Sorry jos on ollut yllätys

Anonyymi-ap

Sorry jos on ollut yllätys, että Kambodzassa on ollut parempi elää työeläkkeellä ja TK-eläkkeellä myös.

Monen elämä on, kuin elokuvasta Matrix. Herääminen voi olla hyvinkin tuskallista ja parantuminen vaatii valtio-opista erkanemista. On löysättävä ote valtio-opista ja on rakennettava koko maailman ja elämänkatsomus uudelle pohjalle ja näin voi alkaa paraneminen ja totuuden löytäminen kaikelle. Uskosta Jeesukseen Kristukseen sinun on poistettava häpeä sanoa sitä ja päin vastoin oltava ylpeä Jeesuksesta Kristuksesta.

Kristinuskon perusasia on oppia kolminaisuus ja sen eri muodot eli persoonat, sillä sillä voidaan selittää aika monta Raamatun kohtaa ja voin sanoa, että se on oikeasti Raamatun kertomusten ja uskon ydintä. Ilman tämän ymmärtämistä on lähes mahdotonta uskoa mihinkään. Jotkut on verranneet sitä jäähän, veteen ja höyryyn... Ne on veden eri muotoja. Jeesus oli jumala ja jumala kuoli ristillä ja hän otti henkensä takaisin. Miksi Jeesus sitten kuoli ristill

5

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän kuoli ristillä, jotta meidät voidaan tuomita ja pelastaa ei sen kummempaa. Hän oli uusi liitto.

      Jotta asioita voidaan ymmärtää oikeassa muodossa ja oikeassa asiassa, niin sen vuoksi kerroin. Tiedän, että moni Suomessa on apaattinen ja epätoivoinen ja vailla määränpäätä vaeltava ihminen myös eläkkeellä.

      Minä avarran teidän katseita ja kaikille se ei ole mahdollista ulkoisten paineiden suhteen.

    • Anonyymi

      Kun nyt olet lopullisesti kajahtanut halvoista lääkkeistäsi ja viinoista, voisit tehdä tälle foorumille palveluksen ja siirtyä lässyttämään asioistasi uskovaisten palstoille.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, pois täältä vain, ukko luulee olevansa Jumalasta seuraava.


    • Anonyymi

      Olet näköjään varannut taas tunnin kouvolan kirjastosta suomi24 aikaa.

      Jotkut haaveilevat tekevänsä eläkkeellä muutakin kuin ryyppäävänsä halvalla

    • Anonyymi

      Tähän voitte aloittaa oman ketjun tälle palstalle ja sehän on lienevästi tarkoituskin. Aloita, hain tänään polttopuita lainaksi Mähöseltä se on sellainen vähän tyhmä ukko, elää yksinään. Minä käy siellä silloin tällöin. Minä kerään sille risuja valtion metsistä vastineeksi.

      Naapurin Paavo kulki nokka pystyssä kaupassa oli kuulemma saanut ostettua seuramatkan Gambiaan vaimonsa kanssa... Eihän se osaa siellä mitään tehdä, vaimolla saattaa olla pari sanaa Englantia. Kunnan sosiaalitoimisto ei antanut rahaa Kytöselle, kun oli puhunut olevansa rikastunut viinan myynnillä.

      On se hullu se käkimuksen edustaja, ei tajua, että täällä ihmisten on päästävä järvelle kalaan ja Marjaan syksyllä. Ei sinne vanhalla sähköautolla voi mennä. Kyllä vasukkaat on oikeassa ja on se hyvä mies se kulpeisen mussi.

      Te voitte kirjoittaa näin... Ei kaikista ole kaikkeen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe