Lukkarinmäen junttamiehet ovat puhelinringillä pelotelleet ehdokkaat hiljaisiksi. Eivät uskalla parantaa Salon liikenneyhteyksiä. Valtio antaisi kerrankin rahaa. Mutta ei. Samat ukkelit kai vastustivat jo 50-luvulla wanhaa ykköstietä, kun se maksaa valtiolle ja vie peltoa.
Mitä jos Lounais-Suomen tiet ja radat olisivat edelleen 50-luvun kuosissa? Ilmeisesti jollekulle paratiisi.
En äänestä ELSA-radan vastustajia
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan ajan kun koko ykköstien liikenne meni kaupunkimme lävitse ja ei ollut nykyistä ohikulkutietä ja kun sitä alettiin suunnittelemaan olivat SDP:n äijät sitä mieltä ettei sitä tarvita.
Tulihan se sitten kuitenkin ja sillalla nauhan katkaisi itse WISKISIEPPO Reino Breilin, vaikka oli sitä vastustanut.
Kyllä siinä koko kortteli tärisi ennen, kun Ryssien rekat ajoivat helsingintietä turkuun 70 km/h. - Anonyymi
Junalla kulkee vain juopot, yh-äidit ja jotkut maahanmuuttajat.
Itse menen aina henkilöautolla.- Anonyymi
Niin mutta kun et voi alkoholia nauttineena esim ajaa sitä autoasi,niin pakko sun on mennä silloin junalla!!
- Anonyymi
En ole muuten itse mitään noista mainitsemistasi kolmesta ns."tyypistä" ja kuljen junalla..Niin silloinhan väitteesi ei pidä mitenkään ees paikkaansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muuten itse mitään noista mainitsemistasi kolmesta ns."tyypistä" ja kuljen junalla..Niin silloinhan väitteesi ei pidä mitenkään ees paikkaansa!
Ei pidä välittää persuidiootin kommentista
- Anonyymi
Junan tuomana tiedän mitä on matkustaa junassa.Ajetaan noita vanhoja ratoja pitkin niinkauankun teknologia kehittyy ja saadaan juna, jolla kuljetaan paljon nopeammin kuin näillä vanhanaikaisilla kiskoilla kulkevilla junilla.Turha tehdä uusia uria nykyisille junille.Ei meillä taviksilla ole mihinkään kiire, että 20 minuuttia pitäisi säästää matka-ajasta.Kun aletaan puhumaan kolminkertaisista nopeuksista kannattaa tehdä uusia ratalinjoja, eikä joka kerta, kun nopeus nousee 50 prosenttia.
- Anonyymi
Hmm niin hyvähän se olisi saada niitä suurnopeus Junia juu..Mutta niin en tiedä kulkeeko niitä.muutenkaan ihan joka Euroopan maassa?..Jos kulkee?niin silloinhan olisi syytä Suomeenkin saada edes Hki-Tampere-Turku kolmio välille siis kulkuratoihin sellainen nopea juna?..Siis Hki-Turku välille ja sitten Turku-Tampere välille ja sitten Tampere-Hki välille..!
- Anonyymi
Joo sitä pahinta Lukkarimäen junttimiestä ei juuri tyhmän tunnin junaa vastaan jyrkän vastaanhangoittelun takia kannata äänestää,(vaikka muuten Vasemmisto Sdp:n jälkeen olisikin paras vaihtoehto??)mutta kun ei nyt sitten ole!tässä kohtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704