Toverini Mikkihiiri ennakkoäänestää tänään. Minä äänestän vasta sunnuntaina. Iloa ja sosialismia kaikille, jo vuodesta 1917. Suomi on meidän.
Ilman kirkkovenettä ei pääsisi järven yli messua kuuntelemaan ja ilman Mikkiä kukaan ei viitsisi lukea Aku-Ankkaa.
Väyrysen Paavo on keskustalaisen valinta.
Vielä ei olla Natossa, Turkki, mieti vielä.
Kirkkovene tässä päivää
28
177
Vastaukset
- Anonyymi
SDP on jänishousujen puolue.
- Anonyymi
Ei se mitään, pääasia että voittaa vaalit ja jättää persut hallituksen ulkopuolelle.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798872o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko Ossi ehdolla ? Hän on kärkäs ja taitava johtaja. Hänen ymmärryksensä on laaja kaikilla sektoreilla. Vain Saksa oli pätevämpi. Tattoota ja kansanmusiikkia koko VKK:lle, HO HOO, HO HOO! ok
- Anonyymi
Ossi osaa myös laittaa nuottitelineet paikalleen, kansantanhuissa ossi on Väyrysen veroinen, jalat liikkuu, muttei pää.
- Anonyymi
Tarzan tässä uli uli uuu...... Äänestäkää Tantoria!
- Anonyymi
Palaa jo Tarzan häkkiisi, jookosta ? Intendentti on ollut huolissaan kun karkasit Korkeasaaresta.
- Anonyymi
Kyllä näin on tarkoitus. Minä kutsun Idi Aminin, hän syö koko sankarikaartisi yhdessä Turtiaisen kanssa. Rauhoitu niin pääset ministeriksi Suttura II hallitukseen. Peräsmies on muuten meidän miehiämme. Silläkin on kiinteiden, nestemäisten ja kaasumaisten päästöjen hallinta hakusessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa jo Tarzan häkkiisi, jookosta ? Intendentti on ollut huolissaan kun karkasit Korkeasaaresta.
Karzan oli yhdessä jaksossa sidottu bensapumpuun kolmirintaisten amatzoonin toimesta ja Karzan voihkaisee: Arrgh bundolo, kuolen tähän panemiseen! Ääni Bob Hopelle!
- Anonyymi
Tuettu maatalous hiipuu suomesta, valtavaa vauhtia, nyt kaikki vege linjalle!!💸💸
- Anonyymi
Olisiko teillä myydä halpaa kirkkovenettä ja melaa perään?
T. okSOTILASvkk- Anonyymi
Käteisellä löytyy, meillä VKKSssa ei kuitteja tunneta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteisellä löytyy, meillä VKKSssa ei kuitteja tunneta.
Kannattaa tarkistaa, että onko väärennettyä rahaa, VKKssa on liki kaikki tunnettuja rikollisia.
- Anonyymi
Miksi aisa haluaa aina melaa perään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aisa haluaa aina melaa perään?
Aisa-ossi laittaan sen varresta perään ja sitten ilahduttaa yleiselle uimarannalle vedessä takapuoltaan keikutelleen ja huutelee: Katsokaa minä olen majava, katsokaa minä olen majava ja VKKlainen! Uimaräpylä on liian länsimainen high tech tuote VKKlaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisa-ossi laittaan sen varresta perään ja sitten ilahduttaa yleiselle uimarannalle vedessä takapuoltaan keikutelleen ja huutelee: Katsokaa minä olen majava, katsokaa minä olen majava ja VKKlainen! Uimaräpylä on liian länsimainen high tech tuote VKKlaiselle.
;-)))))))))Helmi;-)))))))
- Anonyymi
Päivää kirkkovene!
Nati-nati -Vanhanenkin jätti hyvästit eilen.
Aiheeseen sopii lasten laulu Mikkihiiri ja susihukka...
Kas, Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy, ja pikkujalka pilkahtaa. Hän huoletonna lauleleepi, vaaraa kun ei näy ja päiväkulta kuumoittaa. Mi miuku mauku, niuku nauku, tititi tatiti tintitii, vi viuku vauku, tiuku tauku, pipipi pipipi pii. - Anonyymi
Kepulaiset muistelee kaiholla Mäntsälän kapinaansa, sitä suurinta voimannäyttöään. Alkio pyöri haudassaan kapinan lässähtäessä alkumetreilleen johtosakin ryypätessä Ohtolan nimismiehen takavarikkopirtua päiväkaudet. Apteekin lääkekonjakit juotiin heti alkuun. Maalaisliiton ja Alkion runnoma Kieltolaki oli vielä tuolloin voimassa. Sekin oli eräs Alkion suurimpia saavutuksia... Kapinamiehet oli jo linnassa kun 5.4.1932 klo 10 avautui viinakaupat...
Siispä kerrataan:
Sanna näkee haaveunta,
Sinimusta veljeskunta,
Lämmenneenä Sannan työstä,
Nousee kumpujensa yöstä!
Ja Sanna ei muka tunnekaan käyttämäänsä retoRIIKKAA kun puhuu SiniMustista... no kassatyttönä ei tiedä / osaa kaikkea... RIIKKA osaa...
Tämä kirja olisi Sannankin syytä lukea:
Martti Ahti: Kaappaus? : suojeluskuntaselkkaus 1921, fascismin aave 1927, Mäntsälän kapina 1932 ; valokuvat Matti Ruotsalainen. Otava 1990- Anonyymi
Mäntsälän kapinakin ryssivät vetämällä ensin sahti karjalaiset päiväkännit ja sitten kokovartalo puudukset mallia lintilät! Rupla-votka Korsimo oli niin päissään, ettei edes muistanut olleensa kapinan johdossa. Armotonta menoa oli maalaisliittolaisilla siihen aikaan ja viina virtasi, tänään se on yhden kepulaisen hartioilla.
- Anonyymi
Ansaitsee noston, aisalla ei ole vielä halpaa kirkkovenettä ja ossille tiedoksi, se on tosiaan vene, ei hämähäkin kuva.
- Anonyymi
Ossi ei enää äänestä, ossilla ei ole isänmaata enää, ossi meloo mela perässä venäjälle henkiseen kotiinsa.
- Anonyymi
Kirkkovene väyrysineen ajelehtii kohti tuonelan virtaa, Nato jäsenyys vei puhdin venäjämielisiltä vastavirtaan soutavilta.
Sinusta tulisi hyvä reportteri tai urheiluselostaja: "Kirkkovene väyrysineen ajelehtii kohti tuonelan virtaa, Nato jäsenyys vei puhdin venäjämielisiltä vastavirtaan soutavilta."
Pidä tuo ote, se pukee sinua :-)
https://www.youtube.com/watch?v=0G57oYZi5AE- Anonyymi
Zuhna kirjoitti:
Sinusta tulisi hyvä reportteri tai urheiluselostaja: "Kirkkovene väyrysineen ajelehtii kohti tuonelan virtaa, Nato jäsenyys vei puhdin venäjämielisiltä vastavirtaan soutavilta."
Pidä tuo ote, se pukee sinua :-)
https://www.youtube.com/watch?v=0G57oYZi5AEMinä kummarran ja nöyryn tuon viisauden ja neuvon edessä. "Sauli Niinistö poimi Nato-option, kuin japanilainen yenin kolikon Tokion torilta, herra varjele, onko sieltä tulossa Nato jytky vai vanhanaikainen Väyrysen tilaama nootti"?
- Anonyymi
Turkkilaisten äänestys oli rapsakka! 0 ääntä venäjälle ja Suomelle 276!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161