Vaalitentit takana, PS:lle ei löytynyt haastajaa

Anonyymi-ap

Riikka Purra oli suvereeni ensimmäisestä vaalitentistä viimeiseen.

112

<50

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiky-petos osoitti, että Purran takki pyörii liian lujaa.

      • Anonyymi

        Heil purra voi suksia Venäjälle. !! Suomest eituuu persuputiniland diktatuurii valtioo !!


      • Anonyymi

        Tippuu kohta päältä.


      • Anonyymi

        Sanos muuta, olis luvannut vaikka niitä Hornetteja Ukrainalle


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heil purra voi suksia Venäjälle. !! Suomest eituuu persuputiniland diktatuurii valtioo !!

        Ottaako ohimoon vai palleaan!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heil purra voi suksia Venäjälle. !! Suomest eituuu persuputiniland diktatuurii valtioo !!

        Ei tuu, koska Sannan lähtölaskenta on alkanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu, koska Sannan lähtölaskenta on alkanut.

        Ei ole..kuten edellisen oikeistohallituksen pääministeri, ja lähi-idän imaamin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heil purra voi suksia Venäjälle. !! Suomest eituuu persuputiniland diktatuurii valtioo !!

        Onko vaalit tulossa, miltä nyt tuntuu noin niinkuin omasta mielestänne-HEHEHHEHÄHHÄHUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        purra ja kokoomus oli mestarieta kansan riistämisessa ja köyhistämisessä kyllä !

        - mutta se nähtiin jo Sipilöinnin aikana Suomessa,
        ------

        VAIN SDPn vaalivotto voi pelastaa Suomen ja suomalaiset !!

        Miksi sitten punaviher lössi teki vielä pahempaa jälkeä ja meuhkasivat kuin siat pellossa just kun korot lähti nousuun, eivätkä tajunneet mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heil purra voi suksia Venäjälle. !! Suomest eituuu persuputiniland diktatuurii valtioo !!

        Varmasti te perussuvakki putinistit haluaistte kaikki isänmaalliset PS-edustajat siperiaan, mutta miksette muuttaisi sinne itse :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        purra ja kokoomus oli mestarieta kansan riistämisessa ja köyhistämisessä kyllä !

        - mutta se nähtiin jo Sipilöinnin aikana Suomessa,
        ------

        VAIN SDPn vaalivotto voi pelastaa Suomen ja suomalaiset !!

        Demut ja kepulit jakaneet enemmän miljardeja rikkaille kuin mikään muu hallitus tätä ennen.


    • Anonyymi

      Pelkät väittelytaidot eivät kuitenkaan ratkaise. Myös sisältö on tärkeä. Perussuomalaisten arvomaailma ei paljon puhuttele.

      • Anonyymi

        Ei puhuttele tosiaan.


      • Anonyymi

        Koko tentin ehdoton ykkönen oli Li Andersson, joka ei sanattomaksi jäänyt, koska hänellä on oikeasti tietoa asioista. Muut olivat kaukana jäljessä hänestä, Purra viimeisenä.


      • Anonyymi

        Voi sinua reppanaa


      • Anonyymi

        Suksikaa jo puputtimeenne !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko tentin ehdoton ykkönen oli Li Andersson, joka ei sanattomaksi jäänyt, koska hänellä on oikeasti tietoa asioista. Muut olivat kaukana jäljessä hänestä, Purra viimeisenä.

        Vaikka hän sai sotkettua koko hyvässä kunnossa olevan koulujärjestelmän aivan sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka hän sai sotkettua koko hyvässä kunnossa olevan koulujärjestelmän aivan sekaisin.

        Väärin.
        Kokoomuksen Grahn Laasonen edellisessä hallituksessa ajoi koko koulu uudistuksen päin persettä. Li Andersson koiti korjata muiden mokia.


      • Anonyymi

        Kertoisitko millainen on perussuomalaisten arvomaailma, ihan omin sanoin ja voit linkittää faktat vielä kylkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.
        Kokoomuksen Grahn Laasonen edellisessä hallituksessa ajoi koko koulu uudistuksen päin persettä. Li Andersson koiti korjata muiden mokia.

        Yritti korjata ja epäonnistui surkeasti.


      • Anonyymi

        Onneksi KANSA RATKAISEE, ettekä te !!!


      • Anonyymi

        Vain islam ja äärioikeistolainen putinismi puhuttelee meitä perussuvakkeja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko tentin ehdoton ykkönen oli Li Andersson, joka ei sanattomaksi jäänyt, koska hänellä on oikeasti tietoa asioista. Muut olivat kaukana jäljessä hänestä, Purra viimeisenä.

        Siitähän tulisi hyvä imaami, joko opetellut koraanin ulkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.
        Kokoomuksen Grahn Laasonen edellisessä hallituksessa ajoi koko koulu uudistuksen päin persettä. Li Andersson koiti korjata muiden mokia.

        Täynnä musuja olevat koulut ovat pelkkää kaaosta, mutta sitähän suvakkivasurit haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritti korjata ja epäonnistui surkeasti.

        Ei epäonnistunut, hallituskauden päättyminen keskeyttää uudistuksen


    • Anonyymi

      Perussuomalaisten arvot ajaa Suomalaisten etua. Kokoomus ja SDP ulkomaalaisten.

      • Anonyymi

        Åersut ajaa omaa etuaan.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Sinä vielä puhut politiikasta, aivan sama paljonko leikataan, kiky puheet pyörettiin. Ei haittaa kunhan huutaa matu matu, oletko ajatellut jollei niitä oteta, Sinä voit juotuatöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Sinä vielä puhut politiikasta, aivan sama paljonko leikataan, kiky puheet pyörettiin. Ei haittaa kunhan huutaa matu matu, oletko ajatellut jollei niitä oteta, Sinä voit juotuatöihin.

        Persuna mä en osaa ajatella niin pitkälle. Siks mä oonki tällänen nyhverö, nössö Porkanakadun stuidu. Äitsy enusti mulle lapsena, et ei musta tule eläjää.
        Hyvin se ties mun tulevaisuuden.
        Mä vaan odotan, et jäät lähtis ja pääsisin harrastaa kaljakelluntaa vantaanjoelle. Mä oon hyvä siinä. Pari kertaa on sammunut kelluessa ja herännyt humalasta vanhankaupungin rantsussa. Ihme etten aikaisemmin, kun siin loppuvaiheessa on aikamoist menoo.
        VL.Kominkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Åersut ajaa omaa etuaan.

        Ei islamistimatuja,ei kalifaattia ei kunniamurhia Suomeen!!!! Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää???? Vastatkaa vihervasemmistohorot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Åersut ajaa omaa etuaan.

        Persut himoitsevat hillotolppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut himoitsevat hillotolppia.

        Ja Rahaa


      • Anonyymi

        Persut ajatteleen omaa etuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Sinä vielä puhut politiikasta, aivan sama paljonko leikataan, kiky puheet pyörettiin. Ei haittaa kunhan huutaa matu matu, oletko ajatellut jollei niitä oteta, Sinä voit juotuatöihin.

        Käykää laittamassa ne rosvojengit töihin ensimmäiseksi! Lumen lapioimista kyllä riittää, mutta sehän olisi teikäläisistä rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuna mä en osaa ajatella niin pitkälle. Siks mä oonki tällänen nyhverö, nössö Porkanakadun stuidu. Äitsy enusti mulle lapsena, et ei musta tule eläjää.
        Hyvin se ties mun tulevaisuuden.
        Mä vaan odotan, et jäät lähtis ja pääsisin harrastaa kaljakelluntaa vantaanjoelle. Mä oon hyvä siinä. Pari kertaa on sammunut kelluessa ja herännyt humalasta vanhankaupungin rantsussa. Ihme etten aikaisemmin, kun siin loppuvaiheessa on aikamoist menoo.
        VL.Kominkinen.

        Sinähän oot just kuin vihervasemmistolainen jauhotuusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut himoitsevat hillotolppia.

        Painukaa vihernatsikommunistit ulos sieltä kuseksimasta hillotolppien ympäriltä, kun niitä ei ole tarkoitettu jauhopönttöjen suitsuttajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Sinä vielä puhut politiikasta, aivan sama paljonko leikataan, kiky puheet pyörettiin. Ei haittaa kunhan huutaa matu matu, oletko ajatellut jollei niitä oteta, Sinä voit juotuatöihin.

        Olen jo töissä, sukusi kohdalla ennusteesi saattaa toteutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut himoitsevat hillotolppia.

        Sannalla on jo sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Sinä vielä puhut politiikasta, aivan sama paljonko leikataan, kiky puheet pyörettiin. Ei haittaa kunhan huutaa matu matu, oletko ajatellut jollei niitä oteta, Sinä voit juotuatöihin.

        Toiset haluaakin tehdä työtä kohtuullisella palkalla, te suvakit haluatte loisia matujenne kanssa ja paskakokkareet ajaa palkat ja sosiaaliturvan alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuna mä en osaa ajatella niin pitkälle. Siks mä oonki tällänen nyhverö, nössö Porkanakadun stuidu. Äitsy enusti mulle lapsena, et ei musta tule eläjää.
        Hyvin se ties mun tulevaisuuden.
        Mä vaan odotan, et jäät lähtis ja pääsisin harrastaa kaljakelluntaa vantaanjoelle. Mä oon hyvä siinä. Pari kertaa on sammunut kelluessa ja herännyt humalasta vanhankaupungin rantsussa. Ihme etten aikaisemmin, kun siin loppuvaiheessa on aikamoist menoo.
        VL.Kominkinen.

        Hienoa kun myönnät milalsia te perussuvakit olette!!!
        Pääasia teille että kaljaa ja mokkakyrsää riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut himoitsevat hillotolppia.

        Älä muuta viserrä, perussuvakki sannukka siitä hyvä esimerkki 6000€/kk aamiaisineen!


    • Anonyymi

      Äänestä vassaria, niin maahanmuuttaja vie sinunkin työpaikkasi.

      • Anonyymi

        Tuskin olet töihin lähdössäkään.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Tuo pelko on varmaan sinun kaltaisille ammattitaidottomille.
        Mutta Persu työttömät eivät tajua, että ilman mamuja he voivat joutua töihin.


      • Anonyymi

        Kuka hoitaa vanhuksia ilman maahanmuuttajia. Suomessa on liian vähän ihmisiä hoitamaan vanhuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Tuo pelko on varmaan sinun kaltaisille ammattitaidottomille.
        Mutta Persu työttömät eivät tajua, että ilman mamuja he voivat joutua töihin.

        Ei mamut töitä tee sitä ihmettä ei tulla näkemään 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hoitaa vanhuksia ilman maahanmuuttajia. Suomessa on liian vähän ihmisiä hoitamaan vanhuksia.

        Olet sinä kyllä sekaisin.
        Luuletko oikeasti ettei mamut vanhene, luuletko sinä että he tekevät pyyteettömästi alipalkattuna työtä lopun elämänsä?
        Kannattaisi jo herätä ja katsoa ympärillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Tuo pelko on varmaan sinun kaltaisille ammattitaidottomille.
        Mutta Persu työttömät eivät tajua, että ilman mamuja he voivat joutua töihin.

        Se on kauhistus perussuvakeiklle, siksi ne haluaa maan täyteen musuja että voisivat loisia niiden joukossa mokkakyrsää himoiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hoitaa vanhuksia ilman maahanmuuttajia. Suomessa on liian vähän ihmisiä hoitamaan vanhuksia.

        Hoitajia pitääkin ottaa laiskojen suomifemakkojen tilalle, mutta ei joka alalle vapaata palkkausta alihintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä kyllä sekaisin.
        Luuletko oikeasti ettei mamut vanhene, luuletko sinä että he tekevät pyyteettömästi alipalkattuna työtä lopun elämänsä?
        Kannattaisi jo herätä ja katsoa ympärillesi.

        Miksi vherpiiperötkään eivät tajua ettei mikään voi perustua jatkuvaan väestönkasvuun, sehän lisää kulutusta, saastumista ja luontokatoa. Asiat pitää oystyä hoitamaan vaikkei olisi väestönkasvua tai vaikka välillä laskisi kuten sotien aikaankin tehnyt. Paskakokkareet ajaa tietenkin omaa etuaan, paljon työttömiä, palkat ja sosiaaliturva alas.


    • Anonyymi

      Ja käänsi kelkkansa kikyn suhteen

      • Anonyymi

        Ei kääntänyt, harkittu kusetus.
        Persu hönöt eivät riittänyt heille.


    • Anonyymi

      Ei Purra huono ollut vaalitentissä. Mutta Orpo ja Andersson olivat parhaat, vaikkakin Orpolle aina välillä tuntuu olevan vaikeuksia saada oma ajatuksensa puetuksi sanoiksi.

      Marin teki perussuorituksen rutiininomaisesti. Ohisalo oli jotenkin ihan muussa todellisuudessa. Jos haluaa Suomeen jonkin utopian, niin äänestää varmaankin vihreitä. Todellisuuden kanssa sillä ei ole tekemistä. Marsilaisia sanottiin aikoinaan "vihreiksi miehiksi". He äänestäisivät Marsissa varmaankin näitä. :D

      • Anonyymi

        Orpo oli PASK*!!! Andersson hyvä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo oli PASK*!!! Andersson hyvä!!

        Ei vaan orpo oli kova paska, anderrson ripulipaska. Onneksi PS voittaa vaalit.


    • Anonyymi

      Persu pettää aina, arkena ja sunnuntaina. Purrasta ja persuista ei ole kuin valehtelemaan ja vihaamaan. Rasismi ei ole ratkaisu, se luo vaan isompia ongelmia.
      Miksi persut haluavat tämän päivä Suomeen politiikkaa, jota Saksassa harjoitettiin kohtalokkain seurauksin Saksassa 1930-luvulla?

      • Anonyymi

        Tanskasta kannattaa ottaa mallia, miksi Suomi pitäisi ajaa kaaokseen perussuvakkien mallilla kuten Ruotsi ja monet muut musuja täynnä olevat maat. Ei myöskään ryssien alaisuuteen kuten vasurit haluaa. Musuista ja ryssistä on pelkkää harmia kaikkialla minne muuttavat.


    • Anonyymi

      Purran täytyy luopua ilmasto- ja maahanmuuttopuheista, jos haluaa hallitukseen.

      Pettääkö puheensa?

    • Anonyymi

      PS voittaa, koska naiset ovat Purran ansiosta vaihtaneet puoluetta. PS:lla iso määrä päteviä naisia

      • Anonyymi

        Persuilla on iso määrä vanhanaikaisia ämmiä ja tätejä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuilla on iso määrä vanhanaikaisia ämmiä ja tätejä!!

        Totta, perusuvakit oivat boomereita kuten marinkin. Nuoret äänestää PS.


    • Anonyymi

      Täytyy sanoa suoraan Purran ollen asiallisin ja paras puolueitten puheenjohtajista. Hallitsi hyvin asiat,esiintyi selkeästi ja hyvää pääministeri ainesta.

      • Anonyymi

        Kyllä, on hienoa että perussuomalaisia johtaa nainen, jolla kaikki palikat kohdallaan.


      • Anonyymi

        Eikä ole hevon vitt**n PURRA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, on hienoa että perussuomalaisia johtaa nainen, jolla kaikki palikat kohdallaan.

        Onneksi ei suvakkifemakko nainen, mutta Halla-aho olisi paljon parempi.


    • Anonyymi

      Sunnuntai on pelkkää aurinkoa Perussuomalaisille

      • Anonyymi

        Sunnuntai on myös pelkkää huutoa ja ulinaa viherkommariineille, rökäletappion takia.


    • Anonyymi

      Purra puhuu asiaa, ja kun on rehellinen niin sillä mennäänkin jo pitkälle, Orpo hyvä.... satujen kertojat ovat erikseen.

      • Anonyymi

        Purra ja Orpo kertoo satuja omille aivopestyille kannattajilleen.


    • Anonyymi

      Onneton provo persuporvarilta. Satuilua.

      • Anonyymi

        Harmittaa demarien puolesta, että jäärä Marin on jo ilmoittanut ettei puolueensa aio tehdä kompromisseja, ei kuulu heidän politiikkaansa.


    • Anonyymi

      On hyvä,että somali itse sanoi, ettei kannata opettaa äidinkieltään. Koska on tärkeä opettaa suomenkieltä ja päästä osaksi suomen yhteiskuntaa Onhan niin,että Somalian kieli kehittyy ja maa kehittyy hänelle vieraaksi. Jos onko ikänsä asunut Suomessa on suomalainen ja tähän pitää pyrkiä.

      • Anonyymi

        Pitäisi pyrkiä poistamaan kaikki loisivat matut Tanskan mallilla.


    • Anonyymi

      RIIKKA PURRA ON VIT*N PASK* ÄMMÄ KUULUIS VANKILAAN PETTERI ORVON KANSSA!!!!!

      • Anonyymi

        Sinua ei kanttais edes vankilaan panna kaksi metriä syvä monttu paras paikka


      • Anonyymi

        Kerro vielä ihmeessä Miksi ja linkitä faktat vastauksessasi.


    • Anonyymi

      Kyllä, muilta tuli pelkkää hupatusta ja höpötystä torven täydeltä. Vain Purra ja Essayah puhuivat täyttä asiaa.
      Punavihreät saivat sotkea ihan kaiken neljän vuoden aikana siivottomaan kuntoon, eikä heillä ole tarkoitustakaan laittaa katurosvoja kuriin, syyttivät vain järjestelmää, eikä niitä rosvolaumoja.

    • Anonyymi

      Persut ja VKK, Anna äänesi ja Venäjän vastaiset viestit poistetaan heti. Ja kirjoittajat saatetaan edesvastuuseen.

      • Anonyymi

        Sellaisa ne perussuvakit ovat, aina putlerin asialla. Jos se olisi suvakeista kiinni niin Suomi olisi täynnä ryssiä ja musuja.


    • Kohtalonvaalit Suomelle, mutta Epätoivovaalit SDP:lle, joka loppumetreillä yritti heittää lokaa persujen päälle epätoivoisella syytöksellä "kikypetoksesta". Toivottavasti kansa antaa tästä oikeudenmukaisen tuomion ja äänestää SDP:n oppositioon.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lopeta jo se feduissa budjaaminen ja banskujen liiallinen skruudaminen. Ne aiheuttaa sussa pöntön vinkumista. Eihän Persut oo muuta duunannu kun stigannu skeidaa Demareiden niskaa lehteriltä koko hallituskauden.
        Pitäis sun tajuta, et ei toi sun ohje banskujen skruudamisest rauhota suakaan päin vastoin, nii kuin se vois jeesata muita?
        Hörneillä notkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan uutisissa tuo oli. Ja vielä Haapalan lehdessä.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000009489830.html

        Aika osuva ja sattuva noille natseille.

        https://www.youtube.com/watch?v=dsJ0vpWWN6Y

        Purra mielistelee liikaa kokkareita, mutta ehkä jossain pitää antaa periksi että jossain voittaa.

        Tärkeintä ettei toteuteta rikkaita suosivia veronalennuksia ja listaamattpmien yritysten veroetu pois, demut puhuu siitä vain vaalien alla, mutta eivät tee mitään. Sen sijaan jakelivat ennätysmäärän rahaa, kymmeniä miljardeja, yrityksille kotimaassa ja ulkomaille ilman mitään tarvetta.

        Hyvä esimerkki nohopartners, jakoivat jättisumman koronatukea minkä jakoivat heti osinkoina ja nyt ostivat pilkkahintaan monta arvorakennusta valtiolta. Kepuli lintilä ja tyhmät tytöt ovat pahin korruptiohallitus mitä koskaan ollut.



    • Anonyymi

      Purran vertaista asiantuntijaa viisikosta yhteisestikään ei löydy. Annamaijakin yritti vedota Tom olan ohjelmassa miten surkea elämä hänellä lapsena oli. Ihan samaa paskaa puhuivat Sanna ja hutisalo, homolla ei puhuttavaa kuin ruskea reiän kautta ja lii hytkytteli kuten Sanna.
      Onneksi kaikki tuo teatteriesitys on ohi ja valot sammuneet. Nyt haukkuvat kilvan toisiaan, joten älkää hyvä kansa äänestäkö ketään noista tappelijoita arkkaadiamäelle. Painukoot sinne katujengiin tappeleen.

      • Anonyymi

        Valitettavasti purrakin liikaa rikkaiden asialla, Halla-aho olisi paljon parempi puoluejohtajana ja pääministerinä. PS silti paras puolueena. Ja nuo EU-ero höpinät pitäisi lopettaa, pitää hoitaa asiat EU:n sisällä niin ettei tarvitse erota.


    • Anonyymi

      Äänestäkää VKK voittoon

      Riittää jo lännen satanismi ja eu ilmastouskonto vouhotukset

      • Anonyymi

        Valta kuuluu kremliin, ei todellakaan. Vain PS on isänmaallinen.


    • Anonyymi

      Orpo yritti heinäsirkka-puheillaan horjuttaa suvereenia Purraa, mutta Orpo kuulosti puheillaan lähinnä lapsellisen naiivilta. Kokoomuslaiset eivät selväti ole huolissaan jengiytymisestä, Ruotsin tapahtumista, eikä edes suomalaisten turvallisuudesta.

      • Anonyymi

        Nehän asuu itse muurien takana, liikkuvat vain autoilla, eikä pennut ole matukouluissa, ei niitä tavisten asiat kiinnosta.


    • Anonyymi

      Vaalitentit ei ole mikään sirkus koulun valintakoe,, jonka persu ja kokkare 🤡 voitti kirkkaasti

      • Anonyymi

        Sirkuksesta vastasi vihervasemmisto🤡


      • Anonyymi

        Seuraava hallitus ei olekaan täynnä pellejä kuten nykyinen.


    • Anonyymi

      KAIKKI tottelee Purraa - Marinkin meni huumetestiin kun käski

      am

      • Anonyymi

        Mutta ei hiustestiin, mikä olisi paljastanut käytön. Myös anteeksi pyysi vain äärioikeistolaisen sisarpuolueensa orpolta.


    • Anonyymi

      Sannan lähtölaskenta on alkanut rajusti.
      Pääsee Sanna bilettämään ja tuskin sen biletyksistä enää niin kiinnostutaan.
      Purra puhuu asiaa. Hyvä perussuomalaiset

      • Anonyymi

        Pitäisi vaan poistaa sopeutumisraha, että joutuisi bilettämään omilla rahoillaan. No, eiköhän suvakkifemakot äänestä sen jatkoon, mutta pääministeriydestä turha haaveilla ja tuskin tulee mitään ministeriä jos muissa puolueissa vähänkään järkeä.


    • Anonyymi

      nämä vaalit on vedenjakajavaalit eli mennäänkö päin putousta vai ajaudutaanko
      rantaan miettimään ja rakentamaan uudestaan kaikki.

    • Anonyymi

      Kyllä! Riikka puhuu selvää suomalaista järkeä, kun vihervasemmiston pupatuksesta kuuluu selvästi, ettei ole tarkoitustakaan laittaa tunaroimiansa asioita suomalaisten kohdalta kuntoon.
      Niinhän ne on sanoneetkin, että se olisi vahingollista, eivätkä ole sanallakaan peruneet sanojaan.

    • Anonyymi

      Jopa Ylen vaalikone samaa mieltä, vaikkakin kysymykset liian ylimalkaisia. Minun eduskuntani olisi tälläinen.

      PS
      112
      VL
      24
      VKK
      22
      KD
      10
      Liik.
      8
      KriP
      5
      Kesk.
      3
      SDP
      3
      Lib.
      2
      Pir.
      2
      Kok.
      2
      SKP
      2
      SKE
      2
      sit.
      1
      Ob.
      1
      SML
      1

    • Anonyymi

      keskusta nyt saarikko vaahtoaa suurella innolla mitä pitää tehdä .
      ei enää kepuja päättämään ovat niin virranvietäviä ja aina valetta .
      ETEENPÄIN EI VOI MENNÄ JOS EI KATSO TAAKSE MITÄ VAHINKOA
      ON TEHTY!

    • Anonyymi

      Vaalit on jo ratkaistu TIETO OY tekee vaalikoneen joka antaa äänet ennalta mainostetuin prosentein yllätyksiä ei tule tällä kertaa. CIA ja FBI maksavat maailmanlaajuisesti Tieto-Evry ohjelmistojätille uuden normaalin aikaansaamiseskisi. Tasan jaettuna 24 000 työntekijälle tulisi reilui miljoona mutta rahat menevät tietenkin johto portaalle. Erdogan antoi luvan Natolle miehittää Suomi Heinä Elokuussa jonka jälkeen sota pietariin voidaan aloitta.. 1-2 vuoden kuluttua kansamme haluaa UUTTA NORMAALIA nälänhädän ollessa pahimmillaan. Kiinasta tulee johtava maa Ajtus rikosten löytämiseksi vielä kapinoivista vähemmistöstä joille on jäänyt ideologia vaikka talonsa omistamiseta Yms.. Uudessa normaalissa sinut lääkitään annetulla ruualla onneliseksi etkä omista mitään.

      • Anonyymi

        Nyt menee suvakkivasurilla lujaa, jauhot nokassa heti aamusta :D


    • Anonyymi

      IHMISIÄ IHMETYTTÄ RASISTISEN VIHAPUHEITA PITÄVÄN MIELISAIRAAN NAISEN HEHKUTTAMINEN, TÄHDITTÄMINEN.
      SINI-MUSTA.
      TUHOTAAN KANSALAISTEN ELINKEINOT, TALOUS, TURVALLISUUS. HINNAT YLÖS JA TULOT ALAS. KOVA VEROTUS PÄÄLLE.

    • Anonyymi

      Jännä nähdä jatkuuko Super Sannan muslimiveljeskunnnan tie kohti islamilaista kansankotia kohti?
      Ruotsin demarithan ovat kiitettävästi onnistuneet muuttamaan ruotsin islamilaiseksi kansankodiksi….

    • Anonyymi

      onko neroa jotka valvoisi kuinka pitkät kynnet ylettyy ulkomailta suomen vaalia
      muuttamaan .
      ainakin muissa maissa sorkkivat valtansa alle .
      onhan joku poliitikko sanonut ihmisiä ei tarvitse kuin vaalipäivänä.
      sen jälkeen isot poijat huseeraa kaiken rahankeruun omaan klaaniin.

    • Anonyymi

      Nyt jokainen ottaa itseään niskasta kiinni ja menee huomenna äänestämään, jos PS on sinun puolueesi.

    • Sari Essayah olisi noin sata kertaa pätevämpi pääministeriksi kuin Purra ja Orpo yhteensä.

    • Anonyymi

      PS palauttaa suomen suomalaiseksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      183
      3540
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2872
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2712
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2199
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1647
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1605
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1558
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1311
    Aihe