Oikeus tuomitsi Lempäälässä naisen raiskanneen taksimiehen 2,5 vuoden ehdottomaan vankeuteen. Mies odotti tuomiota vapaana, mutta oikeus määräsi hänet heti vangittavaksi.
Raiskaukseen syyllistynyt Ali Avci, 57, joutuu maksamaan naiselle yli 15 000 euroa kivusta, särystä, kärsimyksestä, traumaperäisestä stressihäiriöstä, ansionmenetyksistä ja muista kuluista.
Lempäälän takseja tämäkin
30
2330
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenmaailman pervot ajaa takseja jos tuollaista pääsee tapahtumaan.
- Anonyymi
ikaalisissa pääsi aisankannattaja taksirengiksi, onneksi miesasiakasonnistui pakenemaan
- Anonyymi
Näitä tapauksia on jatkuvasti, per..le
- Anonyymi
Olen itse mies ja taksirenkinä toimiessani joutunut monta kertaa villiintyneen ja humalaisen naisasiakkaan seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Eräskin yritti kiristää sillä että jos nyt ei ajeta sivutielle heti , niin hän aikoo tehdä minusta ilmoituksen että olin se ahdisteleva osapuoli . Aina kuitenkin puhumalla näistä tilanteista selvinnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse mies ja taksirenkinä toimiessani joutunut monta kertaa villiintyneen ja humalaisen naisasiakkaan seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Eräskin yritti kiristää sillä että jos nyt ei ajeta sivutielle heti , niin hän aikoo tehdä minusta ilmoituksen että olin se ahdisteleva osapuoli . Aina kuitenkin puhumalla näistä tilanteista selvinnyt.
Varmasti noin on ja ehkä vielä enemmän vastaavaa tapahtuu niille taksikuskeille, jotka näyttää ulkomaalaisilta. Se ei toki tuota Ali Avcia syyttömäksi tee, eikä varmasti ollut ensimmäinen kerta, kun asiakkaan kanssa harrasti seksiä. Naisilla, erityisesti juopuneilla on usein tarvetta mielistellä ulkomaalaistaustaisia ja kiimainen taksikuski tulkitsee sen siten, että nyt on taas yksi helppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti noin on ja ehkä vielä enemmän vastaavaa tapahtuu niille taksikuskeille, jotka näyttää ulkomaalaisilta. Se ei toki tuota Ali Avcia syyttömäksi tee, eikä varmasti ollut ensimmäinen kerta, kun asiakkaan kanssa harrasti seksiä. Naisilla, erityisesti juopuneilla on usein tarvetta mielistellä ulkomaalaistaustaisia ja kiimainen taksikuski tulkitsee sen siten, että nyt on taas yksi helppo.
Ei ole sattumaa, kun näiden lähtömaissa naiset on kaavutettu rumaan mustaan säkkiin ja saavat liikkua ulkona vain sukuun kuuluvan miehen ollessa saattajana. Länsimaissa on toiset käytännöt, ainakin vielä toistaiseksi, mikä johtaa jatkuviin ongelmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiimainen naisasiakas humaltuneena haluaa maksaa kyytinsä luonnossa kun rahat on juotu ja kotiin pitää päästä. T: entinen taksirenki muisteloissaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sattumaa, kun näiden lähtömaissa naiset on kaavutettu rumaan mustaan säkkiin ja saavat liikkua ulkona vain sukuun kuuluvan miehen ollessa saattajana. Länsimaissa on toiset käytännöt, ainakin vielä toistaiseksi, mikä johtaa jatkuviin ongelmiin.
Naisten pitäisi olla aina miehen ohjauksessa, ei sattuisi näitä hankalia tilanteita.
Aivan turhaa ulkomaalaisten parjaamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista kun asiakas ei pakene autosta raiskauksen jälkeen vaan antaa kuljettajan viedä hänet kotiin.
- Anonyymi
Ehdotan seuraavassa kunanhall kokouksessa käsiteltävän asian että tuodaan kameleita takseiksi lempäälään kyttyrän päällä hankala köyriä
- Anonyymi
Paras ehdotus aikoihin !
- Anonyymi
Olkaa hillot. Lempeä pitää olla jotta saa mitä muistella.
- Anonyymi
Kokoomuksen mielestä työstä ei voi maksaa kohtalaista korvausta kotimaiselle, joten kokoomus kannattaa pakolaispolitiikkaa jotta saadaan nämä epätoivoiset ihmiset polkemaan matalapalkka-alojen palkat entisestään. Rikkaat rikastuu enemmän. Muistakaa äänestää kokoomusta niin saadaan tätä rikkauskulttuurin iloa enenemissä määrin tulevaisuudessakin!
- Anonyymi
https://lvs.fi/2023/03/31/taksikuski-tuomittiin-raiskasi-naisasiakkaan-lempaalassa/ 2,5 vuotta vankeutta. Kenen taksia ajoi vai oliko itse isäntä vai renki.
- Anonyymi
Taksiala on kaikkein yksinkertaisimmile ihmisille ja se näkyy kun katsot kuskinpaikalle
- Anonyymi
Yksinkertaisia myös matkustajat.
- Anonyymi
Niinkö meinaat?
- Anonyymi
Osa kieroja kuin korkkiruuvi.
- Anonyymi
Millä ne on yleensä saanut edes ajokortin aikionaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä ne on yleensä saanut edes ajokortin aikionaan.
Saako taksikuski juoruta? Vesilahdessa ainakin saa omalla luvalla kertoa päivän seikkailuista kyydittävien nimillä oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako taksikuski juoruta? Vesilahdessa ainakin saa omalla luvalla kertoa päivän seikkailuista kyydittävien nimillä oikein.
Ei sitä laki kiellä ja hyvät tavat on jo eilistä päivää.
- Anonyymi
Montas autoa kivelällä on onkohan velkaa paljon
- Anonyymi
Ei taksitoiminta velanpäälle onnistu. Pikkuhiljaa kasvattaa toimintaa, vanhat maksettu ennen uusien lisäämistä.
Velkaa korkeintaan sen verran että pystyy kuittaamaan heti pois jos tilanne vaatii. - Anonyymi
En tiedä. Saman niminen nainen joka kivelän mainoksissa näyttää olevan listoilla kohtuu summilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Saman niminen nainen joka kivelän mainoksissa näyttää olevan listoilla kohtuu summilla.
Joku Hagren Oy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Hagren Oy
Manne😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manne😀
Osaako savulihatkin tehdä rehellistä työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako savulihatkin tehdä rehellistä työtä.
Älä nyt tunnen yhden mannen jolla on ollut yritystoimintaa -80 luvulta asti ja homma jatkuu edelleen. On isä ja pojat nykyään kimpassa ja hommia riittää.
- Anonyymi
Taisi tehdä mukulan haagrenin kanssa olikohan firmassa työläisenä silloin
- Anonyymi
Mistä päin Turkkia Avci on kotoisin?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388