Upea RakkausTarina

Loppu vain vähän ikävän surullinen.

Rakkaustarinassa ei ollut mitään vikaa, vikaa, vikaa,
se vain päättyi. Kaipaus, ikävä, suruPuserossa.

Paradoksaalista,
kaippa se sitten olikin rakkautta?
Vaikka se kuolikin
mahdottomuuteensa!?

35

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177975233

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei välttämättä.💕

      • Anonyymi

        en tiedä enää kuin kauan oon vapaa, joku on ottanut kohteekseen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä enää kuin kauan oon vapaa, joku on ottanut kohteekseen...

        Onko hyvä olla passiivisena kohteena?
        "virta vie, virta tuo" ??


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ironiaa 🙂

      • Niin, rakkaus on usein ITSE ironiaa, suloisen katkeran makiaa hekumaa.

        https://youtu.be/uDer3mYAFw8

        "jos se voisi olla totta, eikä unta pettävää,
        aina aamu yksinäinen, minut siitä herättää"


    • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Muistelutuokiot on kivoja, tulevaisuus Twistillä

        https://youtu.be/J6cgbLIAHN4

        UUUU jeee jeee yeah!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        L mies kiittää ja kuittaa👍


    • Anonyymi

      • SuruPusero kirjoitti:

        Vanhaa hyvää musiikkia
        kipeeseen kaipaukseen, lohduttomaan itkuun ja ikuiseen rakkauteen

        https://youtu.be/J6cgbLIAHN4

        meni väärin , PäinPiippua =) *my mistake*
        tulikin edellinen linkitys, tässä tämä tähän tarkoitettu, vanhahyväbiisi
        Päivi Paulu esittää suositun kansanlaulun TV1:n ohjelmassa Ilta ja aamu, vuodelta 1966.
        Pahoittelut syvästi

        https://youtu.be/1biqI8whbpI


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        meni väärin , PäinPiippua =) *my mistake*
        tulikin edellinen linkitys, tässä tämä tähän tarkoitettu, vanhahyväbiisi
        Päivi Paulu esittää suositun kansanlaulun TV1:n ohjelmassa Ilta ja aamu, vuodelta 1966.
        Pahoittelut syvästi

        https://youtu.be/1biqI8whbpI

        Päivi Paunu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Paunu?

        Tietenkin Päivi Paunu, kukas muu =))

        tähän on pakko laittaa linkiksi
        hänet ja Kim Floor, kiitoksena korjauksestasi.

        https://youtu.be/MYkCIo_a9yc
        Upee, ihana, rakastettava, Muistathan! 1972.Euroviisut!


    • Anonyymi

      Jatketaan samaa rataa.
      https://youtu.be/wVyggTKDcOE


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Komppaan biisin kauneutta seuraavasti
        https://youtu.be/qgy7vEje5-w

        Tämä kertoo pettämisestä. Teillä kolmiodraamaa? Olisit ollut toinen mies ja luovutettava siksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kertoo pettämisestä. Teillä kolmiodraamaa? Olisit ollut toinen mies ja luovutettava siksi?

        1)Ei ollu ketään toista, korkeintaan mennyt elämä oli hankaluutena, eikä juuri sekään.
        2) En ole mies.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Ei sinulla ole enää rakasta.
      Minä en ole sinun.

      • Tylyä, ilmoittaa se näin kahdenkesken keskustelupalstalla.
        Nyt varmaan joudun hakeutumaan kriisiavun pariin.
        Voimia sinulle päätöksesi kanssa.


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Tylyä, ilmoittaa se näin kahdenkesken keskustelupalstalla.
        Nyt varmaan joudun hakeutumaan kriisiavun pariin.
        Voimia sinulle päätöksesi kanssa.

        Mikäs sinua mies niin ny riisiyttää nääs? Jaksuhali!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinua mies niin ny riisiyttää nääs? Jaksuhali!

        jaxut sullekkiii
        kybälllä


    • Anonyymi

      Voi ätmi voisitko olla minun surumaijani melankolisen sitran soidessa taustalla

    • En lähde tähän mielipuoliseen sananvaihtoon, ätmien ja muumien kera.
      Kiitos vaan tarjouksesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe