VAV ASUNNOT

Anonyymi-ap

MITEN ON MAHDOLLISTA ETTÄ VAV ASUNNOISSA SAA ASUA YKSINÄINEN IHMINEN 2h+k +p ja 3h+k+p JA SOSIAALIHUOLTO MAKSAA VIELÄ VUOKRAT HÄVYTÖNTÄ KUN LAPSIPERHE EITÄ ON JONOSSA PILVINPIMEIN !!!!!!!!

4

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa ei ole sopivia, halpoja pikkukämppiä.

• Anonyymi

Kysymyksessä ovat todennäköisesti vavin jossain peräkorvessa sijaitsevat jääkylmät asunnot joita ei vikojen takia saada lämmitettyä ja jonne lapsiperheet eivät suostu muuttamaan. Yksin asuvat ovat voineet jäädä niihin loukkuun vaikkapa perheen hajottua, juurikin siitä syystä, että eivät saa pienempää asuntoa, koska niitä hakijoita on paljon ja heillähän on asunto joten eivät ole ensisijaisia asunnon tarvitsijoita ja yksiön vuokra muilla vuokranantajilla saattaa olla suurempi ja muuttoon sekä takuuvuokriin tarvitaan paljon rahaa.

• Anonyymi

Ei ole olemassa mitään muuta sosiaalihuoltoa kuin Kela, joka maksaa asumistukea yksin asuvan hyväksyttyjen asumiskustannusten mukaisesti ja kaikki mitä menee sen yli maksaa vuokralainen itse. Ylimenevää osaa ei myöskään huomioida toimeentulotuessa, vaikka se kaikki oikeasti onkin pois esimerkiksi ruokaan tai muuhun elämiseen tarvittavista rahoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2784
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1752
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1204
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe