löytyskö kivaa miestä pääsiäisenä seurax kivalle parille
MIESTÄ PÄÄSIÄISENÄ INARIIN
14
997
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vois.. Olisin pilkille tulossa, yösija ja kamut puuttuu..
- Anonyymi
yösija löytys ja pilkkipaikka millanen mies oot ja ooko pitkään inarin lähettyvillä
- Anonyymi
Spede teki kepposen ja käy tamtam niuvanniemi here I cam....buaahaa.
- Anonyymi
Olisko oikein sulahtanut tuhkamuna sulla.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177978752
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
meille kans vois tulla joku herrasmies kylään :)
- Anonyymi
Spedellä se vaan sekottaa. Homeperseet löytyy teiltä ja senhän sä kyylän kyrpä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä se vaan sekottaa. Homeperseet löytyy teiltä ja senhän sä kyylän kyrpä tiedät.
Oohh nyt spede kilahti pahemman kerran eikö ota eteen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan spedellähän sekottaa. Kyselee jo itteltään ei sulla sitten ota. Olet homehtunut muualtakin kuin perseestäsi. Buhaa painu Niuvanniemeen hönö spedeilemään.
- Anonyymi
Pääsiäinen meni, mutta jos vielä tarvetta himokaskaveri at gmail
- Anonyymi
Moikka ..vieläkö olisi kutsu voimassa?
Haluisin tulla tutustumaan🤭 - Anonyymi
Minä voisin tulla. Olen useamman kerran yrittänyt tavoittaa sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla olis caprihousut ja velttonakin näkyy heppi lahkeesta. ottaisiko joku suihin.
- Anonyymi
Ota inari400 yhteyttä. Nii pidetään kivaa.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977