Kantatie 67 muutos viivästyy

Anonyymi-ap

Kuulemma hamaan tulevaisuuteen🤔

13

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. En todellakaan tiedä.

• Anonyymi

Kyllä joku tietää jotain🤔 Äläkää vetäkö tähänkin asiaan vaaleja TAAS🤫

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­N­y­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17804104D

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Enkä yht ihmettele🤣🤣tukijussien köpelitkö maista kun o kyse🤣kyllä saa tien teherä,muttei mun maille🤣🤣

• Anonyymi

Muistelen aikoinaan että erääseen tiehen piti tehdä mutka, kun yksi kommunisti ei majaansa mahtunut.

• Anonyymi

Rahat menee suurkaupunkien Vaasa ja Laihia nelikaistoihin.Rantabörjet kuristaa Etelä-Pohjanmaalaisia kuten aina

• Anonyymi

Vain Juha voi muuttaa tilanteen. Kivisääri askaroi vain savikylän prunniteitä, mutta niin vaan jää sekin tie korjaamatta.
      Kepu pettä aina, nyt Saveenkylän keput huijasi että tie tulisi kuntoon. Ei ole rahoja korjata.

• Anonyymi

Juhaa ei ole tainnut kunnassa tai maakunnassa näkyä näiden asioiden tiimoilta vaikuttavaa yhteistyötä rakentamassa. Tulokaslajien torjunta vie vähäiset energiat. Askartelee jotain omia irtiottoja mutta tulokset ei kiinnosta. Todellinen vaikutustyö on jonkun muun kuin populisti-Juhan heiniä.

• Anonyymi

KK on aina puolustanut sivukylien teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juhaa ei ole tainnut kunnassa tai maakunnassa näkyä näiden asioiden tiimoilta vaikuttavaa yhteistyötä rakentamassa. Tulokaslajien torjunta vie vähäiset energiat. Askartelee jotain omia irtiottoja mutta tulokset ei kiinnosta. Todellinen vaikutustyö on jonkun muun kuin populisti-Juhan heiniä.

Katkeraa puhetta, mutta niin se vain on, että Kiikerinkylän tierahatkin tuli Juhan aloitteesta.
        Juha osoitti hienoa yhteistyökykyä. Saveenkylän tie olisi jo päällystetty, jos kepulit ei olisi vastustaneet. Maatalouden kiinteistöveron poisto lohduttanee katkerimpia, vaikka sieltä kerrotaankin että juuri Juhan aloitteen takia monet isännät äänestävät nyt 139

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KK on aina puolustanut sivukylien teitä.

Puolustanut vaan aluevaltuuston ryhmärahojen koplaamista omaan taskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeraa puhetta, mutta niin se vain on, että Kiikerinkylän tierahatkin tuli Juhan aloitteesta.
        Juha osoitti hienoa yhteistyökykyä. Saveenkylän tie olisi jo päällystetty, jos kepulit ei olisi vastustaneet. Maatalouden kiinteistöveron poisto lohduttanee katkerimpia, vaikka sieltä kerrotaankin että juuri Juhan aloitteen takia monet isännät äänestävät nyt 139

Satua!

• Anonyymi

Vois purkaa nykyisenkin tien, niin persu-Molot ei enää pääsis Seinäjoelle riehumaan! Voitsis vielä pelastaa Seinäjoki!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe