selviää ehkäpä näistä julkaistuista tutkimuksista:
https://rumble.com/v1lxw1o--dna-frequency-biowapen-links-targeted-individuals-to-ai-hive-mind-control-.html
Ei tosiaan kannata unohtaa scifin paljon käyttämää "joukkomieltä". Montako keksintöä on tehty täysin samanaikaisesti eri puolilla maailmaa? Keksijät ovat saneet (downloadauksen) samasta aiheesta ja julkaiseet valmiit laitteensa lähes samanaikaisesti.
Mielenkiintoisia ovat myös uudet patentit, joissa käytetään 5G-taajuuksia ihmisten ohjaukseen grafiinin ja nanolipidien avulla.- Anonyymi
kiitos tiedoista
- Anonyymi
Meillähän Muskin puheille naureskellaan, koska meillä ei ole ajantasaista kuvaa missä kehitys kulkee maailmalla, ja ne harvat jotka siitä ovat täällä ajantasalla pitävät huolen julkisuudessa, että kuulijakuntaa ei kiinnosta.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/ccdd6a65-951b-438d-b839-b1729ba23f6c?ref=ampparit:e099
Mutta kehitys kulkee ja sitä ei yksi pieni pessimistien maa hidasta.
Westworld tyyliset huvipuistot totetutuvat aikanaan, kuten tuon visionäärisen sarjan maalailemat jälkiseuraamuksetkin.
Ja kuten tieteissarjassa myös todellisuudessa kaikki lähtee menemään metsään yhden sikarikkaan henkilökohtaisista unelmista ja tavoitteista. - Anonyymi
Mediassa on nyt ollut tietoiskuja/"tietoiskuja.
- Anonyymi
Tasa-arvo TI-porukan ja tavisten välillä lisääntyy kovaa vauhtia.
Iltalehdessä tämän aamun juttu.
https://iltalehti.fi/ulkomaat/a/d2829ad9-3f58-444f-a46a-d00b8519cea7
Ranska aloittaa kansalaisten valvonnan tekoälyn avulla.- Anonyymi
Aiheesta on avattu ketju, sinne keskustelemaan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17832735/euroopan-unionissa-alkaa-kansalaisten-massavavolvonta-tekoalyn-avulla
- Anonyymi
ESIMERKKI TEKOÄLYN KÄYTÖSTÄ
Kerron esimerkin aika yleisellä tasolla, vaikka onkin oma kokemus eiliseltä.
Olen kohteena joukkovainossa, jossa kaikki kirjataan ylös.- Traumatisoidaan jatkuvasti, tai manipuloidaan mieltä muuten. Sitten myöhemmin triggereillä laukaistaan, palautetaan mieleen aikaisempia stalkkauksia. Stalkkauksia tehdään saman otsikon alla jonkun aikaa.
Eilen minulle oli kehitelty aamusta iltaan kestänyt mieleenpalauttamisketju. Joka paikassa, minne menin. Ja siellä oli aina"nippu" asioita. - Mietin jo illalla, että ihmisaivojen avulla suunniteltuna, olisi tarvittu paljon ahkerointia. Vaikka älytietokoneessa olisi kaikki tallennettuna.
Kuvittelen, että tekoälylle on syötetty muistiinpanoja ja pyydetty kehittämään ohjelma, jolla saa palautettua mieleen. Paikat päätettiin etukäteen. Minut saa mindcontrollilla menemään minne haluavat.
näin ihan lyhyesti vain- Anonyymi
"Kuvittelen, että tekoälylle on syötetty muistiinpanoja ja pyydetty kehittämään ohjelma, jolla saa palautettua mieleen."
Niin.
Kuvittelet.
Teknologiaa jolla tuo toteutettaisiin ei kertakaikkiaan ole olemassa, uskot siihen mitenkä paljon tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuvittelen, että tekoälylle on syötetty muistiinpanoja ja pyydetty kehittämään ohjelma, jolla saa palautettua mieleen."
Niin.
Kuvittelet.
Teknologiaa jolla tuo toteutettaisiin ei kertakaikkiaan ole olemassa, uskot siihen mitenkä paljon tahansa.Joo, mutta se on se mitään tulevan.
Kun haluan löytää suomi24keskusteluketjuista sellaisen, jossa esiintyy sana xxxxx (esim. vaikka matkiminen), niitä tulee samantien tarjolle. Kyllä siinäkin tarvitaan ainakin älytietokone.
Jos stalkkausten muistiinpanoihin on merkitty: TRIGGERIT, niin sieltä ne triggereiksi merkityt sanat, värit, teot tulevat esille samantien ko. traumatisoinnin, häpäisyn , jne kohdalta. En viitsi käyttää stalkkausten nimiä. - Että tämän verran teknologia auttaa. -Sitten pitää huomioon paikka, miten siellä voi mieleenpalautuksen toteuttaa.
Sitten pitää järjestää toteuttajat. Kuka minulle huutelee mitäkin, mitä tilanteessa muuta pannaan tapahtumaan. ETTÄ KYLLÄ IHMISILLE ON PUUHAA PIISANNUT, KUNTOISSAPÄIVÄISEN MUISTELUPÄIVÄN JÄRJESTIVÄT AAMUVARHAISESTA ILTAAN ASTI.
Mielellään ajattelisi, että teknologia hoiti muun live-esiintymisen. Että mikä motivoi moiseen minun tuhoamiseeni. Sitä se oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta se on se mitään tulevan.
Kun haluan löytää suomi24keskusteluketjuista sellaisen, jossa esiintyy sana xxxxx (esim. vaikka matkiminen), niitä tulee samantien tarjolle. Kyllä siinäkin tarvitaan ainakin älytietokone.
Jos stalkkausten muistiinpanoihin on merkitty: TRIGGERIT, niin sieltä ne triggereiksi merkityt sanat, värit, teot tulevat esille samantien ko. traumatisoinnin, häpäisyn , jne kohdalta. En viitsi käyttää stalkkausten nimiä. - Että tämän verran teknologia auttaa. -Sitten pitää huomioon paikka, miten siellä voi mieleenpalautuksen toteuttaa.
Sitten pitää järjestää toteuttajat. Kuka minulle huutelee mitäkin, mitä tilanteessa muuta pannaan tapahtumaan. ETTÄ KYLLÄ IHMISILLE ON PUUHAA PIISANNUT, KUNTOISSAPÄIVÄISEN MUISTELUPÄIVÄN JÄRJESTIVÄT AAMUVARHAISESTA ILTAAN ASTI.
Mielellään ajattelisi, että teknologia hoiti muun live-esiintymisen. Että mikä motivoi moiseen minun tuhoamiseeni. Sitä se oli.korjauksia:
joo, mutta se on se, mitä pelkään tulevan
mielellään ajattelisi, että teknologia hoiti muun kuin live-esiintymisen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korjauksia:
joo, mutta se on se, mitä pelkään tulevan
mielellään ajattelisi, että teknologia hoiti muun kuin live-esiintymisenIhan vielä tälle kyselevälle trollille tiedoksi: pystyisin joka ainoan aiheutetun muistelun kuvaamaan tarkoin, mitä kaikkea siihen oli saatu mahtumaan ja mitä oli tarkoitus tulla mieleen. On jotakin voinut jäädä tajuamatta, mutta on silti vaikuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vielä tälle kyselevälle trollille tiedoksi: pystyisin joka ainoan aiheutetun muistelun kuvaamaan tarkoin, mitä kaikkea siihen oli saatu mahtumaan ja mitä oli tarkoitus tulla mieleen. On jotakin voinut jäädä tajuamatta, mutta on silti vaikuttanut.
Mutta kun edelleen.
Ajatuksia ei osata kirjoittaa kenenkään päähän.
Sitä ei aikuisten oikeasti kyetä tekemään.
- Anonyymi
Useat Suomen joukkovainotut ry:n jäsenet lähettivät kirjeen kansanedustajille.
Otsikko: TEKOÄLYN KÄYTTÖ MIELENHALLINNASSA (remote neural monitoring) VAROITUS
https://targetedindividualfinlands.wordpress.com
OTSIKON BLOGS alla ylimpänä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301886
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2701017- 1341015
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81826Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816