SDP palautti. paivahoitooikeuden. KOK oli sitäkin kaventanut.

Anonyymi-ap

TASA-ARVON UOELSTA SDP TOIMII.

118

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lasten vanhemmat kiittävät.

      • Anonyymi

        Tuemme teitä.


      • Anonyymi

        Kiitos 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Tasa-arv


      • Anonyymi

        🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Ruusuja vanhemmille 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Yhteistyö on voimaa. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuemme teitä.

        Yhdessä sen teimme. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuemme teitä.

        Todellakin tuemme 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Hyvin toimittu SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuemme teitä.

        Kiitos SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Oikeudenmukaisuus 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuemme teitä.

        Oikein 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Kiitos SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Hyvinvoinnin puolella SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi

        Yhdessä enemmän 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruusuja vanhemmille 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

        Yhdessä enemmän 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹


    • Anonyymi

      Työ, turvallisuus, tasa-arvo

      • Anonyymi

        Liberte


    • Anonyymi

      Kansakunnan menestystekijoillä tulee taas voitto.

      • Anonyymi

        ISO VOITTO


    • Anonyymi

      Sinun puolellasi.

      • Anonyymi

        Näitä totuden sanoja on kiva lukea ja kauniilla ilmalla käydä äänestämässä.
        Muistakaa leikkaukset ja verojen kevennykset on kuitenkin teiltä pois, koska vero siirtyy sinne, missä sinä olet keskituloinen, alvit sun muut tasaverot. Älkää uskoko helppoheikkiin, jonka tusina on vain yksitoista.


      • Anonyymi

        Lastenkin puolella on SDP 🌹 🌹 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastenkin puolella on SDP 🌹 🌹 🌹

        Juu niin onkin, koko Marinin hallitus oli, halusi tasapäistää kaiken oppimisen. Koululuokan tulokset ovat sen mukaisia mikä on heikoin, ei saa olla yhtään parempi kuin se ulkomaalainen ettei tule epäilyä tasa-arvon rappeutumisesta tai jopa rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niin onkin, koko Marinin hallitus oli, halusi tasapäistää kaiken oppimisen. Koululuokan tulokset ovat sen mukaisia mikä on heikoin, ei saa olla yhtään parempi kuin se ulkomaalainen ettei tule epäilyä tasa-arvon rappeutumisesta tai jopa rasismia.

        Oppiminen ei ole tasapäistynyt, vaan kaikille annetaan samat lähtökohdat. (Tai ainakin melkein kaikille, poisluetaan vain maailman onnellisin vähemmistö). Itse oppilas joutuu toteuttamaan oppimisen haluamallaan tavalla. Jos ei halua, niin ei voi pakottaa. Sitä paitsi ulkomailta tulevat haluavat oppia paljon enemmän kuin usea suomalainen, joten he tuskin ovat riippana opetuksessa.


    • Anonyymi

      Töitä on riittänyt kokomuskykytyksen jälkeen.

      • Anonyymi

        Näyttää pahasti siltä, että kyykytys jatkuu ellei RKP pysy periaatteissaan ja he hyväksyvät sittenkin persujen arvo(ttoman)maailman.

        Persuja lähellä olevat Kokoomus ja KD eivät kolmistaan riittäisi enemmistöön.


      • Anonyymi

        Petteri aikoo toistaa.


    • Anonyymi

      Naamiot riisuttiin.

    • Anonyymi

      Todellakin palautti.

    • Anonyymi

      Yhdenvertaisuus.

    • Anonyymi

      Vastustuksesta huolimatta.

    • Anonyymi

      Fantastista sanoi Jyrkikin.

    • Anonyymi

      Kokoomus toimi ihan oikein ollessaan kaventamassa päivähoito-oikeutta, mutta tuonkin asian Sanna Marinin hallitus meni pilaamaan ja hoidattaa nyt entistä enemmän lapsia velkarahalla.

      Sitä en ymmärrä, kuinka huutosi tasa-arvosta liittyy mielestäsi tähän asiaan.

      • Anonyymi

        Vihervasemmisto höpisee "tasa-arvosta" yleensä silloin kun eivät keksi mitään järjellistä perustelua vaatimuksilleen. Puhe tasa-arvosta on yleensä silmänlumetta.


    • Tuokin toimi lisäsi velkaantumisnopeuttamme! Ensin olisi pitänyt miettiä miten saamme lisää kilpailukykyä ja sen myötä lisää rahaa hyviin tarkoituksiin!

      • Anonyymi

        Lapset ja perhe on oma normaali juttunsa. Tietysti tuhkamunat ja parisuhteeseen sopeutumattomat vastustavat normaalia elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset ja perhe on oma normaali juttunsa. Tietysti tuhkamunat ja parisuhteeseen sopeutumattomat vastustavat normaalia elämää.

        Kotonani elettiin normaalisti ilman tukia kun olin lapsi ja nuori!

        Aikuisena olen elänyt kotonani ilman tukia, rahoittaen elämiseni ja asumiseni ansioillani!

        Miksi ette lähde samalle linjalle ja opettele tulemaan toimeen omilla tuloillanne?

        Aina siinä on elätetty ja asutettu koko perhe, lapset ja vanhemmat. Vaikka nyt maristaan kun asuntolainan korko on noin 4- 5% tasolla niin minun viimeisen asuntolainani korko oli 13% enkä parkunut vaan maksoin pois etuajassa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kotonani elettiin normaalisti ilman tukia kun olin lapsi ja nuori!

        Aikuisena olen elänyt kotonani ilman tukia, rahoittaen elämiseni ja asumiseni ansioillani!

        Miksi ette lähde samalle linjalle ja opettele tulemaan toimeen omilla tuloillanne?

        Aina siinä on elätetty ja asutettu koko perhe, lapset ja vanhemmat. Vaikka nyt maristaan kun asuntolainan korko on noin 4- 5% tasolla niin minun viimeisen asuntolainani korko oli 13% enkä parkunut vaan maksoin pois etuajassa!

        Ja nyt siis olet yli 120 vuotias, kun muistelee kertomaasi historiaa.

        Minä itse tulen kyllä toimeen ja olen maksanut asunnonkin suhteen korot 80-luvulta asti ja kärsien Aho/Viinanen hallituksen tuhot ja niiden korjaukset.

        Koska lie olit lapsi, jotenkin tuntuu että vieläkin olet. Mutta samoin kun minä olin lapsi niin ei ollut suuremmin tukia, mutta ei myöskään Kokoomusta päättämässä. Lahtarit oli silloin jo historiaa ja sivussa päättämisistä. Minulla vielä sinuun nähden ero että minäkin elätin perheen ja lapset ilman mitään tukia vaikka puoliso oli lasten kanssa vuosia kotona. Joku tuki tuli voimaan jos lapset kotona mutta ei meitä vielä koskenut. Asumistukeen ansioni oli liian suuret.

        Nyt aika toinen kun EK ja Kokoomus mafia repii omilleen joka ainoa sentin mikä mahdollista. Sinulla itsellä ei ilmeisesti ole muuta kuvaa perhe elämästä kun tuo lapsuutesi muisto. Itsellä nyt tietysti eläkkeellä kaikki hyvin, kun vielä osasin väistellä työelämässä nuo EK:n ja Kokoomuksen pyydykset ja halut.

        Miten lie tulevaisuus. Nyt onneksi näyttää ettei tuo sinimusta hallitus näytä toteutuvan, ja jos toteutuu niin ei ole kovin pitkäikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt siis olet yli 120 vuotias, kun muistelee kertomaasi historiaa.

        Minä itse tulen kyllä toimeen ja olen maksanut asunnonkin suhteen korot 80-luvulta asti ja kärsien Aho/Viinanen hallituksen tuhot ja niiden korjaukset.

        Koska lie olit lapsi, jotenkin tuntuu että vieläkin olet. Mutta samoin kun minä olin lapsi niin ei ollut suuremmin tukia, mutta ei myöskään Kokoomusta päättämässä. Lahtarit oli silloin jo historiaa ja sivussa päättämisistä. Minulla vielä sinuun nähden ero että minäkin elätin perheen ja lapset ilman mitään tukia vaikka puoliso oli lasten kanssa vuosia kotona. Joku tuki tuli voimaan jos lapset kotona mutta ei meitä vielä koskenut. Asumistukeen ansioni oli liian suuret.

        Nyt aika toinen kun EK ja Kokoomus mafia repii omilleen joka ainoa sentin mikä mahdollista. Sinulla itsellä ei ilmeisesti ole muuta kuvaa perhe elämästä kun tuo lapsuutesi muisto. Itsellä nyt tietysti eläkkeellä kaikki hyvin, kun vielä osasin väistellä työelämässä nuo EK:n ja Kokoomuksen pyydykset ja halut.

        Miten lie tulevaisuus. Nyt onneksi näyttää ettei tuo sinimusta hallitus näytä toteutuvan, ja jos toteutuu niin ei ole kovin pitkäikäinen.

        Aho/Viinanen ja Sipilä/Orpo. Hiljaksesi vetää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt siis olet yli 120 vuotias, kun muistelee kertomaasi historiaa.

        Minä itse tulen kyllä toimeen ja olen maksanut asunnonkin suhteen korot 80-luvulta asti ja kärsien Aho/Viinanen hallituksen tuhot ja niiden korjaukset.

        Koska lie olit lapsi, jotenkin tuntuu että vieläkin olet. Mutta samoin kun minä olin lapsi niin ei ollut suuremmin tukia, mutta ei myöskään Kokoomusta päättämässä. Lahtarit oli silloin jo historiaa ja sivussa päättämisistä. Minulla vielä sinuun nähden ero että minäkin elätin perheen ja lapset ilman mitään tukia vaikka puoliso oli lasten kanssa vuosia kotona. Joku tuki tuli voimaan jos lapset kotona mutta ei meitä vielä koskenut. Asumistukeen ansioni oli liian suuret.

        Nyt aika toinen kun EK ja Kokoomus mafia repii omilleen joka ainoa sentin mikä mahdollista. Sinulla itsellä ei ilmeisesti ole muuta kuvaa perhe elämästä kun tuo lapsuutesi muisto. Itsellä nyt tietysti eläkkeellä kaikki hyvin, kun vielä osasin väistellä työelämässä nuo EK:n ja Kokoomuksen pyydykset ja halut.

        Miten lie tulevaisuus. Nyt onneksi näyttää ettei tuo sinimusta hallitus näytä toteutuvan, ja jos toteutuu niin ei ole kovin pitkäikäinen.

        Tuo sinun mafia apinointisi on todellinen ilmoitus kykenemättömyydestäsi! Liität mafian toimijoihin joihin et sitä kykene perustelemaan, et kiristystä etkä uhkailuakaan.

        Voisit alkaa ihan vaikka ajattelemaan ja miettimään mitä suollat jottei se aina näytä verbaaliselta ulosteelta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuo sinun mafia apinointisi on todellinen ilmoitus kykenemättömyydestäsi! Liität mafian toimijoihin joihin et sitä kykene perustelemaan, et kiristystä etkä uhkailuakaan.

        Voisit alkaa ihan vaikka ajattelemaan ja miettimään mitä suollat jottei se aina näytä verbaaliselta ulosteelta!

        No miten sinun tunnettu hullu elämäsi mafioiden ja orjien kanssa. Et kai luule että yksikään täällä pitää sinua järkevänä ja fiksuna? Vastauksesi tähänkin vahvistaa tuon.

        Et kai väitä ettet muka tietäisi omaa mainettasi täällä. Moni taitaa jopa ihmetellä että miten noinkin sekaisin oleva edes pystyy tänne kirjoittelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten sinun tunnettu hullu elämäsi mafioiden ja orjien kanssa. Et kai luule että yksikään täällä pitää sinua järkevänä ja fiksuna? Vastauksesi tähänkin vahvistaa tuon.

        Et kai väitä ettet muka tietäisi omaa mainettasi täällä. Moni taitaa jopa ihmetellä että miten noinkin sekaisin oleva edes pystyy tänne kirjoittelemaan.

        Minähän en elä mainitsemiesi kanssa vaan sen tekee vasurikansa josta lienet osa!

        Tuo aiempi apinointisi ei osoita ainakaan sinun fiksuuttasi vaan pikemminkin päinvastoin!

        Ei oile isosti väliä sillä, mitä porukka joka ei yhtäkään järkevää ajatusta saa esiin jostain ajattelee!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minähän en elä mainitsemiesi kanssa vaan sen tekee vasurikansa josta lienet osa!

        Tuo aiempi apinointisi ei osoita ainakaan sinun fiksuuttasi vaan pikemminkin päinvastoin!

        Ei oile isosti väliä sillä, mitä porukka joka ei yhtäkään järkevää ajatusta saa esiin jostain ajattelee!

        Noinhan sinun arveltiinkin vastaavan ja itse vahvistavan asia omasta tilanteestasi.

        Siis et itse ymmärrä sitä minkä kaikki(!) muut ymmärtää.

        "Ei oile isosti väliä sillä, mitä porukka joka ei yhtäkään järkevää ajatusta saa esiin jostain ajattelee!"

        Niinpä niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan sinun arveltiinkin vastaavan ja itse vahvistavan asia omasta tilanteestasi.

        Siis et itse ymmärrä sitä minkä kaikki(!) muut ymmärtää.

        "Ei oile isosti väliä sillä, mitä porukka joka ei yhtäkään järkevää ajatusta saa esiin jostain ajattelee!"

        Niinpä niin.

        Asiahan korjaantuu jos kykenette muuhunkin kuin verbaaliseen ulostamiseen!

        Olisit vaikka alkanut keskustelun siitä, miten saamme lisää yritystyöpaikkoja koska yritykset ovat se ainoa joista sitä verirahaa loputa lisää kertyy ja tuottavat yritykset eritoten!

        Miten saamme porukkaa intoutumaan uusien tuotteiden kehittämiseen ajan hengessä ja siten luomaan mahdollisuuksia uusien yritysten menestymiseen!

        Tuossa nyt olisi hyvä aihe jos vaan pääsi toimii!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Asiahan korjaantuu jos kykenette muuhunkin kuin verbaaliseen ulostamiseen!

        Olisit vaikka alkanut keskustelun siitä, miten saamme lisää yritystyöpaikkoja koska yritykset ovat se ainoa joista sitä verirahaa loputa lisää kertyy ja tuottavat yritykset eritoten!

        Miten saamme porukkaa intoutumaan uusien tuotteiden kehittämiseen ajan hengessä ja siten luomaan mahdollisuuksia uusien yritysten menestymiseen!

        Tuossa nyt olisi hyvä aihe jos vaan pääsi toimii!

        Yritystyöpaikkoja saadaan kun palkka kohdallaan jolla tule toimeen.

        Mutta nythän näyttikin olevan kysymys pelkästään sinusta ja sinun tunnetusta hupailusta muille ilman järkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritystyöpaikkoja saadaan kun palkka kohdallaan jolla tule toimeen.

        Mutta nythän näyttikin olevan kysymys pelkästään sinusta ja sinun tunnetusta hupailusta muille ilman järkeä.

        Palkkojen pitää olla kilpailukykyisiä! Aina ne oivat kohdallaan jos olet kykenevä ja todella sen ansaitset!

        Ay mafian palkkalistoja ei kannata edes katsella koska ne ovat unelmaa eivät reaalimaailmaa!!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Palkkojen pitää olla kilpailukykyisiä! Aina ne oivat kohdallaan jos olet kykenevä ja todella sen ansaitset!

        Ay mafian palkkalistoja ei kannata edes katsella koska ne ovat unelmaa eivät reaalimaailmaa!!

        Ja sinä hullu et edes ymmärrä että kyse sinun hulluudesta, eikä kenenkään palkoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä hullu et edes ymmärrä että kyse sinun hulluudesta, eikä kenenkään palkoista.

        Sinä kirjoitit: "Yritystyöpaikkoja saadaan kun palkka kohdallaan jolla tule toimeen."

        Ja minä vastasin!

        Hulluus näyttää sinulla olevan luonteista koska siihen aina vetoat!


      • Anonyymi

        Maksa sitten se velka pois, jos se sinua kovin haittaa. Nyt äidit ja isät voivat mennä tekemään sitä hyvinvointia työpaikoilleen.
        Paitsi tietenkin rikkaat, jotka menevät viettämään laatuaikaa ilman kakaroita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksa sitten se velka pois, jos se sinua kovin haittaa. Nyt äidit ja isät voivat mennä tekemään sitä hyvinvointia työpaikoilleen.
        Paitsi tietenkin rikkaat, jotka menevät viettämään laatuaikaa ilman kakaroita.

        Olen jo maksanut omat velkani pois -80 luvulla. Sen jälkeen olen ostanut aina käteismaksulla niin asuntoni kuin ajoneuvonikin. Maksaisin myös osuuteni valtion velasta mutta siihen ei ole mahdollisuutta jonka tuntisin. Asiat on helppoa hoitaa kun pitää huolta omasta taloudestaan!


    • Anonyymi

      Yhdessä enemmän.

    • Anonyymi

      Oikeutta lapsille

    • Anonyymi

      Bravo 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 ovat ansaittuja

    • Anonyymi

      Sinun puolellasi SDP 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Oikein hyvä.

    • Anonyymi

      Oli?

    • Anonyymi

      Lasten parhaaksi SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Lasten puolesta SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Toimijoiden puolue on SDP.

    • Anonyymi

      Vakaus.

    • Anonyymi

      Petteri yrittää saada puretuksi.

    • Anonyymi

      Petterit nielevät kiukkunsa.

    • Anonyymi

      Oikke

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa.

    • Anonyymi

      Hyvin menee.

    • Anonyymi

      Hyvin toimii

    • Anonyymi

      Taattu tuki 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Perheiden puolella SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      KOK harasi taaskin vastaan.

    • Anonyymi

      Joo 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Love 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Marinin kaudella tuloerot ovat kasvaneet, hoitojonot pidenneet, valtion velka pompannut 40% ylöspäin ja valtio tuottaa tappiota enemmän kuin ennen Marinia. Velallinen valtio on persaukinen tuottamaan palveluja vähäosaisille. Marinin hallituksen taloudenpito on ollut käytännössä erottavaa ja asettaa hyvinvointipalvelut vaaraan. Lainojen korot pankeille ovat jo kohta 2 miljardia. Sillä saisi paljon hyvää. Lainan otto ja yli varojen eläminen ei ole kiinnostanut. On biletetty ja puhuttu ympäristön lämpenemisestä. Hallituksen toimet ja kaduilla istuminen ei pysäyttänyt ilmaston lämpenemistä.

      Tänään näytettiin TV1:ssä dokumentti Teiniliiton lopettamisesta, kuinka vasemmistolaiset; sdp ja taistolaiset suhmuroivat vallan, ja elivät yli varojen. Jotenkin tuttua. Ei ole Suomen SDP ja Vasemmistoliitto oppineet taloudenpitoa neljänkymmenen vuoden aikana. Junttaaminen ei ole tasa-arvoa. Velaksi eläminen on eriarvoistavaa.

    • Anonyymi

      Petteri taas rapauttamassa lasten oikeuksia.

    • Anonyymi

      Oikke

    • Anonyymi

      Kansa kiittää 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Palautimme sen. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Nyt se on taas vaarassa.

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Rauha kaikille 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Peruoikeus kunniaan

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Yhteisollisyys kunniaan.

    • Anonyymi

      Oikke

    • Anonyymi

      Just noin 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kok on taas rakennetta hajottamassa.

    • Anonyymi

      SDP senkin sai aikaan.

    • Anonyymi

      Toimii 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kiitoksia paljon paljon paljon 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kokmus taas kärsimässä.

    • Anonyymi

      Kokmus hluisi piikatalouden takaisin.

    • Anonyymi

      KOKomus on yksityistamassa päivähoidon in.

    • Anonyymi

      Liberate 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hurraa 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kiitos 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Leikataan tsorpon ohjelmassa tukea.

    • Anonyymi

      SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Saa nähdä kuinka paljon oikeistohallitus kaventaa tällä kaudella päivähoito-oikeuksia.

    • Anonyymi

      Kiitän 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Puolustamme tasa-arvoa 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Niin teki 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Kohta oikeistohallitus kaventaa taas päiväkotioikeuksia, vaikka pitäisi käydä työhaastatteluissa. Ja päiväkotien hinnat tietysti nousevat suuremmiksi.

    • Anonyymi

      Hyvin onnistui. Petteri harmistui.

    • Anonyymi

      SDP ON TULEVAISUUTEMME TURVA JA TEKIJÄ 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Päivähoito mahdollistaa vanhempien työssäkäynnin ja lasten tottumisen sosiaalisiin tapahtumiin ja toisten huomioon ottamiseen ammattilaisten hoidossa.

    • Anonyymi

      Taitaa kokoomus taas viekä päivähoito-oikeuden monilta lapsilta.

    • Anonyymi

      Oli ilo. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Tasa-arvo kunniaan. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Tasa-arvo 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      SDP ON UUDISTAJA . KOEKMUS KÄYTTÖÖN . 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Jep

    • Anonyymi

      Kok vastustaa perheiden hyvinvointia.

    • Anonyymi

      Oikkeeiin sanoo ESA.

    • Anonyymi

      Kokomus on karsimaassa taas.

    • Anonyymi

      Oikeudenmukaisuus .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    • Anonyymi

      Hyvinvointi on. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe