Appi on kohtuullisissa miehuusvuosissa. Miehen iässä jos sanoisi. Ammatiltansa puutarhuri. Huhtikuussa tulee 120 vuotta mittariin. Tässä porukalla pohdiskeltu sopivaa lahjaa hänelle. Hän jo itse ehdottikin että olisi kiva juttu käydä Hampurissa. Ihan siellä Reeperbahnilla. Siellä on kuulemma maailman kauneimmat ruusut ja tulppaanit. Inttää siitä retkestä alin omaan, Pakkomielle. Jo viime syksyllä se Hampuri jutteleminen alkoi. On koeteltu sanoa että sopiskos apelle joku muu reissu paremmin. Vaikkapa laivaristeily Tukholmaan ja takaisin. Syötäisiin seisovasta pöydästä herkkuja ja kateltaisiin merta ja lokkeja ikkunasta, Ei kuulemma hänelle sovi. On pakko päästä Hampuriin Reeperbahnille kauniita tulppaaneja ja ruusuja haistelemaan. Mikä nyt neuvoksi.
Appiukko täyttää pian 120 vuotta. Ongelma lahjareissun kanssa.
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
Myydään käytetty ruumisarkku. Vain yhdellä omistajalla ollut. Perikunta myy.
- Anonyymi
Miten olisi New Yorkin John Fitzgerald Kennedy-lentoasema. Siellä on Trans World Airlines-hotelli, jonka on alunperin suunnitellut suomalaissyntyinen Eero Saarinen. Voi sängyssä kölliä ja katsella nousevia lentokoneita.
Saarinen unohti viivoittimen Suomeen terminaalia suunnitellessaan, joten suoria linjoja ei löydy mistään.
http://www.greatbuildings.com/buildings/TWA_at_New_York.html - Anonyymi
No jos ny ens alkuun opettelisit totta puhumaan
- Anonyymi
Pride-pelleilyyn museoaanusta myymään? Maksu kolikoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477