Olen menossa tutkimuksiin. Tarkoitus olisi kurkistella ja operoida pepun kautta peräsuolta. Miten suureksi aukko voidaan avata toimenpiteen ajaksi lääkärin välineillä?
Peräsuolen tutkimus
11
701
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä tarvii suurentaa… nykyään tehdään tähystysleikkauksia.
Näinne minuakin rauhoittelivat.
Jäin vaan sitten miettimään miten suureksi peppureikä voidaan suurentaa?
Eikös tähystysjutut ole aika uusi tapa.
- Anonyymi
Tuota ei tietenkään voi kysyä lääkäriltä. Ei , ei sitten millään. Pitää kysyä suoli24-palstalta. Nooh kyllä täällä sen verran on know-how'ta että pyöreästi voi sanoa että keilapallon mentäväksi ne sen peräreijän venyttävät.
- Anonyymi
Kyllä sinne sovitetaan sellainen ranteenpaksuinen putki, niin voi katsella suoraan sisään!! Ei niitä turhaan tähystellä! T : tohtori Anus Turtiinen!
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Jos aukkoa suurentaa liikaa, niin paskat tulee automaattisesti housuun
- Anonyymi
Urpo!
MIKÄ ON PEPPUSEKSIÄ?
HUOMAA JUNTTI PELLE JOS ANAALIA HAIKAILET SE ON PERÄSUOLISEKSIÄ JA PERSE ON SEN SUOLEN YMPÄRILLÄ OLEVA LANTION JA NIVELTEN MUODOSTAMA LIHAS!
PERSE SEKSI EI TIETÄÄKSEMME OLE PELKÄSTÄÄN PAKARASEKSIÄ vaan anaaliin kohdistuva asia kuten sinne etupuolelle vittuun tai kulliin kohdistuva akyiviteetti!- Anonyymi
Sontatykki kilahti kjäh kjäh 😅🤣
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023