"Luen sua kuin avointa kirjaa"

Anonyymi-ap

Luuletko etten tajua mitä puuhaat? Hyvää yötä.

45

1526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sitten oikein puuhaan?

• Anonyymi

Saathan sinä kaivata ketä haluat, pettynyt toki olen kun ei meistä mitään tullutkaan.

• Anonyymi

Miksi otsikko on lainausmerkeissä? Onko se hänen sanojaan?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Näkyyhän tuo: työ, harraste, kodinhoito, vanhemmat,nuorison asiat. Lepo jää liian vähäiseksi.. Näillä huudeiĺa mennään.,

Tarkoitat sitten mitä?

• Anonyymi

Puuhaa, kumpa tuollaista ehtisikin.

• Anonyymi

Olen Puuha Pete. Kuuluu asiaan!

• Anonyymi

Itsekin olen tuon lauseen mieheltä kuullut. 🤔

• Anonyymi

Siinä kohti voi kysyä että mitä luulet lukevas

• Anonyymi

Anteeksi, että olen ylittänyt rajoja puhumalla sivu suuni. Yritän olla asiallinen, mutta välillä kontrolli pettää. Tunnut niin tutulta ja läheiseltä.

• Anonyymi

Mielenkiintoista. 🤨

• Anonyymi

Lukeeko etukannessa, Kuinka selviät kusettajien kynsistä hengissä
      Takakannessa, Happy endig, äijät delas ja lehmät sai lentävän lähdön.

• Anonyymi

Eipäs nyt kiukutella. Kirjanluku on kesken, etukannessa lukee aivan muuta.😅

• Anonyymi

Jos koet, että just tää ois se happy ending en tiä sanoa, kusetettujen kans on ankea jutella aika nähty näytelmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siinä on präntättynä? Hillitön kurvi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos koet, että just tää ois se happy ending en tiä sanoa, kusetettujen kans on ankea jutella aika nähty näytelmä

Joo kusettajan naaman väätelyä ja toisen punastumista kattua ny yhtä aikaa. Tai, ku toinen selittää suu vaahdos ja toinen alkaa selittää käsillään ja vaihtaa itte käsiinsä, ku ei silmiin pysty kattua. On kulunut näytelmä juu. Soittaa ny vaan tärkeää puhelua... Kohta tulee viestiä, kiitos kun soitit puhelinliittymän asiakaspalveluun, haluatko vastata pariin kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kusettajan naaman väätelyä ja toisen punastumista kattua ny yhtä aikaa. Tai, ku toinen selittää suu vaahdos ja toinen alkaa selittää käsillään ja vaihtaa itte käsiinsä, ku ei silmiin pysty kattua. On kulunut näytelmä juu. Soittaa ny vaan tärkeää puhelua... Kohta tulee viestiä, kiitos kun soitit puhelinliittymän asiakaspalveluun, haluatko vastata pariin kysymykseen.

Juuri näin, toisaalta se kusettajan pikakurssitettu harjoiteltu ”minä oon niin rehellinen” -katse ei myöskään ole häävi saati vakuuttava, että kylläpä nää tiivisteet nyt falskaa, että juu ei mulla mitään mitään ongelmia ole nii varmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, toisaalta se kusettajan pikakurssitettu harjoiteltu ”minä oon niin rehellinen” -katse ei myöskään ole häävi saati vakuuttava, että kylläpä nää tiivisteet nyt falskaa, että juu ei mulla mitään mitään ongelmia ole nii varmaa

Ja se teeskennelty myötätunto / sen "kerjääminen". Koiratkin osaa paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjan nimi oli Stalker.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se teeskennelty myötätunto / sen "kerjääminen". Koiratkin osaa paremmin.

Jep, näitä synkkiä salaisuuksia kantavilla voi olla tapana käydä hakemassa jotain sympatiaa esim yksityiselämänsä tarinoilla , että siinä sinä nyt sitten tillotat miltä nyt tuntuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjan nimi oli Stalker.

Onko ihan sun oma elämänkerta? Mulla vois olla stalkatusta parjatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihan sun oma elämänkerta? Mulla vois olla stalkatusta parjatuksi.

Teos Stalker on laatua, korkeakirjallisuutta.

Ihminen tarvitsee tuollaista elämäänsä - näinkö on?

• Anonyymi

En luule vaan tiedän ettet tajua

• No shit Sherlock, tää nyt ei ole temppu eikä mikään. Paree pitää suukkunen kiinni, niin hommat ei leviä handuihin, pysyy joku kontrolli.

• Anonyymi

Käyttäisin kuitenkin viittomia, jos suu liimattais kiinni. En ole kalastus seura tyyppinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Käyttäisin kuitenkin viittomia, jos suu liimattais kiinni. En ole kalastus seura tyyppinen.

Pingispallo suuhun, nippusiteillä kädet kiinni selän taakse, eh?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Olehan hiljaa. Mies.

• Anonyymi kirjoitti:

Olehan hiljaa. Mies.

Palstalla sana on vapaa, niin en todellakaan ole hiljaa. Mutta jos hiljaisuus on omaan mieleesi, niin sitten tuota pingispalloa voisit kokeilla?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Morsetan pieruilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Morsetan pieruilla.

Paskempi homma...

• Anonyymi

Sitäpä ihmiset lukiessaan kirjoja, muodostaa paljonkin erilaisia tulkintoja. Sama kirja ja monta tulkintaa. Ei oo helppoa. Joku vaan lukee ja toinen jopa ajattelee.

• Anonyymi

Jotkut tosiaan ostaa sen alelaarin hätäisesti hutkaistun romaanin ja sitten kun tajuaa, että tämä tositapahtumiin perustuvana myyty teos oli ihan sitä itseään niin ei anna sisu periksi myöntää. Kysyppä kuluttajilta tarkentavia kysymyksiä niin hihat niillä palaa- en osaa vastata en sano tähän enää mitään ja paranoidit pälyilyt päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tosiaan ostaa sen alelaarin hätäisesti hutkaistun romaanin ja sitten kun tajuaa, että tämä tositapahtumiin perustuvana myyty teos oli ihan sitä itseään niin ei anna sisu periksi myöntää. Kysyppä kuluttajilta tarkentavia kysymyksiä niin hihat niillä palaa- en osaa vastata en sano tähän enää mitään ja paranoidit pälyilyt päälle.

Kyvyttömyys tulkita tekstiä, niellään kaikki laput silmillä. Lukeminen ja sen ymmärtäminen on kaks eri asiaa. Koululaitos opettaa ensimmäisen ja yksilö itse oppii jälkimmäisen, jos oppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyvyttömyys tulkita tekstiä, niellään kaikki laput silmillä. Lukeminen ja sen ymmärtäminen on kaks eri asiaa. Koululaitos opettaa ensimmäisen ja yksilö itse oppii jälkimmäisen, jos oppii.

Ehdottomasti se on ihan omasta tahdosta kiinni. Turha myöhemmin vedota, että kun niin hyvin oli myyty tarina. Jaa oli vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti se on ihan omasta tahdosta kiinni. Turha myöhemmin vedota, että kun niin hyvin oli myyty tarina. Jaa oli vai?

Näin. Aika moni asia on omasta tahdosta kiinni. Kaikki tarinat ei oo mitään best sellereitä, mut ehkä niilläkin joku merkitys on. Kai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Aika moni asia on omasta tahdosta kiinni. Kaikki tarinat ei oo mitään best sellereitä, mut ehkä niilläkin joku merkitys on. Kai?

Joo, sen merkityksen kun ymmärtäisi joku päivä, että mistä syystä kaikki vaiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sen merkityksen kun ymmärtäisi joku päivä, että mistä syystä kaikki vaiva

Saako kysyä, että millasta vaivaa? Ja ruksisitko ruutuun nainen, mies, muu, en halua kertoa

• Anonyymi

No, eihän tuossa mitään uutta ole.
        Aloitus oli provokaati, tietty.
        Kirjallisuudessa, ilmaisussa on kerroksia. Eihän se mitään rakettitiedettä ole.

Tyhmällekö selität? Teit nyt itsesi naurettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei se juna vain yhteen suuntaan kulje, että jos pokkaa on kerran käydä arvioimaan, niin miksei perustelemaan

• Anonyymi

Ilmaisu, kielenkäyttö, puhuminen, kehonkieli, katsekontakti, teksti, sen monikerroksellisuus, elokuba, visuaalinen näkymä, kokemus siitä, kukin näkemästään tai lukemadtaan.

Yksilöllistä.

Onko tarpeen kirjoittaa, kuvata, pahuutta viihteeksi?

• Anonyymi

Jaaaa... mitähän lappeemrannan mies puuhaa??

• Anonyymi

Riippuu varmaan kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu varmaan kuka

Lappeenrannan mies ei sitte puuha yhtään mitään🤣🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lappeenrannan mies ei sitte puuha yhtään mitään🤣🤪

Väärin lappeenrannan mies sahaillee haulikonpiippua, loppuu tää loputon kestovituts..

• Anonyymi

Joo, ei ole hyvä, jos luurankoja. Voi olla, että teet kuitenkin vääriä johtopäätöksiä. Sekin on inhimillistä, jos ei toisen kanssa selvitä asioita. Tsempit!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe