Näin leskenä sitä pohtii Pieksämäellä

Anonyymi-ap

16

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä elän.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177960477

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mies juomassa ja huorissa. Yritän soitella.

• Anonyymi

Suyki!

• Anonyymi

Hei kaikki pmäen lesket tulkaa ja nauttikaa unohtumaton matka ,rakkauden ammattilainen hoitaa ja antaa suruun lohdutusta.takaan ja vannon että et kadu ,se mitä koet.SAAT SUURTA NAUTINTOO.Kerro mitä haluat ,mitä et ole kokenut.SEN JÄLKEEN EI TARVII LESKENÄ POHTIA ,Edes Pieksämäellä.Estot pois ja matkaan.NAM

• Anonyymi

Oon oikeastaan kokenut liikaakin.

• Anonyymi

Mutta et mitä minä hallitsen.

• Anonyymi

4/7 kyllä, sen lisäksi avopuolison alkoholismi. Lapset lentää kohta pesästä, niin minäkin..

• Anonyymi

SINÄ lennät minun luo koska olen rakkauden ammattilainen.Nautitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SINÄ lennät minun luo koska olen rakkauden ammattilainen.Nautitaan

Suksi kuuseen. Oot viimeisenä missään jonossa.

• Anonyymi

Mikset aiemmin. Lapsetkin kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset aiemmin. Lapsetkin kärsii.

Matkalla on ollut ylä- ja alamäkiä, paljon hyviä jaksoja ja hetkiä, ei mennyt kaduta, mutta tähän on tultu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi kuuseen. Oot viimeisenä missään jonossa.

TULE luo laulaa Kari tapio

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämme maailmassa, joka on täynnä stressiä, huolia ja kiirettä, mutta mikäli onnistumme saavuttamaan rauhan omassa mielessämme, löydämme samalla sisäisen tasapainon tunteen joka säilyy ja kestää huolimatta siitä, mitä ympärillämme tapahtuu. Lisäksi en halua ketään ihmistä elämääni. Haluan mennä ja tulla ja olla rauhassa.

• Anonyymi

Haluat minut Rakkauden ammattilaisen,Annan sinulle sisään tasapainon ja ympärillä ei oo ketään,vaan me kahdestaan.Häviää stressit ja holet ja kiireet.Varmasti menee ja TULET rauhassa.JA nautit.nam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109