Miksi näitä kuskeja on eniten Yangolla, Menevällä, Fixutaksissa, Lähitaksissa jne. Tänäänkin yksi Menevä tuli vauhdilla kärkikolmion takaa suoraan eteen. Arvatkaa kuka joutui äkkijarrutuksella estämään kolarin. Pitääkö hankkia panssarivaunu ja olla jarruttamatta?
Miksi taksikuskit ei enää tunne edes liikennesääntöjä?
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Eiväthän suharit ole koskaan liikennesääntöjä osanneetkaan. Lisäksi he mussuttavat ajaessaankin munkkia ja polttavat ketjussa tupakkaa. Moni on vieläpä humalassa, tai ainakin krapulassa.
Taksikuskit pitäisi vangita ja tuomita vähintään muutaman vuoden ehdottomaan vankeuteen ihan vain sen takia, koska ovat suhareita.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17803010Z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lienet se villi, joka osaa kaiken?
Jaa, olekin taksi-helsigin miehiä. - Anonyymi
Taksi on aina etuajo-oikeutettu (kuskin mielestä) ja muun liikenteen pitää väistää. Ei siis ihmekään miksi taksiauton vakuutus on kallis.
- Anonyymi
Yangon, Menevän, Fixutaksin, Lähitaksin ja Taksi Helsingin alustatalouksien nimissä toimivat pääosin maahanmuuttajat. Kamelin ja norsun käsittelykokeista saatu ajokortti ei valmenna eurooppalaiseen liikenteeseen.
- Anonyymi
👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797