🕛🥰👍 kääntää kellot tunnilla eteenpäin, jos ei ole jo kääntänyt. Niin hävisi sekin tunti ilman kaipauksen kohdetta turhien tuntien laariin. Se pullistelee jo, kun on liian täynnä. Mitähän sitten tapahtuu, kun sinne ei enää mahdu mitään?
Tänään kuitenkin kannattaa askarrella pääsiäiskortteja kaikille niille, jotka ilahtuvat vanhanaikaisesta tervehdyksestä. Värillinen paperi löytyy aikakausilehdistä. Aina ei kauppaan tarvitse mennä askartelutarvikkeita varten.
https://www.sinelli.fi/catalog/category/view/id/853
Nyt on oikea aika!
5
79
Vastaukset
P.S Itse harrastan kierrätystä tänä vuonna, joten leikkaan vanhoista pääsiäiskorteista kuvia ja sommittelen ne korttipohjalle.
- Anonyymi
Mulla on jemmassa useita eri askartelutarvikkeita. Tarkoitus olisi kesän jälkeen alkaa väsäämään jouluun ystäville ja sukulaisille juttuja niistä. Vielä kesän aikana hankin luonnosta lisää matskua ni on luonnollisemman näköisiä juttuja. Kävyt ja muut Jutskataan on helppo käydä noukkimassa. Saa ulkoilua samalla 👌
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on jemmassa useita eri askartelutarvikkeita. Tarkoitus olisi kesän jälkeen alkaa väsäämään jouluun ystäville ja sukulaisille juttuja niistä. Vielä kesän aikana hankin luonnosta lisää matskua ni on luonnollisemman näköisiä juttuja. Kävyt ja muut Jutskataan on helppo käydä noukkimassa. Saa ulkoilua samalla 👌
Luonnosta saakin paljon tarvikkeita ja samalla raitista ilmaa. Mä tein yhtenä jouluna jäkälään asetelmia lakatuista kävyistä ja joulukoristeista.
- Anonyymi
Saunoa hyvän neuvon pitää pistää korvan taakse.Aikakausi lehdistä tosiaan löytyy kivaa ainesta korttien askarteluun.
Aikalausilehdistä ja sanomalehdistä saa kivoja kääreitä lahjapaketteihin kun koristelee ne paketit vielä nauhoilla tai itse tehdyillä ruseteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462733
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782148- 692058
- 452042