Mulla tarttu jotain kakkaa

Anonyymi-ap

Kun mä tein lumienkeleitä, niin tuntu että jotain on pään alla. Ja sitten mä huomasin että jotain kakkaa oli tarttunu mun tukkaan. Ja arvaa oliks vaikee saada pois.

10

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka tekee lumienkeleitä ilman pipoa?

      • Anonyymi

        En mä käytä pipoo enkö muutakaan hattua. Mä haluun nauttii vapaudesta ja tehdä enkeleitä ja muuta lumessa. Talvi on mun mielestä kivempi vuodenaika kun kesä.


      • Anonyymi

        Joka vuosi teen Helsinki lähiö Lumi Enkelin kun ensilumet tuleet ja pakkas sää.Valitsen paikan kuitenkin jossa tiedän koirat ei käy kailla, ei ulkoiluteta.Takkini valitsen aina jossa on huppu ja avopäin en talvella aikuisena naisena kulje!


    • Anonyymi

      Kakkaa voi löytyä yllättävistäkin paikoista, mutta ensimmäinen kerta kun sitä kenenkään tukasta on löytäny.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen hektorin kappale: lumienkeli teki kakkat eteiseen.

      • Anonyymi

        Ehkä Siksi teen lumienkelin joka vuosi juuri Aikuisena naisena yksin.Kun veljeni huumeisin 37 vuotiaana Tanskassa kuoli.Sanoi minulle pikku siskoleen eläessä Hektorin piisistä On sulle ,juuri tuo lumienkeli..


    • Anonyymi

      Lumienkelit jees. Mutta pipo tai mieluummin huppu päässä. Puistattaa jo ajatus, pää paljaana lumessa. Talvesta voi nauttia lämpimässä pipossa, eikä se mitään vapautta vie. Mieluummin pysyn lämpimänä ja terveenä. Ei tänäänkään ollut mitään asiaa ulos ilman päähinettä.

    • Anonyymi

      ei nyt ihan ensimmäisenä tule mieleen hypätä selällensä lumihankeen enkelitaidetta tekemään. Taidan olla liika vanha sellaiseen puuhaan. Yhden lumipallon kuitenkin leivoin eilen lapasten välissä. Kun pallo oli valmis niin nakkasin tien viereen ojan pohjalle. Sinne se jäi hangen päälle. Hetken aikaa ehdin olla pieni lapsi. Sitten palasin nykyhetkeen ja aikuiseksi.

    • Mun mielestä aikusetkin vois vähän enemmän vapautua. Kun kaikki valittaa kun on kylmä, mutta lapsena toi oli ihan normaali. Tein just taas pari enkeliä, kun vielä on lumi pöllyävää ja kohta se kovettuu ja sitten sulaa pois. Kuperkeikatkin on lumella parempi kun jollakin jumppamatolla. Mä oon tosi laiha, niin tuntuu kipeesti kovalla matolla. Kohta meillä on taas kesän seisovaa ilmaa ja pois on talven raikkaus ja semmonen rauhallisuus. Tääkin keskustelu käänty heti mun pipottomuuteen ja siitä mulle ennenkin tullut kommenttia. Mutta mä haluun tuntee sen talven iholla tolleen sen kirpeyden.

      • Anonyymi

        Tarttuko tällä kertaa mitään tukkaan?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe