Käyttäjät on puhuneet ja jopa Saksalaisetkin ottaa lusikan käteensä...
https://www.is.fi/autot/art-2000009469373.html
Kosketusnäytöt huonoja
8
310
Vastaukset
- Anonyymi
Syytä on muistaa, että mitään teknistä laitetta ei saa käyttää siten, että se vaarantaa ajamista.
"98 §
Teknisen laitteen käyttäminen
Ajoneuvossa ja raitiovaunussa ei saa ajon aikana käyttää teknistä laitetta tai järjestelmää siten, että sen käyttäminen haittaa tai vaarantaa ajamista. (17.12.2020/1040)
Moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettaja tai raitiovaunun kuljettaja ei saa ajon aikana käyttää viestintävälinettä siten, että pitää sitä kädessään."- Anonyymi
Jep, minä pysäytän auton aina tien laitaankun haluan pistää penkin lämmittimen päälle. Se kun on siellä valikoiden syövereissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, minä pysäytän auton aina tien laitaankun haluan pistää penkin lämmittimen päälle. Se kun on siellä valikoiden syövereissä.
Minä taas käytän niitä siten, ettei käyttö haittaa ajamista. Jokainen toki tyylillään.
Asia on näköjään ollut pakko sisällyttää kirjoitettuun lakiin, sillä ilman lakia ihmiset eivät ymmärrä - kaikki eivät sittenkään.
- Anonyymi
Jokaisen liikenteessä ajoneuvolla liikkuvan pitäisi tutustua lakiin. Siellä on kaikenlaista, joka vaikuttaa liikkumiseen ja toimintaan, kuten esim. 'Tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus', joka on uusi pykälä laissa.
- Anonyymi
Ne säädöt ja namiskat joita pitää käyttää usein tai ajossa on syytä olla selkeät ja kohtuu isot, oli ne näytössä tai nappuloilla. Ne mitä säädetään sen kerran tai pari vuodessa tms. niin on hyvä olla näytössä ettei taas oltaisi sellaisessa nappulaviidakossa joita oli ennen kosketusnäyttöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032