Miksi vaalikoneet ei koskaan tule mieleisiksi

Anonyymi-ap

Seuraavat kysymykset/väittämät ovat vaalikoneissa turhia ja jopa haitallisia:

Sukupuolia on enemmän kuin kaksi
Venäjä on sotilaallinen uhka Suomelle
Mitään ei saa enää sanoa

Ja olishan niitä muitakin, jos nyt muistaisi.

Minulle ei ole mitään väliä sillä kokeeko ehdokas, että Venäjä on sotilaallinen uhka Suomelle vaan sillä, että mitä hän tekee, jotta rauha säilyisi Suomessa tulevaisuudessakin.

On vaalikoneissa paljon hyviäkin kysymyksiä, mutta joillakin ei ole mitään väliä. No voihan ne kysymykset ohittaa, että sikäli ok, mutta harmi, jos äänestäjä vastaa: "Venäjä ei ole Suomelle sotilaallinen uhka." koska hän vaan nyt ajattelee niin, kun Venäjän resurssit ovat toisaalla, mutta muuten sopiva ehdokas taas on vastannut, että: "Venäjä on sotilaallinen uhka Suomelle." vaikka itsekin ajattelisi, että tuskinpa se nyt uhka on, mutta yleinen ilmapiiri painostaa vastaamaan noin, koska 95% äänestäjistä klikkaa, että Venäjä on uhka.

Siksi itse en tykkää tuosta kysymyksestä yhtään.

Kysykää ydinvoimasta, ansiosidonnaisesta, koulukurista ja vaikka perustulosta, mutta älkää turhista asioista. Siis asiat ei välttämättä ole turhia, mutta se on mitä mieltä ehdokkaani siitä asiasta on.

5

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi, että vaalikoneissa vedätetään ihmisiä sellaisilla kysymyksillä, joilla ei ole politiikassa juurikaan merkitystä. Kokoomuksen, demareiden ja vasemmistoliiton etujärjestöt kertovat tavoitteet ja tekevät vaalikoneet sellaisiksi, jotta saavat mieleiset vastaukset tarkoitusperiinsä.

• Anonyymi

Pitää vastata jotenkuten ja sen jälkeen tutkia ehdokkaiden omia kirjoituksia ja perusteluja. Vasta sen kautta näkee edes vähän, minkälainen ehdokas on kyseessä. Vaalikoneita pitää siis osata käyttää ja niiden pyörittelyyn pitää käyttää aikaa.

• Anonyymi

joo-o.... sama huomattu kas kun ei kysytä tintin pöntön reiän kokoa että onko parempi että 28mm vai 32mm vai vielä isompi niin mahtuisi läskimpikin tintti.

• Anonyymi

Vapaa-ajattelijoilla on aina mielensä omasta mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe