"Kansanedustajaksi keskustan listoilta pyrkivä kankaanpääläinen maanviljelijä Mikko Uusitalo sai maataloustukia lähes 600 000 euroa.
: Kankaanpääläisen maanviljelijän tuska on suuri"
Mikko on saanut tukia viimeisen 10 vuoden aikana noin 8 miljoonaa euroa.
Ei siis ihme että myös miljonäärin elämää näytetään myös ulospäinkin..
Kankaanpään TVsarja Dallas.
Mikko Uusitalo tukimiljonääri.
9
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Maatalous ei kannata...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei Mikkokaan pärjäisi jos ei olisi tätä ulkomaista halpatyövoimaa paskahommissa.
Mutta omilla avuilla saavutukset aika nollissa.
Jämtisti laiska mies.
- Anonyymi
Jos pääsee ni ei oo sit enää aikaa tehdä maa töitä.. Täytyy lopettaa😂
- Anonyymi
Mielestäni on rikos äänestää tällaista ehdokasta vaaleissa.
- Anonyymi
Kateellisten panettelua sanon minä
- Anonyymi
Ei se ole kateutta vaan oikeudenmukaisuuden hakemista. Miksi yhdelle annetaan näin paljon tukia?? Kyllä nämä Keskustan ihmiset on kateellisia jo siitä, että jokuku heikompi osainen saa työttömyys tukea vaikka itse on maksanut liitolle, että saa korotettuna. Keskusta on hyväveli järjestelmän pyhä äiti.
- Anonyymi
Kepun kannatuksen alamäki jatkuu ja vähitellen se häviää pois puoluekartalta.
Silloin käy tukirahahuijareitten asema hankalaksi. - Anonyymi
Maanviljelijöitä on pienempi tilaisia myös. Tekevät itse pelkästään sitä. Sillai sitoutuneita. Yrittävät saada toimeentulonsa siitä ja vähän maitoa muillekin kauppaan. Ei vaan tueta koska tuet määräytyy niille jotka tekevät myös töitä toiselle työnantajalle. Eli ei tarvitse olla sillai sitoutunut pelkästään omaan tilaansa. Tuet näille jotka jo pystyvät olemaan päivät muualla mahdollistaa sen. Kun sanotaan ettei maatalous kannata koskee ainoastaan ei tuen piiriin kuuluvia. Toivottavasti nämä rahakkaammat pystyy tarjoamaan pelkästään maidot voit ym muut koska varmaan on pienempiä tiloja jotka joutuu lopettamaan. Ei tarvi olla kuin maalaisjärki joka sen huomaa.
- Anonyymi
Tukia tulee. Ääniä ei riittävästi. Kyllä raha kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214