Mä olin puolesta yöstä lähtien ulkona ja siinä tuli tehtyä useampikin enkeli ja siihen yhteen kohtaan tein sellasen sarjan. Eli siinä meni vähän kauemmin. Mä lähin jo pois kun huomasin että auton valot tulee vähän erikoisesta kulmasta, niin hyppäsin sellasen kioskin taakse. Ja POLIISI sieltä tuli. Pääsin sieltä kadulle ja jatkaan pois päin eikä POLIISI tullu perään. Mutta ei sielä ketään muutakaan ollu, niin varmasti se POLIISI mun takia tuli. Ja vielä myöhemmin näin kun se POLIISI kierteli puistoja.
Tein Enkeleitä ja POLIISI
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
arvatenkin sinulle tulee ongelma lumienkeliharrastuksesi kanssa siinä vaiheessa kun lumet sulavat pois.
- Anonyymi
Kyllä, ne on nimenomaan poliisit, joille tehdään virka-apupyyntö, jos koetaan, että henkilö täytyy toimittaa psykiatriseen sairaalaan.
Eikun just sen takia mä teen niitä etten joutus noihin sairaaloihin. Kun se on niin rauhottavaa, ei kait noita enkeleitä ois muuten keksittykään. Ja se virkistää olla koko yö ulkona ja karaistuu kun on pakkasessa ilman pipoo, ei tuu flunssaa koskaan.
- Anonyymi
SnowBoy kirjoitti:
Eikun just sen takia mä teen niitä etten joutus noihin sairaaloihin. Kun se on niin rauhottavaa, ei kait noita enkeleitä ois muuten keksittykään. Ja se virkistää olla koko yö ulkona ja karaistuu kun on pakkasessa ilman pipoo, ei tuu flunssaa koskaan.
Kokeilepa avantouintia. Ei tarvi pelätä poliisia ja takuulla virkistää. Palelluttamalla pääsi saat vain ongelmia tulevaisuudessa. Ne oireet ei välttämättä näy heti.
- Anonyymi
Poliisi ei saa toimintaa tahdon vastaiseen hoitoon.
- Anonyymi
Miksi Poliisi pitää kirjoittaa isoin kirjaimin.
Arvatkaas mihin oon menos. Ja sitten ei kukaan tänään soita POLIISIa, että meette nukkuun ja annatte mun rauhassa harrastella. Kun ens viikolla on jo 10 lämmintä. Surullista on. mutta tulkaa mun kans kun tää on viimenen mahdollisuus. sitten lumisulaa alkaa helteet ja mää oon kun sulaa vahaa. En mä pysty tekee mitää sillon.
- Anonyymi
Lumen sulettua jäljelle jää kuitenkin kuraa. Kuran päälläkin voi tehdä hienoja juttujansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumen sulettua jäljelle jää kuitenkin kuraa. Kuran päälläkin voi tehdä hienoja juttujansa.
Uusi harrastus lumipojalle. KATSOKAA! repesin täysin.
https://www.youtube.com/watch?v=uwssVX9-YFU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1103622Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2652439Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02140Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431911Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91689- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle601033No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5970Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu76913- 51902