Ehkä tasollenne liian vaikea, mutta yritetään.
KUKA ON VAIMONI MIES ?
Olisi kompa kysymys
33
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymyksesi on juuri sinun tasollesi sopiva.
- Anonyymi
Se on lähes 30% todennäköisyydellä persu koska naiset ei juuri sorru persuiluun.
- Anonyymi
Minä ryhdyn mieluummin vaikka pervoilemaan kuin persuilemaan.
-nainen- - Anonyymi
Persu miehen nimi. Eipä ole vastaan tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ryhdyn mieluummin vaikka pervoilemaan kuin persuilemaan.
-nainen-Minun lempikappale on Suomen persujen euroviisukappale "Persu vasten Persua bum bum".
- Anonyymi
Kaikki väärin. Yksikin punikki luuli vaimoa yhdyssanaksi.
Tiesin vaikeaksi joilla ei vaimoa.- Anonyymi
kompa kysymys on kompakysymys
- Anonyymi
Ka siehän se oot, mutta vastaappa ite, kuka mahtaa olla lastesi isä ?
- Anonyymi
Jaa kuka mahtaa olla vaimosi mies ? Niitä saattaapi olla ainakin tusina.
- Anonyymi
Sulta kysyttiin, et osaa vastata. Yhteiskunnan elätti -otaksun.
- Anonyymi
En mää vaan tiedä.
- Anonyymi
Tietääkö Pankkolängvitsi mikä oli Jaakobin poikien isän nimi. Saa katsoa googlestakin, ja kysyä vaikka kauppiaalta.
- Anonyymi
Lestajaakko on niiden isä, tai ainakin osan niistä lapsista. Läheistä sukua kuitenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestajaakko on niiden isä, tai ainakin osan niistä lapsista. Läheistä sukua kuitenkin!
Katsoikko googlesta, vai kysyikkö kauppiaalta. On väärä vastaus, menetit kymppitonnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoikko googlesta, vai kysyikkö kauppiaalta. On väärä vastaus, menetit kymppitonnin.
No voi helekutti! Olisiko sitten ollut Cassius Clay, samaa näköä Jaakobin poikain kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi helekutti! Olisiko sitten ollut Cassius Clay, samaa näköä Jaakobin poikain kanssa?
Harmi !
- Anonyymi
Liian vaikea kysymys tai siis kompa, niiden isähän voi olla kuka tahansa, Jaakobin vaimo oli eläväistä sorttia ja vikkelä liikkeissään. Naapurit vähän epäilleet lähikylässä asunnutta Speedy Conzalesia, veti varjoaan nopeammin!
- Anonyymi
Olisiko vaimosi mies joku salaluikauttaja? Näkymätön mies tai taikaviitta?
- Anonyymi
Joka avaaja osasi ratkaista arvoituksen tai oletko jo selvinnyt? Veditkö Lintilät?
- Anonyymi
Ketjun aloittajan vaimon mies on naapurin Pena toivottavasti tieto ei järkytä.
- Anonyymi
Ja Rummukainen siitä risteyksen kohdan talosta! Kysymys olisi pitänyt olla monikossa, miehet.
- Anonyymi
Vaikka minä olen postinjakaja, niin minä se kyllä en ainakaan ole. Voisiko olla nuohooja?
- Anonyymi
Ollenet se postimies jota Rinteen Antti kehoitti kurkkaamaan ikkunoista. Mitä näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollenet se postimies jota Rinteen Antti kehoitti kurkkaamaan ikkunoista. Mitä näit?
Vaikka oli keskipäivä ja valoisaa, niin en silti nähnyt ketä ne oli jotka peiton alla peuhasivat. Aloittaja se ei ainakaan ollut, sillä hänet minä näin norkoilemassa Alkon nurkalla.
- Anonyymi
Voi olla myös aikoinaan Jallussa dokumentaarisessa jatko-sarjassa ollut aarporaaja! Se aarporasi naisen kuin naisen työkeikallaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienet.
- Anonyymi
Oletan että se on se mies jota ei hinkata
Kaikkia muita hinkataaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1774313Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo724180Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks582318Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582271- 582174
- 531836
- 281477
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101298Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151233- 601159