Näin on käynyt., älkää ikinä luottako lestadiolaisten. Tekee pimeitä kauppoja, ja piilottaa tekosiaan. Kamalaa porukkaa. Rauhanyhdistyksessä toimii, petkuttaa jatkaa petosta, valehtelee, peittelee tekosiaan,alaarvio ihmisiä. Varastaa ym....... kaikki avataan .Älä usko että olet selvinnyt, et ole.
Lestadiolainen Rauhanyhdistyksessä Hämeenlinna
18
1006
Vastaukset
- Anonyymi
samanlaista on jokaisessa lahkossa.
- Anonyymi
Lesta on pahinta kastia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesta on pahinta kastia.
Lesta on pahinta kastia.
Kaikista pahin on jehowat.. Nyrkit esiin kun tulevat rotat !
- Anonyymi
Petos jatkuu. Luuli päässeensä ,petoksesta myytyään maan toiselle lessulle. Onko kaikki lestadiolaiset , pöljiä niin kun oulunpuolessa sanotaan. Ahneita, varkaita, luusereita oikeita ravattisonneja
- Anonyymi
On ja miksei niillä ole pakana kavereita, muuta kuin nuorena?
- Anonyymi
Mitäs lestasukuja on Hämeenlinnassa?
- Anonyymi
Kääriät lammi/tuulos
- Anonyymi
Juhana luottaa Jumalaan
https://yle.fi/a/74-20081024?utm_medium=social&utm_source=copy-link-share- Anonyymi
Ahneus on synti lessuilla ja he huijjaavat,kuten monessa muussa firmassa.He mistää uskosta ole,pahaa tekevät toisille.
- Anonyymi
Juhana on seurannut herran äänt ä ja mennyt bulvaanifirmaansa ihan hallitukseen:
https://www.finder.fi/Huonekaluliike/Lux+Beds+from+North+Oy/Lahti/yhteystiedot/3961900 - Anonyymi
Varastaa toisten Maat naaman edessä. Tekee kaupan heikoimman, piilokaupan. Tuli toisten perinnönjakoon niin kuin olisi ollut osakas. Vei 1,2 ha puoli ha yhdeltä . 1ha yhdeltä maata. Missä täysi metsä päällä. Olisi korvannut jotain. Mutta olisi pitänyt kirjoittaa sellaisen allekirjoituksen. Ettei koskaan puhu tästä maan viemisestä. Yhdelle jonku pilkkahinnan maksanut. Tämä kymmenen lapsen siittäjä. Varastaa kai lapsilleen. Kauheaa porukkaa. Kuinka rauhanyhdistys, lessut hyväksyy tuollaista. Hattulan puolelta muuttanut tänne Hämeenlinna. Nimi viittaa vesilintuun joita pullalla ruokitaan.
- Anonyymi
Miksi lahkolaiset käyttää lapsiaan seksuaalisesti hyväkseen?
- Anonyymi
Ja nuoria tyttöjä. Nähnyt, kun juoksee léssupileistä kauhuissaan pois. Patjat lattialle, ja sinne sekin sokin. Ja vanhat ukot valvomaan. Kai ne nautti. Normaalia ei lainkaan ole. Saisivat hävetä.
- Anonyymi
Kun puuttuu Pyhä Henki tilaisuuksista ja äänitteistä ja jos se puutuu sydämmestäkin, niin silloin toiki myös teot ovat maaiman ihmisten kaltaiset.
Tässä äänitteessä tämä Jumalan voima vaikuttaa voimallisesti ja sairaita paranee yms. https://www.youtube.com/watch?v=PzOenpa575E - Anonyymi
Samaiset ukot myy vaikka toisen ihmisen sisäkalutkin.
- Anonyymi
Sisuste peltoniemi meni konkurssiin
- Anonyymi
Varastaa.
- Anonyymi
Jumalan sanaa, kun piru istuu olkapäällä. Valetta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984