ulkomaalaiset hoitajat

Anonyymi-ap

Ollaan saatu afrikasta lisävahviketta työntekijäpulaan hoito alalla!. He ryhmäytyvät nyt työpaikoille mihin luovat ihan omanlaisensa hoitometodit. ajavat kantaväestön hoitoalalta pois huonolla käytöksellä ja teettämällä kaiken raskaan työn, itse he valitsevat työssä matalimman aidan. He tuovat eripuraa, keräävät ulkomaalaiset vastaan suomalaiset epätasa arvon. en ikimaailmassa halua vanheta ja joutua heidän hoitoonsa! kiitos päättäjät! hoitaja ongelman ratkomisesta! ottakaa itse kielitaidottomat työkaverit ja painukaa metsään, lykkyä pyttyyn.

25

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuvat hyvää Suomen kieltä.Ovat todella sydämellisiä niin kotihoidon asiakkaille, sairaalat ja palvelutalot Koska Kunnioittavat Vanhuksia!H:ki 10. 6.23. Yksin asuva vanha ihminen.

      • Anonyymi

        Ei ulkomaalaisia hoitajia ole Suomessa. Kaikki Suomessa asuvat ovat suomalaisia.

        Minä olen suomalainen ja valkoihoinen, mutta jos muutan Somaliaan, minusta tulee somali..

        Näin suvakit opettavat Suomessa, joten tämän on oltava totta.

        https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737


      • Anonyymi

        Vanhukset pelkää näitä mustia hoitajia. Olin eteläsuomessa vanhainkodilla töissä niin vanhukset huusi saatanan sontiaiset menkää pois turha puhua mamu hoitajista. Ei niistä ole kuin haittaa somalit löivät mummoja sanoivat mikä tuossa kuuluu kulttuuriin. Ei tarvinnut tulla enää töihin. Onhan se karmea herätys kun musta naama on ekana silmien edessä. Mamut aiheuttivat niin kamalan stressin että oli pakko ottaa lopputili. Paska puhetta mamu hoitajista. Kun olette näiden kanssa työparina niin totuus selviää. Kun vanhus kuolee hoitovirheeseen niin hoijaja pääsee kuin koira verajästä mummoja saa näköjään tappaa huvikseen. Onko tämä tasa arvoa


    • Anonyymi

      Paljonkohan varastavat vanhuksilta omaisuutta...

      • Anonyymi

        Varmaan samanverran, kun kotimaisetkin……


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan samanverran, kun kotimaisetkin……

        Kotimaiset varastavat enemmän kuin muualta muuttaneet.

        Ei heitäään ole päässyt töihin kuin satunnaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimaiset varastavat enemmän kuin muualta muuttaneet.

        Ei heitäään ole päässyt töihin kuin satunnaisesti.

        Afrikaklaiset yms. lähettää rahaa perheelleen ym., että niillä ei ole varaa ottaa riskiä varastamisesta; tosin ÄO Afrikassa on 70.


      • Anonyymi

        Meillä kyllä vaari vihjaisi jotta kotihoidon tumma tyttö hoiti homman hän kärsii vielä 72 veenä kovista erektioista jonkun lääkkeen takia.


      • Anonyymi

        Työnantajalta varastamista on tulla liian myöhään ja lähteä liian aikaisin. 'Sairastua' kesken vuoron. Työtovereilta varastamista on rohmuta sunnuntailisät itselleen. Yhdellä työpaikalla se kävi niin, että kenialainen väitti, ettei voi tehdä muuta kuin sunnuntait. Merkkasi aina työvuorotoivelistaan sunnuntaiden päivämäärät, toivoen, ettei kukaan huomaisi, että ne ovat sunnuntaita.


      • Anonyymi

        Ulkomaiset varastaa tosi paljon vanhuksilta varsinkin kotihoidossa eivät joudu edes korvausvastuuseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaiset varastaa tosi paljon vanhuksilta varsinkin kotihoidossa eivät joudu edes korvausvastuuseen

        Mamu hoitajalle sanoin tuoppas verenpaine mittari niin toi wc rullan kun ei ymmärtänyt suomen kieltä miten saavat todistuksen. Voi vittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantajalta varastamista on tulla liian myöhään ja lähteä liian aikaisin. 'Sairastua' kesken vuoron. Työtovereilta varastamista on rohmuta sunnuntailisät itselleen. Yhdellä työpaikalla se kävi niin, että kenialainen väitti, ettei voi tehdä muuta kuin sunnuntait. Merkkasi aina työvuorotoivelistaan sunnuntaiden päivämäärät, toivoen, ettei kukaan huomaisi, että ne ovat sunnuntaita.

        Onko yllättävää , aika moni kenialainen on myös somaliheimoa. Somaliheimoa on kaikissa somalian naapurivaltioissa paljon, eikä pelkästään somaliassa. Ihan syystä kutsutaan Afrikan mustalaisiksi.


      • Anonyymi

        Eivät pysty varastamaan mitään kun kunnalta jääneet murutkin ovat vieneet valkoiset hoitajat.


    • Anonyymi

      Monessa paikassa hpitajina ulkomaalaisia jotka eivät osaa suomea puhua eikä kirjoittaa,, miten kommunikoivat ja raportoivat , miten pystyvöt toimimaan asiakkaaan hyväksi kun ei ole samaa kieltä ja sen lisäksi vanhukset ja vammaiset vaativat selkokieltä kuullakseen ja ymmärtääkseeen

      • Anonyymi

        Ne menee tekee määrätyt toimet; ei siinä kielitaitoa tarvita; toimistossa lie joku afrikkalainen myös, joka osaa ohjeistaa, ja enkku voi toimia välittäjänä, ja sitä osataan Afrikan eteläpuoliskolla usein sen verran, joka on sen lisäksi yleensä kristittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne menee tekee määrätyt toimet; ei siinä kielitaitoa tarvita; toimistossa lie joku afrikkalainen myös, joka osaa ohjeistaa, ja enkku voi toimia välittäjänä, ja sitä osataan Afrikan eteläpuoliskolla usein sen verran, joka on sen lisäksi yleensä kristittyä.

        Kieltaidottomat hoivaajat ovat todella vaaraksi
        paljon hoitoa vaativille vanhuksille
        Vaipan vaihtokin on sellaista sottaamista
        Olen nähnyt todella paljon vaaratilanteita
        Eräskin kertoi että väsyny 12 tuntia töitä


    • Anonyymi

      Pitääkö ikäihmiset laittaa kielikouluun ?

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Mistään ei saisi sanoa eikä opastaa heti ollaa rähisemässä rasismista tai pomon luona valittamassa. Tulevat töihin miten sattuu, ns.afrikkalaiset työajat. Tämä on asia,mistä vaijetaan. Kantasuomalaisia hoitajia sorretaan käänteisellä rasimilla. Todella huonoja kokemuksia nimenomaan afrikkalaisista. Koko ajan SYÖVÄT JA PUHUVAT PUHELIMESSA.. On myös hyviä,jotka ottavat hyvät vakintuneet työtavat ja ovat normihoitajia. Se,et rodun ja ihonvärin perusteella varsinkin vanhuspuolella ollaan lääpällään näihin hoitajiin ja koetaan,että vain he kunnioittavat ja hoitavat paremmim kuin kantasuomalaiset,on täyttä soopaa. Kaikkia on kohdeltava samanarvoisesti ja virheisiin ja huonoihin hoitotapoihin ja varsinkin lusmuamiseen eli laiskotteluun on puututtava ilman pelkoa siitä että leimataan rasistiksi..

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Osa jopa paljon laiskempia kuin suomalaiset. Eivät ole sen ahkerampia kuin suomalaiset, ei missään nimessä. Riippumatta mistä maasta ovat.
        Työmoraali voi olla paljonkin heikompi. Toki osa makeilee hoidettavia, mutta ei se korvaa sitä et pinnaa töistään!!


    • Anonyymi

      "Osa jopa paljon laiskempia kuin suomalaiset."

      No shit, Sherlock!
      Lausumasi mukaan loogisesti osa on paljon ahkerampia kuin suomalaiset, tulitkos sitä ajatelleeksi?
      Eiköhän laiskoja ja ahkeria työntekijöitä löydy kaikista kansallisuuksista ja kaikista etnisistä ryhmistä.

      Rasistinen Suomi haluaa elää tynnyrissä ja kuolla sukupuuttoon, kun ggenipooli pysyttelee sukupolvesta mahdollisimman pienenä. Mikäpäs siinä; ei ole suuri menetys kun tämänkin palstan kirjoituksia lukee.

      Ai niin, mummot jääköön ilman hoitoa, sillä eihän tämä hoitotyö suomalaisille kelpaa.

      • Anonyymi

        Afrikan tulijoita ei tarvita...tuovat luteet sairaaloihin.


    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin että päättäjät tappaa työn kuin työn kun vedetään vaan tiukkaa linjaa. Mikä helvetin idea oli siinäkin kun 7v sitten piti yhtäkkiä laittaa vanhusten talon hoitajamitotukset yöksi pienemmälle. 1hoitaja yötöissä ja 30 vanhusta. Mutta aina riittää rahaa vaikka jakaa Ukrainaan kun tarvitsee sotia jne.. ulkomaille on hyvä laittaa rahaa ja ihmetellä kun hoitajat ei tykkää työstään minimipalkalla. Sairasta.

    • Anonyymi

      Olen kohdannut entisissä alan kollegoissa hyviä ja huonoja maahanmuuttajia/kantiksia. Toinen asia on sen sijaan koulutuspuoli. Kuinka tutkinnon voi saada oppilas joka on n. puolet koulutusajasta muualla kuin siellä missä pitäisi ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe