Israelin päämiesten, sukuhistoria oli liikaa jollekin!

Anonyymi-ap

eli, toin selästi ja tarkkojen tietojen ja lähteiden kautta selväksi mitä on ja mistä on Israelin Presidentti ja päämininsteri tulleet.

joten joku wannabe israel fani ei kestänyt totuutta!

joten tuon sen uudelleen esille toisilla sanoilla, kunhan kerkiä ja olen nauttinut tarpeeksi kahvia :)

On se uskomatonta että todistettu historia ei kelpaa uskoville!

no sam se.

Totuus on valhetta ja
valhe totuutta , sanoo Herra Lopun-aikojen opettajista.
kuten jossain kansgas-alassa voi havaita.

mutta sam se.

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain, islannissa tai irlanissa on aikojen alusta asti ollut, "arvostettuja" ylirabbeja sekä pappeja.

      Mooses on jyrkkä että se on leevin poikien, tarkemmin Aaronin poikien erikois oikeus.

      no sama se.
      esim jollain papin pojalla, leeviläinen ei ole oikeutta olla esim kuninkas.
      Mooses on tästä kauhuisaan jos niin olisi.

      joten tämä on tietyllä tavalla teoreettinen sillä toki tulee ensiksi olla Aabrahamin, iisakin ja Jaakobin poika, että voi edes teoriassa olla pappi tahi kuninkas.

      mutta mitä ei ihminen tekisi jos saa olla kuninkas ;)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Maukas kinkku tai `porsaan ribsit voisi rauhoittaa ruokakieltäytyjiä

    • Anonyymi

      Se on tietysti hankalaa että sian kakkaa laitetaan peltoihin jossa sitä kosheria tulee !
      ja syötetään lehmille ja lampaille mitä lie, ei puhdasta.
      mutta pääidea on että hauta on ulkoa puhdas :)

    • Anonyymi

      Ei ollut kovin vaikea seurata mistä viestisi tuli. Lähtösatama Kangasala, mutta miksi juuri sieltä?

      • Anonyymi

        Nyt menee oudoksi. Viskiprofeetta on itse Kangasalan asukkaita. Kyse siis onkin vain kateudesta. Ovat aivan ilmeisesti tuttavia keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee oudoksi. Viskiprofeetta on itse Kangasalan asukkaita. Kyse siis onkin vain kateudesta. Ovat aivan ilmeisesti tuttavia keskenään.

        En ole kangasalasta enkä ole edes käynnyt siellä syntisessä kylässä!

        mutta sama se-
        Tietosi ja arvelusi osui TAAS harhaan!

        Mutta miten on, onko käännynnäinen, Jaafetin sukua, nyt lähettänyt aseita toiselle käännynnnäiselle, seleskille ukrainaa?

        JOS, eli varmuus 99,99% ukrain on osa googia ja sitten Israel liittyy siihen, onko se tulkittava että on liittolainen?

        eli kaksi isoa juttua on menossa.
        Goog ja
        Efraim.

        Molemmat tulevat pohjoisesta.
        Jeremia sekä Hesekiel puhuu tästä-
        Joten, lähtettääkö Jumala OMAN ESIKOISEN, Efraimin Isrealin vuorille ja tuhoaa sen, vai miten se menee :)

        eli:
        Jer. 31:
        8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
        9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
        10 Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.

        Herra Jeesus on PAIMEN ja
        Hänellä on toinen lammas lauma, silloin kun Herra oli maanpäällä, eli Suomi, Efraim!

        ja Efraim tulee Pohjoisesta!
        "Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä."

        Nyt Hesekiel sanoo:
        että goog tulee Israelin vuorille ja se tuhoutuun ja tulee tuntemaan, kuka on Esikoisen suojelija, Ison Enkelin ohessa eli kautta!

        ja sen liittolaiset:
        15 ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, sinä ja sinun kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla: suuri joukko, lukuisa sotaväki.

        16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.

        pakana kansat, kuten käännynnäiset.

        Tutki tarkaan Israelin tämän päivän johtajien suvut, aina Nooasta lähtien.

        sillä tät tietoa ei saa pitää esillä!

        itkekää ja valittakaa.

        JA efraim iloitsee, sillä Dan 12
        Iso enkeli on sen suojana!

        ai niin en ole vielä entinyt ottamaan illan annosa viskistä, joten nyt on hyvä nauttia siivu viskiä :)

        ai niin:
        "Lähtösatama Kangasala, mutta miksi juuri sieltä?"
        Miksi viittaan tähän, MIETI SITÄ!



        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kangasalasta enkä ole edes käynnyt siellä syntisessä kylässä!

        mutta sama se-
        Tietosi ja arvelusi osui TAAS harhaan!

        Mutta miten on, onko käännynnäinen, Jaafetin sukua, nyt lähettänyt aseita toiselle käännynnnäiselle, seleskille ukrainaa?

        JOS, eli varmuus 99,99% ukrain on osa googia ja sitten Israel liittyy siihen, onko se tulkittava että on liittolainen?

        eli kaksi isoa juttua on menossa.
        Goog ja
        Efraim.

        Molemmat tulevat pohjoisesta.
        Jeremia sekä Hesekiel puhuu tästä-
        Joten, lähtettääkö Jumala OMAN ESIKOISEN, Efraimin Isrealin vuorille ja tuhoaa sen, vai miten se menee :)

        eli:
        Jer. 31:
        8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
        9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
        10 Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.

        Herra Jeesus on PAIMEN ja
        Hänellä on toinen lammas lauma, silloin kun Herra oli maanpäällä, eli Suomi, Efraim!

        ja Efraim tulee Pohjoisesta!
        "Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä."

        Nyt Hesekiel sanoo:
        että goog tulee Israelin vuorille ja se tuhoutuun ja tulee tuntemaan, kuka on Esikoisen suojelija, Ison Enkelin ohessa eli kautta!

        ja sen liittolaiset:
        15 ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, sinä ja sinun kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla: suuri joukko, lukuisa sotaväki.

        16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.

        pakana kansat, kuten käännynnäiset.

        Tutki tarkaan Israelin tämän päivän johtajien suvut, aina Nooasta lähtien.

        sillä tät tietoa ei saa pitää esillä!

        itkekää ja valittakaa.

        JA efraim iloitsee, sillä Dan 12
        Iso enkeli on sen suojana!

        ai niin en ole vielä entinyt ottamaan illan annosa viskistä, joten nyt on hyvä nauttia siivu viskiä :)

        ai niin:
        "Lähtösatama Kangasala, mutta miksi juuri sieltä?"
        Miksi viittaan tähän, MIETI SITÄ!



        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Olet vain tavallinen juoppo höppänä. Hauska lukea houreitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vain tavallinen juoppo höppänä. Hauska lukea houreitasi.

        Tutki tarkaan Israelin tämän päivän johtajien suvut, aina Nooasta lähtien.

        sekä missä (goog) on haamin ja jaafetin tämän päivän jälkeläiset.
        Vihje: tutki ukrainan historiaa!

        itke ja valita kurjuuttasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki tarkaan Israelin tämän päivän johtajien suvut, aina Nooasta lähtien.

        sekä missä (goog) on haamin ja jaafetin tämän päivän jälkeläiset.
        Vihje: tutki ukrainan historiaa!

        itke ja valita kurjuuttasi!

        Taidat elää jossain harhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat elää jossain harhoissa.

        Samassa harhassa missä, Jumala ja Herra Jeesus sekä "kaikki" Profeetat!

        Suosittelen tätä harhaa myös sinulle.
        Eli Totuutta!


    • Anonyymi

      Vain Sinulle "Viskiprofeetta".

      Pyydän anteeksi jos olen loukannut sinua, sillä joskus tulee valikoitua vääriä sanoja.
      Ei olisi pitänyt puhua mitään kenenkään mielenterveydestä, ainakaan näin julkisesti.
      En tee sitä enää!
      Voitko antaa anteeksi.

      Kehotan kuitenkin lopettamaan alkoholin käytön, sillä Jumala sanoo etteivät juomarit peri Taivasten valtakuntaa.
      Huomaan sinun tietävän paljon asioita, mutta ei viski kirkasta sanomaa, vaan se on pimeydestä oleva aine, joka sekoittaa kaiken.

      Täyttykää Hengellä!

      • Anonyymi

        "Voitko antaa anteeksi."
        Ole vapaa, mitö ikinä olet tahi kuvittelet olevasi "velkaa"
        Herra Jeesuksen nimessä ja kautta, tämä synti tahi paha jos niin koet on anteeksi annettu.

        Vääriä sanoja, jopa Elias oli vajavainen, Daavid tekeytyin hulluksi ja Paavaki sanoo olevasta "joskus" väärässä.

        Sanat ja puheet, niitä on hankala hallita, eikä ole ihme jos tulee huteja.
        Jopa minulle :)

        Ainostaan Jeesus on täydellinen ja hyvä.

        "Kehotan kuitenkin lopettamaan alkoholin käytön, sillä Jumala sanoo etteivät juomarit peri Taivasten valtakuntaa."

        Totta juomarit eivät peri taivasta, mutta jos muistaisit, kuinka paljon juon :)
        eli muistutus, se on se lentokone pullo!
        eli puoli desia jos sitäkään
        ja sekin vähä sitten jaetaan viiteen tai kuuteen osaan. eli noin ruoka-lusikallinen illassa.
        Miksi
        Koska siinä on energiaa joka on nopeasti käytettävissä ja oikea ruoka sitten menee minne sen tulee mennä.

        Joten, en edes muista koska olen ollut humalassa!
        joskus mahdollisesti 10-15 vuotta sitten jonkun sukulais-lapsen häissä.

        Joten älä huoli en ole juoppo.
        enkä juo kahvia joka hetki mutta kuten joku havaitsi seon puumerkki että tunnistaa minut ja toinen puumerkki ja samalla tarkastus on tämä:
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        no sa,a se, joten oel vapaa, mistä tahansa sydämesi syyttää.

        ja tiedä ja käsitä, se syyte kirjelmä, mitä ja millä paha meitä syyttää on TYHJÄ!

        Job 31:35
        Oi, jospa joku kuuntelisi minua! Katso, tuossa on puumerkkini! Kaikkivaltias vastatkoon minulle! Jospa saisin riitapuoleni kirjoittamaan syytekirjan!

        Kol. 2:14
        ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.

        syyttäjästä tuli täydellinen voitto:

        15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
        16 Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta,

        se että joku ihminen syyttää, hengen alueella on yhtä tyhjän kanssa, mutta jos olet esivallan kanssa tekemisissä, kuten itse olen usein ollut, niin se ei turhaa miekkaa kanna ja sillä on oikeus tuomita ja heittää vankilaan.

        Ihmisellä ei ole.

        Seurakunta kuria, käyttävät usein ne jotka kuvittelevat olevan muita ylenpänä ja kaiken lisäksi väärin perustein.
        Oikeat perusteet ovat todella raskaita ja jatkuvia, vääryyksiä ja pahoja tekoja.

        se että kovin sanoin arvostelee seurakunnan johtoa ja oppia, ei ole syy, Jumalan edessä, ja siitä olen usein saanut "bannia" seurakunnassani!

        mutta siitä vähät välitän, sillä tiedän että olen ollut oikeassa.

        no msama se.


    • Anonyymi

      Kiitos sinulle. Sain ilmeisesti väärän käsityksen viskin käytöstäsi, no se olikin vain "tunniste".
      Kaikki hyvin!

      • Anonyymi

        Olin siis sama, joka pyysi anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe