Upea RakkausTarina

Loppu vain vähän ikävän surullinen.

Rakkaustarinassa ei ollut mitään vikaa, vikaa, vikaa,
se vain päättyi. Kaipaus, ikävä, suruPuserossa.

Paradoksaalista,
kaippa se sitten olikin rakkautta?
Vaikka se kuolikin
mahdottomuuteensa!?

35

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177975233

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei välttämättä.💕

      • Anonyymi

        en tiedä enää kuin kauan oon vapaa, joku on ottanut kohteekseen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä enää kuin kauan oon vapaa, joku on ottanut kohteekseen...

        Onko hyvä olla passiivisena kohteena?
        "virta vie, virta tuo" ??


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ironiaa 🙂

      • Niin, rakkaus on usein ITSE ironiaa, suloisen katkeran makiaa hekumaa.

        https://youtu.be/uDer3mYAFw8

        "jos se voisi olla totta, eikä unta pettävää,
        aina aamu yksinäinen, minut siitä herättää"


    • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Muistelutuokiot on kivoja, tulevaisuus Twistillä

        https://youtu.be/J6cgbLIAHN4

        UUUU jeee jeee yeah!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        L mies kiittää ja kuittaa👍


    • Anonyymi

      • SuruPusero kirjoitti:

        Vanhaa hyvää musiikkia
        kipeeseen kaipaukseen, lohduttomaan itkuun ja ikuiseen rakkauteen

        https://youtu.be/J6cgbLIAHN4

        meni väärin , PäinPiippua =) *my mistake*
        tulikin edellinen linkitys, tässä tämä tähän tarkoitettu, vanhahyväbiisi
        Päivi Paulu esittää suositun kansanlaulun TV1:n ohjelmassa Ilta ja aamu, vuodelta 1966.
        Pahoittelut syvästi

        https://youtu.be/1biqI8whbpI


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        meni väärin , PäinPiippua =) *my mistake*
        tulikin edellinen linkitys, tässä tämä tähän tarkoitettu, vanhahyväbiisi
        Päivi Paulu esittää suositun kansanlaulun TV1:n ohjelmassa Ilta ja aamu, vuodelta 1966.
        Pahoittelut syvästi

        https://youtu.be/1biqI8whbpI

        Päivi Paunu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Paunu?

        Tietenkin Päivi Paunu, kukas muu =))

        tähän on pakko laittaa linkiksi
        hänet ja Kim Floor, kiitoksena korjauksestasi.

        https://youtu.be/MYkCIo_a9yc
        Upee, ihana, rakastettava, Muistathan! 1972.Euroviisut!


    • Anonyymi

      Jatketaan samaa rataa.
      https://youtu.be/wVyggTKDcOE


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Komppaan biisin kauneutta seuraavasti
        https://youtu.be/qgy7vEje5-w

        Tämä kertoo pettämisestä. Teillä kolmiodraamaa? Olisit ollut toinen mies ja luovutettava siksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kertoo pettämisestä. Teillä kolmiodraamaa? Olisit ollut toinen mies ja luovutettava siksi?

        1)Ei ollu ketään toista, korkeintaan mennyt elämä oli hankaluutena, eikä juuri sekään.
        2) En ole mies.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Ei sinulla ole enää rakasta.
      Minä en ole sinun.

      • Tylyä, ilmoittaa se näin kahdenkesken keskustelupalstalla.
        Nyt varmaan joudun hakeutumaan kriisiavun pariin.
        Voimia sinulle päätöksesi kanssa.


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Tylyä, ilmoittaa se näin kahdenkesken keskustelupalstalla.
        Nyt varmaan joudun hakeutumaan kriisiavun pariin.
        Voimia sinulle päätöksesi kanssa.

        Mikäs sinua mies niin ny riisiyttää nääs? Jaksuhali!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinua mies niin ny riisiyttää nääs? Jaksuhali!

        jaxut sullekkiii
        kybälllä


    • Anonyymi

      Voi ätmi voisitko olla minun surumaijani melankolisen sitran soidessa taustalla

    • En lähde tähän mielipuoliseen sananvaihtoon, ätmien ja muumien kera.
      Kiitos vaan tarjouksesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe