Sdp:n uusi äänikuningas Leo Järvinen...

Anonyymi-ap

Tuuraa pääministeriämme Itä Helsingin vaalipiirissä,perinteikkäällä tavallamme.
Ollaan sitten sunnuntaina vaalipäivänä,Leollemmekin reiluja.

436

2497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänellähän on paljon ystäviä ja vieläpä arvovaltaisiakin.
      Kulkee toisinaan valtion piikkiin.

      • Anonyymi

        demareilla valtion piikki on pitkä ja leveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        demareilla valtion piikki on pitkä ja leveä.

        Niin on,siihen sisältyy aamiais etunsakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on,siihen sisältyy aamiais etunsakin.

        Niinku vankilassa olis jotain vikaa itä Helsinkiin verrattuna..


      • Anonyymi

        Ihan totta et mä jätän veronmaksun pois mun elämästä.


      • Anonyymi

        Marskin kuolema..varokaa Putinin raivoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku vankilassa olis jotain vikaa itä Helsinkiin verrattuna..

        Ilmainen julkinen liikenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku vankilassa olis jotain vikaa itä Helsinkiin verrattuna..

        Seuraavaksi suomi 24 väki! Päät irti saatana!


      • Anonyymi

        Päälle!


      • Anonyymi

        Mä tiedän että olen vähän nokkelampi suomessa kuin esim.yksikään sotatoimittaja,virkamies tai upseeri armeijasta...ne kaappasi mannerheimin Sveitsiin.kansalle uskoteltiin että se eläköityi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän että olen vähän nokkelampi suomessa kuin esim.yksikään sotatoimittaja,virkamies tai upseeri armeijasta...ne kaappasi mannerheimin Sveitsiin.kansalle uskoteltiin että se eläköityi.

        Nokkelampi kuin veteraanit ,poliitikot tai räppärit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on,siihen sisältyy aamiais etunsakin.

        Mä en parempaa tietäisi 24 alkuun ko iskee stubilta,marinilta,orpo-poliitikon tai ja niinnistöltä hampaat katki mun lyömisistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en parempaa tietäisi 24 alkuun ko iskee stubilta,marinilta,orpo-poliitikon tai ja niinnistöltä hampaat katki mun lyömisistä...

        Firenzen myöten Vitun helly hansenit, nasat ja Black squadi joilla italia hyökkää suomea vaatetukseen. Ainoa asia missä italia vaikuttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firenzen myöten Vitun helly hansenit, nasat ja Black squadi joilla italia hyökkää suomea vaatetukseen. Ainoa asia missä italia vaikuttaa...

        Eli siel on Rooman imperiumi ja elektroniikkaa ranskakalaisjättien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siel on Rooman imperiumi ja elektroniikkaa ranskakalaisjättien kanssa.

        Timmy!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku vankilassa olis jotain vikaa itä Helsinkiin verrattuna..

        Pieni parkasu aina välillä ei haittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on,siihen sisältyy aamiais etunsakin.

        Fuck me but the chances are Im gonna fuck you over..me ollaan kohta valmiita tappamaan kaikkien maiden kansan johtajia...ihan tuota pikaa..ehkä Jarno Lindberg ei ole vielä kuullut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta et mä jätän veronmaksun pois mun elämästä.

        Verot olis tän sivun loppuun mennessä maksettu lopuksi ikää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta et mä jätän veronmaksun pois mun elämästä.

        Kuninkaille jätetään syöpä yhtälö..1+1 tehtävä..syöpähoitoon (julkinen...) kuolee useampi kymmenen prosenttia..silti lääketieteeseen tiedetään että ihminen sairastaa syövän 3-5 kertaa elämässään,parantuen siitä itsekseen .ja siitä!


      • Anonyymi

        Valtion piikkiin? Paras työpaikkani oli paikallisroudarina bändeille..1.keikka oli rolling stones olympiastadionilla.sitten kiss jäähallissa , kylie minogue harrtwall areenalla ja circue de soleil hartwall areenalla).sitten palkka myöhästyi..oli juhannus ja pomo ei vastannut..tekstasin että "mä paritan sut siperialaiselle elinkautisvangille jos sä et maksa mun palkkaa" ja enää ei tullut in/out viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtion piikkiin? Paras työpaikkani oli paikallisroudarina bändeille..1.keikka oli rolling stones olympiastadionilla.sitten kiss jäähallissa , kylie minogue harrtwall areenalla ja circue de soleil hartwall areenalla).sitten palkka myöhästyi..oli juhannus ja pomo ei vastannut..tekstasin että "mä paritan sut siperialaiselle elinkautisvangille jos sä et maksa mun palkkaa" ja enää ei tullut in/out viestejä.

        siperialainen elinkautisvanki ei välttämättä pääse pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siperialainen elinkautisvanki ei välttämättä pääse pois

        "Niinkuin kesä,ruohikoilla,kuusimetsä tai lempi joka saa mut sua muistamaan!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku vankilassa olis jotain vikaa itä Helsinkiin verrattuna..

        Saddam husseinin sotilaat "kiduttivat" Järvisen isää Persianlahden sodassa.rättipäisyydet on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaille jätetään syöpä yhtälö..1 1 tehtävä..syöpähoitoon (julkinen...) kuolee useampi kymmenen prosenttia..silti lääketieteeseen tiedetään että ihminen sairastaa syövän 3-5 kertaa elämässään,parantuen siitä itsekseen .ja siitä!

        My seed Will be ill like me!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fuck me but the chances are Im gonna fuck you over..me ollaan kohta valmiita tappamaan kaikkien maiden kansan johtajia...ihan tuota pikaa..ehkä Jarno Lindberg ei ole vielä kuullut...

        Selittää tätä et mite vitus mun kukka grammaan liittyy kaverinkin poika jos sulla on tonni koksuu..Just tälläsen takia mpk läiset sanoo et ne on kerhoja eikö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fuck me but the chances are Im gonna fuck you over..me ollaan kohta valmiita tappamaan kaikkien maiden kansan johtajia...ihan tuota pikaa..ehkä Jarno Lindberg ei ole vielä kuullut...

        todella vitut lindbergistä.ja täs on vitut zyscowitchista..vanhin oikeisto poliitikko jonka sanaa ei kuunnella enää ikinä..nato-korona mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaille jätetään syöpä yhtälö..1 1 tehtävä..syöpähoitoon (julkinen...) kuolee useampi kymmenen prosenttia..silti lääketieteeseen tiedetään että ihminen sairastaa syövän 3-5 kertaa elämässään,parantuen siitä itsekseen .ja siitä!

        Kaikenlaisen edessä ne poliisit seisoo..noi tappaa tuhansittain syöpäpotilaita..pilipali pandemia,marskin murha/nato ja eu.tää maa tarvitsee uuden steen christensenin..kytät ruotuun ja vauhdilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisen edessä ne poliisit seisoo..noi tappaa tuhansittain syöpäpotilaita..pilipali pandemia,marskin murha/nato ja eu.tää maa tarvitsee uuden steen christensenin..kytät ruotuun ja vauhdilla!

        Kokoomus virkamiehet varasti armeijan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus virkamiehet varasti armeijan

        Tästä ei kyllä koskaan tule enää suomea tohon natoon eu ssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on,siihen sisältyy aamiais etunsakin.

        Järvisen nimellä vähän leikitään? Mä niin mielelläni teijät tappaisin..kiduttasin..tunteita kun mul ei enää ole..aleksi poika ylä anttilaa myöten..mä oon luvannut itselleni sodan kansainvälisesti valtamediaa vastaan kuolemaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittää tätä et mite vitus mun kukka grammaan liittyy kaverinkin poika jos sulla on tonni koksuu..Just tälläsen takia mpk läiset sanoo et ne on kerhoja eikö..

        Haha! Nyt se andrein telejengi lähetti ämmän puhelinyhteydellä..sano terveisii et mä olisin tehny saman(poliitikko)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verot olis tän sivun loppuun mennessä maksettu lopuksi ikää

        Verot maksettu kaikilta kun kuussa on ruumiita 2026.ne yrittää(oikeasti) ensimmäisiä kuukävelyitä 2026.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en parempaa tietäisi 24 alkuun ko iskee stubilta,marinilta,orpo-poliitikon tai ja niinnistöltä hampaat katki mun lyömisistä...

        Suomen sisäministeriön ja oikeusministeriön luotipäät pitäis saada järvisen kimpusta vauhdilla.kenraaleille asiaa mannerheimin kuolemasta.tätä odotetaan zyskowitchilta...zyskowitch ei syytä mistään..syyttäjä syyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timmy!!!!!!!!!

        Youtube prodigy download!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niinkuin kesä,ruohikoilla,kuusimetsä tai lempi joka saa mut sua muistamaan!"

        "Lempi joka saa sua muistamaan:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaille jätetään syöpä yhtälö..1 1 tehtävä..syöpähoitoon (julkinen...) kuolee useampi kymmenen prosenttia..silti lääketieteeseen tiedetään että ihminen sairastaa syövän 3-5 kertaa elämässään,parantuen siitä itsekseen .ja siitä!

        No siin oon kaikki syöpäkuolleisuus ratkottuna...


    • Anonyymi

      Onko Sannan ryyppykaveri?

      • Anonyymi

        Mä taidan ottaa koiran lähdön ihan normaalisti.. sota! Mummo Kontulassa sano et Marskin kohdalla lähettiin ennen mies miestä vastaan ja se tapahtui ..


      • Anonyymi

        Tänään andrein televalvontatiimi lähetti ämmän..siitä on nyt vuosi kun sen 30v ikätoverit tuli itkemään mulle et "eihän se hakkerointi vaivaa ketään?"


    • Anonyymi

      Ainakin Sannalla niitäkin näyttäisi olevan.

    • Anonyymi

      Benin kanssa ei tullut toimeen.

    • Anonyymi

      Sannahan ei todellisuudessa tule kenenkään kanssa toimeen.

      • Anonyymi

        Pelottava naisoletettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottava naisoletettu.

        Vaarallinen Suomelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallinen Suomelle.

        Alkaa olla totta et mä katsoisin mieluummin venäjän lippua presidentin linnassa kuin eu n tai naton.jos nyt erotaan reservistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottava naisoletettu.

        Eli sul oli koira siel odottamas siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottava naisoletettu.

        Kiitti


      • Anonyymi

        Just kääpiö somali sano ettei silläkään ole (kuin yksi) kaveri!


      • Anonyymi

        Mannerheim ja usan patton tapettiin sotien jälkeen..tääl on aloitettu bilettäminen 80 vuotta liian aikaisin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim ja usan patton tapettiin sotien jälkeen..tääl on aloitettu bilettäminen 80 vuotta liian aikaisin...

        Täs on metetty valkoinen Amerikka ja odottaa.. tietoa marskin ja pattonin murhaan on suojeltu tälläsestä ko 2.maailmansodan natsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim ja usan patton tapettiin sotien jälkeen..tääl on aloitettu bilettäminen 80 vuotta liian aikaisin...

        Kaikenlaista höpö höpöä niinku kylmä sota joka ei ollut totta..


    • Anonyymi

      Siin on juutalainen lyönyt Lapin sodan ja holokaustin poikki kun on äänestänyt sotilasliitosta saksan kanssa.oikein tehty! Pertti

      • Anonyymi

        Tääl on pari kaveria jotka ei ota tota alotusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on pari kaveria jotka ei ota tota alotusta

        "Namaste" somaleille. Se on Intiaa. Vähän niinku hyvää päivää...


    • Anonyymi

      Nato hakemus oli sodanjulistus suomalaisille armeijaan pääpiirteittäin kokoomukselta ,presidentiltä,marinilta ja valtamedialta joka meni nyt ilman laukaustakaan.veteraanit olis nuo sotilasliitot saksan ja Euroopan kanssa(natsit) estänyt mutta poissa alkavat olemaan.eduskunnan ja kokoomuksen vanhimpana kehtasi tulla heiluttelee äänestyslippuja ja oli lähellä ettei saanut turpaan.läppäsy ja potku sääreen.ja pieni nootti naurettavasta pandemiasta edelliselle eduskunnalle.

    • Anonyymi

      Pelkästään natosta Niinistöä pitäis lyödä turpaan,pultata raajoista betoniin,ketjuttaa munista nasan rakettiin ja "lähtö".

    • Anonyymi

      Benistä ja parista Hollywoodin juutalaisesta on sympatiat poissa.

      • Anonyymi

        "Vasemmalla tapellaan,oikealla marssitaan,et tiedä oikeasta..kuolet pelostaa!!!" Acdc


      • Anonyymi

        Hame väki nyt ainakin ihmettelee mikä ihme vaivaa jos huutaa rikkaaksi juutalaiseksi.oli herra järvisellä ja Herra zyscowitchilla yhteisymmärrystä pääpiirteittäin ja on varmasti jatkossakin.


    • Anonyymi

      Natosta oli.. ja "meni"...
      Läppäsy ja potku sääreen.
      Sit oli korona asiat..
      "edelleen suosituimman puolueen" ja eduskunnan vanhimpana LÄPS!
      Tähtäys oli tohon orpo-poliitikkoon mut se osu nyt beniin.
      Nyt niin kovin mahdollisesti" häkkyrään" vähän pitemmäksi aikaa kun on 25 kertaa putkassa tottunut.

      Mummon natsi? Ei vaiskaan..

      Eräs

    • Anonyymi

      Onko Leksalla vielä krapula?

      Antoiko Sanna toista kertaa?

      • Anonyymi

        Nimeä leo järvinen ei ole ihmisen yksityissuojan suojelemiseksi julkaistu laillisesti kertaakaan.oikeus päättää nimen julkaisemisesta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeä leo järvinen ei ole ihmisen yksityissuojan suojelemiseksi julkaistu laillisesti kertaakaan.oikeus päättää nimen julkaisemisesta myöhemmin.

        Jos tuota edes miettisi niin. pahoittelut juutalais kommenteista! Me liityttiin natoon ja se siitä varmasti kymmeniksi vuosiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuota edes miettisi niin. pahoittelut juutalais kommenteista! Me liityttiin natoon ja se siitä varmasti kymmeniksi vuosiksi.

        Juutalaisuus ei liittynyt (lievään) väkivaltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisuus ei liittynyt (lievään) väkivaltaan.

        Toisen uskontoahan ei saa loukata mutta samanlaisia hörhöjä juutalaiset,kristinuskon kirkkoväki ja muslimit.


      • Anonyymi

        Tutuille terveiset että tollasta kaveria ko edelliset mulla ei todella ole mihinkään suomi24ään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeä leo järvinen ei ole ihmisen yksityissuojan suojelemiseksi julkaistu laillisesti kertaakaan.oikeus päättää nimen julkaisemisesta myöhemmin.

        58 asiatonta viestiä poistettu


    • Anonyymi

      Ai Marin??? Im so fucking Hot,and shes so fucking Hot...Oh my god! I wanna fucking fuck!!!

    • Anonyymi

      Rasismi ja fasismi on poissa mun nimestä.

    • Anonyymi

      Läps Natosta ja koronasta edellisen eduskunnan vanhimpana oli vihanpito.poikkeavasti asiayhteydestä se rikas juutalainen kommentointi.ihan sama.ei o tohon ikään mikään hyvä jätkä.

    • Anonyymi

      Nyt mä sit keksin sen.Sehän on Irmeli Soija Kirkko ja kaupunki lehdestä! vieläkö sul on se vitun iso hämähäkki jolle sä syötät niitä hiiriä?

    • Anonyymi

      mut ei se mitään.me erotaan natosta eu ta myöten ihan muutamissa vuosissa.on mulla se yksi asia sotilaallisuuksista josta ilmoitan aikaisintaan tuomion jälkeen.koko valtio seis ja putkat täynnä.saa amiraali kaskealan ja adolf ehnrootin pojan tukemaan minua jääkäreiden puheenjohtajaksi jo nyt.

    • Anonyymi

      ei varmaan mikään salaisuus et suomeen etenee nyt "30" valtion armeijat.toi korona on vanha tunnettu virus.lääketieteilijät haki sitä aikanaan flunssaviruksiin,mutta "apteekin päälliköt" eivät hyväksyneet.sen esiintyvyys on ihan sama kuin esim 10 tai 50 vuotta sitten ihan terveilläkin.kaikki varotoimi on ollut turhaa.kirurgiset pärskintäsuojat ja rokotteet on ollut turhaa otsikkoja myöten.

    • Anonyymi

      se Sotilaallisuus on sit kahdesta sanasta alkaen tervemenoa koko suomelle.nyt odotellaan porkkanankatu 13 sta tuomiota.

    • Anonyymi

      Jääkäreiden puheenjohtaja!

    • Anonyymi

      Tälläsen kullihaukan sivustolle järvisestä ei pitäis kirjottaa mitään

    • Anonyymi

      Oli siinä Nato hakemuksessa mukana varmaan 2500-4000 suomalaista kun Niinistö näytti vihreätä valoa ruoho j Penttilän ja stubbin klaanille

    • Anonyymi

      Toi kokoomus-hyönteinen päästi aivan armottoman sotahuudon kun kaatui kämmenilleen.harmi et se on editoitu just siitä kohtaa pois youtubessa.

      • Anonyymi

        Ei mitään sanottavaa tosta hyönteisestä(T:Lipa-lepa)


    • Anonyymi

      Joka oli seurausta siitä et hyönteinen rupes huutelee et "onko tämä jotain maahanmuuttajien politiikkaa" jotta läpsäyttäjä natosta saisi turpaan mutta kun oltiin Itäkeskuksessa niin yksinhän se jäi avustajiaan myöten saksalais paraatinsa kanssa.

    • Anonyymi

      Marsalkka Mannerheim..Maailmassa ei oikein kukaan tiedä natsisaksan top-5 johtajien katoamisista ja haudoista tai usan kenraali pattonin kuolemasta saksassa rauhan jälkeen josta olisi tullut 2.maailmansodan jälkeen presidentti.haudattiin luxemburgiin.mp.

      Ja täs on tää sotilaallinen.."helsingin herroina" tunnetut suomalaiset sotasyylliset jotka pelkäsivät sotaoikeudenkäyntejä kaappasivat marsalkka mannerheim.hänen väitetään eläköityneen sveitsiin mutta väitän hänen "olleen arestissa" a hän tuli suomeen arkussa takaisin 1951.

      Kaikki valtiot pelkäsivät natsioikeudenkäyntejä.

      "suurin suomalainen".ja se valittiin presidentiksi.
      "mahdottomin on totta" "ne kaappasi mannerheimin.

      Valtamedia pitää yhtä maailmalla.

    • Anonyymi

      Mä toivoisin joka jätkältä et puhuisitte "isoisänne" tästä.et näin on väitetty.

      Ledveo

    • Anonyymi

      Se valtiosta.

    • Anonyymi

      "erkon" juttuja...

    • Anonyymi

      "eläköityä"..ei ollut pillimehuu mannerheim sveitsissä rauhan jälkeen.

    • Anonyymi

      "miehet olivat kertakaikkiaan loppu" 1946 kun mannerheim katosi..nää jotka vastaa adjutanteista,valpo(lakkautettu valtiollinen poliisi),sisäministeriöö/ulkoministeriöö ja jatkosodan julistanen "päämajan" kanssa (jota mannerheim piti kurissa) kaappautti sen armeijan edestä.

      Sanomat ja pari silloista kustantajaa silloisista kustantajista tietolähteenä(sekä yle/radio) kuittasi sen "eläköitymiseksi".ne hyöty siitä.voitte tarkastaa koko lännen sanoma arkistot niin aikamoisen hypen ne teki 1930-luvulla natsipuolueen valtaannoususta joka sit johti pelkästään kymmeniin miljooniin kuolleisiiin.sotasyyllisyyksiä..

    • Anonyymi

      mutta kun mersu-mies niinku just niinistö hekottelee että hän tietäis tän ite ja siitä nuoremmat ei löydä sitä googlesta tai tv-johtajasta ei paljoa pysty tähän euro- ja länsipepeilyyn.Meil oli pöydäs jatko ja lapin sodan veteraani.niiden keski-ikä on nyt sata tai poissa.Tää olis aika vauhdikas keskustelu niiden kanssa "helsingin herroista" aseisiin ja arkadianmäelle tosiaan eu ta ja kyllä natoa myöten kun tätä valtion touhua on sotien jälkeen seurattu.

    • Anonyymi

      Valtion vihollinen..veteraani ja presidentti koivisto ei olis ottanut somaleitakaan jos se tietäisi länsimaalaisen herran mannerheimin kaappauksesta..somalian nälänhätä/maailmantalous/sveitsi mut se meni hassusti näin..

    • Anonyymi

      Mut pääpiirteittäin mannerheimin murha ei liity Somaliaan ledveo

    • Anonyymi

      Kumpaahan täs nyt Järvinen tukee..nuorta sydämensä särkevää somalipoikaa ihonväristä fc Barcelona paidan kanssa vai tota lapualaista PC natsia .

    • Anonyymi

      Eli ruvetaan breikkaa biittii.ja räppää..mul on 2 sanaa.."mannerheim kaapattiin" ja mikä ikinä riimaa sen kanssa sil voittaa rapin sm kisat vielä seuraavat 20 vuotta.

    • Anonyymi

      No okei,kerran heitin heilin! Se oli telkkarissa Liam howlett(the prodigy) no good video ja mä olin 10

    • Anonyymi

      Loman tarpeessa? Odotellaan kohta kolmatta vuosikymmentä sitä kunnioitusta herättävää rokkivaaria joka näkisi aiheelliseksi tiputtaa sillon tällöin pari(kolme) bentsoa tai xanoria kun narkomaaneilta ei tipu.

    • Anonyymi

      Työtön työtön raha kestää sen viikon kuukaudessa.

    • Anonyymi

      1-2 miljardia kertaa linkkiä youtubessa.c.r.e.a.m..tora bora anthem

    • Anonyymi

      Suurimman suomalaisen asialla tässä ollaan.

    • Anonyymi

      Terve jontti!

    • Anonyymi

      Pelkästään hells bells , dark necessities ja wonderwall rikkoo miljardin

    • Anonyymi

      Miten Järvinen liittyy jo lähes persaukisen tysoniin kannabisfarminsa kanssa jonka puhelin rupes soimaan uudestaan.jordanista tulee uus pätkä!

    • Anonyymi

      Info @ hans adolf ehnroot! Presidentti! Notkea Rotta midvekko sano et pistetään korvan taakse...

    • Anonyymi

      mä kiroilen ja hämmennän vähän vielä.."joka vitun mc on seuraava hyönteinen tosta jos on joku vitun ongelma"

    • Anonyymi

      natosta vielä..jos tollanen ydinase räjähtää helsingissä mä lupaan et lahti ja turku paskoo allensa sillä sekunnilla..espoosta ja vantaasta jää jäljelle pelkkää paskaa niinuin se jotain muuta oliskaan(tieliikennelaitos).me pystyttiin sanoo(reservin kenraaleita myöten) et me ei liitytä tollaseen sodankäyntiin siihen pisteeseen ja tämähän oli venäläistiedustelun tietämää..ei pystytä enää..siksi meillä 1-2 prosentilla natoa vastaan oli ongelma.

    • Anonyymi

      mä en kato ylöspäin yhtään vitun mc tä enkä ole koskaan katsonutkaan..

    • Anonyymi

      te juoksisitte karkuun ko ton juutalaisen avustajat järvisestä pistäkää päähän..

    • Anonyymi

      röökitauko järviselle

    • Anonyymi

      kuka ikinä lähettin andrein lyö veto kikkelistään

      • Anonyymi

        toi oli huono! tiiä kuka lukee..ja täs kohtaa yks mulkku tekee nopeesti kaks mulkkuu.


      • Anonyymi

        KK-MIES!!!


    • Anonyymi

      Parista sanasta mannerheimiä..

      Kun googlettaa mannerheim sveitsi tai mannerheim switzerland ,siellä on vielä 3 kuvaa 15sta.ja marsalkka ihmettelee siellä "miten voi olla mahdollista ettei yksikään valtio auta.".tulee arkussa takas.

      sieltä löytyy "command in chief" "greatest finn"

    • Anonyymi

      Enemmän tota kauppakeskus johtoa.nää on nyt niitä atareita joita punkkarit selitti aikanaan salapoliiseiksi vesiselvälle

    • Anonyymi

      Täys fasisti tolle MC lle se on totta ja odotan hyvin nöyrää presidenttiä

    • Anonyymi

      Ja käytetään jatkos termiä "musta"

    • Anonyymi

      Ehkä 60 km tarvitsee kuppikuulonsuojaimet ja 30km ei tarvitse enää koskaan mitään..

    • Anonyymi

      Joku Koy 12 Turunlinnantiestä on kerran ollut Sisiliassa syömässä palleroita esittelemässä arjalaisia figuureitaan

    • Anonyymi

      Turtles oli kova!

    • Anonyymi

      Mä oon kerran nähny kun 2 mannerlaattaa oli törmäämässä ja teräsmies meni sinne väliin ja työnsi ne eroon ja pelasti tilanteen

    • Anonyymi

      Hetken katoin et Rautavaara paino marleyn ohi ton exoduksen kanssa

    • Anonyymi

      joo joku oli ampunu ämmää kaasu-aseella päähän kun ei ottanut huuleen veloista.sattuu ja tapahtuu.andrein lähettäneen baariin pitäis mennä juttelee.just tälläsen takia nakki sano et naisia ei hakata ja et ne on moottoripyöräjengi.

      • Anonyymi

        Andrei pistetään kylmäksi ko silmä välttää.täs on vuosikymmeniä aikaa...nyt ne tuli huutaa 2mc nä kommunisti ja melkein uskalsi kattoa kun pään käänsi.pari kk myöhemmin rääpäle koksu pettereistä sano et kato tos on Petteri orpo..


      • Anonyymi

        Toivottavasti tulee se jengisota ni päästään räkättää nauraa!


    • Anonyymi

      itä-helsinki on äidinmaitoo.valmis sotaan jos ei kunnioita!

    • Anonyymi

      nakista uskon saavani hienon veljen tähän mannerheim episodiin

    • Anonyymi

      myönnettäköön pasi pesoa viime vuosina vaikka ennen häkkyrää

    • Anonyymi

      Myönnettäköön suurimman suomalaisen murhauttaminen komediaksi 2023.joku saattaisi kutsua "amiraalia kaskealan mieheksi".lisää komediaa..

    • Anonyymi

      Mulle se suomen väkivalta päälikkö on kenraali puheloinen.

    • Anonyymi

      Turtles kauden pojat jätti peruskoulun väliin ja opettelivat kirjoittamaan nokialaisella!
      Historian tiedot ja isot alkukirjaimet oppii sitten vankilassa! Siis tätä on tämänpäivän kirjoittelun taso!

      • Anonyymi

        Kattokaa nyt youtubesta london rave acid house.keräs 4.9 miljoonaa katselukertaa..lisää turtles ikäsii..


    • Anonyymi

      Ja rööki!

    • Anonyymi

      Järvisestä ei tollasta ääntä kuule (:

    • Anonyymi

      Ehkä se munaton siel baaris

    • Anonyymi

      Ja tietää kyl nää "vankilaan tuli iso mulkku josta tehtiin pieni poika" läpät

    • Anonyymi

      eikä tääl somali itke barcelonan paidassa rouva soijan tai jonku narsun takia joka leikkii syndikaattia

    • Anonyymi

      Sinä vittu nokias kanssa nostat kämmenesi ilmaan ja huudat heil kun mä tulen vastaan

    • Anonyymi

      Ja tämä mc toverit on sitä ylikivaa josta puukko-allu räppäs.ehkä oli pitänyt käydä kuuraa sitä cadvennonballin toilettia jonku vuoden noihin läppiin.mut ei ne koskaan tee mitään. ledveo

    • Anonyymi

      ja ne ydinaseet on paras tapa lähteä..vähän motorheadia siihe kun se tulee!

    • Anonyymi

      Mun kovin räppi läppä on tää.ne tappo 2pacin ja biggien hiljentääkseen 2pacin ja biggien ennen wtc iskuja isoimpina..cobain(en tiedä) ehkä john lennonin ja varmasti sen manic street preachersin kitaristin.natsein temppu ikinä wtc.ja noit wu tang clanin 10 mustassa new yorkista oli liikaa tapettavaksi ilman et se herättäis ihmetystä.ne tappo 2pacin ja biggien suurimpina wtc iskujen hiljentämiseksi ennen kuin se tapahtui.

    • Anonyymi

      toi juutalaisuus oli älyvapaa poikkeavuus asiayhteydestä sen läppäsyn jälkeen ja se olis ollut täsmäisku edellisen eduskunnan vanhimpana ilman sitä.oikeudenkäynnissä tietenkin kaduttaa.en piekse tääl vastaantulijoita tai huutele vihasia kun mä kuljen.

    • Anonyymi

      Tänään aamulla 3 tenavaa oli saanut auton ja gangsteri keksejä

    • Anonyymi

      Ja lähti karkuun ko juutalaiset järvistä

    • Anonyymi

      Otetaas nyt uudestaan.siis pääsin baarin ovelle andrein jälkeen ja 2 rokkivaaria seiso siin.pyysin rauhoittavaa ja mulle sanottiin "ei tipu".sit mä kävelin takas metroon ja kirosin yhdelle jätkälle et vittu palkka on myöhässä.se sano et odota tunti ja lähti juosten mut me katottiin sen firman nimi väärin.täys hasardi.

    • Anonyymi

      ja ne ranskalaiset noiden musujen kanssa on "pieniä poikia mutta isoja mulkkuja"

    • Anonyymi

      Ja en ole koskaan liittynyt supuun.täys pentue noi itä helsingin b-leirinsä kanssa.

    • Anonyymi

      Ei niil o pokkaa koskaan tehdä mitään

    • Anonyymi

      Rasismi ja fasismi ei kuulu mun nimeen.ledveo

    • Anonyymi

      Tää sama fregatin posse heittää hugsia kysymysmerkillä tonne ala-asteiden viereen kun ne luulee et ne pääliköi.täys pentue.

    • Anonyymi

      Ne on poliisikavereita ja sä joudut häkkyrään

    • Anonyymi

      30 vuotta vihannut natsismia kun valtio "on epäilyttänyt"ja sit tajusin et mannerheim kaapattin ja arkussa takas.mut yksinhän sitä jää tänki kanssa.kato vuodesta 1946 just tohon ko nuorimmat veteraanit täytti 100 oltais oltu kiinnostuneita kun arabi tulee kertoo et marsalkka on kaapattu.

    • Anonyymi

      Eli miksi zyskowitch ja Niinistö ei joudu vankilaan?

    • Anonyymi

      Se pikku gangsta ja se blondi oli ihan asiallisia.andrei meinas saada turpaan parista kommentista.mä oon sodassa parin b-leirin rokkivaarin kanssa itä-helsingistä nyt ja siunaustilaisuuskaan ei auta niitä.

    • Anonyymi

      Ne laitto rytin vankilaan.suomi on Niinistön ja zyskowitchin aikaan myyty taloudellisesti eu lle ja sotilaallisesti Natolle eurostoliiton osavaltioksi.sotalapsia myöten poissa marskin tunnustajat.

    • Anonyymi

      Ja kaikille puhku-pekka toverin lukijoille ja kiekkoäideille Nato päissään..tän ikäinen jätkä ei huvikseen rupee oikoo valtiota mannerheimin murhaan ihan huvin vuoksi.höpöhöpöä oli wtc arabi lentäjät ja kukaan teistä ei osaa sanoa mitä tapahtui ukrainassa 2013 mennessä ja miksi alkoi sota.

    • Anonyymi

      Tää on nyt yhteensattuma mut varma ei tosta kärsineen näköisestä juutalaisesta mannerheimin avustajana Sveitsissä ja tämän myöntää amiraali kaskeala ja ehnrootkin.juutalaisvertaus mannerheimista Lapin sodan jälkeen.

    • Anonyymi

      Nigerialaishuoria pitää olla mut nyt vähän pelisilmää

    • Anonyymi

      Roberto carlos oli kova!

    • Anonyymi

      Senaatintorilla on heti kärkeen 100.000 aktivistia translain kanssa ja ne tukee Niinistöä ja natoa

    • Anonyymi

      Merja ylä-anttila on "läski" ämmäo

    • Anonyymi

      Terve ylioppilaat! Alice cooperin schools Outin paikka!

    • Anonyymi

      Mun sotilaspassissa lukee jääkäri konekiväärimies ja kiva jos saadaan kavereita etulinjaan mut venäjän ja Naton kesken niil on lähes 25.000 ydinasetta..jos ne koskee niil Venäjään ni mikäs maa tulee vihollisen kartalla ensimmäisenä? (:

    • Anonyymi

      Sanna menee Amerikkaan ja näyttää niille mistä orjalaivat tulee

    • Anonyymi

      1.maailmansodan jälkeen eurooppalainen herra piirsi viivoittimella Afrikkaan valtiot ja siin on teille Afrikan unioni.toisen(jossa juutalaiset rahdattiin rautateitse ympäri eurooppaa) jälkeen ne perusti eun ja Naton ja siin on teille Ursula ja Jens.tää tapahtu orjalaivojen jälkeen(kolonialismi usa han)

    • Anonyymi

      Roberto carlos oli todella kova!

    • Anonyymi

      Erotaan reservistä,ryöstetään kotirouvat nato-päissään ja muutetaan rahoilla Senegaliin!

    • Anonyymi

      Vihjettä vähän turhan aineista plantaasiherroista etelä Amerikassakin.. ikävyyksiä leo ikävyyksiä!

    • Anonyymi

      Tilanne ei ole koskaan paha! Ja belovedin sweet harmony on jo sanonut kaiken!

    • Anonyymi

      Asterix ja obelix oli kova!

    • Anonyymi

      Täs on mietitty spray kannuttaa mannerheim kaapattiin patsaaseen työntää ase kurkkuun ja ampuu omat aivot sen sen juurelle et joku kuuntelis mut ei taida olla väliä..viinalla menee ohi joka päivä

    • Anonyymi

      Maa meni ja sodanjälkeinen pentue ko Niinistö ja zyskowitch uskoo et saksa tuli tänne aseveljiksi 2.maailmansotaan

    • Anonyymi

      Marskin mies!

    • Anonyymi

      1-3 PUTTEA BAARISTA SAA TURPAAN KO EI KOSKAAAN ENNEN--N.60-62V.3 TENAVAN KUSKI ITKEE.

    • Anonyymi

      ZYSKOWITCHISTA JUST NIINKO KIEKKOMATSISSA JÄRVISELLE "OLIS TIPPUNU" 2 MIN VÄKIVALTAISUUDESTA JA EHKÄ PELIN JÄLKEEN JOTAain niistä etnisyys väitöksistäMUTTA EI SUINKAAN VANKILAA! )X

    • Anonyymi

      Toi the belovedin sweet harmony pistää youtube ketjun poikki kaikissa puhelimissa/tietokoneilla.se oli aikanaan sensuroitu musiikkikanavilla.

    • Anonyymi

      Veteraanit olis laskenut koko maan vaikka wtc iskuja myöten.marsalkan murha teki suomesta p-korean .varmasti väärässä kaikki jotka väittää jotain muuta marskista Googlen ja Wikipedian ,kustantajien ja sanomien yhteisön kanssa niinkin Toveri Pekka rääpäle tiedustelusta.

    • Anonyymi

      Sveitsi oli miehittänyt mäkihyppytornin sotilailla jo pari vuotta sitten tähän huutoon (x

    • Anonyymi

      Järvisen tietämä vastaus miksi Natolla ei ole ollut varaa liittää Sveitsiä ennen suomea idän valtaamiseen.ne on tullu itä-rajaan housuihinsa 1500 -luvulta hollantia myöten ja valitettavasti p-maalaisia suomen hyväksikäyttäjiä myöten.

    • Anonyymi

      Siltä se vaikuttaa et eurooppalainen herra perusti USA n idän valloitukseen eikä mihinkään muuhun.

    • Anonyymi

      Herrojen 100,300 ja 1000 vuotissuuninitelmat hallussa...

    • Anonyymi

      Sanotaan näin että ei musta "työmiestä" enää tule.3 x65v sikaa baarista jotka astuu mun varpaille huolella avataan vattasta ja b-leirikään ei ole ongelma.levittää huhuja uskonnollisuudesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta (x

    • Anonyymi

      MC poliisikaverit kotkansa kanssa on toinen juttu (x

    • Anonyymi

      Kontulan metroasemalla Järvisen kuvan kanssa ne teurassiat.niiden seuraava peliliike on neulojenvaihtopisteet.

    • Anonyymi

      Ja sit ku me tullaan ne ei olekkaan jäseniä..Just tälläsen takia nakki sano et ne on moottoripyöräkerho.

    • Anonyymi

      Koko Suomen kansan puolesta..ehkä nykyään ikääntyneemmän väestön puolesta..nyt sattuu pahasti..otsikossa mannerheim kaapattiin..esim.eu ja Nato.. mut mä oon menos eteenpäin..tämmöseksi maa ei jää nuoremmille.. ja poliisit on tiellä "arkadianmäkeen"

    • Anonyymi

      Ei se lue otsikossa..sitä media pelkää..ne leikkii heinrich himmleriä marskiin 2023

    • Anonyymi

      marsalkka mannerheim kaapattiin natsijohdon mukana.järvisen pitää odottaa amiraali kajuhani kaskealaa(vaatii taas pelisilmää fregatilta) ja hans adolf ehnrootin vastausta 10-15 vuotta,neuvonantaa herrojen sotilasvallankaappauksen ta aiheuttaa vallankumouksen!

    • Anonyymi

      sit 10-15 vuoden päästä mä huudatan täyden futisstadionin"SUOMI!SUOMI!SUOMI!SUOMI! EN VAIHTAIS PAREMPAAN!EN VAIHTAIS PAREMPAAN!EN VAIHTAIS PAREMPAAN!EN VAIHTAIS PAREMPAAN!

    • Anonyymi

      PÄTEVIN VASTAUS SIIHEN KONEKIVÄÄRIIN ON OLLUT "MUL LUKEE ITKK" SOTILAALLISUUKSISTA YLEISESTI

    • Anonyymi

      JÄÄKÄRI JJ T ON KOVII

    • Anonyymi

      Leo-Lammas Putkanen?

    • Anonyymi

      i am the god of hellfire and ill bring you fire!

      • Anonyymi

        "Im a hoolie with the lads,i like alcohol and cash"


    • Anonyymi

      Bustin thru pussies and periods

    • Anonyymi

      Joo sit suostutaan jäämään reserviin sen futisstadionin jälkeen.amiraalin ja ehnrootin pitää miettii 5vuotta et ne pystyy käsittää mitä valtio ja media niinku suomi24 tekee ämmiä myöten.iltasanomalehteäkään liikevoiton takia paineta..

    • Anonyymi

      Sotisin ton Naton kanssa mieluummin venäjän puolella

    • Anonyymi

      Amerikkalaisissa edelleen liikaa.noihin 30 muun valtion sotilaisiin olis avannut tulen koko ikänsä

    • Anonyymi

      Mut ton näkönen mies kun tulee vastaan(välttämättä just ton näkösenä) niin napatkaa hihasta tohon mannerheimiin.

    • Anonyymi

      Sit laiton..jos siel on nyt joku ryhmittymä täyttämässä mun toiveita niin kenenkään molo ei liity siihen!

    • Anonyymi

      Ja Venäjän armeija oli se kylmin paikka jonka Järvinen ikänsä tiesi vaikka eroaisi reservistä.

    • Anonyymi

      Vastaus sisilialaisille kauppakeskusjohdossa on teiltä ei kysytä mannerheimista.

    • Anonyymi

      Ja me halutaan kivijalka liiketilaa kantakaupungin ulkopuolelle!

    • Anonyymi

      Äänestätte mut sit 6-7 kaskealan tai (2)ehnrootin jälkeen suurimpien suomalaisten joukkoon sen vallankumouksen jälkeen!

    • Anonyymi

      Maalarit tärinöissä täysien pyttyjensä kanssa..vähän keskiaikaista kamaa ton godfather 3 trailerin kanssa..

    • Anonyymi

      Minä,ja veikkaan että Suomi ei niitä huuda mut mannerheim on sit se ainoa asia josta koko Suomi oli samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Pienet nenut ja vähän lepposaa päälle on kaikki 10 toivetta!

    • Anonyymi

      Ne 100.000 transu aktivistia ei ole varmaan koskaan kuullutkaan(ainakaan mediasta,tuskin koulustakaan) et natsit on ollut suomessa rasisminsa kanssa.veteraanit kaikki 100 kuolinvuoteillaan.surrealistista!

    • Anonyymi

      Osa natsi-saksan,Neuvostoliiton,usan,englannin,ranskan ja Italian 2.maailmansodan johtajien katoamisia,tappoja ja peittelyä.mannerheim kaapattiin Sveitsiin ja arkussa takas! Miehet olivat kertakaikkiaan loppu sotien jälkeen!

    • Anonyymi

      Ja joku freesimpi jatkamaan! Kuka näitä nyt lukis..

    • Anonyymi

      Leo järvinen kutsuu helsingin ifk n laulamaan "joulu on taas" orpo-poliitikon hallitukselle puolustusministeriön aukiolle!

    • Anonyymi

      commander in chief of finland ww2 elected as president voted greatest finn of all time was captured to switzerland after the war and thats why(mr.ghostface killah) we dont like genovese separating english from the dutch.

    • Anonyymi

      Marshall mannerheim

    • Anonyymi

      Ja mielenvikaisia tv johtajia ja ohjelmapääliköitä!

    • Anonyymi

      Puretaas nyt vähän..ei välttämättä ihan 25.000 niit kattiloita.mä en haluu ees kuulla kun ne on purettu..

    • Anonyymi

      Välttämättä Afrikan unioniakaan

    • Anonyymi

      Kukkahattu tädit pelaa kirkkomunaa ton Barcelona paidan kanssa

    • Anonyymi

      Ei nakkiakaan

    • Anonyymi

      2 MC n kanssa tuijotus "minkä tiellä ikinä luulet et tässä ollaan"

    • Anonyymi

      Kenraali Hägglundia etsimässä väkivaltapäälliköksi mannerheimiin päräyttävimmästä lähdöstä

    • Anonyymi

      Pikkutakkiväkeä en ole tullut viihdyttämään

    • Anonyymi

      (Respect the abbot..the gza,inspectah deck,ghostface killah!)

    • Anonyymi

      "Järvinen" tietää kyl 2.maailmansodan paremmin kuin sotahistorisoitsijat"

    • Anonyymi

      Ton työmies ei pitäis olla hirveen julkista

    • Anonyymi

      Veronpalautusta..vähän pirtelöö ja läjä lepposii..vähän morsiamen herkkua..

    • Anonyymi

      Eu ja Nato on 2 halpaa huoraa mannerheimiin niinku sun lukijat ja valkoinen talo.ei o lähössä amerikkoihinkaan.

    • Anonyymi

      Naton kohdalla marskin voi feidata karjaloitten(sp) reserviä myöten

    • Anonyymi

      Päälikkö vankilassa..

    • Anonyymi

      Tää kattilakerho oli nyt sitä hjalliksen ja varmasti joel-pojan tietämää.

    • Anonyymi

      Ja sit järvinen lopettaa ton marskin tohon keskusteluun.Lähtee andreinkin porukoiden kanssa tekee jotain dj hommii.

      • Anonyymi

        Tunteeks kukaan andreita? Siltamäki? Saa juosta mulle lopunikäänsä kaikenlaista.


    • Anonyymi

      SE O SUSTA KII!!! "MITEN OLI? MITEN MENI?,MIHIN JÄTIT? SE ON SUSTA KII!!!"

    • Anonyymi

      Se Zyskowitch oli oli sattuma metroasemalla .siihen törmäs 2kk aikasemmin ja selitti asiat.globalisti oikeistopoliitikko vihreän nato-nappinsa kanssa ja sit ei juutalaissympatiatkaan ollut tiellä marinin hallituksen vanhimpana.on toi turhanpäivänen karanteeni-virus nassu-liinoineen ja rokotussarjoineen.zyskovitchille sano asemal ja läppäs päähän.uuteli maahanmuuttoviittaksisia joista yleensä riemu reepeäis mut seuras kuvaajien kanssa 200m jolloin pinna täytty,ja siitä tuli tuo video jossa näytetään potkasu sääreen.väkivalta pysähtyi siihen.älyvapaa kommentti se "rikas juutalainen" asiayhteydestä.

    • Anonyymi

      Ne kuvaajat oli sen avustajia.Kuulustelijakin sano et ärsyttää kun ruvetaan kuvaa mut mennä väliin.Toivottavasti selviää ehdollisella tuomiolla."pahoinpitely" tuomitaan normaalisti ilman ""häkkyrää".
      Läppäsy ,sekä toi kaatuminen (sen vihreän nato-nappinsa kanssa edellisestä eduskunnasta ) Naton ja koronan sen oli pitäny ymmärtää ite.
      Väliohtaus zyzkovitchin ja hyökkääjän välillä puolin ja toisin.

      Normaalisti rasismi ja fasismi on ollut poissa mun nimestä.

      iisisti jos törmätäään kartsalla ja sä rupeet väittää et zyscowitch on hyvä jätkä..muuten joku taas ottaa pahoinpitelyn.

    • Anonyymi

      Tiiä liittyykö tähän mut wu-tang clan on isompaa kuin black lives matter ja sen on kaikki aina tietänyt!

    • Anonyymi

      Kerran aukes nenä kisahallin putkassa kädet ja jalat riidoissa. Sanovat et ennen vanhaan kun joutuu sisään sai aina turpaan.

    • Anonyymi

      Kerran vielä Marseille kävi huonosti.se vale vaikutti mihin ikinä tiedät suomeen sotien jälkeen.onnea matkallaan kaikille jotka uskoo sen toisin hekottelijoita myöten.meitä on 2 % jotka näkee turvallisuustilanteen heikentyneen tohon KATTILA-SHOW hän. Lässyn Lässyn ollut mitään pandemian..taas imperialistiset uutiset

    • Anonyymi

      Marsalkalle!

    • Anonyymi

      Sotilaspassi lensi kadulle.vaikea tuhota.jäljelle jäi jääkäri ja paperi jonka sisältöä ei saa paljastaa.

    • Anonyymi

      Toi coolpicin ottaja on laiton jätkä.oli menny iso viina.meni huomaamatta.partisaanit on päät ruuvipenkis.

    • Anonyymi

      Poltan ton paperiin ja väitän et muutin suomeen vasta 2000-luvulla! Osavaltiomeininkii eu ja nato.erotaan valtion Reserviläiset ja liitytään vapaaehtoisten jos liitytään.

    • Anonyymi

      Vähän Marilyn mansonia taustalle...

    • Anonyymi

      Lepposempaa. Peace To all gods.

    • Anonyymi

      Sitä lievä termiä siin oli siihen pahoinpitelyyn

    • Anonyymi

      Ja älkää ottako kuolettavia syöpähoitoja..sanotaan sitä vastaan et ihminenhän sairastaa syövän tutkitusti keskimäärin 5 kertaa elämässään tietämättään.

    • Anonyymi

      Valkotakkijohto on sairaita.hammashoito ja antibiootit on hyviä.

    • Anonyymi

      Zyskowitch aloitti täysin etnisyyshuutelut järvisen kanssa vastakkain on fakta!

    • Anonyymi

      Juutalaisvastaset on mamiksii netistä.

    • Anonyymi

      Kaikki vihelsi 2.maailmansodasta poikki.se oli sellasta kansanlaulua (meillähän tämä käy) jos sana marsalkastakaan ei riitä kun lehdet ei sitä kirjota niin mä en kyl tiedä enää mistään mitään.sana läpi ja ehkä tarpeeksi yhdeltä mieheltä.

    • Anonyymi

      Ei stubista ole presidentiksi. Narsistinen ja leuka ,pelkkä ahne teeskentelijä.

    • Anonyymi

      Kyllä on mielenterveyspalvelut ajettu alas kun lukee tätä avausta.

      • Anonyymi

        niin..sehän oli yhtä juhlaa 2000-luvulle! mut mihin ikinä suomalainen on toivonut muutosta liittyy mahdolliseen sotaoikeudenkäyntiin marsalkan kaappauksesta (x


    • Anonyymi

      Sossutukia pitäis saada yks ylimääräinen kk kerran vuodessa.kaikki tietää et maksetaan edellisen kk n tuki ni se menee velkoihin ja viikossa.saisi kerran vuodessa uuden alun.

    • Anonyymi

      Riippuu mitä sä oot nyt etsimässä miehestä

    • Anonyymi

      Irmeli soijavkennelliiton labrasta?

    • Anonyymi

      Stubb häviää jos tulee hippa

    • Anonyymi

      Katainenkin juoksee karkuun

    • Anonyymi

      Hans Adolf ehnroot on presidentti!

    • Anonyymi

      En mä tätä 2023 ihan Lauri törnille o selittämäs

    • Anonyymi

      Amiraali jätti kylmäksi

    • Anonyymi

      Pitäis päästä juttelee sellaisten nimien kuin amiraali kaskeala,kenraali Puheloinen tai Hägglund. Toisilla mä en tee mitään.

    • Anonyymi

      Amiraali tuki nato jäsenyyttä.vitut siitä!

    • Anonyymi

      Needle is my god and smack is my soul

    • Anonyymi

      2 sanaa Mannerheim kaapattiin on hävyttömintä mitä suomalaiset yhteensä tietäisi mediasta ja juonista. Todella kuumottava.tutuille terveisiä mä en häpeä siihen mitään.herrat kokoomus oikeistoglobalisti juutalaistakaan.

    • Anonyymi

      Perutaan se futismatsikierros manchesterissa tai liverpoolissa.. glasgown peli, Dublin ja pintti belfastissa...

    • Anonyymi

      Toi menee niin et ainaki and revin pitäis kertoo charlesille tupakansavulle ja McLarenin kanssa kun äitiään ei kuullut jos ei williamille.

    • Anonyymi

      Räikkönen tajuaa loput ja muuttaa pois Sveitsistä jne...

    • Anonyymi

      Saksa on paska maa

    • Anonyymi

      Mä tutustuin natsidokkareihin 10 vuotiaan..sieltä seuraavat pelimiehet oli vhs-pornoa..mut sit Alko tulee sellasia nimii ko lothar mattheus,andreas"andy" möller ja jurgen klinsmann jne 2000 luvulle melkein love paradea ja oktoberfestia myöten .

    • Anonyymi

      Me tykätään "meidän" johtajasta

    • Anonyymi

      Osaan mä puhuu normaalistikin.

    • Anonyymi

      No More nukes! No More nukes! No More nukes! No More nukes!

    • Anonyymi

      Lakipalvelut saa 90%

    • Anonyymi

      Jos tulee rahaa..90%

      • Anonyymi

        Hans adolf ehnroot maksaa...


    • Anonyymi

      Siin on iltasanomalehdellä,sanomilla,Ylellä ja maikkarilla tullut kiire lopettaa uutisointi kun hyökkääjä olikin "järvinen" 2 taikasanansa kanssa mannerheimista.

    • Anonyymi

      Pari huonoo heittoo...(x

    • Anonyymi

      Amiraali kaskeala pisti marsalkasta sähköpostit poikki.sanottu ehkä kiitokseksi.silloin pitää toimia samalla tavalla kun näkee seuraavan jatkavan.

      • Anonyymi

        se oli joku toinen ehnrootin posteja myöten


    • Anonyymi

      Kerran moikannuflemarilla..tehdään yksi testi ..soittakaa youtubesta ug/OD SE ON HERRA HUU

    • Anonyymi

      Suomalaiset on käyttökelvottomia syöjiä. Rikasta paskaa 2000 luvulla pidellyt.

    • Anonyymi

      Eikä epäillä sekuntiakaan tohon Natoon!

    • Anonyymi

      Löytyy mannerheimiinkin.!!!

    • Anonyymi

      Ei epäillä Israelin kohtaloa Suomelle kun Venäjä puolustautuu

    • Anonyymi

      Vähemmän juutalaista kaikille!

    • Anonyymi

      Äänet on ollu jo vuoden tyytyväisiä kun nykyään ei ala sisällissotaa.

    • Anonyymi

      Odotellaan sitä amiraalia.

    • Anonyymi

      Feidataan ko sp ja viestimies mutta hyväksytään silmitöntä väkivaltaa

    • Anonyymi

      Sotilas possu klikkiä henkilökunnas ja virkamiehistä natoonkin jotka pitäis...

    • Anonyymi

      Tosiaan kirkosta eronneena

    • Anonyymi

      Kaappasi ja tappo Mannerheimin. Noi fäkin hoet saa "valita itselleen lentokentän" jotka sitä peittelee L

    • Anonyymi

      Hahmotellaan antisemitistejä zyskowitchin kanssa

    • Anonyymi

      Leo järvistä nauratti räkäsesti kun orpo meinasi kuolla kiovassa ohjukseen ja nyt on orpo-poliitikon hallituksen vuoro.

    • Anonyymi

      Twitter ja räjähteitä.

    • Anonyymi

      Ennen peiteltiin pierua yskäsyllä..nykyään yskäsyä pierulla.

    • Anonyymi

      Eiköhän marsalkka saa sen ryhmittymänsä

    • Anonyymi

      Vaikka Venäjältä!

    • Anonyymi

      Ilman mitään huumoria marsalkan murhaan .leo

    • Anonyymi

      Poliisi komennolta päät irti!

    • Anonyymi

      Alusta.lievennetään lieväksi pahoinpitelyksi.mannerheim tapatettiin. Koronasta veet. Sotilas komento siirtyi Hollantiin ja Pohjoismaiden yhteiseen maastamme.eu johtaa rahaa Brysselissä.

    • Anonyymi

      Marko asell @ eduskunta.fi?

    • Anonyymi

      Minä olen eduskunnan puhemies tai vaiti..

    • Anonyymi

      Jos mua äänestää se on vallankumous jonka jälkeen laillistetaan "se" ja myydään apteekissa rauhoittavia kaikille aikuisille

    • Anonyymi

      Römpsät Natosta!

    • Anonyymi

      Kaikki jotka myöntää ton verikauhan ni sanokaa ylös et porukkaa ei saa liikkeelle kaduilta 2020-luvulla Marskiin on totta.

    • Anonyymi

      Se on oikeutettu taisto.

    • Anonyymi

      Ja kun kaikki feidaa se tietää parhaita bileitä ikinä...

    • Anonyymi

      Siin on armeija tulkkia vailla...lomalle!

    • Anonyymi

      Noi kääntää keskustelua valtamedian ehdokkaiden niinku stubb tai orpo-poliitikkoon joka siirtyy rasismiin ja fasismiin tekoon edelleen kirkosta eronneena.vankilassa varmasti sanotaan että se oli ihan hyvä juttu mutta tuosta ei joudu vankilaan.marskille!

    • Anonyymi

      Mä olen mies jota herrakaan ei riitä kuvailee

    • Anonyymi

      Ei ehkä englanniksikaan.marskin huomaa "juutalaiset" mummun natsien kylkeen.toisilla hahmotus ottaa 5 vuotta ja siitä lopun iän.kaappauksen kieltäjät ei tiedä mitää ja jotkut pitäis läpsiä.

    • Anonyymi

      Järvinen on vihainen kaikille..huutelee ja läpsii tääl vanhimpia poliitikkoja.

    • Anonyymi

      Nyt ne ottaa toimeentulotuen..raha joka pitäisi ottaa väkisin esim Nokialta.

    • Anonyymi

      Joku päivä..mäi kävelen eduskunnan puhemiehen standille ku saddam ja määrään kaikki marinin hallituksen edustajat patsaalla telotettaviksi.vähintään hakattaviksi palvelusaseiden perällä.

    • Anonyymi

      Mä oon ollut putkassa kun tää on ollut uutisissa

    • Anonyymi

      Horo järvisestä sun nenä murretaan ja sit sitä hakataan lisää

    • Anonyymi

      Ämmäl on koira odottamassa ja se haluu reivaa mun kanssa

    • Anonyymi

      Kiitetään kaikkia lukijoita ajasta.1.pointti natsismista suomeen..marsalkan murha.

    • Anonyymi

      Tarkasta mun räppi,hullu riimi,villi setti,douppi katti,iso trippi, maine fatti, Palestiinan arafatti

    • Anonyymi

      Joo kuumottava yksin kohtaa marsalkka oli.ei "etulinjassa jouko" muuten välttämättä alottais Natosta tai nuhaviruksesta

    • Anonyymi

      Heil?

    • Anonyymi

      Trippi?

    • Anonyymi

      Kiire! Loppu on lähellä.viime hetki saapuu.

    • Anonyymi

      Yks toinen homma.siit kikkeliviestistä..sanokaa andreiille et sellaiseksi se meni niiltä jotka edustaa itä Helsinkiin siihen baariin.ja siitä..

    • Anonyymi

      Siis Itä helsingissä

    • Anonyymi

      Voitte odotella asianmkukaisuuksia kun tavataan

    • Anonyymi

      Yks hupiin.toinen kk tapasi sanoa aina alles kuut.toinen träkki soittakaa the prodigy their law ilosaarirock youtubesta.

    • Anonyymi

      Just ehkä lyhkäsimmille et älkää omaksuko tätä kirjoitusmetodia

    • Anonyymi

      Rasputin.mannerheim viinat.vallankumousta ja suosionosoituksia vaille käsitelty..siihen saakka voitte soittaa dr dren ja snoop doggin bitch niggasia!

    • Anonyymi

      "Ai siinä oli vielä sit jotain sellasta"..mannerheim..tällaisen tiedon puutteen takia suomea ei voi johtaa ja siksi Jari litmasta ei voi kutsua kuninkaaksi kuten järvistä valmiiksi marsalkaksi

    • Anonyymi

      Pelisilmä ja sen toteutus oli litmasessa aina maailman eliittiä josta mies valittiin kolmen pelaajan joukkoon maailman parhaaksi pelaajaksi vuonna 95.jari...pelisilmä ja sen toteutus.

    • Anonyymi

      Kyllähän toi syyte pitäis muuttaa lieväksi pahoinpitelyksi.pitäis kuulemma hankkia lakimies.sitten ei vankilaan.ehdollista.

    • Anonyymi

      Katsokaa youtubesta "viimeinen veteraaniilta" juonto amiraali kaskeala.sille mä kirjoitin et marsalkka kaapattiin mut joku näistä antisemitisti lammas putkasista jotka tekee näit otsikoita katko mun viestit sille.vähän niinku saksa..ei sielläkään tiedetä mihin niiden johtajat katosi.suomessa vaan jäätiin kaipaamaan omaa.

    • Anonyymi

      Niinistö rupes tukee nato jäsenyyttä jonka jälkeen ei ollut paluuta.ne harhautti medialla kansalle Ukrainan sodan liittymään nato jäsenyyteen joka toi 40-50% kannatusta.ei ollut mitään tehtävissä kun Niinistö rupesi tukemaan.se oli saatana sota.me ollaan eun alla.me menetettiin suomi.täs on sellasta pointtini et Vitun suostu valtion armeijan etulinjaan yhteen mahdolliseen"viholliseen".jotain vapaaehtoisuutta voi pohtia jos kaikki jääkärit on tapettu.

    • Anonyymi

      Kun nato-mies zyskowitchin oli verrannut järvistä maahanmuuttajalasten järvinen kaataa sen sil videolla,huutaa Hassan nasrallaah ja potkii sitä päähän.

    • Anonyymi

      Kun zyskowitchin oli verrannut järvistä maahanmuuttajaksi järvinen kaataa sen sil videolla,huutaa Hassan nasrallaah ja potkii sitä päähän

    • Anonyymi

      Marin saa muikkua. Tänään mä mietin etten varmasti jäisi toiseksi sen miehelle kun oon räkiny sitä fäkin hoeta naamaan.natosta ja miksei koronasta (vaikka en ottanut piikkiä tai nenätikkua)

    • Anonyymi

      Oikein tehty! Kokoomus on maalissa.maa meni.eipä auttanut enää juutalaissympatiatkaan T:Seppo

    • Anonyymi

      Jos se olis ollut ihan kuka tahansa toinen juutalainen(vanhin kokoomuksesta) mä en olis tehny mitään.leo

    • Anonyymi

      Kerkesi heittää ton ennen gazaa

    • Anonyymi

      Tsekkaa YouTube! Orbital feat mods dirty rat

    • Anonyymi

      "Aamun raikas tuuli soi,puistikossa soo-oi,aamun raikas tuuli lauloi voi,voi,voi"

    • Anonyymi

      Syövän sairastaa useita kertoja elämässään..tietämättään..syöpä poistuu kehosta useita kertoja elämässä huomaamatta..mutta jos jäät syövästä kiinni alat saamaan kuolettavasta hoitoa.yhtälö kertoo että syöpäpotilaat kuolee pelkästään hoitoon.lääkärit ja sairaanhoitajat on koulutettu tappamaan hoidollansa kunnes eivät näe Poikkeavaa punavalko verisoluissa sekä röntgenissä.covid 19 on vanha virus jota lääketieteilijät yritti aikanaan flunssaviruksiin.siksi jonka myös "sairastaa" terveenä.unohtakaa rokotteet,nenätikut ja ne naurettavat pärskintäsuojat.ottakaa nämä sanat miten parhaaksi näette.tapatte itsenne jos otatte syöpähoidot. Valkotakkihallinto on sairasta(peräkylissä turvat kiinni että säilyttäisi työpaikkansa ja tähän liittyy tuhansia vuosia oopium sotia kuten kaikki minkä kuulette .afganistanista.ota tai jätä sukulaistas myöten nämä sanat.

    • Anonyymi

      No niin..löyty Googlesta palvelusajan komppanian päälikkö.nimitetty maavoimien tutkimuskeskuksen johtajaksi.

    • Anonyymi

      Kanalauma...ei olis tarvinnut täällä,englanniksi tai itä Helsingissä poliitikkoakaan.

    • Anonyymi

      Coolpic!

    • Anonyymi

      Oliko liam howletilla asiaa jollekin toiselle suomalaiselle? Wu räppää et ei .Pahoittelut siitä toisesta liamista..kaikilla on bändinsä.

    • Anonyymi

      Wu muistaa aika kauan noi tulen 182 milj creamia

    • Anonyymi

      Järvinenkin saa kaverin!

    • Anonyymi

      160milj firestarteria

    • Anonyymi

      1.3 miljardia johtaa

    • Anonyymi

      Poliitikko oli tosiaan Natosta ja tietenkin koronasta.zyskowitchin päätös huutaa asemalla "onko tämä jotain maahanmuuttajien politiikkaa" sekä kertoa lehdistölle siitä naurettavasta "rikas juutalainen" kommentista.

    • Anonyymi

      Terveiset kaikille jotka väitti et Reserviläiset ei kuulu armeijaan.

    • Anonyymi

      Eniten naurattaa ostamani the prodigyn breathen single. B-puoli The trick miksattu wu tang claniin.

    • Anonyymi

      Artistit soittaa sitä bai bai beibiä...

    • Anonyymi

      Sit mä osaan kertoo miks englannissa on niin paljon intialaisia..Ja groteskeimman heiton maailmassa johon ei vedä vertoja edes oikea maailmankartta(1.james Bond filmi tohtori no-kummisetä 3,boyz n the hood) jossa se näytetään.

    • Anonyymi

      Mä en mitenkään halua olla tunnettu tästä heitosta mut meillä on luuta seinällä...

    • Anonyymi

      Toivottavasti se stressi jää tolle kotkalaumalle.

    • Anonyymi

      Loppuasukkaalle tuttu..miten luu irtoaa lihasta.

    • Anonyymi

      Hyvin mahdollista..sit vanhana mennään Intiaan tarkistamaan ruumiin tuhkaus jossa tarkastetaan mahdutaanko me tohon hok-elannon uurnapurkkiin.

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä..kello on yli 9,lähden prismaan ostamaan keskiolutta.

    • Anonyymi

      Pataljoonittain miehiä jäi kiinni tosta kk sta. Sori!

    • Anonyymi

      Hinta marsalkasta veteraaniperintö kuolinvuoteillaan . Noi ukrainalaiset jatkaa vielä 3-4 vuotta ni ne muistaa sotimisen itsekin kuin veteraanit suomessa lopun ikäänsä..ne oli "ne herrat" hotellin uima altaalla auringossa.

      • Anonyymi

        röökitauko täs kohtaa


    • Anonyymi

      Lemmy ja hipit kuolinvuoteillaan..nehän natsit näki

    • Anonyymi

      Hain Lapin sodan majurin Pekkalan puolen lapsenlapsella olutta.50v.kerroin jotain josta se ei ollut miettinyt.miksi suomalaiset eivät tunne venäläiset empatiaa..oli holokausti ympäri Eurooppaa 1930 luvulla natsi puolueen Saksasta. Saksa hyökkäsi puolan ja Skandinavian yli valtaamaan Neuvostoliiton maita.40? Miljoonaa ihmistä kuoli sodassa plus haavoittuneet."stalingradissa neuvostoliitto ajoi Hitlerin takaisin Saksaan. Usan normandia oli viimeinen niitti Saksalle.suomessa Ei olisi ollut jatkosota,Lapin sotaa ja vittusaatana jonkin tiedustelun mukaan talvisotaa koska neukkutiedustelu näki pitkin 1930 lukua natsi puolueen tulevan suomea myöten.

    • Anonyymi

      En mä olis ainakaan toivonut et natsi-saksa olis voittanut neukkuja jatkosotaa myöten.

    • Anonyymi

      Wu tang claniin creamia on ottanut youtubesta 10 miljoonaa toistoa lisää.nyt on pakko pyytää kaikkia soittamaan sleaford mudsin mock n molly youtubesta.

    • Anonyymi

      Kytät väittänyt yli vuosikymmenen et mä kääntyisi niiden puoleen.vitun näätälaumaksi jäävät vaikka mun perhe tapettais niiden puoleen en käänny.ja todellakin messissä jos niitä sovitaan valmiiksi kauraksi. Joka päivään me hypättäis metroon antamaan kirveen kanssa ohjesääntö lääkäriliiton hallitukselle,medioille ja eduskuntatalon sekä valtioneuvoston ylikansalliselle terrorisolulle jos ne ei olis tiellä.

    • Anonyymi

      Andrei on nykyään mun pikkuveli!

      • Anonyymi

        Kävellään andrein isännän baariin ja sahataan sen pää irti!


    • Anonyymi

      Mä odotan sitä 1.miestä joka tahtoo puhua marskista (x amiraali kaskeala,Hans Adolf ehnroot,vitut lindbergistä ja toveri statukseesi laskelmassa leikkiä.veteraanikerhot on aina ollut suurimmat kerhot! (X .

    • Anonyymi

      Ilmavoimat on sissikomppanian kokoinen.

    • Anonyymi

      1.palkattu pilotti ei merkkaa vittuakaan (x

    • Anonyymi

      Vladimir Putin kielsi venäjän armeijalta taistelukaasut."kaasunaamarit lens vittuuun"

    • Anonyymi

      Jontti valtaeliitti youtubesta liitty soittolistaan toistoon

    • Anonyymi

      Järvisen 1.fasistinen syrjähyppy pois .jontti! Velikään ei riitä kuvailee kuinka ylpeä mä olen sinusta!!!Horo räppäreillä on sydäntä vain kuin heillä itsellään menee hyvin...

      • Anonyymi

        jontti ei saa anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jontti ei saa anteeksi

        Saanko mä suositella busta rhymesin tings youtubesta.nostetaan se 100.000 kuuntelukertaan!


    • Anonyymi

      Jontille mä oon se jätkä kalliosta joka rupes selittää sulle lääketiede yhtiöistä wtc iskuihin karhupuistossa ja Hesarissa lausui sulle sen kilahtaneen siunauksen (oot sotilas ).

      • Anonyymi

        Te ette tiedä mitä Ukrainassa kävi 2013 mennessä..otsikkojen ulkopuolista tietoa.esim presidentin maastapako.. selittää Putinin sotaa.... siel oli toverit eu hun ja natoon..ne maidanin ampujat.


    • Anonyymi

      Hesarilla

    • Anonyymi

      Jontti ja huge l älkää jättäkö mua! Petoksen ja Heikin isoimmat apinat oli aina 1.mun kimpussa.

      • Anonyymi

        Hyvinhän se aina petoksen kanssa meni! heikkiä nähnykkään


    • Anonyymi

      Marskin murha nykyään 1.pointti kun laskee

    • Anonyymi

      Henkistä tiiä..yks velanperijä rupes uhoo mulle härässä..vaati lyönti kisaa..löin 844 ja se löi 845 ja sano et mä löin kovempaa.

    • Anonyymi

      Ja asbesti oli ja on polttamatonta kalkkia jota käytettiin laasteissa t muutarin appari kalkkikaivoksiin asti..

      • Anonyymi

        "kalkkia niellen"


    • Anonyymi

      Muurarin..tuo olis pankin räjäyttäjä työmailla

    • Anonyymi

      Mitään juutalais asiaa mul ei oo.nää ämmät vähän etuilee mun tärkeimpiä.

    • Anonyymi

      Ehkä just zyscowitchia voi läppästä päähän

    • Anonyymi

      Niinistö ja ruoho j penttilä on koko uransa tärkeillyt siihen oikeistolaissalkkuun eikä toi nato ja eu liity lyhyesti mihinkään muuhun.

    • Anonyymi

      Te ette ymmärrä Putinin sotaa mihinkään suuntaan koska se on otsikkojen ulkopuolista tietoa.2013 mennessä sieltä pakeni Ukrainasta presidenttikin. Pekka tovereita eu hun ja natoon siel oli.kovasti väitetään et ne oli länsimaalaisia militantteja maidanin ampujat.jtn Kiovan hallinnon virkamiehiä eu hun ja natoon.ja nato tuo Ukrainaan 10-12 tuhatta ydinkärkeä niinkin Niinistön suomi suomen politiikkaan.se selittää vähän.

    • Anonyymi

      Plus äiti venäjän 10 tuhatta

    • Anonyymi

      Mä varmaan rupeen keskittyy syöpähoidon vastaiseen sotaaan. Hoituu yhdellä lippaalla alan johtajiin suomessa.

    • Anonyymi

      Kankkunen ja päivää! Laulettu yksiössä koko yön jontin valtaeliittiä. Tiiä sotilaasta mut kyllä mä oon ollut ylpeä miehestä."on alettava elää ikuista kohtaloaaaaaaaaa"!

    • Anonyymi

      Andrei lopun ikääs puhelilnkuuntelun takia..ehkä nöyrä jätkät siit dikistä.kaiikien meidän tapaamisesta ei jäänyt mulle mitään kunnioitettavaa tapaamisesta yhden itä helsinkiläisen takia siihen lopuksi omin luvin ämmänsä kanssa.ledveo

      • Anonyymi

        Pelimiehiä valvontakameroissa meijän huudeilla kerholaiset vartijat ja poliisit puhelinkuuntelua myöten.


      • Anonyymi

        "Andrei siltamäestä" myönsi sen puhelinkuuntelun


    • Anonyymi

      Tollanen ajatus,kuin juutalaisten pieksentä voidaan pyyhkiä pois.kaikki,jopa minä ,viheltää poikki natsit holokaustista ja 2.maailmansodasta kuten terve ihminen.lj

    • Anonyymi

      Veteraaniperintö velvoitti

    • Anonyymi

      Mä olen mies! Mä olen mies! Jolle ei koskaan tapahdu mitään!

    • Anonyymi

      Marilyn manson leave a scar youtube

    • Anonyymi

      Mul on muutakin sanottavaa.vakuuttunut että 2%nato vastustajia häikäilemättömään aivopesuun. Mainittakoon media joka tietää kyllä Marskin kaapatuksi eläkkeelle.miehet olivat kertakaikkiaan loppu.marsalkan jälkeen ne perusti ton eun josta USA kun on huolissaan ja Naton.

      • Anonyymi

        Jos me erottaisiin eu sta kaikkien täytyisi elää 2/3 osaa köyhempänä heti kärkeen...


    • Anonyymi

      sit mä juovun..ja kaikki on hyvin! mä oon sudenkorento:"LENTÄJÄ ÄSSÄ"

    • Anonyymi

      HOLMES!!!

    • Anonyymi

      Puoluekanta!

    • Anonyymi

      Holmesin natsi kannan suunnitelmat meni hitoiksi holokaustia myöten ja kehäraakki saa lättyyn muutamalta keski ikäseltä entiseltä vasemmistonuorelta? Mun nimi liittyy marski kuviin...tää oikeisto poliitikko tiesi kyllä että voimankäyttö jäi pieneen läppäsyyn ennen tuota kameraryhmäänsä.

    • Anonyymi

      Eli järvisen reivien jälkeen zyskowitchista tulee eduskuntavaalien kovin nimi..presidentti! ja Pekka toverista ("ei usko") tulee puolustusministeri.

    • Anonyymi

      Miehet sit katukuvaa myöten loppu 2.maailmansotaan ja edelleen Suomen sotiin ni pitää heittää huumoriksi!

    • Anonyymi

      Ac dc razors edge YouTube!

    • Anonyymi

      Pälä Pälä pälä pälä lässyn lää...Mä en oo ees ottanut tiukkaa.naapuri muistutti tällaisesta 6e 2dl pullosta.muki jos harmittaa!

    • Anonyymi

      Vasemmalla tapellaan!,oikeistossa Marssitaan...

    • Anonyymi

      I wanna suck your Dick!!!

      • Anonyymi

        Leo leo u our man,if you cant do it then no-one can!


      • Anonyymi

        Death to america!!!


    • Anonyymi

      Mä oon leo lammas putkanen ja mä en haluu käräjille!

    • Anonyymi

      "Mä en oo mikään liskomies..mä en oo ees sininen"

    • Anonyymi

      "Mä en oo mikään tyttö enää..Mun täytyy lapselliset leikit lopettaa.."

    • Anonyymi

      Sota tai tappoja..vuosikymmeniä aikaa..mut aika moni sanoo et mies kuntoon on tärkeintä..järvinen tosiaan tietää 2.maailmansotaan tälläsen pointin et heti kun tuli rauha(tapettiin niitä natseja(vähän)) suomen ja usan suurimmat mannerheim ja patton tapatettiin.

    • Anonyymi

      Mitkä ovat Leon ansiot.Onko eläinrääkkääjä,rattijuoppo,vai natsi jokin näistä demareilta vaadittavista ominaisuuksista.

      • Anonyymi

        Oletko säki horo raskaana?


    • Anonyymi

      Demarit pilaa kaiken!

    • Anonyymi

      Leo tienaa työttömien kanssa 600e veronpalautusta elokuussa ilman töitä viime vuosi..saåa sen sähköpotkulaudan mitä se on halunnu jo 3 vuotta..ei zyscowitchista saa mitään mut senhän se tiesi..

    • Anonyymi

      Teistä ei o kuulunutkaan ton alotuksen jälkeen...

    • Anonyymi

      Leo kertoi et se eroaa reservistä ja liittyy hutheihin suomen/euroopan kauppalaivastoa vastaan.

    • Anonyymi

      Veteraanien päänmenoa odotellessa vielä pari vuotta...(: mannerheim tapettiin ja niin yksinkertaista on ollut politiikan(suomi)seuraaminen(media) 1950-luvulta...

    • Anonyymi

      Veteraanit on tänä vuonna 100 kaikki! Ei ne pärjää näille media-huorille leoa myöten?

    • Anonyymi

      Hiero sitä vittuas ja pidä pääs kiinni järvisestä

    • Anonyymi

      Tiiättekste atarit (x voila!

    • Anonyymi

      Kenraalimajuri pekka toveri tiedustelusta käski järvisen mennä syömään lääkkeitä ja siihen leo suostu..

    • Anonyymi

      Tääl ei perkele katota juutalaisia tai järvistä-marsalkkaa?

    • Anonyymi

      Avataan siis lisää! Se porukka joista luitte hitler rakensi teitä(onnittelut) olis marskin ja pattonin murhien takana 2.maailmansodan pääpiruina..

    • Anonyymi

      Yle vetoaa siihen et ne on yhtiö,eikä vastaa suomen politiikan saloista..

    • Anonyymi

      Sama homma mtv 3 lla.uutis kontrollin takia ne näyttää noita vitun englantilais draamoja,saksalaisdekkareita ja ranskalais-jännää.ei iltasanomalehtikään tee tota rahan takia vaan kontrollin vuoksi ihmisen uutisiin...

    • Anonyymi

      Tää olis helpompaa näyttää jos oli maailmankartta mut lyhyesti euroopalla on pohj amerikka täynnä värillisiä valmiina hyökkäämään kiinaan..etelä amerikka plantaasina sinne s ryhmän hedelmähyllylle..niil on afrikka tos orjina ja valtionviivat piirrettyinä 1.maailmansodan peleinä..niil on intia(englantilaiset).ne on jo räjäyttäny pari atomi pommia kaukoidäs..navat on asuttamattomia ja siin on koko maailma kartallavalloitettuna..kiinalainen sano mulle et kyl se eurooppa lähtee tosta..sitä ne ei ole kokonaan valloittanut.

    • Anonyymi

      Eurooppalaiset kruunupäät(jää järviselle kakkoseks) on kovia puhumaan mut eiköhän me valita itsenäinen köyhä suomi eikö? Nato ,ainaki eu vapaa...

    • Anonyymi

      MANNERHEIM TAPATETTIIN SVEITSIIN NATSIEN EPÄONNISTUNEEN PYRKIMYKSEN JÄLKEEN TEHDÄ NEUVOSTOLIITOSTA(VENÄJÄ,UKRAINA) HITLERIN SANOIN EDENIN PUUTARHA.NE TAPPO USAN JOHTAJANKIN.NE PERUSTI EUN JA NATON 1950 LUVULLA SUUNNITELMA ZYKLON B:KSI.

    • Anonyymi

      Nyt prinsessa madeleine on ehkä kuullut leo järvisestä..suomalais poliitikon pahoinpitelystä natosta..

    • Anonyymi

      Ne tappo mannerheimin pojat!

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe