Olisi kompa kysymys

Anonyymi-ap

Ehkä tasollenne liian vaikea, mutta yritetään.
KUKA ON VAIMONI MIES ?

33

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymyksesi on juuri sinun tasollesi sopiva.

• Anonyymi

Se on lähes 30% todennäköisyydellä persu koska naiset ei juuri sorru persuiluun.

• Anonyymi

Minä ryhdyn mieluummin vaikka pervoilemaan kuin persuilemaan.

-nainen-

• Anonyymi

Persu miehen nimi. Eipä ole vastaan tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ryhdyn mieluummin vaikka pervoilemaan kuin persuilemaan.

-nainen-

Minun lempikappale on Suomen persujen euroviisukappale "Persu vasten Persua bum bum".

• Anonyymi

Kaikki väärin. Yksikin punikki luuli vaimoa yhdyssanaksi.
      Tiesin vaikeaksi joilla ei vaimoa.

• Anonyymi

kompa kysymys on kompakysymys

• Anonyymi

Ka siehän se oot, mutta vastaappa ite, kuka mahtaa olla lastesi isä ?

• Anonyymi

Jaa kuka mahtaa olla vaimosi mies ? Niitä saattaapi olla ainakin tusina.

• Anonyymi

Sulta kysyttiin, et osaa vastata. Yhteiskunnan elätti -otaksun.

• Anonyymi

En mää vaan tiedä.

• Anonyymi

Tietääkö Pankkolängvitsi mikä oli Jaakobin poikien isän nimi. Saa katsoa googlestakin, ja kysyä vaikka kauppiaalta.

• Anonyymi

Lestajaakko on niiden isä, tai ainakin osan niistä lapsista. Läheistä sukua kuitenkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestajaakko on niiden isä, tai ainakin osan niistä lapsista. Läheistä sukua kuitenkin!

Katsoikko googlesta, vai kysyikkö kauppiaalta. On väärä vastaus, menetit kymppitonnin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoikko googlesta, vai kysyikkö kauppiaalta. On väärä vastaus, menetit kymppitonnin.

No voi helekutti! Olisiko sitten ollut Cassius Clay, samaa näköä Jaakobin poikain kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi helekutti! Olisiko sitten ollut Cassius Clay, samaa näköä Jaakobin poikain kanssa?

Harmi !

• Anonyymi

Liian vaikea kysymys tai siis kompa, niiden isähän voi olla kuka tahansa, Jaakobin vaimo oli eläväistä sorttia ja vikkelä liikkeissään. Naapurit vähän epäilleet lähikylässä asunnutta Speedy Conzalesia, veti varjoaan nopeammin!

• Anonyymi

Olisiko vaimosi mies joku salaluikauttaja? Näkymätön mies tai taikaviitta?

• Anonyymi

Joka avaaja osasi ratkaista arvoituksen tai oletko jo selvinnyt? Veditkö Lintilät?

• Anonyymi

Ketjun aloittajan vaimon mies on naapurin Pena toivottavasti tieto ei järkytä.

• Anonyymi

Ja Rummukainen siitä risteyksen kohdan talosta! Kysymys olisi pitänyt olla monikossa, miehet.

• Anonyymi

Vaikka minä olen postinjakaja, niin minä se kyllä en ainakaan ole. Voisiko olla nuohooja?

• Anonyymi

Ollenet se postimies jota Rinteen Antti kehoitti kurkkaamaan ikkunoista. Mitä näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollenet se postimies jota Rinteen Antti kehoitti kurkkaamaan ikkunoista. Mitä näit?

Vaikka oli keskipäivä ja valoisaa, niin en silti nähnyt ketä ne oli jotka peiton alla peuhasivat. Aloittaja se ei ainakaan ollut, sillä hänet minä näin norkoilemassa Alkon nurkalla.

• Anonyymi

Voi olla myös aikoinaan Jallussa dokumentaarisessa jatko-sarjassa ollut aarporaaja! Se aarporasi naisen kuin naisen työkeikallaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lienet.

• Anonyymi

Oletan että se on se mies jota ei hinkata
      Kaikkia muita hinkataaan

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      177
      4313
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      72
      4180
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      58
      2318
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2271
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2174
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1477
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1233
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe