Yrittää kovasti olla Otto W. Kuusinen, muttei taida ansiot riittää aivan samaan. Haudataankohan myös Bäckman aikanaan Kremlin muuriin? En usko, koska Putinin johdolla Kreml on siihen mennessä pommitettu maan tasalle.
Johan on Bäckman
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yritä
Kuusinen on vallankumouksellinen ja LOPUSSA KESKITIEN KULKIJA
eli jollakin kaukaisella tavalla piti hieman Suomen puolta
Hän olisi menettänyt henkensä jos olisi ryppyillyt
Hertan poika tapettiinkeskitysleirillä nuorukainen kuolinaikaaei tunneta
Hertta Kuusinen on lopulta isänmaallisen sodankäyneen AARNE SAARISEN KASVATTI loppumetreillä EIKÄ KOSKAAN kääntynyt taistolaiseksi joka on Saarisen ansiota
SEN SIJAAN BÄCKMAN ON PORVARIEN JA ÄÄRIVASEMMISTODEMARIEN LUOMUS TYHJÄSTÄ
valtiotieteen ylioppilaan Johan Bäckmanin on alun perin löytänyt Erkki Tuomioja
häntä käytettiin työkaluna JA HESARIN ERKKO OLI MUKANA OPERAATIOSSA - Anonyymi
ERKKO EI TULLUT TOIMEEN AHTISAARI-KOIVISTO -ULKOPOLITIIKAN KANSSA kaipasi haloslaisuutta
Tuomioja loi Hesarin avustuksella tuntemattomuudesta Bäckmaninin jota alettiin mainostaa Hesarissa sivukaupalla
Tällä oli tarkoituksena puhdistaa ulkoministeriö Venäjän toimia ja terroria seuraavista arvostelevista virkamiehistä
KOIVISTON JA AHTISAAREN politiikalle haluttiin loppu ja Bäckmanille annettiin bobrikoffilais-taistolainen Venäjää tukeva avustajajoukko ja käsky toimia
Tuomioja ei tähän itse pystynyt, ei osaa venäjää eikä idän ulkopolitiikkaa. Hän otti avukseen Bäckmanin ja Hesari lähti mukaan - Anonyymi
Bäckman pantiin opiskeleman ALEKSANTERI-INSTITUUTIN H A LOSEN TYTTÄREN KANSSA sen johtajan Markku Kivisen johdolla venäjää osaavana ylioppilaalla
KIVINEN toimi myös Bäckmanin vastaväittelijänä ja B toimi jonkin aikaa
politiikassa
googlaa safka
Suomessa ennen siirymistään Putinstaniin agitaattoriksi
MARKKU KIVINEN ON HÄRSKISTI kommunistivasliiton Helsingin ehdokkaana nyt vaaleissa 2023
Helsingin Vasemmistoliitto on vahvistanut uusia ehdokkaita tulevan kevään eduskuntavaaleihin. Ehdolle lähtevät kansanedustaja, vasemmistoliiton varapuheenjohtaja ja nuorisotutkija Veronika Honkasalo, sosiaaliohjaaja Antti Kaajakari, professori emeritus Markku Kivinen sekä opetusministerin erityisavustaja ja varakaupunginvaltuutettu Anna Lemström. - Anonyymi
Tänää tulossa erikoislähetys Anolta ja Johanilta, kannattaa katsoa :)
- Anonyymi
Valta Kuuluu Ketkuille
äänestä...!- Anonyymi
Vkk valta kuluu vain 4 on siinä anon lisäksi 3 hekilöä vaimonsa ja 2 kaveria siinä on vkk väen kansa hahahha aika hupiveikkosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203