Minun äänestyslipussani on se perinteinen numerosarja, jota olen käyttänyt jo 1990-luvulta asti. Muutan numerosarjan sitten, kun narsistikansanedustajat lopettavat paskanjauhamisen ja valehtelun. Suomi on yksi korruptoituneimmista maista maalimassa. Olemme niin fiksuja, että hyväveliverkosto on verhoiltu verkostoitumiseksi. En yhtään ihmettele, jos kansanedustajat, ehdokkaat ym poliitikot joutuvat ns häirinnän kohteeksi. Sama toimintamalli (häiriköinti) saa minun puolestani jatkua valomerkkiin asti.
Äänestyssalaisuuden rikkominen
Anonyymi-ap
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Vaalisalaisuudestako höyryät? Minä äänestin vahingossa numeroa 68, kun piti äänestää numeroa 89. Vaalimainos oli väärinpäin, enkä sitä kiireessäni huomannut siellä kopissa. No nyt numero 68, hoidapa hommas mallikkaasti tai laitan gestapon asialle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872315Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4522234Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771462Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all181201Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071085Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2601052Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811052Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691037