Moi, naiset tämä on teille...
Hiljattain eronnut 40+ mies ja tinderissähän sitä ollaan...:D
Muutamaa kivaa naista tapaillut säännöllisesti ja seksiä tuntuu tälläikää tulevan ovista ja ikkunoista. Jokaisella on oma taakkansa kannettavana mutta aikuisten kesken on jo ymmärrystäkin enemmän kiloista, raskausarvista ja huonoista parisuhteista sun muusta kuin teini-iässä.
Mutta kysymyksiin joista olen jutellut oikeastaan jokaisen naisenkin kanssa, mutta haluaisin laajempaa näkökantaa. Miten sinä ajattelet tai suhtaudut näihin kahteen kysymykseen:
- Miehen kestävyys halukkaamman naisen kanssa, tyydyttääkö pitkässä juoksussa sormet ja suuseksi? Onko sinulle "kunnon seksi" penetraatiota sisältävä, vai onko pitemmässä suhteessa ok, jos mies tuottaa sinulle orgasmin ilman penetraatiota?
- Kokeilunhalu, perusseksiä aina vai jotain muuta. Oletko itse valmis miten helposti kokeilemaan roolileikkejä, pientä sidontaa, alistusta/alistumista jne? Oletko valmis tekemään aloitteen suoraan miehellesi? Nostamaan ns. kissan pöydälle?
Olen ihan ok kuntoinen tai ehkä hyväkuntoinenkin fyysiseltä suorituskyvyltäni nykymittapuulla, juoksen 10km ja maastopyöräilen 60km, käyn 2xviikossa salilla jne jne. Mutta pari naista on todella halukkaita. Tuntuu että joka kerta minulta loppuu paukut ensin vaikka orgasmeja on naiselle tuotettu jo useita. Yleensä aluksi nuolemalla/sormin ja lopuksi panemalla sekä sormin avustamalla.. Ja kyllä, tiedän mikä on naisen orgasmi, ja tästäkin on kyseisten naisten kanssa puhuttu. Nyt ei ole kyse siitä että, luulen jotain yksittäistä huokausta orkuksi. Vaan ihan oikeasta orkusta on kyse.
T. 2 lapsen isä, ratsastaen toisessa aallossa
Kysymyksiä halukkaille naisille!
6
322
Vastaukset
- Anonyymi
Nauti siitä niin kauan kuin se kestää…loppu häämöttää jo.. :/ ..nelikymppisenä seksi oli kyl itsestäänselvyys jopa..sitä oli tyrkyllä välillä liiankin kanssa.. ..se loppuu melkoisen todennäköisesti vaihdevuosien myötä…miehille asia tapahtuu hiljakseen, mutta naisista tulee pääosin vaihdevuosien kuivattamia haluttomia kantturoita.. ..ei tietenkään kenenkään vika vaan ikuisesti keskeneräisen evoluution syytä….selkeää kettuilua miehille…! xD
- Anonyymi
Haha. Vaihdevuodet kuivattavat vain alkuvaiheessa. Nyt 50v alan olla uuden aallon harjalla, mitä haluihin tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Vaihdevuodet kuivattavat vain alkuvaiheessa. Nyt 50v alan olla uuden aallon harjalla, mitä haluihin tulee.
Älä naurata mätisäkki
- Anonyymi
Pitkässä juoksussa on hyvä keksiä jotain uutta tai muuten vaan vaihdella repertuaaria. Mutta lopultakin, silloin tällöin, on kiva saada se orgasmi ihan perinteisesti.
Ex-liitossa olin itse se temppumestari, joka ideoi lelut ja hotelliviikonloput, lähetti kivat kuvat jne. Eli aloitteet ei pelota.
N,50.- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C6k9L7
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä617658Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai463950Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.263935- 1021876
- 1201770
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.901064NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2921041Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav711020On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80932Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115823