Farkkuhaara

Anonyymi-ap

Tänään kauppaan kävellessä nuori likka seisoskeli erään kaupan tuulikaapissa, nojaili seinään kännyänsä katsellen, jalassa vaalean siniset farkut.
Ohi kävellessäni katseeni hakeutui haaroihin mikä on todella kiihottava näky. Housut painuvat pienelle kummulle tiukasti. Ah.
Kaupasta poistuessani tuijotin koko ajan sinne haaroihin, pimpin kohtaan ah, ja toivoin että tyttö huomaisi kun nuoleskelen samalla huuliani. Harmi, ei huomannut mutta verkkokalvolle jäi upea näky. Se näky saa kovetuksen aikaan ja pakkohan se on runkata.
Kiinnostaisi tietää mitä tytöt ajattelee miehistä jotka tuijottavat suoraan..ah, haaroihin. Lurps..

56

3447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tytöt edes huomaa jos joku keski-ikäinen äijä tuijottaa. Ei niitä kiinnosta mokomat ukot.

      • Anonyymi

        Voi olisit sinäkin iloinen jos joku sinuakin mätisäkkii edes jokus vilkaisisi.


      • Anonyymi

        Kiihottaako ne sua?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Säälittää.

    • Anonyymi

      Samat harrastukset mullakin.
      Ensin katsotaan haaroväli ja sen jälkeen tarkistetaan pärse. Vaaleansiniset farkut minustakin parhaat.

      • Anonyymi

        Minäkin pysähdyn aina naisjalankulkijoiden kohdalla vaikkei suojatietä olisi.
        Näin pääsen minäkin tarkistamaan takapuolen ja ottamaan hieman videota.
        Minulla onkin jo valtaisa kokoelma erilaisia takapuolia ympäri Suomen.
        Muhkeimmat löytyvät Itä-Suomesta ja lautanaiset monesti Länsi-Suomesta.


    • Anonyymi

      Kyllähän varsinkii vanhemmat äijät tuijottelee törkeesti muuallekkin kui farkku/leggari haarojani mut ei se mua haittaa.
      Mia18

      • Anonyymi

        Jaahas trolli on nyt Mia buaahaa


      • Anonyymi

        Sulla ois hyvät mahollisuuvet häiriintyä seksuaalisesti joka kerta kun keski ikäset ja sitä vanhemmat miehet vilkasee sua ja sitte eiku ilmotus polliisille, setalle, palokunnalle, vihreitten puoluetoimistoon, sosiaalitantoille, iltalehtiin ja hesariin pervoista miehistä tuntomerkkeineen ja luurilla kuvat someen niistä sairaista ja pervoista sioista.


    • Anonyymi

      Katselin Salparin kisoja! Naisilla haarojen kohta monella painuneena kun pillu imee sisään päin.. nousuissa miten pehvan kannikat elää.. Runkasin koko kisan ajan. M 64

      • Anonyymi

        Tämä juuri oli ajatuksena kamalaa kun kaiken ikäiset pojat ja miehet katseli ja kuvasivat kun harrastin ja kilpailin monenlaisissa talvi- ja kesä urheilulajeissa näissä niukoissa, tiukoissa vartalon myötäisissä urheiluasuissa jotka seurat velvoitti kilpailuissa pitämään.
        Joskus kun kuvattiin kisoja jopa TV lähetyksiin ja huomasin haaroissa kankaan imeytyneen pimsavakoon niin olisi tehnyt mieli vajota häpeästä maanrakoon. Kisat meni usein ajatellen sitä mitä ja miten selvästi minussa mikin on nähtävillä!
        Useasti näin kun joku katsoja tuijotti tai kuvasi selvästi haaroja ja takapuoltani mutta eihän tätä mitenkään voinut estää tapahtumastakaan.
        N.32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä juuri oli ajatuksena kamalaa kun kaiken ikäiset pojat ja miehet katseli ja kuvasivat kun harrastin ja kilpailin monenlaisissa talvi- ja kesä urheilulajeissa näissä niukoissa, tiukoissa vartalon myötäisissä urheiluasuissa jotka seurat velvoitti kilpailuissa pitämään.
        Joskus kun kuvattiin kisoja jopa TV lähetyksiin ja huomasin haaroissa kankaan imeytyneen pimsavakoon niin olisi tehnyt mieli vajota häpeästä maanrakoon. Kisat meni usein ajatellen sitä mitä ja miten selvästi minussa mikin on nähtävillä!
        Useasti näin kun joku katsoja tuijotti tai kuvasi selvästi haaroja ja takapuoltani mutta eihän tätä mitenkään voinut estää tapahtumastakaan.
        N.32

        Vai ei voinut mitenkään estää? Eikö pukeutumisella voi muka estää näkymästä?


      • Anonyymi

        Takavittuinen nainen se todella kääntää mun pään. 👀😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takavittuinen nainen se todella kääntää mun pään. 👀😂

        .. nii että niskat vaarassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin kiihotun, kun vanhat äijät kiihottuvat nähdessään minut.

      • Anonyymi

        Se on oikein typykkä
        Ragnar66


      • Anonyymi

        Olitko se salipimu jonka cameltoeta katselin konalassa?
        VM


    • Anonyymi

      Kauppakeskuksessa liikun välillä tiukoissa sinisissä farkuissa ja miehet helposti voivat katsella mun farkkuhaaraa ja peppua ( olen kyllä huomannut sen). Olen hoikka nuori nainen vielä ja miehet voivat hyvinkin kiihottua kun näkevät mut ja varsinkin mun tiukan farkkupepun. Antaa kuvitella mitä vaan. Yksi kerta penkillä istui vanhempi eläkeläismies kun kävelin ohi melko läheltä ja hänen katseensa naulautui aika tiukasti mun jalkoväliin siis farkkuhaaraan. Kyllähän mä tunsin olevani vähän hämillään mutta myös tuntui mukavalta toisella tavalla kun vanhempaakin miestä kiinnosti mun jalkoväli. Ohitettuani hänet en katsonut taakse mutta varmaan hänen katseensa naulautui mun farkkupeppuun. Olisi ollut ihme jos ei. Mulle tuli kiihottavia ajatuksia sen jälkeen ja olisi ollut mukava tulla takaisin toisaalta istumaan sen miehen viereen. Ja ehkä tuntea hieman kosketustakin, se ei välttämättä olisi ollut pahasta. Ehkä jossain muualla kuin kauppakeskuksessa.

      • Anonyymi

        Se mies olis voinut olla minä .
        Usein katselen kiihottavia nuoria farkku- ja legginspeppuja mutta en liian nuoria.
        Esim Triplassa


      • Kiihottavaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies olis voinut olla minä .
        Usein katselen kiihottavia nuoria farkku- ja legginspeppuja mutta en liian nuoria.
        Esim Triplassa

        Mä olin Triplassa myös reilu kuukausi sitten ja jossain ylemmässä kerroksessa ehkä katseet hetkeksi kohtasivat miten lie. Ihan kiva jos mua vähän katsoit, ei se mua haitannut. Jos se olit sinä, ei sitä koskaan tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies olis voinut olla minä .
        Usein katselen kiihottavia nuoria farkku- ja legginspeppuja mutta en liian nuoria.
        Esim Triplassa

        Sanoisin naiset jotka pukeutuu vartalon myötäisiin, nauttii miesten katseista ehkä kiihottuvat myös. Ittekin jään istuu kauppakeskuksen käytävälle fantasioimaan. M 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin Triplassa myös reilu kuukausi sitten ja jossain ylemmässä kerroksessa ehkä katseet hetkeksi kohtasivat miten lie. Ihan kiva jos mua vähän katsoit, ei se mua haitannut. Jos se olit sinä, ei sitä koskaan tiedä...

        Niinpä käytkö usein siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä käytkö usein siellä?

        En kovin usein. Teki mieli käydä siellä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin Triplassa myös reilu kuukausi sitten ja jossain ylemmässä kerroksessa ehkä katseet hetkeksi kohtasivat miten lie. Ihan kiva jos mua vähän katsoit, ei se mua haitannut. Jos se olit sinä, ei sitä koskaan tiedä...

        Ei tiedä ei..joskus sitä ihmettelee mitä nuoret naiset hymyilee tällaiselle , jo kypsempään ikään ehtineelle miehelle.
        Miettii että jäiköhän se sepalus auki tai onko parrassa ruoan tähteitä.
        Mutta enivei, hyvältä se tuntuu.
        Ja tuntee vähäksi aikaa itsensä taas parikymppiseksi.
        Tulisipa tosiaan joku nuori nainen syliin istumaan ,tarjoamaan rintojaan hyväiltäväksi ,työntämään nännin imettäväksi,niin hän voisi jopa tuntea pakaroitaan vastaan nousevan patukkani.
        Taitaapa taas olla aika sulkea silmät ja muistella mm. erästä nuorta vaaleaa naista valkoisessa topissa ja tiukoissa farkuissa ,antaa jortikan nousta itsestään kohti kattoa mielikuvituksen voimalla.
        Oh , naiset nuo,nautinnon ja ilon tuo !
        Vieläkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kovin usein. Teki mieli käydä siellä välillä.

        Käytkö Seurasaaressa? Miellyttävä paikka,rauhallinen saari.
        Siellä voisit tulla istumaan vierelleni juttelemaan ja katsomaan merta.
        M5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö Seurasaaressa? Miellyttävä paikka,rauhallinen saari.
        Siellä voisit tulla istumaan vierelleni juttelemaan ja katsomaan merta.
        M5

        En ole käynyt siellä aikaisemmin,,ehkä joskus voisin käydä siellä. Kaunista luontoa varmasti on siellä. Ei koskaan tiedä. Kesällä olisi voinut istua siellä penkillä auringossa ja nostaa farkun lahkeita ylös ja riisua sukat ja tennarit ja olla paljain jaloin. Nauttia kesästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt siellä aikaisemmin,,ehkä joskus voisin käydä siellä. Kaunista luontoa varmasti on siellä. Ei koskaan tiedä. Kesällä olisi voinut istua siellä penkillä auringossa ja nostaa farkun lahkeita ylös ja riisua sukat ja tennarit ja olla paljain jaloin. Nauttia kesästä.

        Kannattaa todella käydä . Varsinkin arkipäiväaamuisin siellä on kiva käydä,ei ole niin paljon porukkaa.
        Siinä sillan kupeessa on jäätelökioski ja lähellä penkkejä..
        Jos sattuisit näkemään siellä valkoisella penkillä lippispäisen parrakkaan miehen ,jolla nahkatakki ja farkut,voisit tulla juttelemaan.

        M54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa todella käydä . Varsinkin arkipäiväaamuisin siellä on kiva käydä,ei ole niin paljon porukkaa.
        Siinä sillan kupeessa on jäätelökioski ja lähellä penkkejä..
        Jos sattuisit näkemään siellä valkoisella penkillä lippispäisen parrakkaan miehen ,jolla nahkatakki ja farkut,voisit tulla juttelemaan.

        M54

        Jutella ja molemmat runkkaa hiljalleen toisiaan.


    • Anonyymi

      Muistan vuosien takaa tilanteita kun naiset toi pillun aivan silmien tasoon keskustelun aikana! Eräskin oma ikäiseni nainen portaikossa nousi ylemmäs jotta keskustelun aikana sai katsoa hänen pikkunkohtaa ja silmiä keskustelun aikana!

      Pillu on naisella tietynlainen vakuutus ja maksukortti jolla saa valtaa! tästäkin on joku nainen sanonut ettei se pidä paikkaansa, mutta puhun omasta kokemuksesta!

    • Anonyymi

      TAAS JONKUU PIKKUPOJAN PÄIVÄUNI.

      • Anonyymi

        Tapsakin sen tietää https://youtu.be/fdwdPVxU4s0?si=vDcpo8_1QfeHp8Q0


    • Anonyymi

      Pari kertaa olen nähnyt kun naisen legginsien läpi on piirtynyt näkyviin koko pillu. Se on kaunis näky kun häpyhuulet piirtyy kankaanseen. Huvittavinta on ollut kun nainen ei itse huomaa pikkun näkyvän.

    • Anonyymi

      "Joskus kun kuvattiin kisoja jopa TV lähetyksiin ja huomasin haaroissa kankaan imeytyneen pimsavakoon niin olisi tehnyt mieli vajota häpeästä maanrakoon. Kisat meni usein ajatellen sitä mitä ja miten selvästi minussa mikin on nähtävillä!
      Useasti näin kun joku katsoja tuijotti tai kuvasi selvästi haaroja ja takapuoltani mutta eihän tätä mitenkään voinut estää tapahtumastakaan."

      Olit varmasti kuuma näky ne pienet juoksuhousut pakaroiden väliin menneenä ja pimpsa näkyen etupuolelta kankaan läpi. Sulla oli varmaan sellainen juuri ja juuri rinnat peittävä toppi. Itse nautin kovasti naisurheilun katsomisesta kun naiset ovat lähes alasti. Ei sen puoleen kyllä urheilijan vartalo kestää nuo niukat asut.

    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten kun kävin kauppakeskuksessa, sain useammat katseet mun jalkoväliin. Kolme ala- asteikäistä poikaa istui penkillä ja piti hauskaa keskenään ja välillä katsoi mun farkkuhaaraan päin, kun mä lähestyin heitä. Juuri kun olin heidän kohdallaan niin multa pääsi pikku pisut pöksyihin mutta mulla oli tena- suojat , joten ei hätää. Kukaan ei huomannut onneksi. Niinkuin pikkupoikien katseet olisi herkistäneet mua vähän ja olisi tullut pieni jännitys, mitä on vaikea selittää. Olen vähän herkkä muutenkin ja rauhallinen.

      • Anonyymi

        Pääseekö sulta useinkin pisut pöksyyn ja onko kukaan koskaan huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö sulta useinkin pisut pöksyyn ja onko kukaan koskaan huomannut?

        Toisinaan ja jos ponnistan enemmän mutta vaan muutama pisutippa yleensä. Kesällä kun olin rannalla, uimapuku vähän kostui alapäästä, ehkäpä silloin joku on voinut huomata .


    • Anonyymi

      En panisi pahaksi vaikka joku vanhempi papparainen tuijottaisi mun nuorempaa farkkuhaaraa tai mun tiukkaa farkkupeppua. Voisin mennä vähän hämilleni vaan muttei se mitään. Käytän melko usein tiukkoja sinisiä farkkuja, jotka voivat kerätä helposti katseita ja ajatuksia eri ikäisiltä miehiltä. Onhan se luonnollista eikä siinä mitään pahaa ole.

      • Hei,
        Voisin katsoa sua kiimassa ja runkata siemensyöksyyn asti ja nuolla omaa spermaa kengiltäsi.Olen tumma,treenattu mies PKS:lta...Olisi hauskaa vaikka keskustella kanssasi est_lupus at yahoo piste com Ja voi olla:)Kukas tie?


      • Anonyymi

        Aivan , kyllä vanhempi terve mies katselee naisia, varsinkin nuorempia,hyväpeppuisia
        Aina välillä joki nuori nainen sen huomatessaan katsoo takaisin ,suoraan silmiin ja hymyilee.
        Kyllä sellainen hetki saa miellyttävän tunteen rintaan ja alemmaakin.
        Kassatyttö , kaunis blondi ,viimeksi hymyili niin kauniisti
        Villit tunteet.


      • Anonyymi
        darkteaser kirjoitti:

        Hei,
        Voisin katsoa sua kiimassa ja runkata siemensyöksyyn asti ja nuolla omaa spermaa kengiltäsi.Olen tumma,treenattu mies PKS:lta...Olisi hauskaa vaikka keskustella kanssasi est_lupus at yahoo piste com Ja voi olla:)Kukas tie?

        Olis ihana saada siemensyöksy kengille..tiukat farkut hieroo pimppiä kun kun kävelen korkeissa koroissa.
        Usein kostun tosi märäksi kun mua katsotaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana saada siemensyöksy kengille..tiukat farkut hieroo pimppiä kun kun kävelen korkeissa koroissa.
        Usein kostun tosi märäksi kun mua katsotaan...

        Kirjoita mulle postiini ja keskustellaan lisää ...Tykkään korkeista koroista ja katsoisin suoraan haaroihisi siemensyöksyn hetkenä ...kuvittelisin pimppiäsi ja nuolisin kuumaa spermaa korkokengiltäsi:)


      • Ja nuoren neidin peppu tiukoissa farkuissa saa aikaan stondiksen ja touhutippuja terskalle...


      • Anonyymi
        darkteaser kirjoitti:

        Kirjoita mulle postiini ja keskustellaan lisää ...Tykkään korkeista koroista ja katsoisin suoraan haaroihisi siemensyöksyn hetkenä ...kuvittelisin pimppiäsi ja nuolisin kuumaa spermaa korkokengiltäsi:)

        Uuh..tuon ajatteleminen saa pimpin märäksi..olis upeeta katsoo miten spermat tulee mun saappaille valuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh..tuon ajatteleminen saa pimpin märäksi..olis upeeta katsoo miten spermat tulee mun saappaille valuun...

        Haluaisitko katsella vanhemman miehen paksua kyrpää seisokissa hki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuh..tuon ajatteleminen saa pimpin märäksi..olis upeeta katsoo miten spermat tulee mun saappaille valuun...

        Saisit katsoa läheltä vaikka kolme siemensyöksyä sun saappaillesi peräkkäin pienin välitauoin jos pyörit kasvojeni edessä tiukoissa farkuissa näyttämällä haarat ja peppu...Puhtaan ne puhtaiksi omalla kielellä i..Jos et uskalla leikkiä yksin-ota naiskaverisi mukaan katsojaksi.Keksi joku mailosoite ja laita viesti:) Keskustellaan aluksi..


    • Anonyymi

      Itseäni kiihottaa kun joku katselee minua ja huomaan, että hällä alkaa seisomaan. Tekisi mieli käydä lipoon kullia heti.

      • Ylhäällä on yhteystietosi jos joku nuori neiti uskaltaisi:) Voi olla maistiaisia kondomissa tai oman sperman nuolenta neidin kengistä.Turvallisesti ja paikka yhteissopimuksella..Tai vaikka haluaisit keskustella aluksi ja lämmetä?:)


      • Anonyymi

        Happamia ovat pihlajanmarjat...vituttaaahan se sua ku ei kattele miehet ollenkaan luisevaa persettäs.
        Tää kieliopin opettajatar vanhapiika purkautui taas kerran suomen kielestä.
        Ota se karttakeppi ja tyännä pilluun jos våhä helepottaas..


    • Anonyymi

      Yksi kerta kun olin kauppakeskuksessa niin vessakäynnin jälkeen unohdin laittaa farkkujen vetoketjun kiinni. En sitten tiedä huomasiko kukaan sitä kun liikuin vähän liikkeissä sun muualla siellä. Vasta kotiin tultuani huomasin vetoketjun olevan auki kun aloin riisua farkkuja. Olihan se nappi kuitenkin kiinni farkuissa. Joskus vaan unohtaa tehdä jotain varsinkin kiireessä vaikka muuten sen tekisi automaattisesti.

      • Anonyymi

        Nainen siis? Eipä tuota paljon edes kukaan huomaa ..
        Toista on miehillä.
        Kerran uimarannalla huomasin kuinka ihmiset katselivat tavallista pidempään kun tulin uimasta .
        Ja ihmekö se,sillä kun menin istumaan viltille,huomasin kaluni roikkuvan paljaana uikkareitten lahkeesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen siis? Eipä tuota paljon edes kukaan huomaa ..
        Toista on miehillä.
        Kerran uimarannalla huomasin kuinka ihmiset katselivat tavallista pidempään kun tulin uimasta .
        Ja ihmekö se,sillä kun menin istumaan viltille,huomasin kaluni roikkuvan paljaana uikkareitten lahkeesta .

        Kyllä nuori nainen. No toi oli kyllä tosi nolo tilanne, jonka koit silloin uimarannalla. Joskus vaan sattuu sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuori nainen. No toi oli kyllä tosi nolo tilanne, jonka koit silloin uimarannalla. Joskus vaan sattuu sellaista.

        Kiihotuitko siitä että joku saattoi nähdä camel toesi?


    Ketjusta on poistettu 192 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe