Voisit jo vahvistaa varauksen, mies

Anonyymi-ap

Ethän pitäis kauaa sinkkuna.

31

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesin mies kaiken mihin kiinnitit huomion, alusta asti. Näin susta heti mitä näät musta koska se oli sama mitä mä näin susta. Se oli yhteenkuuluvuutta heti ensisilmäyksellä. Niin ja sillon kun näin sun kädet ensimmäisen kerran paljaana, en pystynyt enää keskittyyn. Paljastin siinä samalla tahtomatta vähän tunteita jokulle kun innoissani kerroin mitä näin että sulla ei ollu päällä ja sen jälkeen tuli kiire sun luo.

      • Anonyymi

        Mutta mun täytyy alkaa tekeen lähtöö.


      • Anonyymi

        Niin ja vaikka oot vaikee luettava muille, mulle oot ollu helppo. Jos sieluun uskot, meijän kuuluu yhteen.


      • Anonyymi

        Kädet paljaana :) saunassa vai peiton päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädet paljaana :) saunassa vai peiton päällä

        Paljaat kädet peiton päällä mut mitäs peiton alla. Ettei vaan paljas uneksija hahahha


      • Anonyymi

        Oikeesti menkää muualle tästä kun niin ahdistaa. Tää ei liity teihin millään tapaa. Kyse on mua miehestä jonka näin viimeks viime viikolla ja se oli nyt niin söpö että toivottavasti meijän tarina saa loistavan alun.


      • Anonyymi

        nuoremmasta, vittu. ja jos ei olla nähty viime viikolla, ette liity tähän.


    • Anonyymi

      KIVA viesti!!!!!!!!!!! Jotkut ihmiset haluavat syystä tai toisesta olla toistensa kanssa yhdessä ja asuttaa samaa taloutta. Ihmisillä on usein tarpeensa ja toiveensa, ja kaikki eivät jaksa tai tahdo jakaa itsestään toiselle ihmiselle. Jotkut ihmiset tykkäävät seurustella harvemmin, ja osoitteet ja oma elämä on omissa käsissä, jotkut tykkäävät että joku odottaa tai jonkun kanssa voi tehdä yhteisiä asioita. Emotionaalinen kehitys
      määrittelee yleensä päätöksiä. Kaikki eivät tunne samankaltaista kiintymystä toiseen ihmiseen, sekin määrittelee hyvin usein kuinka paljon tahtoa ja halua on jakaa yksityinen minä. Mutta useimmat ihmiset tahtovat löytää sen kumppanin, jonka kanssa elämään löytyy yhteinen tarkoitus ja kenen vieressä on illalla paikka odottamassa. Sinkkuus on usein helppoa ja antoisaa, kun vaan muistaa että toisen ihmisen kohtaaminen on nuorena huomattavasti helpompaa kuin esim. keski-iässä. Ja ihmiset oppivat tapoja ja tottumuksia, joiden sovittaminen parisuhteeseen saattaa olla hankalaa. Rakastuessa aloitettu suhde kestää yleensä pitkää, sinne kerääntyvät hyvät tottumukset ja rakkauden vauhdin hiljentyessä tottumukset ja tuntemukset kannattavat läpi elämän.
      https://youtu.be/LG440_SbeJg

    • Anonyymi

      Palstalla tuskin mitkään varaukset onnistuu.

      • Anonyymi

        Joo se olikin tarkotettu muualla kun palstalla tehty vahvistus. On alkanu jännittään että mitä jos tuleekin joku toinen. Vaikka ainahan tietenkin silti voidaan kavereita olla.


    • Anonyymi

      Elämässä kuusi vuotta on aika. Pelkkä huijaus.

      • Anonyymi

        En ymmärrä mutta mitäpä sillä on väliä.


    • Anonyymi

      Jep. Ei sitä ihmistä oo olemassa kelle tän kohdensin. En jaksa enää pettymyksiä vielä samasta ihmisestä. Tää oli yks pahin suhde mihin oon sekaantunut, sain pahan mielen eikä ollu edes läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Ei pidä sekaantua toisten suhteisiin


      • Anonyymi

        En minä ole aloittaja. Höpiset joutavia


      • Anonyymi

        Joo on taas keskustelu menossa. Minä se alottaja oon mutta oikeesti ei sillä oo mitään merkitystä kuka se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole aloittaja. Höpiset joutavia

        Tää on mun eli ap kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on mun eli ap kommentti.

        Huomenna vasta syötät silliä kuule kyllä toi Höpiset on mun, eikä aloittajaa nähnykkään.. ellei sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vasta syötät silliä kuule kyllä toi Höpiset on mun, eikä aloittajaa nähnykkään.. ellei sitten

        Ootko sää pitkä ja laiha. Jos oot, oot tarkotettu mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vasta syötät silliä kuule kyllä toi Höpiset on mun, eikä aloittajaa nähnykkään.. ellei sitten

        Niin ja hymyilitkö mulle viime viikolla oranssissa häkissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vasta syötät silliä kuule kyllä toi Höpiset on mun, eikä aloittajaa nähnykkään.. ellei sitten

        Mä näin että katoit erilailla ja voit lähestyä jos haluat, oon edelleen vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja hymyilitkö mulle viime viikolla oranssissa häkissä?

        En ole kyllä missään raksahississä ollut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä missään raksahississä ollut :)

        Sä oot jo oikeassa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sää pitkä ja laiha. Jos oot, oot tarkotettu mulle.

        Puhuuko joku musta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuuko joku musta?

        Et se sinä oo kun ei se ihminen todellakaan tiedä mikä on palsta.


    • Anonyymi

      Nainen olen sinun! Ei me voida tätä pitkittää. Molemmat tietää, että oikeita toisille ollaan. Oletko samaa mieltä? Viihdytkö luonnossa ja tykkäät liikunnasta, minusta miehestä?

      • Anonyymi

        Älä puhu noin tuttavallisesti. Se on jo joku ihan uusi taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu noin tuttavallisesti. Se on jo joku ihan uusi taas.

        Onneks teistä pääsee helposti eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks teistä pääsee helposti eroon.

        Mua ei tarvii teititellä. Milläs luulet eroon pääseväsi väsi väsi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei tarvii teititellä. Milläs luulet eroon pääseväsi väsi väsi :)

        Suljen palstan.haha tyhmiä kysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suljen palstan.haha tyhmiä kysyt.

        Vielä olet kuitenkin paikalla. Kova uteliaisuus mitä kerron seuraavaksi :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe