Mä olin puolesta yöstä lähtien ulkona ja siinä tuli tehtyä useampikin enkeli ja siihen yhteen kohtaan tein sellasen sarjan. Eli siinä meni vähän kauemmin. Mä lähin jo pois kun huomasin että auton valot tulee vähän erikoisesta kulmasta, niin hyppäsin sellasen kioskin taakse. Ja POLIISI sieltä tuli. Pääsin sieltä kadulle ja jatkaan pois päin eikä POLIISI tullu perään. Mutta ei sielä ketään muutakaan ollu, niin varmasti se POLIISI mun takia tuli. Ja vielä myöhemmin näin kun se POLIISI kierteli puistoja.
Tein Enkeleitä ja POLIISI
9
216
Vastaukset
- Anonyymi
arvatenkin sinulle tulee ongelma lumienkeliharrastuksesi kanssa siinä vaiheessa kun lumet sulavat pois.
- Anonyymi
Kyllä, ne on nimenomaan poliisit, joille tehdään virka-apupyyntö, jos koetaan, että henkilö täytyy toimittaa psykiatriseen sairaalaan.
Eikun just sen takia mä teen niitä etten joutus noihin sairaaloihin. Kun se on niin rauhottavaa, ei kait noita enkeleitä ois muuten keksittykään. Ja se virkistää olla koko yö ulkona ja karaistuu kun on pakkasessa ilman pipoo, ei tuu flunssaa koskaan.
- Anonyymi
SnowBoy kirjoitti:
Eikun just sen takia mä teen niitä etten joutus noihin sairaaloihin. Kun se on niin rauhottavaa, ei kait noita enkeleitä ois muuten keksittykään. Ja se virkistää olla koko yö ulkona ja karaistuu kun on pakkasessa ilman pipoo, ei tuu flunssaa koskaan.
Kokeilepa avantouintia. Ei tarvi pelätä poliisia ja takuulla virkistää. Palelluttamalla pääsi saat vain ongelmia tulevaisuudessa. Ne oireet ei välttämättä näy heti.
- Anonyymi
Poliisi ei saa toimintaa tahdon vastaiseen hoitoon.
- Anonyymi
Miksi Poliisi pitää kirjoittaa isoin kirjaimin.
Arvatkaas mihin oon menos. Ja sitten ei kukaan tänään soita POLIISIa, että meette nukkuun ja annatte mun rauhassa harrastella. Kun ens viikolla on jo 10 lämmintä. Surullista on. mutta tulkaa mun kans kun tää on viimenen mahdollisuus. sitten lumisulaa alkaa helteet ja mää oon kun sulaa vahaa. En mä pysty tekee mitää sillon.
- Anonyymi
Lumen sulettua jäljelle jää kuitenkin kuraa. Kuran päälläkin voi tehdä hienoja juttujansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumen sulettua jäljelle jää kuitenkin kuraa. Kuran päälläkin voi tehdä hienoja juttujansa.
Uusi harrastus lumipojalle. KATSOKAA! repesin täysin.
https://www.youtube.com/watch?v=uwssVX9-YFU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019