Ne eivät anna polit-trukkien vaikuttaa äänestys käyttäytymiseen. Eivätkä
vaalikoneen johdattelevaan äänestyspäätökseen.
Kyllä Suomen Nuoriso on Fiksua.
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen myös ilolla seurannut nuorison puoluekannatuksia. Nuorisosta suurin osa kannattaa Perussuomalaista puoluetta. Nuoriso on todella fiksua väkeä. Jos he menevät äänestämään, Perussuomalaiset saavat valtavan superjytkyn ja sitä todellakin toivon.
Tänään ja huomenna voi vielä äänestää ennakkoon. Äänestyspaikkoja on paljon, kirjastot, isot marketit ym ja mukaan tarvitsee vain henkkarit. Käykää kaikki äänestämässä, tehdään yhdessä hyvä vaalitulos Perussuomalaisille!- Anonyymi
Nuorena ne täytyy ne virheet tehdä ja oppia niistä. Persuäänestäjä pettyy aina kun populismi lopulta kohtaa todellisuuden.
- Anonyymi
Ennakkoääni perussuomalaisille ei merkitse mitään. Miten helppo onkaan sunnuntaihin mennessä napsia pois persuiksi tiedettyjen äänet ja korvata ne punavihreillä ja kokkareilla ja änkyröillä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17797832U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vielä iloisempi olen Vapauden liiton kannatuksesta nuorten keskuudessa.
- Anonyymi
Vaalikoneita pitää osata käyttää ja tulkita. Sieltä kannattaa tutustua ehdokkaiden omiin kirjoituksiin ja perusteluihin. Ei sitä muuten tiedä mitä mieltä joku oikeasti on. Vaalikoneita pitääkin pyöritellä ja tutkia useita päiviä.
- Anonyymi
Minä valitsin ehdokkaan, joka uskaltaa sanoa itsestäänselvyyden siitä, että Jumala loi vain kaksi sukupuolta. Vaalikone sitten selvensi hänen ajatuksiaan muistakin asioista. Tosin, kunhan se ennakkoäänikuori saapuu tähän änkyräkuntaan, ja sen päällä on minun nimeni, paikallinen vaalivirkailija voi helposti poistaa lappuni ja laittaa tilalle 'sopivamman'.
Missä tyhmyyttäni äänestin, ei ollut mitään vaalitarkkailijoita. Äänestäjät häädettiin pois ennen kuin he olivat nähneet, että heidän äänensä sisältänyt kuori oli suljettu isoon kuoreen ja kuori liimattu kiinni. Virkailijat pysäyttivät toimintansa, katsoivat äänestäjää (jotka olivat enimmäkseen pappoja ja mummoja) ja sanoivat napakasti: 'Se on nyt valmis. Voit poistua.' - Anonyymi
Vaalikone on niin sanotusti PERS-HES-TÄ se kusettaa kansalaisen äänestämään
kapitalistia tai sosialistia.
Joka haluaa tulla kusetetuksi menköön vaalikonetta räpläämään.
- Anonyymi
Sinä ainakaan et näköjään ole nuori... niin älytön mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982