🕛🥰👍 kääntää kellot tunnilla eteenpäin, jos ei ole jo kääntänyt. Niin hävisi sekin tunti ilman kaipauksen kohdetta turhien tuntien laariin. Se pullistelee jo, kun on liian täynnä. Mitähän sitten tapahtuu, kun sinne ei enää mahdu mitään?
Tänään kuitenkin kannattaa askarrella pääsiäiskortteja kaikille niille, jotka ilahtuvat vanhanaikaisesta tervehdyksestä. Värillinen paperi löytyy aikakausilehdistä. Aina ei kauppaan tarvitse mennä askartelutarvikkeita varten.
https://www.sinelli.fi/catalog/category/view/id/853
Nyt on oikea aika!
5
98
Vastaukset
P.S Itse harrastan kierrätystä tänä vuonna, joten leikkaan vanhoista pääsiäiskorteista kuvia ja sommittelen ne korttipohjalle.
- Anonyymi
Mulla on jemmassa useita eri askartelutarvikkeita. Tarkoitus olisi kesän jälkeen alkaa väsäämään jouluun ystäville ja sukulaisille juttuja niistä. Vielä kesän aikana hankin luonnosta lisää matskua ni on luonnollisemman näköisiä juttuja. Kävyt ja muut Jutskataan on helppo käydä noukkimassa. Saa ulkoilua samalla 👌
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on jemmassa useita eri askartelutarvikkeita. Tarkoitus olisi kesän jälkeen alkaa väsäämään jouluun ystäville ja sukulaisille juttuja niistä. Vielä kesän aikana hankin luonnosta lisää matskua ni on luonnollisemman näköisiä juttuja. Kävyt ja muut Jutskataan on helppo käydä noukkimassa. Saa ulkoilua samalla 👌
Luonnosta saakin paljon tarvikkeita ja samalla raitista ilmaa. Mä tein yhtenä jouluna jäkälään asetelmia lakatuista kävyistä ja joulukoristeista.
- Anonyymi
Saunoa hyvän neuvon pitää pistää korvan taakse.Aikakausi lehdistä tosiaan löytyy kivaa ainesta korttien askarteluun.
Aikalausilehdistä ja sanomalehdistä saa kivoja kääreitä lahjapaketteihin kun koristelee ne paketit vielä nauhoilla tai itse tehdyillä ruseteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4075933Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?322262Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1032078Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251859- 61985
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78881
- 40855