Miten on mahdollista, että vielä U20 SM tasolla pelaajat käyvät villisti lisäämässä itselleen syöttöpisteitä tilastojensa parantamiseksi, eikä ketään tunnu kiinnostavan tämä huijaus.
Liitto ja eliteprospects etc sitten näyttävät ylpeinä tätä tarkkaa mutta bull shit dataa. C ja vielä B junnujenkin tilastoihin voi suhtautua huumorilla, mutta A-junnutasolla, jossa mitataan +/- tilastoja, peliaikoija ja laukausten määriä, on aika typerää, ettei edes tehopisteisiin voi luottaa!
Olisi järkevää allokoida joku taho katsomaan videolta nuo maalintekijät ja syöttäjät ottelun aikana, ja vasta sitten kun tämä on kunnossa, niin alkaa mittailla muita asioita!
U20 SM tasonkaan tilastoihin ei voi luottaa!
4
522
Vastaukset
- Anonyymi
No se on just se kun pikkupojasta asti tätä jotkut tehneet niin vaikea siitä on eroon päästä. Varsinkin jos isä sattuu olla valmentaja niin voi jopa hän käydä niitä pyytämässä,että tilastot kaunistuu.
Toki U20 pitäis jo olla sellasta toimintaa ettei tämä olisi mahdollista. Mitta minkä pienenä oppii sen vanhana taitaa,vai miten se meni- Anonyymi
Jep,,
SM-liigassa lienee joku tilastonikkari, joka tekee oikeutetut korjaukset. U20 SM-sarjaan pitäisi saada sama käyntäntö.
- Anonyymi
U20 SM sarjassa on ihan sama tilastointikokoonpano kuin Liigassakin. Siellä on henkilö joka nimeää syöttäjät ja ilmoittaa ne toimitsijoille. Tarvittaessa tarkistetaan videolta.
- Anonyymi
Eipä oo kovin hääppönen tuo U20 tilastointisysteemi, kun pelaaja, joka ei ole kentällä, voi saada myös plus/miinus tilastoon merkinnän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832