Markus Räikkönen löytänyt arvokkaamman naisen?

Anonyymi-ap

No nyt on kyllä 7päivää lehdessä mega muhkeaa tarinaa.

17

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko kamelin selkä katkesi?

• Anonyymi

Ensin vaalit ja sitten ero.

• Anonyymi

No jakorasioita on halvempiin ja joitain Tukes kieltää käyttämästä !!mitä täs nyt on ihmeellistä !!

• Anonyymi

Kamelinselän katkeaminen on kyllä lähellä.

• Anonyymi

Johan ne ovat olleet kaksi vuotta naimissa. Väsyy siinä vahvemmankin käsi aisaa kannatellessa.

• Anonyymi

Voii se olla kynne purtuna ja kämmenet orvaskedellä jos par vuotta vartoo et millo se tulloo miu vuoro vehata oma aka kanssa. Suottaa se ottaa kovemmanki miehe luonnolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voii se olla kynne purtuna ja kämmenet orvaskedellä jos par vuotta vartoo et millo se tulloo miu vuoro vehata oma aka kanssa. Suottaa se ottaa kovemmanki miehe luonnolle.

Ilmanko on niin kiree

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmanko on niin kiree

Puhuvat ulkokultaisten avioliittojen olevaan sellasia,notta kulissitkin on ulkopualellansa.

Sisäpualihan pitääs olla se tärkiämpi puali.

• Anonyymi

Ei ole Sannan vastuulla, jos mies ei osaa käyttäytyä.

• Anonyymi

Ja Sannako osaa? Juoppohude.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Sannako osaa? Juoppohude.

Älä rinnasta. Sanna on hakenut vain iloa ja valoa. Markus selvästi jotain muutakin. Kestämistä Sanna ♥️.

• Anonyymi

Kyllästyi mariinin kusetuksiin, mariini kuvittelee olevansa stalin 2, uhkailee toimittajia ym, mariinista ei saa kirjoittaa ilman lupaa jos kirjoitat se on lopputili. Näiden vaalien alla demareiden kusetuksen piiriin kuuluu myös eläkeläiset elikkä ne vielä jotka äänestävät demareita.

• Anonyymi

Onko mikään muu lehti, edes Iltalehti tai Iltasanomat uutisoinut tästä?

• Anonyymi

Eiköhän se Totta kuitenkin ole,ei sillä ole mitään väliä mikä lehti uutisoi.

• Anonyymi

Sannan ja Markuksen liitto oli jo alun perin kulissi avioliitto. PM sai positiivista nostetta ja kansa ylisti morsiamen kauneutta. Matkan varrella on paljastunut, että tällä naisella ei ole sisäistä kauneutta. Turhapa sitä on PM:n puolisoa moittia. Miespuoliset kansanedustajat ja - ehdokkaat voivat käyttää PM:N kikkoja: Ei muuta kuin baari-illoissa antamaan naisseuralaisille niska-hartiahierontaa, sujauttamaan jääpaloja kaula-aukosta sisälle. Kaiken kruunaisi miesten yhteinen nylkytystanssi. Alkeet oppii googlettamalla Sanna ja sabina.

• Anonyymi

Lakshmi.

• Anonyymi

Entinen sijoituspankkiiri tämä intialainen. Kaunis nainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59