Johan on Bäckman

Anonyymi-ap

Yrittää kovasti olla Otto W. Kuusinen, muttei taida ansiot riittää aivan samaan. Haudataankohan myös Bäckman aikanaan Kremlin muuriin? En usko, koska Putinin johdolla Kreml on siihen mennessä pommitettu maan tasalle.

7

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yritä

Kuusinen on vallankumouksellinen ja LOPUSSA KESKITIEN KULKIJA
      eli jollakin kaukaisella tavalla piti hieman Suomen puolta
      Hän olisi menettänyt henkensä jos olisi ryppyillyt

Hertan poika tapettiinkeskitysleirillä nuorukainen kuolinaikaaei tunneta

Hertta Kuusinen on lopulta isänmaallisen sodankäyneen AARNE SAARISEN KASVATTI loppumetreillä EIKÄ KOSKAAN kääntynyt taistolaiseksi joka on Saarisen ansiota

SEN SIJAAN BÄCKMAN ON PORVARIEN JA ÄÄRIVASEMMISTODEMARIEN LUOMUS TYHJÄSTÄ
      valtiotieteen ylioppilaan Johan Bäckmanin on alun perin löytänyt Erkki Tuomioja
      häntä käytettiin työkaluna JA HESARIN ERKKO OLI MUKANA OPERAATIOSSA

• Anonyymi

ERKKO EI TULLUT TOIMEEN AHTISAARI-KOIVISTO -ULKOPOLITIIKAN KANSSA kaipasi haloslaisuutta
      Tuomioja loi Hesarin avustuksella tuntemattomuudesta Bäckmaninin jota alettiin mainostaa Hesarissa sivukaupalla

Tällä oli tarkoituksena puhdistaa ulkoministeriö Venäjän toimia ja terroria seuraavista arvostelevista virkamiehistä

KOIVISTON JA AHTISAAREN politiikalle haluttiin loppu ja Bäckmanille annettiin bobrikoffilais-taistolainen Venäjää tukeva avustajajoukko ja käsky toimia

Tuomioja ei tähän itse pystynyt, ei osaa venäjää eikä idän ulkopolitiikkaa. Hän otti avukseen Bäckmanin ja Hesari lähti mukaan

• Anonyymi

Bäckman pantiin opiskeleman ALEKSANTERI-INSTITUUTIN H A LOSEN TYTTÄREN KANSSA sen johtajan Markku Kivisen johdolla venäjää osaavana ylioppilaalla

KIVINEN toimi myös Bäckmanin vastaväittelijänä ja B toimi jonkin aikaa
      politiikassa
      googlaa safka
      Suomessa ennen siirymistään Putinstaniin agitaattoriksi

MARKKU KIVINEN ON HÄRSKISTI kommunistivasliiton Helsingin ehdokkaana nyt vaaleissa 2023
      Helsingin Vasemmistoliitto on vahvistanut uusia ehdokkaita tulevan kevään eduskuntavaaleihin. Ehdolle lähtevät kansanedustaja, vasemmistoliiton varapuheenjohtaja ja nuorisotutkija Veronika Honkasalo, sosiaaliohjaaja Antti Kaajakari, professori emeritus Markku Kivinen sekä opetusministerin erityisavustaja ja varakaupunginvaltuutettu Anna Lemström.

• Anonyymi

Tänää tulossa erikoislähetys Anolta ja Johanilta, kannattaa katsoa :)

• Anonyymi

Valta Kuuluu Ketkuille
      äänestä...!

• Anonyymi

Vkk valta kuluu vain 4 on siinä anon lisäksi 3 hekilöä vaimonsa ja 2 kaveria siinä on vkk väen kansa hahahha aika hupiveikkosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe