Suomalaisten uuskalvinistien opit tiukentuu. Luin erään presbyteerikalvin ohjeet. Lapsille ei opeteta mitään VTn vastaista. Eikä nykykouluoppeja. Kuolemanrangaistus on hyväksytty mutta esim pupuja ei saa tehdä pääsiäisenä. Synti se on. Kuinkahan pitkälle oppi etenee.
Ei pääsiäispupu mutta kuolemanrangausrus
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kuolemanrangaistus on hyväksytty
- Anonyymi
Mikseivät pane kristilliseen kouluun?
- Anonyymi
Isän tarkoitus on hyvä. Suojelee.
Tiedän mistä puhut, veli. Maailma menee koko ajan satanistisempaan suuntaan. Pääsiäispupukin saa nykyään mellastaa vapaasti ja viedä harhaan ihmisiä ja pois Jeesuksesta. Mutta en kuitenkaan menisi niin pitkälle, että kannattaisin kuolemanrangaistusta pääsiäispupulle.
- Anonyymi
Pääsiäispupu liittyy brittiläisiin perinteisiin.
En varmuudella tiedä tarkoitusta, mutta oletan sen liittyvän pääsiäiseen liitettyyn Jeesuksen ylösnousemukseen = uudestisyntymään = keväiseen luonnon uudistumiseen = lisääntymiseen = puput ovat tässä toimessaan ilmiömäisiä.
Samaan uudestisyntymän juhlintaan liittyy mm. rai-ruohojen kasvatus.
Pääsiäistiput / kananmunat juontavat Jeesuksen kuolemasta: muna = hauta, jonka sisällä kuitenkin elävä Kristus. Tiettävästi Maria Magdalena ojensi kananmunan jollekin tuolloiselle Rooman keisarille, selittäen näin Kristuksen kuoleman ja ylösnousemuksen.
Itselläni ei ole koristeina pupuja, mutta rai- ja ohraruoho kasvavat, koristeina pieniä tipuja.
- Anonyymi
Opettelisit kirjoittamaan edes otsikot oikein, kun kiihkoissasi rustaat näitä aloituksia ?
- on rasmattuja ja milloin mitäkin höperöä...?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958