No nyt on kyllä 7päivää lehdessä mega muhkeaa tarinaa.
Markus Räikkönen löytänyt arvokkaamman naisen?
17
267
Vastaukset
- Anonyymi
Joko kamelin selkä katkesi?
- Anonyymi
Ensin vaalit ja sitten ero.
- Anonyymi
No jakorasioita on halvempiin ja joitain Tukes kieltää käyttämästä !!mitä täs nyt on ihmeellistä !!
- Anonyymi
Kamelinselän katkeaminen on kyllä lähellä.
- Anonyymi
Johan ne ovat olleet kaksi vuotta naimissa. Väsyy siinä vahvemmankin käsi aisaa kannatellessa.
- Anonyymi
Voii se olla kynne purtuna ja kämmenet orvaskedellä jos par vuotta vartoo et millo se tulloo miu vuoro vehata oma aka kanssa. Suottaa se ottaa kovemmanki miehe luonnolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voii se olla kynne purtuna ja kämmenet orvaskedellä jos par vuotta vartoo et millo se tulloo miu vuoro vehata oma aka kanssa. Suottaa se ottaa kovemmanki miehe luonnolle.
Ilmanko on niin kiree
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmanko on niin kiree
Puhuvat ulkokultaisten avioliittojen olevaan sellasia,notta kulissitkin on ulkopualellansa.
Sisäpualihan pitääs olla se tärkiämpi puali.
- Anonyymi
Ei ole Sannan vastuulla, jos mies ei osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Ja Sannako osaa? Juoppohude.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Sannako osaa? Juoppohude.
Älä rinnasta. Sanna on hakenut vain iloa ja valoa. Markus selvästi jotain muutakin. Kestämistä Sanna ♥️.
- Anonyymi
Kyllästyi mariinin kusetuksiin, mariini kuvittelee olevansa stalin 2, uhkailee toimittajia ym, mariinista ei saa kirjoittaa ilman lupaa jos kirjoitat se on lopputili. Näiden vaalien alla demareiden kusetuksen piiriin kuuluu myös eläkeläiset elikkä ne vielä jotka äänestävät demareita.
- Anonyymi
Onko mikään muu lehti, edes Iltalehti tai Iltasanomat uutisoinut tästä?
- Anonyymi
Eiköhän se Totta kuitenkin ole,ei sillä ole mitään väliä mikä lehti uutisoi.
- Anonyymi
Sannan ja Markuksen liitto oli jo alun perin kulissi avioliitto. PM sai positiivista nostetta ja kansa ylisti morsiamen kauneutta. Matkan varrella on paljastunut, että tällä naisella ei ole sisäistä kauneutta. Turhapa sitä on PM:n puolisoa moittia. Miespuoliset kansanedustajat ja - ehdokkaat voivat käyttää PM:N kikkoja: Ei muuta kuin baari-illoissa antamaan naisseuralaisille niska-hartiahierontaa, sujauttamaan jääpaloja kaula-aukosta sisälle. Kaiken kruunaisi miesten yhteinen nylkytystanssi. Alkeet oppii googlettamalla Sanna ja sabina.
- Anonyymi
Lakshmi.
- Anonyymi
Entinen sijoituspankkiiri tämä intialainen. Kaunis nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576