Suomi kuuluu nyt molempiin maailman menestyneimpiin rauhanliittoihin

Melkein pääsi röhönauru ja aamukahvit sierainten kautta näppäimistölle kun katsoi tämän Hesarin artikkelin kuvia. Miksi Rauhanliiton puheenjohtaja on noin happamena? Suomi kuuluu kohta molempiin maailman menestyneimpiin rauhanliittoihin. Euroopan unioni on lopettanut Euroopan sisäiset sodat Ranskan ja Saksan välillä. Nato on pitänyt huolen, että Neuvostoliitto ja Venäjä ei tuo sodan kauhuja Eurooppaan. Kaksi menestyksekästä rauhanliittoa siis. Mitä mieltä muut ovat?

Juhlan paikka vai huolen­aihe?

Näin Natosta eri tavoin ajattelevat suhtautuvat tulevaan jäsenyyteen
Suomen Atlantti-seuran Terhi Suominen on ajanut Nato-asiaa jo 20 vuotta. Rauhanliiton Laura Lodenius taas on suhtautunut aina kriittisesti Natoon.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009484744.html

14

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laurahan näyttää olevan suorastaan Nato-kiimassa! Voisin vaikka vannoa, että hänestä erittyy ryöppyämällä feromoneja, jotka muuttavat miehenpuolet kuin villi-ihmisiksi, etenkin meidät varusmiespalveluksen kiitettävin tappotaidoin suorittaneet.

      Yksin Lauran viettelevän himokas olemus aiheuttaa normaalissa miehessä lähes priapistisen erektion! 👃🏼🤤

    • Anonyymi

      Rauhanpuolustajien pitäisi nyt olla tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      NATO on rikoksilla irstailevien, hirttämättömien valkokaulusterroristien liittouma.

      • Anonyymi

        Suomi on nyt hyvässä ja arvoisessaan seurassa.


    • Anonyymi

      Miksi kristittyjen trollaaminen ei enää pyhää käärijää kiinnosta, vaan on vaihtanut kokonaan palstaa?

      Ja vielä samalle puolelle vihaamansa antiateistin kanssa?

      • Mikä perskärpänen siellä pörrää? Minulla on yksityinen viestihistoria, joten minun löytäminen jostain muualta vaatii vaivaa. Vituttaako narsistia kun et saa enää vastakaikua keneltäkään siellä sinun sontatunkiollasi? 😂


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Mikä perskärpänen siellä pörrää? Minulla on yksityinen viestihistoria, joten minun löytäminen jostain muualta vaatii vaivaa. Vituttaako narsistia kun et saa enää vastakaikua keneltäkään siellä sinun sontatunkiollasi? 😂

        Ei vaadi, sinun tekemäsi aloitukset täyttävät ateisti-palstan.

        Mikä vannoutuneen puna-ateistin sai natouskoon? Vai ihanko vain minua seurasit tänne, tosin ainakin puolen vuoden viipeellä?

        On aina niin uskottavaa, kun tuollainen ammattitrolli kokee kääntymyksen. Milloin aiot tulla uskoon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaadi, sinun tekemäsi aloitukset täyttävät ateisti-palstan.

        Mikä vannoutuneen puna-ateistin sai natouskoon? Vai ihanko vain minua seurasit tänne, tosin ainakin puolen vuoden viipeellä?

        On aina niin uskottavaa, kun tuollainen ammattitrolli kokee kääntymyksen. Milloin aiot tulla uskoon?

        ”Mikä vannoutuneen puna-ateistin sai natouskoon?”

        Kesäkuussa tulee 30 vuotta PV:n hommissa. Tilanne on parempi kuin uskalsin nuorena edes kuvitella. Nyt ryssällä ei ole kykyä sotia edes Suomea vastaan ennen kuin jään eläkkeelle. Nato varmistaa sen, etten tule elämäni aikana näkemään sotaa Suomen maaperällä. Tehtävä on siis onnistunut. Meidän sotilaiden tehtävä on varmistaa, ettei sotaa koskaan tule.


    • Anonyymi

      Rauhanliiton toiminnanjohtajana yli 10 vuotta työskennellyt Lodenius on ollut rauhanaktivisti ainakin 30 vuotta. Hän on aina suhtautunut kriittisesti Natoon.

      Venäjän hän on aina toivottanut tervetulleeksi Suomeen vaikka valloittajana.

      • Anonyymi

        Meitä on moneksi.


    • Anonyymi

      Kyllä ....... niin on plösöllä naama norsunvdulla, että. :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      306
      3538
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      258
      2004
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1424
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1174
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe