Olen muutaman kerran äänestänyt,oikealla ajalla päivänä.Kaikki meni hyvin.Ennakko äänestys toinen meni huipusti postissa ,virkailija kertoi vaiheet lappu meni kahteen kun suljettuun kuoreen.Leimattiin jne.Tuntui luotettavalle.Mutta tämä kokemus oli outo ,lapun kanssa yksi ainoa virkailija huoneessa,otti lapun jätti toiselle pöydälle.Ketään muita äänestäjiä silloin ei ollut.No jäin katsomaan.hän kädet pöydällä katseli minua lähde jo.Tuntui niin turhalle ..eräs tuttu kävi ennen minua äänestää tuli vastaani kysyin näitkö mihin lapun laittoi?ei. Kyllä olen varma että vilunkia on.Kerran vähillä äänin valtuustoon selvinnyt muija vaalivalvoja,kyyläsi takana äänestäjät.Jotenkin tuli tunne onko rehellistä taaskaan..jokuhan voi lappuja työnnellä äänestmättömien nimissä Mistä voi tarkistaa äänestämisensä???onko joku taho.Ei tunnu rehellisellä touhu meilläkään vaikka valvontaa pitäisi olla Muistakaa äänestäkää silti.Tämä ei tänä vuonna löytänyt oikeaa ihmistä,eikä puoluetta.Toivon PS. voittoon .Liike nyt nousee.Järkipuolueet.Ona maa ensin Täällä voidaan huonosti,mitään ei ole,kallista elämä.
Äänestys kokemuksia kerätään
Anonyymi-ap
1
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kuntavaaliehdokas Sari Kokko – syytä suhtautua varauksella:
Kokemukset Sari Kokon toiminnasta virkatehtävissä ovat herättäneet keskustelua puolueettomuudesta ja luottamuksesta. Kun henkilö hakee vastuullista luottamustehtävää kuntapolitiikassa, äänestäjien on luonnollista pohtia hänen taustaansa ja arvioida tarkasti, millaista päätöksentekoa hän edustaisi.
Siksi on perusteltua suhtautua hänen ehdokkuuteensa kriittisesti ja harkita huolellisesti, vastaavatko hänen toimintatapansa ja arvonsa sitä, mitä itse haluaa päätöksentekijältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19510Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 40501
- 36495