Lestadiolainen Rauhanyhdistyksessä Hämeenlinna

Anonyymi-ap

Näin on käynyt., älkää ikinä luottako lestadiolaisten. Tekee pimeitä kauppoja, ja piilottaa tekosiaan. Kamalaa porukkaa. Rauhanyhdistyksessä toimii, petkuttaa jatkaa petosta, valehtelee, peittelee tekosiaan,alaarvio ihmisiä. Varastaa ym....... kaikki avataan .Älä usko että olet selvinnyt, et ole.

18

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

samanlaista on jokaisessa lahkossa.

• Anonyymi

Lesta on pahinta kastia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesta on pahinta kastia.

Lesta on pahinta kastia.

Kaikista pahin on jehowat.. Nyrkit esiin kun tulevat rotat !

• Anonyymi

Petos jatkuu. Luuli päässeensä ,petoksesta myytyään maan toiselle lessulle. Onko kaikki lestadiolaiset , pöljiä niin kun oulunpuolessa sanotaan. Ahneita, varkaita, luusereita oikeita ravattisonneja

• Anonyymi

On ja miksei niillä ole pakana kavereita, muuta kuin nuorena?

• Anonyymi

Mitäs lestasukuja on Hämeenlinnassa?

• Anonyymi

Kääriät lammi/tuulos

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ahneus on synti lessuilla ja he huijjaavat,kuten monessa muussa firmassa.He mistää uskosta ole,pahaa tekevät toisille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varastaa toisten Maat naaman edessä. Tekee kaupan heikoimman, piilokaupan. Tuli toisten perinnönjakoon niin kuin olisi ollut osakas. Vei 1,2 ha puoli ha yhdeltä . 1ha yhdeltä maata. Missä täysi metsä päällä. Olisi korvannut jotain. Mutta olisi pitänyt kirjoittaa sellaisen allekirjoituksen. Ettei koskaan puhu tästä maan viemisestä. Yhdelle jonku pilkkahinnan maksanut. Tämä kymmenen lapsen siittäjä. Varastaa kai lapsilleen. Kauheaa porukkaa. Kuinka rauhanyhdistys, lessut hyväksyy tuollaista. Hattulan puolelta muuttanut tänne Hämeenlinna. Nimi viittaa vesilintuun joita pullalla ruokitaan.

• Anonyymi

Miksi lahkolaiset käyttää lapsiaan seksuaalisesti hyväkseen?

• Anonyymi

Ja nuoria tyttöjä. Nähnyt, kun juoksee léssupileistä kauhuissaan pois. Patjat lattialle, ja sinne sekin sokin. Ja vanhat ukot valvomaan. Kai ne nautti. Normaalia ei lainkaan ole. Saisivat hävetä.

• Anonyymi

Kun puuttuu Pyhä Henki tilaisuuksista ja äänitteistä ja jos se puutuu sydämmestäkin, niin silloin toiki myös teot ovat maaiman ihmisten kaltaiset.
      Tässä äänitteessä tämä Jumalan voima vaikuttaa voimallisesti ja sairaita paranee yms. https://www.youtube.com/watch?v=PzOenpa575E

• Anonyymi

Samaiset ukot myy vaikka toisen ihmisen sisäkalutkin.

• Anonyymi

Sisuste peltoniemi meni konkurssiin

• Anonyymi

Varastaa.

• Anonyymi

Jumalan sanaa, kun piru istuu olkapäällä. Valetta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe