Tuntuu alavatsassa vasemmalla puolella heikko tunne(samanlainen kun joku olisi monottanut kasseille). Pystyn olemaan kyllä ns.kivun kanssa.
Kivekset normaalit paitsi siemenjohtimet ehkä turvonnu pikkasen...onko kokemuksia?
Kivekset
APUA
2
593
Vastaukset
Itselläni on kokemusta sen verran, että minua on potkaistu kasseille. Tiedän miltä tuntuu.
Kuitenkin kannattaisi hakeutua lääkäriin, kun ei tiedä kuinka vakavaa tuo on.- hözö
vaikka nestettä,minulla oli kerran hieman oli turvonneet ja arat.tulehdus kipu lääke auttoi.olin kyllä lääkärissä.joka totesi,joskus voi jostain syystä kertyä nestettä kyseiseen paikkaan,ei hälyttävää.muistaakseni lääkäri mainitsi että kun mieto laski piikkilanka aitaan myös hänelle muodostui nestettä kiveksiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795