Kivisydänkö?

Anonyymi-ap

Ugandan uusin askel seksuaalivähemmistöjen vainon tehostamisessa ei vaikuta herättävän palstan aitolaisissa mitään surullisia reaktioita, varovaista peiteltyä iloisuutta ehkä, jos näistä kahdesta pitäisi jompikumpi valita.

Onko sydän tehty kivestä vai muuttuiko se kiveksi, kun aitousko löytyi?

-a-teisti-

10

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älykkyysosamäärä 84🤣🤣🤣

• Anonyymi

suomen 105 🤔 suomi on melkein uganda

• Anonyymi

Anna ensin määritelmä mitä "aitolainen" tarkoittaa. Sitten pitää jonkun vielä sanoa että hän on näin määritelty "aitolainen". Muuten ei voi ottaa kantaa suuntaan eikä toiseen.

• "Uganda on oikealla tiellä".

• Anonyymi

Eikös tuo "aitolainen" ole leimaava ja halveksiva nimitys? Millaista asiallista keskustelua aloittaja olettaa että herää kun ollaan alusta asti vihamielisiä niitä ihmisiä kohtaan joilta odotetaan vastausta? Epäloogista käytöstä varsinkin ateistilta jotka noin yleisesti väittävät olevansa tieteellisiä, objektiivisia ja älykkäitä.

• Anonyymi

En ihmettele yhtään aitolaisten vaikenemista. Ugandan kauheudet eivät valitettavasti vaikuta mitenkään heidän arkipäivän elämään. Siitä ei ole mitään haittaa heille. Kuten ei tietenkään kenelle muullekaan suomalaiselle mutta ei puhuta heistä. Haukutaan vain niitä aitolaisia.

• Anonyymi

Kukaan tämän päivän länsimaisessa sivistysvaltiossa elävä uskova, joka kannattaa kristillisiä arvoja ja demokraattista yhteiskuntaa, ei voi kannattaa Ugandan lakeja tässä asiassa sellaisenaan. Provoja toki löytyy vähän joka lähtöön. Itsellä herää enemmän negatiivisia tuntemuksia. En kannata huonoja, epäreiluja lakeja, vaikka ne sisältäisivät osin jotain oikean suuntaistakin.

• Anonyymi

Onko kivekset tehty kivestä?

• Anonyymi

Raamattu VT on tärkein.

• Anonyymi

fundis.mã.oon, älyn.väläys, ihan nauratti, onko-pääsi-terve, OletRäyhis, yksi.unohtui, homous.on.kauhistus, kattos.vaan, Raamatusta löytyy.usko, pirun.asialla.on, yökettensano, sesiitājasenvuoksi, kelkka kääntyi, kävi.ihan.säliksi, seta-agendaa-jauhoi, OlikoSePappi, härskiääni, asiat selviksi, suosittelen myös, komppaan, hatun-nosto, olet.sairas.ateisti, vaihdapuolta, eipä olisi.uskonut, mitä merkitsee, samanlaisia kaikkialla, kannatusjäsen, antihomo, kerrankin oikein, Kommari Mammalle, sitäkö meinaat, mitä täällä.nillität, hedelmäsi.on, taas.väärin, toisto, hömpsäänsä.raapii, etkö.pysty.vastaamaan, samaa mieltä, HyväSK, asiaa kirjoittaa taas, häpeän ihmistä, taavetille, onpa.vaikeaa taas, perusasiat.haltuun, tämäkō.sivistystä, hienoa.työtä, mummo.qwerty.peku.Räyhis, Ihaaaaa, älä lässytä, siten voi, Räyhis.Marja-Siskolle

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe